Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-28
Katowice: Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 287292 - 2014; data zamieszczenia: 28.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Murcki Sp. z o.o. , ul. A. Sokołowskiego 2, 40-749 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2556163, faks 32 2556337.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmurcki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowy sprzęt medyczny ogólny jałowy, jednorazowy sprzęt specjalistyczny jałowy, opatrunki do zabezpieczenia wkłuć obwodowych, jednorazowy sprzęt anestezjologiczny, zgłębniki gastrostomijne i zestawy do żywienia dojelitowego, paski do glukometrów, jednorazowy sprzęt ogólny niejałowy, jednorazowy sprzęt elektromedyczny, igły do naprawy łąkotek, wkłady i pojemniki do ssaków, igła do pobierania leków, igły do biopsji mostka, worki do zaopatrzenia stomii brzusznej, pojemniki na odpady szpitalne.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego w ilości do 20 procent wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 22.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca ma obowiązek wpłaty wadium w wysokości odpowiednio dla poszczególnych pakietów, których dotyczy oferta: Pakiet I 40 PLN, Pakiet II 5 PLN, Pakiet III 160 PLN, Pakiet IV 10 PLN, Pakiet V 400 PLN, Pakiet VI 480 PLN, Pakiet VII 180 PLN, Pakiet VIII 420 PLN, Pakiet IX 140 PLN, Pakiet X 140 PLN, Pakiet XI 180 PLN, Pakiet XII 120 PLN, Pakiet XIII 120 PLN, Pakiet XIV 290 PLN, Pakiet XV 3 PLN, Pakiet XVI 4 PLN, Pakiet XVII 10 PLN, Pakiet XVIII 70 PLN, Pakiet XIX 130 PLN, Pakiet XX 110 PLN, Pakiet XXI 1 000 PLN, Pakiet XXII 750 PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp (zał. nr 2 do SIWZ) oraz dołączenia do oferty w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, a w przypadku braku takiego obowiązku złożonego stosownego oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp (zał. nr 2 do SIWZ) oraz dołączenia do oferty wykazu wykonanych - wykonywanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zał. nr 4. Spełnieniem warunku będzie wykazanie co najmniej jednej dostawy o wartości brutto nie niższej niż: w Pakiecie I - 1 500 PLN, w Pakiecie II - 140 PLN, w Pakiecie III - 6 600 PLN, w Pakiecie IV - 500 PLN, w Pakiecie V - 15 600 PLN, w Pakiecie VI - 19 600 PLN, w Pakiecie VII - 7 400 PLN, w Pakiecie VIII - 17 000 PLN, w Pakiecie IX - 5 900 PLN, w Pakiecie X - 5 800 PLN, w Pakiecie XI - 7 400 PLN, w Pakiecie XII - 4 800 PLN, w Pakiecie XIII - 5 000 PLN, w Pakiecie XIV - 11 700 PLN, w Pakiecie XV - 100 PLN, w Pakiecie XVI - 120 PLN, Pakiecie XVII - 400 PLN, w Pakiecie XVIII - 3 300 PLN, w Pakiecie XIX - 5 200 PLN, w Pakiecie XX - 4 600 PLN, w Pakiecie XXI - 40 700 PLN, w Pakiecie XXII - 30 300 PLN
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp (zał. nr 2 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp (zał. nr 2 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp (zał. nr 2 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. oświadczenie, że wyroby medyczne posiadają dokumenty dopuszczające do obrotu zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami, 2. karta katalogowa wyrobu zawierająca zapis potwierdzający brak zawartości PCV - dotyczy Pakietu XXI poz. 7 i poz. 13.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca, który chce polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków składa dokumenty potwierdzające, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca będzie polegał na zdolnościach finansowych innych podmiotów winien dołączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową tych podmiotów, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem ostatecznego terminu składania ofert. Spełnieniem warunku będzie potwierdzenie posiadania przez ten podmiot środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie niższej niż: w Pakiecie I - 200 PLN, w Pakiecie II - 20 PLN, w Pakiecie III - 800 PLN, w Pakiecie IV - 50 PLN, w Pakiecie V - 1 800 PLN, w Pakiecie VI - 2 200 PLN, w Pakiecie VII - 900 PLN, w Pakiecie VIII - 1 900 PLN, w Pakiecie IX - 700 PLN, w Pakiecie X - 700 PLN, w Pakiecie XI - 900 PLN, w Pakiecie XII - 600 PLN, w Pakiecie XIII - 600 PLN, w Pakiecie XIV - 1 300 PLN, w Pakiecie XV - 100 PLN, w Pakiecie XVI - 100 PLN, Pakiecie XVII - 100 PLN, w Pakiecie XVIII - 400 PLN, w Pakiecie XIX - 600 PLN, w Pakiecie XX - 600 PLN, w Pakiecie XXI - 4 600 PLN, w Pakiecie XXII - 3 400 PLN. W przypadku przystąpienia do większej ilości pakietów, jeżeli w zakresie tych pakietów Wykonawca chce polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, informacja winna potwierdzać posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie niższej niż suma kwot wymaganych dla poszczególnych pakietów
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Istotne zmiany i uzupełnienia umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności, przy czym mogą być wprowadzone wyłącznie w następujących przypadkach i na następujących warunkach: a) ustawowa zmiana wysokości podatku od towarów i usług - zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, b) obowiązujące u Wykonawcy czasowo okresy tzw. promocyjne, rabatowe, etc. sprzedaży towarów - zmiana wynagrodzenia Wykonawcy, poprzez jego obniżenie, przez czas określony odpowiadający okresowi trwania danego okresu promocyjnego, c) brak wykorzystania przez Zamawiającego szacowanych ilości dostaw określonych w SIWZ - zmiana terminu obowiązywania umowy, poprzez jego wydłużenie o czas pozwalający na pełne wykorzystanie ww. ilości szacunkowej, d) zaprzestanie wytwarzania produktu objętego umową, wygaśnięcie świadectwa rejestracji, zaistnienie incydentu medycznego - zmiana umowy w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienia produktu objętego umową odpowiednikiem pod warunkiem, iż odpowiednik ten będzie miał zastosowanie w tych samych wskazaniach, co produkt objęty umową, e) zmiany sposobu konfekcjonowania produktu i wielkości jednostkowej wprowadzania do odbioru - zmiana umowy w zakresie przedmiotowym, przy czym cena produktu o innym sposobie konfekcjonowania lub innej wielkości jednostkowej, po odpowiednim przeliczeniu, nie może być wyższa, niż cena produktu objętego umową, określona w ofercie przetargowej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmurcki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Murcki Sp. z o.o., 40-749 Katowice, ul. Sokołowskiego 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Szpital Murcki Sp. z o.o., 40-749 Katowice, ul. Sokołowskiego 2 - sekretariat Prezesa Zarządu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt jednorazowy ogólny jałowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowy ogólny jałowy - 4 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt jednorazowy specjalistyczny jałowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowy specjalistyczny jałowy - 2 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opatrunki do zabezpieczenia wkłuć obwodowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki do zabezpieczenia wkłuć obwodowych - 5 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Cewniki do odsysania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki do odsysania - 2 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sprzęt jednorazowy anestezjologiczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowy anestezjologiczny - 19 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zgłębniki gastrostomijne i zestawy do żywienia dojelitowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgłębniki gastrostomijne i zestawy do żywienia dojelitowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sprzęt jednorazowy ogólny jałowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowy ogólny jałowy - 8 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sprzęt jednorazowy specjalistyczny jałowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowy specjalistyczny jałowy - 12 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Paski do glukometrów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Paski do glukometrów - 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Sprzęt jednorazowy specjalistyczny jałowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowy specjalistyczny jałowy - 8 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Sprzęt jednorazowy ogólny niejałowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowy ogólny niejałowy - 11 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Sprzęt jednorazowy elektromedyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowy elektromedyczny - 9 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Igły do naprawy łąkotek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły do naprawy łąkotek - 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Wkłady i pojemniki do ssaków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkłady i pojemniki do ssaków - 4 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Igła do pobierania leków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igła do pobierania leków - 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Igły do biopsji mostka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły do biopsji mostka - 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Worki do zaopatrzenia stomii brzusznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki do zaopatrzenia stomii brzusznej - 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pojemniki na odpady szpitalne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki na odpady szpitalne - 6 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Sprzęt jednorazowy anestezjologiczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowy anestezjologiczny - 4 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Sprzęt jednorazowy anestezjologiczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowy anestezjologiczny - 4 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Sprzęt jednorazowy ogólny jałowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowy ogólny jałowy - 22 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Sprzęt jednorazowy ogólny jałowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowy ogólny jałowy - 4 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa firewalla do zabezpieczenia sieci
- Świadczenie kompleksowej usługi prania wraz z odbiorem i dostawą dla Oddziałów Żłobka Miejskiego w Katowicach
- BO - L1/07/X - "Sport to zdrowie" - stworzenie strefy sportowej przy SP 10 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 24 w Katowicach
- Opracowanie aktualizacji strategii marki wraz ze strategią komunikacji marketingowej GZM na lata 2024-2028 oraz koncepcji rozwoju produktu corocznego wydarzenia pn. Noc Teatrów GZM
- Usługa polegająca na zaprojektowaniu, wydrukowaniu oraz dostawie albumu pt. "Niezależne zrzeszenie studentów w Śląskiej Akademii Medycznej w latach 1980-1981
- Organizacja i realizacja badania "Sytuacja osób z niepełnosprawnościami na śląskim rynku pracy"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego dla oddziału okulistycznego II
- DOSTARCZANIE WYROBÓW MEDYCZNYCH WG 3 PAKIETÓW
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego jednorazowego, zamkniętego systemu próżniowego do pobierania krwi żylnej, w skład którego wchodzą probówki, korki, igły, uchwyty i adaptery
- Dostawa sterylnych osłon na kończyny, mat chłonnych na podłogę oraz ubrań chirurgicznych jednorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
- Dostawy: jednorazowych wkładów do automatycznego wstrzykiwacza kontrastu Medrad Vistron CT, akcesoriów: do strzykawki automatycznej OPTISTAR ELITE oraz bezwkładowego iniektora CTExpres(firmy Bracco...
- Materiały opatrunkowe
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.