To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-09-14
Warszawa: DOSTAWA ŚRODKÓW HIGIENICZNO SANITARNYCH I AKCESORIÓW DO SPRZĄTANIA
DLA CWPL CePeLek SP ZOZ
Numer ogłoszenia: 287318 - 2011; data zamieszczenia: 14.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 248144 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Wojskowa Przychodnia Lekarska "CePeLek" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Koszykowa 78, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4291091, faks 022 6214364.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ŚRODKÓW HIGIENICZNO SANITARNYCH I AKCESORIÓW DO SPRZĄTANIA DLA CWPL CePeLek SP ZOZ.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Wanienki do dezynfekcji narzędzi w trzech rozmiarach łącznie 16 sztuk, 2. Środki czystości 12 pozycji asortymentowych, 3. Narzędzia do sprzątania 9 pozycji asortymentowych, 4. Worki do odkurzaczy łącznie 100 sztuk,.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.09 - 33.71.19.09 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 39.81.11.00 - Odświeżacze powietrza 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju 39.71.34.31 - Akcesoria do odkurzaczy 39.81.30.00 - Pasty i proszki czyszczące 39.81.21.00 - Pasty do podłóg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: pakiet 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIALMED Sp. z o.o., ul. Konopnickiej 11 a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5080,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3334,53
Oferta z najniższą ceną: 3334,53 / Oferta z najwyższą ceną: 4124,14
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: pakiet 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"HENRY KRUSE NIERUCHOMOŚCI" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"HENRY KRUSE NIERUCHOMOŚCI" SP. Z O.O.
- HENRY KRUSE, ul. Kolejowa 3, 55-040 Bielany Wrocławskie, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 656,83
Oferta z najniższą ceną: 656,83 / Oferta z najwyższą ceną: 656,83
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie, dostawa i montaż oznakowania szpitala WIM - PIB
- Połączenie i remont lokali mieszkalnych nr 35 i 26/37 w budynku przy ul. Krakowskie Przedmieście 16/18 w Warszawie
- Dostawa 8 nowych, niezarejestrowanych samochodów osobowych
- Dostawa oraz montaż artykułów łazienkowych do kwater internatowych
- Remont pustostanów w budynku mieszkalnym przy ul. Króla Maciusia 11A m 55 i m 88 w Warszawie
- Realizacja ilościowego badania ewaluacyjnego Pikniku Naukowego i opracowanie raportu podsumowującego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, biurowego, RTV i AGD na wyposażenie żłobka i przedszkola w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk
- Dostawa środków czystości
- Dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych
- Zakup i sukcesywna dostawa środków czystości dla jednostek organizacyjnych Powiatu Wieluńskiego i powiatowych osób prawnych.
- Sukcesywna dostawa środków czystości, odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia
- AD/ZP/40/2024 ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW UTRZYMANIA CZYSTOŚCI DLA POLITECHNIKI POZNAŃSKIEJ NA OKRES 12 MIESIĘCY OD DNIA PODPISANIA UMOWY.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.