eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Dostawa węgla kamiennego energetycznego typu GROSZEK EKO wraz ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania całodobowego ruchu cieplnego w kotłowniach węglowych oraz gazowych w nieruchomościach administrowanych przez ROM I i ROM II w Tychach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-29

Tychy: Dostawa węgla kamiennego energetycznego typu GROSZEK EKO wraz ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania całodobowego ruchu cieplnego w kotłowniach węglowych oraz gazowych w nieruchomościach administrowanych przez ROM I i ROM II w Tychach
Numer ogłoszenia: 287400 - 2014; data zamieszczenia: 29.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, faks 032 2273145.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umtychy.pl/jednostki-organizacyjne-miasta/35

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa węgla kamiennego energetycznego typu GROSZEK EKO wraz ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania całodobowego ruchu cieplnego w kotłowniach węglowych oraz gazowych w nieruchomościach administrowanych przez ROM I i ROM II w Tychach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa węgla kamiennego energetycznego typu GROSZEK EKO wraz ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania całodobowego ruchu cieplnego w kotłowniach węglowych oraz gazowych w nieruchomościach administrowanych przez ROM I i ROM II w Tychach 2. Zamówienie podzielone jest na 2 części zwane dalej zadaniami: ZADANIE Nr 1 - Dostawa węgla kamiennego energetycznego typu GROSZEK EKO wraz ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania całodobowego ruchu cieplnego w kotłowniach węglowych oraz gazowych w nieruchomościach administrowanych przez ROM I Zakres zamówienia obejmuje: 1) Dostawę 59 ton węgla kamiennego energetycznego typu GROSZEK EKO wraz z transportem do kotłowni węglowych w budynkach przy ul. Jankowickiej 2, ul.Jankowickiej 4 i ul. Szkolnej 70 Orientacyjne zużycie węgla kamiennego energetycznego typu GROSZEK EKO przez poszczególne kotłownie przez okres realizacji zamówienia: - kotłownia w budynku przy ul. Jankowickiej 2 - 19 ton - kotłownia w budynku, przy ul. Szkolnej 70 - 17 ton - kotłownia w budynku, przy ul. Jankowickiej 4 - 23 tony Wymagane parametry węgla: Węgiel kamienny energetyczny typu GROSZEK EKO 31,2 płukany, klasy 26/050/06 sortymentu 0223/cc o następujących parametrach: - granulacja 5 - 20 mm, - średnie do wysokiej zawartości części lotnych 28% - 40%, - wilgotność mniejsza niż 15%, - temperatura topnienia popiołu powyżej 1150 stopni C, - zawartość miału do 10% (granulacja ziarna poniżej 4mm). Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy węgla o parametrach technicznych innych, lecz nie gorszych niż podane przez Zamawiającego. Dostawa węgla do kotłowni węglowych winna być realizowana etapami, po uprzednim każdorazowym telefonicznym zamówieniu przez upoważnionego pracownika ze strony Zamawiającego. Jednorazowa dostawa węgla nie powinna przekroczyć 10 ton. Przewidywany termin pierwszej dostawy: wrzesień 2014r. 2) Utrzymanie całodobowego ruchu cieplnego w kotłowniach węglowych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych przy ul. Jankowickiej 2 , ul. Jankowickiej 4 i ul Szkolnej 70 w Tychach 3) Utrzymanie całodobowego ruchu cieplnego w kotłowni gazowej w budynku mieszkalnym - wielorodzinnym przy ul. Browarowej 4 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1/ROM I do SIWZ i do wzoru umowy ZADANIE Nr 2 - Dostawa węgla kamiennego energetycznego typu GROSZEK EKO wraz ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania całodobowego ruchu cieplnego w kotłowniach węglowych oraz gazowych w nieruchomościach administrowanych przez ROM II Zakres zamówienia obejmuje: 1) Dostawę 10 ton węgla kamiennego energetycznego typu GROSZEK EKO wraz z transportem do kotłowni węglowej w budynkach przy ul. Nowokościelnej 27. Orientacyjne zużycie węgla typu GROSZEK EKO przez kotłownię przez okres realizacji zamówienia wynosi 10 ton. Wymagane parametry węgla: Węgiel kamienny energetyczny typu GROSZEK EKO 31,2 płukany, klasy 26/050/06 sortymentu 0223/cc o następujących parametrach: - granulacja 5 - 20 mm, - średnie do wysokiej zawartości części lotnych 28% - 40%, - wilgotność mniejsza niż 15%, - temperatura topnienia popiołu powyżej 1150 stopni C, - zawartość miału do 10% (granulacja ziarna poniżej 4mm). Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy węgla o parametrach technicznych innych, lecz nie gorszych niż podane przez Zamawiającego. Dostawa węgla do kotłowni winna być realizowana etapami, po uprzednim każdorazowym telefonicznym zamówieniu przez upoważnionego pracownika ze strony Zamawiającego. Jednorazowa dostawa węgla nie powinna przekroczyć 5 ton. Przewidywany termin pierwszej dostawy: wrzesień 2014r. 2) Utrzymanie całodobowego ruchu cieplnego w kotłowni węglowej w budynku mieszkalnym - wielorodzinnym przy ul. Norwida 44 w Tychach 3) Utrzymanie całodobowego ruchu cieplnego w kotłowni gazowej w budynku użyteczności publicznej przy ul. Nowokościelnej 27 w Tychach. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1/ROM II do SIWZ i do wzoru umowy..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego dla dostaw na zasadach określonych w art. 67 ust.1. pkt 7) oraz zamówień stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego dla usług na zasadach określonych w art. 67 ust.1. pkt 6) ustawy - PZP

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10-5, 50.72.10.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 16.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium. Wadium należy wnieść na wybrane zadanie - na czas związania ofertą. 2. Przy wnoszeniu wadium wykonawca winien powołać się na nazwę wybranego zadania. Wymagane kwoty wadium w podziale na zadania: ZADANIE NR 1 - wadium wynosi: 2 200,00 zł (słownie: dwa tysiące dwieście złotych ) ZADANIE NR 2 - wadium wynosi: 700,00 zł (słownie: siedemset złotych) 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na nazwę przetargu. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PKO S.A. o / Tychy Nr rachunku bankowego: 71 1020 2528 0000 0202 0267 3846 Wadium wniesione w formie pieniężnej musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dn. 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 , z późn. zm.). 5. W przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniężna - oryginał dowodu wniesienia wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, w Tychach przy ul. Filaretów 31 w Dziale Księgowości (pokój nr 4), natomiast kopię dowodu wniesienia wadium należy załączyć do oferty.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie sposobu oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy - PZP), Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: wykaz wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał z należytą starannością: dla ZADANIA Nr 1 - należy wykazać co najmniej jedną usługę w zakresie obsługi instalacji grzewczych w kotłowni wraz z dostawą węgla kamiennego (zrealizowanych w ramach jednej umowy) o wartości ogółem nie mniejszej niż 80 000,00 zł (brutto) dla ZADANIA Nr 2 - należy wykazać co najmniej jedną usługę w zakresie obsługi instalacji grzewczych w kotłowni wraz z dostawą węgla kamiennego (zrealizowanych w ramach jednej umowy) o wartości ogółem nie mniejszej niż 29 000,00 zł (brutto) 2) Do wykazu należy dołączyć dowody, czy w/w dostawy zostały lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są: a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert b) w przypadku zamówień na roboty budowlane - inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, którym mowa w pkt 2a) c) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 2a) Wykonawca w miejsce poświadczeń, o których mowa w pkt 2) może przedłożyć inne dokumenty potwierdzające , że dostawy wskazane w wykazie zostały wykonane należycie. Wykaz dostaw należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ (W przypadku podmiotów występujących wspólnie w/w warunki udziału wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie sposobu oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - PZP) Zamawiający wymaga następujących dokumentów: 1) Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi , konserwacji, remontów, montażu urządzeń wytwarzających , przetwarzających, przesyłających ciepło oraz innych urządzeń energetycznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia , że wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący posiadania wymaganej sytuacji ekonomicznej i finansowej (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - PZP), Zamawiający wymaga, złożenia następujących dokumentów: 1) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłacenia polisy l u b fakt jej opłacenia musi wynikać z treści dokumentu. Jeżeli fakt opłacenia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, nie wynika wprost z załączonego do oferty dokumentu wykonawca jest zobowiązany dołączyć inny dokument potwierdzający opłacenie składki (np. kopia przelewu składki, potwierdzenie ubezpieczyciela).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 2) wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej - sporządzony wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 2a do SIWZ; 3) stosowne pełnomocnictwo (a) do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru; 4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; 5) dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) zmiany przepisów Ustawy o podatku od towarów i usług w zakresie wysokości stawki VAT 2) zmiany osoby pełniącej nadzór nad realizacją umowy 3) zmian personalnych, adresowych, formy prawnej stron umowy 4) zmiany sposobu i terminu rozliczeń

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http: // bip.umtychy.pl/jednostki-organizacyjne-miasta/35
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, Dział Techniczno-Eksploatacyjny , kod 43-100 Tychy, ul. Filaretów 31.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, SEKRETARIAT - pokój nr 15, kod 43-100 Tychy, ul. Filaretów 31.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE Nr 1 - Dostawa węgla kamiennego energetycznego typu GROSZEK EKO wraz ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania całodobowego ruchu cieplnego w kotłowniach węglowych oraz gazowych w nieruchomościach administrowanych przez ROM I Zakres zamówienia obejmuje:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1) Dostawę 59 ton węgla kamiennego energetycznego typu GROSZEK EKO wraz z transportem do kotłowni węglowych w budynkach przy ul. Jankowickiej 2, ul.Jankowickiej 4 i ul. Szkolnej 70 Orientacyjne zużycie węgla kamiennego energetycznego typu GROSZEK EKO przez poszczególne kotłownie przez okres realizacji zamówienia: - kotłownia w budynku przy ul. Jankowickiej 2 - 19 ton - kotłownia w budynku, przy ul. Szkolnej 70 - 17 ton - kotłownia w budynku, przy ul. Jankowickiej 4 - 23 tony Wymagane parametry węgla: Węgiel kamienny energetyczny typu GROSZEK EKO 31,2 płukany, klasy 26/050/06 sortymentu 0223/cc o następujących parametrach: - granulacja 5 - 20 mm, - średnie do wysokiej zawartości części lotnych 28% - 40%, - wilgotność mniejsza niż 15%, - temperatura topnienia popiołu powyżej 1150 stopni C, - zawartość miału do 10% (granulacja ziarna poniżej 4mm). Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy węgla o parametrach technicznych innych, lecz nie gorszych niż podane przez Zamawiającego. Dostawa węgla do kotłowni węglowych winna być realizowana etapami, po uprzednim każdorazowym telefonicznym zamówieniu przez upoważnionego pracownika ze strony Zamawiającego. Jednorazowa dostawa węgla nie powinna przekroczyć 10 ton. Przewidywany termin pierwszej dostawy: wrzesień 2014r. 2) Utrzymanie całodobowego ruchu cieplnego w kotłowniach węglowych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych przy ul. Jankowickiej 2 , ul. Jankowickiej 4 i ul Szkolnej 70 w Tychach 3) Utrzymanie całodobowego ruchu cieplnego w kotłowni gazowej w budynku mieszkalnym - wielorodzinnym przy ul. Browarowej 4 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1/ROM I do SIWZ i do wzoru umowy Termin realizacji zamówienia: 1. Dostawa węgla: od 16.09.2014 r. ÷ 15.09.2015 r. 2. Utrzymanie ruchu cieplnego w kotłowniach: a) ul. Jankowicka 2 i ul Szkolna 70 - od 16.09.2014 r. ÷ 15.05.2015 r. b) ul. Jankowicka 4 i ul Browarowa 4 - od 16.09.2014 r. ÷ 15.09.2015 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10-5, 50.72.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 16.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE Nr 2 - Dostawa węgla kamiennego energetycznego typu GROSZEK EKO wraz ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania całodobowego ruchu cieplnego w kotłowniach węglowych oraz gazowych w nieruchomościach administrowanych przez ROM II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1) Dostawę 10 ton węgla kamiennego energetycznego typu GROSZEK EKO wraz z transportem do kotłowni węglowej w budynkach przy ul. Nowokościelnej 27. Orientacyjne zużycie węgla typu GROSZEK EKO przez kotłownię przez okres realizacji zamówienia wynosi 10 ton. Wymagane parametry węgla: Węgiel kamienny energetyczny typu GROSZEK EKO 31,2 płukany, klasy 26/050/06 sortymentu 0223/cc o następujących parametrach: - granulacja 5 - 20 mm, - średnie do wysokiej zawartości części lotnych 28% - 40%, - wilgotność mniejsza niż 15%, - temperatura topnienia popiołu powyżej 1150 stopni C, - zawartość miału do 10% (granulacja ziarna poniżej 4mm). Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy węgla o parametrach technicznych innych, lecz nie gorszych niż podane przez Zamawiającego. Dostawa węgla do kotłowni winna być realizowana etapami, po uprzednim każdorazowym telefonicznym zamówieniu przez upoważnionego pracownika ze strony Zamawiającego. Jednorazowa dostawa węgla nie powinna przekroczyć 5 ton. Przewidywany termin pierwszej dostawy: wrzesień 2014r. 2) Utrzymanie całodobowego ruchu cieplnego w kotłowni węglowej w budynku mieszkalnym - wielorodzinnym przy ul. Norwida 44 w Tychach 3) Utrzymanie całodobowego ruchu cieplnego w kotłowni gazowej w budynku użyteczności publicznej przy ul. Nowokościelnej 27 w Tychach. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1/ROM II do SIWZ i do wzoru umowy. Termin realizacji zamówienia: 1. Dostawa węgla - od 16.09.2013 r. ÷ 15.09.2014 r. 2. Utrzymanie ruchu cieplnego w kotłowniach a) ul. Norwida 44 - od 16.09.2014 r. ÷ 15.05.2015 r. b) ul. Nowokościelna 27 - od 16.09.2013 r. ÷ 15.09.2015 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10-5, 50.72.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 16.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.