eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa wraz z montażem mebli laboratoryjnych i biurowych do Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie w ramach projektu Centrum Badawczo-Innowacyjne Instytutu Agrofizyki PAN w Lublinie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Budżetu Państwa w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej na lata 2007-2013 - Oś priorytetowaI Nowoczesna Gospodarka działanie I.3. Wspieranie Innowacji

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-28

Lublin: Dostawa wraz z montażem mebli laboratoryjnych i biurowych do Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie w ramach projektu Centrum Badawczo-Innowacyjne Instytutu Agrofizyki PAN w Lublinie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Budżetu Państwa w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej na lata 2007-2013 - Oś priorytetowa: I Nowoczesna Gospodarka działanie I.3. Wspieranie Innowacji
Numer ogłoszenia: 287254 - 2014; data zamieszczenia: 28.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie , ul. Doświadczalna 4, 20-290 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7445061 w. 110, faks 081 7445067.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipan.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut naukowy Polskiej Akademii Nauk.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem mebli laboratoryjnych i biurowych do Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie w ramach projektu Centrum Badawczo-Innowacyjne Instytutu Agrofizyki PAN w Lublinie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Budżetu Państwa w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej na lata 2007-2013 - Oś priorytetowa: I Nowoczesna Gospodarka działanie I.3. Wspieranie Innowacji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli laboratoryjnych i biurowych do Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie. 2. CPV: 39180000-7 Meble laboratoryjne, 39130000-2 Meble biurowe 31500000-1 Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne, 42130000-9 Krany, kurki, zawory i podobna armatura 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia obejmujący: 126 Szafa dwudzielna zamknięta z 5 półkami 1000x550x2000, 5 141 Szafa żaluzjowa z 5 półkami 1000x550x2000, 2 1 Stół przyścienny 1800x750x900, blat z żywicy epoksydowej lub fenolowej, pod blatem 2 szafki dwudrzwiowe 600 mm z 2 półkami i szafka długości 600 mm z 4 szufladami, 1 2 Stół przyścienny 1500x750x900, blat z żywicy epoksydowej lub fenolowej, pod blatem szafka dwudrzwiowa długości 600 mm z 1 półką i 1 szufladą, 1 3 Szafka przyścienna 540x750x900,blat z żywicy epoksydowej lub fenolowej, szafka jedno-drzwiowa z 2 półkami, 1 4 Szafa dwudzielna 900x550x2000 (podział poziomy 2:1; górna część: 3 półki dolna część 1 półka), 1 5 Krzesło laboratoryjne - wysokie, 2 6 Stół przyścienny 1500x750x900, blat z żywicy epoksydowej lub fenolowej, pod blatem szafka jedno-drzwiowa długości 450 mm z 2 półkami szafka o długości 450 mm z 4 szufladami, 1 7 Regał otwarty 5x półka 900x550x2000, 1 54 Krzesło laboratoryjne - wysokie, 1 9a Stół laboratoryjny 800x600x900 z półką, wykonać wg opisu poz. 14.Meble laboratoryjne w systemie stelaża stalowego; z panelem oświetleniowym (1 panel oświetleniowy na 2 stoły), oświetlenie wykonać wg opisu poz. 19 Panel oświetleniowy VIS 4 9b Stół laboratoryjny 800x600x900 z kontenerem 500x500x600 wyposażonym w 1 szufladę, 1 drzwiczki i 1 półkę, wykonać wg opisu poz. 14. Meble laboratoryjne w systemie stelaża stalowego; z panelem oświetleniowym (1 panel na 2 stoły), oświetlenie wykonać wg opisu poz. 19 Panel oświetleniowy VIS 4 4 Szafa dwudzielna 900x550x2000 (podział poziomy 2:1; górna część: 3 półki /dolna część 1 półka), 1 9a Stół laboratoryjny 800x600x900 z półką, wykonać wg opisu poz. 14.Meble laboratoryjne w systemie stelaża stalowego; z panelem oświetleniowym (1 panel oświetleniowy na 2 stoły), oświetlenie wykonać wg opisu poz. 18 Panel oświetleniowy LED 2 9b Stół laboratoryjny 800x600x900 z kontenerem 500x500x600 wyposażonym w 1 szufladę, 1 drzwiczki i 1 półkę, wykonać wg opisu poz. 14. Meble laboratoryjne w systemie stelaża stalowego; z panelem oświetleniowym (1 panel na 2 stoły), oświetlenie wykonać wg opisu poz. 18 Panel oświetleniowy LED 2 8 Regał otwarty 5x półka 600x550x2000, 1 10 Krzesło laboratoryjne - wysokie, 1 11 Szafka dwudrzwiowa 850x750x900, blat z żywicy epoksydowej lub fenolowej, wyposażona w 2 półki, 1 12 Szafka pod zlew 1200x750x900, blat z żywicy epoksydowej (zlew z żywicy epoksydowej) lub fenolowej (zlew z polipropylenu), stanowisko do mycia z 2 zlewami jednokomorowymi i z 2 bateriami (jedna bateria obsługuje jedną komorę), wyposażona w 4 drzwiczki, 1 23 Regał otwarty 5x półka 600x550x2000, 1 138 Kosz olejoodporny warsztatowy 120 litrów, 2 140 Szafka żaluzjowa wyposażona w 5 półek 1200x550x2000, 4 14 Szafka 900x620x900, blat z żywicy epoksydowej lub fenolowej, szafka dwudrzwiowa z 2 szufladami i 1 półką, 1 16 Stół przyścienny z miejscem do pracy w poz. siedzącej 1100x600x900, blat z żywicy epoksydowej lub fenolowej, pod blatem szafka dwudrzwiowa długości 600 mm z 1 szufladą i 1 półką, 17 Szafka 600x750x900, blat z żywicy epoksydowej lub fenolowej, szafka dwudrzwiowa z 1 półką i szufladą, 1 18 Szafka pod zlew 1200x750x900, blat z żywicy epoksydowej (zlew z żywicy epoksydowej) lub fenolowej (zlew z polipropylenu), stanowisko do mycia z 2 zlewami jednokomorowymi i z 2 bateriami (jedna bateria obsługuje jedną komorę), wyposażona w 4 drzwiczki, 1 19 Szafka 450x750x900, blat z żywicy epoksydowej lub fenolowej, szafka jedno-drzwiowa z 1 półką i szufladą, 1 20 Szafka 900x750x900, blat z żywicy epoksydowej lub fenolowej,szafka dwudrzwiowa z 2 półkami, 1 21 Stół przyścienny 1800x750x900, blat z żywicy epoksydowej lub fenolowej, pod blatem szafka dwudrzwiowa długości 600 mm z 2 półkami i szafka długości 600 mm z 4 szufladami), 1 24 Krzesło laboratoryjne - wysokie, 4 25 Szafka wisząca zamknięta 600x300x600 wyposażona w 2 półki, 3 Przestrzeń otwarta 10 Krzesło laboratoryjne - wysokie, 1 13 Szafka 450x750x900, blat z żywicy epoksydowej lub fenolowej, szafka jednodrzwiowa z 1 półką i szufladą), 1 15 Szafka 900x750x900, blat z żywicy epoksydowej lub fenolowej, szafka dwudrzwiowa z 2 półkami, 2 22 Szafa dwudzielna 900x550x2000 (podział poziomy 2:1; górna część: 3 półki /dolna część 1 półka), 1 54 Krzesło laboratoryjne - wysokie, 1 54b Krzesło biurowe, wykonać wg opisu poz. 3. Krzesło biurowe 1 27 Szafka 600x750x900, blat z żywicy epoksydowej lub fenolowej, szafka dwudrzwiowa z 2 półkami, wykonać wg opisu poz. 11. Meble laboratoryjne 2 28 Szafka 450x750x900, blat z żywicy epoksydowej lub fenolowej, szafka z 4 szufladami, wykonać wg opisu poz. 11. Meble laboratoryjne 1 29 Biurko komputerowe 1 szafkowe 1275x750x780 (Blat laminowany HPL), 1 30 Szafka 600x700x900, blat z żywicy epoksydowej lub fenolowej, szafka dwudrzwiowa z 2 półkami, 1 31 Szafka 600x700x900, blat z żywicy epoksydowej lub fenolowej, szafka dwudrzwiowa z 1 półką i szufladą, 1 32 Szafka 600x700x900, blat z żywicy epoksydowej lub fenolowej, szafka dwudrzwiowa z 1 półką i szufladą, 1 33 Szafka pod zlew 1200x750x900, blat z żywicy epoksydowej (zlew z żywicy epoksydowej) lub fenolowej (zlew z polipropylenu), stanowisko do mycia z 2 zlewami jednokomorowymi i z 2 bateriami (jedna bateria obsługuje jedną komorę) wyposażona w 4 drzwiczki i 1 punktowy separator (wykonać wg opisu poz. 15. Punktowy separator), szafkę wykonać wg opisu poz. 11. Meble laboratoryjne 1 34 Szafka 600x750x900 , blat z żywicy epoksydowej lub fenolowej, szafka dwudrzwiowa z 2 półkami, 1 35 Krzesło laboratoryjne - wysokie, 2 139 Szafa na segregatory 900x550x2000 (podział poziomy 2:1; górna część: 3 półki /dolna część 1 półka), 6 36 Szafka 900x750x900, blat z żywicy epoksydowej lub fenolowej, szafka dwudrzwiowa z 2 półkami, 2 37 Szafka 600x700x900, blat z żywicy epoksydowej lub fenolowej, szafka dwudrzwiowa z 1 półką i szufladą, 1 38 Szafka 450x750x900, blat z żywicy epoksydowej lub fenolowej, szafka z 4 szufladami, 1 39 Szafka pod zlew 1200x750x900, blat z żywicy epoksydowej (zlew z żywicy epoksydowej) lub fenolowej (zlew z polipropylenu), stanowisko do mycia z 2 zlewami jednokomorowymi i z 2 bateriami (jedna bateria obsługuje jedną komorę) wyposażona w 4 drzwiczki i 1 punktowy separator (wykonać wg opisu poz. 15. Punktowy separator), szafkę wykonać wg opisu poz. 11. Meble laboratoryjne 1 40 Szafka 600x700x900, blat z żywicy epoksydowej lub fenolowej, szafka dwudrzwiowa z 2 półkami, wykonać wg opisu poz. 11. Meble laboratoryjne 1 41 Szafka 600x750x900 ,blat z żywicy epoksydowej lub fenolowej, szafka dwudrzwiowa z 2 półkami, wykonać wg opisu poz. 11. Meble laboratoryjne 1 42 Stół otwarty z szafką 1200x750x900, blat z żywicy epoksydowej lub fenolowej, pod blatem szafka dwudrzwiowa długości 600 mm z 1 półką i 1 szufladą , 1 43 Krzesło laboratoryjne - wysokie, 2 140 Szafka żaluzjowa wyposażona w 5 półek 1200x550x2000, 2 44 Szafka 600x700x900, blat z żywicy epoksydowej lub fenolowej, szafka dwudrzwiowa z 2 półkami, 1 45 Szafka 600x700x900, blat z żywicy epoksydowej lub fenolowej, szafka dwudrzwiowa z 1 półką i szufladą, 1 46 Szafka 600x700x900, blat z żywicy epoksydowej lub fenolowej, szafka dwudrzwiowa z 1 półką i szufladą, 1 47 Szafka pod zlew 1200x750x900, blat z żywicy epoksydowej (zlew z żywicy epoksydowej) lub fenolowej (zlew z polipropylenu), stanowisko do mycia z 2 zlewami jednokomorowymi i z 2 bateriami (jedna bateria obsługuje jedną komorę) wyposażona w 4 drzwiczki i 1 punktowy separator (wykonać wg opisu poz. 15. Punktowy separator), szafkę wykonać wg opisu poz. 11. Meble laboratoryjne 1 48 Szafka 600x750x900, blat z żywicy epoksydowej lub fenolowej, szafka dwudrzwiowa z 2 półkami, 1 49 Półka naścienna dwupoziomowa 1200x250 ( 2 półki z płyty), 2 50 Półka naścienna dwupoziomowa 900x250 ( 2 półki z płyty), 1 51 Krzesło laboratoryjne - wysokie, 2 139 Szafa na segregatory 900x550x2000 (podział poziomy 2:1; górna część: 3 półki /dolna część 1 półka) wykonać wg opisu poz. 11. Meble laboratoryjne 2 140 Szafka żaluzjowa wyposażona w 5 półek 1200x550x2000, 2 52 Regał otwarty 5x półka 600x550x2000, 2 139 Szafa na segregatory 900x550x2000 (podział poziomy 2:1; górna część: 3 półki /dolna część 1 półka) wykonać wg opisu poz. 11. Meble laboratoryjne 2 141 Szafka żaluzjowa wyposażona w 5 półek 1200x550x2000, 2 141 Szafka żaluzjowa wyposażona w 5 półek 1200x550x2000, 1 138 Kosz olejoodporny warsztatowy 120 litrów, wykonać wg opisu poz. 7. Kosz warsztatowy 120 litrów 2 142 Stół warsztatowy 1200x600x800, wykonać wg opisu poz. 8. Stół warsztatowy 1200x600x850 1 143 Stół warsztatowy 1200x600x850, wykonać wg opisu poz. 8. Stół warsztatowy 1200x600x850 2 56 Szafka pod zlew 600x700x900 (1-sekcyjna, 2x drzwi, 1x zlew jednokomorowy ze stali nierdzewnej,1 bateria, blat laminat), 1 57 Szafka 650x700x900 ( 1-sekcyjna - zabudowa lodówki 1x drzwi, blat laminat), 1 58 Krzesło 545x425x820 socjalne, wykonać wg opisu poz. 2. Krzesło socjalne 3 55 Szafa dwudzielna 600x550x2000 (podział poziomy 2:1, w górnej części 3 półki, w dolnej części 1 półka), 1 137 Regał metalowy/ szafka szatniowa metalowa 600x490x1940, wykonać wg opisu poz. 6. Regał metalowy / szafka szatniowa 600x490x1940 4 137 Regał metalowy/ szafka szatniowa metalowa 600x490x1940, wykonać wg opisu poz. 6. Regał metalowy / szafka szatniowa 600x490x1940 4 59 Stół przyścienny do pracy w poz. siedzącej 1200x600x750, blat z żywicy epoksydowej lub fenolowej, pod blatem szafka dwudrzwiowa długości 600 mm z 1 szufladą i 1 półką, wykonać wg opisu poz. 11. 60 Szafka wisząca częściowo przeszklona 600x300x450 (drzwi szklane, ramka z aluminium, półka szklana), wykonać wg opisu poz. 11. Meble laboratoryjne 8 61 Szafka dwudzielna częściowo przeszklona 600x550x2000 (podział poziomy 2:1, górna część: drzwi szklane w ramce aluminiowej, 3 szklane półki / dolna część 1 połka z płyty, drzwi pełne) , wykonać wg opisu poz. 11. Meble laboratoryjne 2 62 Wózek laboratoryjny 600x500x900 (2 koła z blokadą), wykonać wg opisu poz. 9. Wózek laboratoryjny 600x500x900 1 63 Stół przyścienny do pracy w poz. siedzącej 1200x600x750, blat z żywicy epoksydowej lub fenolowej, pod blatem szafka dwudrzwiowa długości 600 mm z 1 szufladą i 1 półką, wykonać wg opisu poz. 11. Meble laboratoryjne 4 64 Szafka wisząca częściowo przeszklona 600x300x450 (drzwi szklane, ramka aluminiowa, półka szklana), wykonać wg opisu poz. 11. Meble laboratoryjne 8 65 Stół wagowy dwu stanowiskowy 1500x600x800 (blat laminowany HPL), wykonać wg opisu poz. 4. Stół wagowy dwu stanowiskowy 1500x600x800 1 66 Stół przyścienny z przystawką 1500x750x900, przystawka wyposażona w gniazda elektryczne 6x230V, gniazdko strukturalne RJ45 telefoniczne 2x, gniazdko strukturalne RJ45 komputerowe 2x; blat z żywicy epoksydowej lub fenolowej, pod blatem szafka długości 450 mm z 2 półkami, oraz szafka długości 450 mm z 4 szufladami, wykonać wg opisu poz. 11. Meble laboratoryjne 1 67 Szafka dwudzielna częściowo przeszklona 600x550x2000 (podział poziomy 2:1, górna część: drzwi szklane w ramce aluminiowej, 3 szklane półki / dolna część 1 połka z płyty, drzwi pełne), wykonać wg opisu poz. 11. Meble laboratoryjne 2 68 Krzesło laboratoryjne - wysokie, wykonać wg opisu poz. 1. Krzesło laboratoryjne obrotowe - wysokie 2 69 Wózek laboratoryjny 600x500x900 (2 koła z blokadą), wykonać wg opisu poz. 9. Wózek laboratoryjny 600x500x900 1 70 Dygestorium 1200x900x2650 wyposażone w 3 gniazda elektryczne, 2 wyprowadzenia wody zimnej, 1 wyprowadzenie gazu; wykonać wg opisu poz. 12. Dygestorium 1200x900x2650 1 71 Stół przyścienny do pracy w poz. siedzącej 1500x600x750, blat z żywicy epoksydowej lub fenolowej, pod blatem szafka jedno-drzwiowa długości 450mm z 2 półkami i szafka długości 450mm z 4 szufladami, wykonać wg opisu poz. 11. Meble laboratoryjne 2 72 Szafka wisząca częściowo przeszklona 600x300x450 (drzwi szklane, ramka z aluminium, półka szklana), wykonać wg opisu poz. 11. Meble laboratoryjne 5 73 Stół przyścienny do pracy w poz. siedzącej 1200x600x750, blat z żywicy epoksydowej lub fenolowej, pod blatem szafka dwudrzwiowa długości 600 mm z 1 szufladą i 1 półką, wykonać wg opisu poz. 11. Meble laboratoryjne 2 74 Szafa dwudzielna częściowo przeszklona 600x550x2000 (podział poziomy 2:1, górna część: drzwi szklane w ramce aluminiowej, 3 szklane półki / dolna część 1 połka z płyty, drzwi pełne), wykonać wg opisu poz. 11. Meble laboratoryjne 1 75 Krzesło laboratoryjne - wysokie, wykonać wg opisu poz. 1. Krzesło laboratoryjne obrotowe - wysokie 2 76 Stół przyścienny do pracy w poz. siedzącej 1500x600x750, blat z żywicy epoksydowej lub fenolowej, pod blatem szafka jedno-drzwiowa długości 450mm z 2 półkami i szafka długości 450mm z 4 szufladami, wykonać wg opisu poz. 11. Meble laboratoryjne 3 77 Szafka dwudzielna częściowo przeszklona 600x550x2000 (podział poziomy 2:1, górna część: drzwi szklane w ramce aluminiowej, 3 szklane półki / dolna część 1 połka z płyty, drzwi pełne), wykonać wg opisu poz. 11. Meble laboratoryjne 2 78 Krzesło laboratoryjne - wysokie, wykonać wg opisu poz. 1. Krzesło laboratoryjne obrotowe - wysokie 2 79 Stół przyścienny z przystawką 1200x750x900, przystawka wyposażona w gniazda elektryczne 6x230V, gniazdko strukturalne RJ45 telefoniczne 2x, gniazdko strukturalne RJ45 komputerowe 2x; blat z żywicy epoksydowej lub fenolowej, pod blatem szafka dwudrzwiowa długości 600mm z 1 szufladą i 1 półką), wykonać wg opisu poz. 11. Meble laboratoryjne 1 80 Stół przyścienny do pracy w poz. siedzącej 1500x600x750, blat z żywicy epoksydowej lub fenolowej, pod blatem szafką jedno-drzwiowa długości 450mm z 2 półkami i szafka długości 450mm z 4 szufladami), wykonać wg opisu poz. 11. Meble laboratoryjne 1 81 Szafka dwudzielna częściowo przeszklona 600x550x2000 (podział poziomy 2:1, górna część: drzwi szklane w ramce aluminiowej, 3 szklane półki / dolna część 1 połka z płyty, drzwi pełne), wykonać wg opisu poz. 11. Meble laboratoryjne 1 82 Krzesło laboratoryjne - wysokie, wykonać wg opisu poz. 1. Krzesło laboratoryjne obrotowe - wysokie 2 83 Stół przyścienny do pracy w poz. siedzącej 1200x600x750, blat z żywicy epoksydowej lub fenolowej, pod blatem szafka dwudrzwiowa długości 600mm z 1 szufladą i 1 półką, wykonać wg opisu poz. 11. Meble laboratoryjne 2 84 Stół przyścienny z przystawką 1200x750x900, przystawka wyposażona w gniazda elektryczne 6x230V, gniazdko strukturalne RJ45 telefoniczne 2x, gniazdko strukturalne RJ45 komputerowe 2x; blat z żywicy epoksydowej lub fenolowej, pod blatem szafka dwudrzwiowa długości 600mm z 1szufladą i 1 półką, wykonać wg opisu poz. 11. Meble laboratoryjne 1 85 Szafka dwudzielna częściowo przeszklona 600x550x2000 (podział poziomy 2:1, górna część: drzwi szklane w ramce aluminiowej, 3 szklane półki / dolna część 1 połka z płyty, drzwi pełne), wykonać wg opisu poz. 11. Meble laboratoryjne 1 86 Krzesło laboratoryjne - wysokie, wykonać wg opisu poz. 1. Krzesło laboratoryjne obrotowe - wysokie 2 87 Stanowisko do mycia z dwoma zlewami i szufladkami, jednym ociekaczem kołkowym naściennym (wykonać wg opisu poz. 10. Ociekacz laboratoryjny kołkowy 450x110x630) i jedną oczomyjką. Moduł wymiarowy stanowiska: 1500x750x900, blat z żywicy epoksydowej (2 zlewy jednokomorowe z żywicy epoksydowej) lub fenolowej (2 zlewy jednokomorowe z polipropylenu) umieszczone w lewej sekcji stanowiska na długości 900 mm z 2 bateriami (jedna bateria obsługuje jedną komorę), po prawej stronie stanowiska sekcja blatu długości 600 mm, pod blatem szafka z 4 szufladami długości 600mm, stanowisko wykonać wg opisu poz. 11. Meble laboratoryjne 1 88 Stół przyścienny do pracy w poz. siedzącej 1200x600x750, blat z żywicy epoksydowej lub fenolowej, pod blatem szafka dwudrzwiowa długości 600 mm z 1 szufladą i 1 półką, wykonać wg opisu poz. 11. Meble laboratoryjne 1 89 Wózek laboratoryjny 600x500x900 (2 koła z blokadą), wykonać wg opisu poz. 9. Wózek laboratoryjny 600x500x900 1 90 Stanowisko do mycia z dwoma zlewami i szufladkami, jednym ociekaczem kołkowym naściennym (wykonać wg opisu poz. 10. Ociekacz laboratoryjny kołkowy 450x110x630) i jedną oczomyjką. Moduł wymiarowy stanowiska: 1500x750x900, blat z żywicy epoksydowej (2 zlewy jednokomorowe z żywicy epoksydowej) lub fenolowej (2 zlewy jednokomorowe z polipropylenu) umieszczone w lewej sekcji stanowiska na długości 900 mm z 2 bateriami (jedna bateria obsługuje jedną komorę), po prawej stronie stanowiska sekcja blatu długości 600 mm, pod blatem szafka z 4 szufladami długości 600mm, stanowisko wykonać wg opisu poz. 11. Meble laboratoryjne 1 91 Szafa dwudzielna częściowo przeszklona 600x550x2000 (podział poziomy 2:1, górna część: drzwi szklane w ramce aluminiowej, 3 szklane półki / dolna część 1 połka z płyty, drzwi pełne), wykonać wg opisu poz. 11. Meble laboratoryjne 1 92 Wózek laboratoryjny 600x500x900 (2 koła z blokadą), wykonać wg opisu poz. 9. Wózek laboratoryjny 600x500x900 1 93 Stół przyścienny do pracy w poz. siedzącej 1500x600x750, blat z żywicy epoksydowej lub fenolowej, pod blatem szafka jednodrzwiowa długości 450mm z 2 półkami i szafka długości 450mm z 4 szufladami, wykonać wg opisu poz. 11. Meble laboratoryjne 1 94 Szafka wisząca częściowo przeszklona 600x300x450 (drzwi szklane, ramka z aluminium, półka szklana), wykonać wg opisu poz. 11. Meble laboratoryjne 7 95 Stół przyścienny do pracy w poz. siedzącej 1200x600x750, blat z żywicy epoksydowej lub fenolowej, pod blatem szafka dwudrzwiowa długości 600 mm z 1 szufladą i 1 półką, wykonać wg opisu poz. 11. Meble laboratoryjne 1 96 Stół przyścienny z przystawką 1200x750x900, przystawka wyposażona w gniazda elektryczne 6x230V, gniazdko strukturalne RJ45 telefoniczne 2x, gniazdko strukturalne RJ45 komputerowe 2x; blat z żywicy epoksydowej lub fenolowej, pod blatem szafka dwudrzwiowa długości 600mm z jedną szufladą i jedną półką, wykonać wg opisu poz. 11. Meble laboratoryjne 1 97 Krzesło laboratoryjne - wysokie, wykonać wg opisu poz. 1. Krzesło laboratoryjne obrotowe - wysokie 2 98 Szafa dwudzielna częściowo przeszklona 600x550x2000 (podział poziomy 2:1, górna część: drzwi szklane w ramce aluminiowej, 3 szklane półki / dolna część 1 połka z płyty, drzwi pełne), wykonać wg opisu poz. 11. Meble laboratoryjne 2 99 Wózek laboratoryjny 600x500x900 (2 koła z blokadą), wykonać wg opisu poz. 9. Wózek laboratoryjny 600x500x900 1 79 Stół przyścienny z przystawką 1200x750x900 przystawka wyposażona w gniazda elektryczne 6x230V, gniazdko strukturalne RJ45 telefoniczne 2x, gniazdko strukturalne RJ45 komputerowe 2x;, blat z żywicy epoksydowej lub fenolowej, pod blatem szafka dwudrzwiowa długości 600mm z 1 szufladą i 1 półką), wykonać wg opisu poz. 11. Meble laboratoryjne 1 91 Szafa dwudzielna częściowo przeszklona 600x550x2000 (podział poziomy 2:1, górna część: drzwi szklane w ramce aluminiowej, 3 szklane półki / dolna część 1 połka z płyty, drzwi pełne), wykonać wg opisu poz. 11. Meble laboratoryjne 1 100 Stół przyścienny do pracy w poz. siedzącej 1500x600x750, blat z żywicy epoksydowej lub fenolowej, pod blatem szafka jedno-drzwiowa długości 450mm z 2 półkami i szafka długości 450mm z 4 szufladami, wykonać wg opisu poz. 11. Meble laboratoryjne 2 101 Szafka wisząca częściowo przeszklona 600x300x450 (drzwi szklane, ramka z aluminium, półka szklana), wykonać wg opisu poz. 11. Meble laboratoryjne 5 102 Stół przyścienny z przystawką 1200x750x900, przystawka wyposażona w gniazda elektryczne 6x230V, gniazdko strukturalne RJ45 telefoniczne 2x, gniazdko strukturalne RJ45 komputerowe 2x; blat z żywicy epoksydowej lub fenolowej, pod blatem szafka dwudrzwiowa długości 600mm z jedną szufladą i jedną półką, wykonać wg opisu poz. 11. Meble laboratoryjne 1 103 Krzesło laboratoryjne - wysokie, wykonać wg opisu poz. 1. Krzesło laboratoryjne obrotowe - wysokie 2 104 Szafa dwudzielna częściowo przeszklona 600x550x2000 (podział poziomy 2:1, górna część: drzwi szklane w ramce aluminiowej, 3 szklane półki / dolna część 1 połka z płyty, drzwi pełne), wykonać wg opisu poz. 11. Meble laboratoryjne 2 105 Dygestorium 1200x900x2650, wyposażone w 3 gniazda elektryczne, 2 wyprowadzenia wody; wykonać wg opisu poz. 12. Dygestorium 1200x900x2650 2 106 Szafka na chemikalia 600x600x2000 (podział poziomy 2:1, górna część: 3 półki / dolna część 1 półka), wykonać wg opisu poz. 5. Szafy na chemikalia 1 107 Stół przyścienny do pracy w poz. siedzącej 1200x600x750, blat LCT (lita ceramika techniczna), pod blatem szafka dwudrzwiowa długości 600 mm z 1 szufladą i 1 półką, wykonać wg opisu poz. 11. Meble laboratoryjne 1 108 Stół przyścienny z przystawką 1200x750x900, przystawka wyposażona w gniazda elektryczne 6x230V, gniazdko strukturalne RJ45 telefoniczne 2x, gniazdko strukturalne RJ45 komputerowe 2x; blat LCT (lita ceramika techniczna), pod blatem szafka dwudrzwiowa długości 600mm z jedną szufladą i jedną półką), wykonać wg opisu poz. 11. Meble laboratoryjne 2 109 Krzesło laboratoryjne - wysokie, wykonać wg opisu poz. 1. Krzesło laboratoryjne obrotowe - wysokie 2 110 Szafka dwudzielna częściowo przeszklona 600x550x2000 (podział poziomy 2:1, górna część: drzwi szklane w ramce aluminiowej, 3 szklane półki / dolna część 1 połka z płyty, drzwi pełne), wykonać wg opisu poz. 11. Meble laboratoryjne 1 111 Stanowisko do mycia z dwoma zlewami i szufladkami, jednym ociekaczem kołkowym naściennym (wykonać wg opisu poz. 10. Ociekacz laboratoryjny kołkowy 450x110x630) i jedną oczomyjką. Moduł wymiarowy stanowiska: 1500x750x900, blat z żywicy epoksydowej (2 zlewy jednokomorowe z żywicy epoksydowej) lub fenolowej (2 zlewy jednokomorowe z polipropylenu) umieszczone w lewej sekcji stanowiska na długości 900 mm z 2 bateriami (jedna bateria obsługuje jedną komorę), po prawej stronie stanowiska sekcja blatu długości 600 mm, pod blatem szafka z 4 szufladami długości 600mm, stanowisko wykonać wg opisu poz. 11. Meble laboratoryjne 1 112 Szafka dwudzielna częściowo przeszklona 600x550x2000 (podział poziomy 2:1, górna część: drzwi szklane w ramce aluminiowej, 3 szklane półki / dolna część 1 połka z płyty, drzwi pełne), wykonać wg opisu poz. 11. Meble laboratoryjne 1 113 Wózek laboratoryjny 600x500x900 (2 koła z blokadą), wykonać wg opisu poz. 9. Wózek laboratoryjny 600x500x900 1 114 Dygestorium 1200x900x2650, wyposażone w neutralizator oparów (wykonać wg opisu poz. 17. Neutralizator oparów); w 3 gniazda elektryczne, 2 wyprowadzenia wody; wykonać wg opisu poz. 12. Dygestorium 1200x900x2650 1 115 Szafka na chemikalia 600x600x2000 (podział poziomy 2:1, górna część: 3 półki / dolna część 1 półka), wykonać wg opisu poz. 5. Szafy na chemikalia 1 116 Stół z przystawką; przystawka wyspowa wyposażona w gniazda elektryczne 4x230V po każdej stronie, instalacje 2x N2, 2x CO2, 2x He, 2x SPS z 2 półkami po każdej stronie przystawki; stół 1500x750x900 blat z żywicy epoksydowej lub fenolowej, pod blatem szafka długości 450 mm, oraz szafka długości 450 mm z 4 szufladami), wykonać wg opisu poz. 11. Meble laboratoryjne 2 117 Stół przyścienny do pracy w poz. siedzącej 1500x600x750, blat z żywicy epoksydowej lub fenolowej, pod blatem szafką jedno-drzwiowa długości 450mm z 2 półkami i szafka długości 450mm z 4 szufladami, wykonać wg opisu poz. 11. Meble laboratoryjne 2 118 Szafka na chemikalia 900x600x2000 (szafka 2xdrzwi, podział poziomy 2:1, górna część: 3 półki dolna część 1 półka) wykonać wg opisu poz. 5. Szafy na chemikalia 2 119 Szafa dwudzielna 1200x550x2000 (podział poziomy 2:1; część górna: szklane drzwi, ramka aluminiowa, 2x3 szklane półki/część dolna: 2x4szuflady), wykonać wg opisu poz. 11. Meble laboratoryjne 1 120 Szafka dwudzielna częściowo przeszklona 600x550x2000 (podział poziomy 2:1, górna część: drzwi szklane w ramce aluminiowej, 3 szklane półki dolna część 1 połka z płyty, drzwi pełne), wykonać wg opisu poz. 11. Meble laboratoryjne 3 121 Krzesło laboratoryjne - wysokie, wykonać wg opisu poz. 1. Krzesło laboratoryjne obrotowe - wysokie 2 122 Wózek laboratoryjny 600x500x900 (2 koła z blokadą), wykonać wg opisu poz. 9. Wózek laboratoryjny 600x500x900 1 137 Regał metalowy szafka szatniowa metalowa 600x490x1940, wykonać wg opisu poz. 6. Regał metalowy szafka szatniowa 600x490x1940 2 123b Regał przesuwny z napędem ręcznym 2000 x max750 x 2500 wykonać wg opisu poz. 16. Regał przesuwny 3 128 Wieszak na fartuchy 800x100 wyposażony w 6 metalowych haczyków, wykonać wg opisu poz. 13. Meble w systemie płyty meblowej 2 129 Biurko 1200x600x800 wyposażone w 1 szafkę 400 z 1 drzwiczkami i 1 półką, blat laminowany HPL, wykonać wg opisu poz. 13. Meble w systemie płyty meblowej 2 130 Krzesło laboratoryjne - wysokie, wykonać wg opisu poz. 1. Krzesło laboratoryjne obrotowe - wysokie 3 131 Regał biurowy 1000x400x2000 wyposażony w 5 półek, wykonać wg opisu poz. 13. Meble w systemie płyty meblowej 2 132 Szafa ubraniowa dwudrzwiowa 600x400x2000 wyposażona w wysuwany drążek na ubrania i 2 półki, wykonać wg opisu poz. 13. Meble w systemie płyty meblowej 1 133 Biurko 1200x600x800 wyposażone w 1 szafkę 400 z 1 drzwiczkami i 1 półką, blat laminowany HPL, wykonać wg opisu poz. 13. Meble w systemie płyty meblowej 1 134 Krzesło laboratoryjne - wysokie, wykonać wg opisu poz. 1. Krzesło laboratoryjne obrotowe - wysokie 3 135 Regał biurowy 1000x400x2000 wyposażony w 5 półek, wykonać wg opisu poz. 13. Meble w systemie płyty meblowej 1 136 Szafa ubraniowa dwudrzwiowa 600x400x2000 wyposażona w wysuwany drążek na ubrania i 2 półki, wykonać wg opisu poz. 13. Meble w systemie płyty meblowej 1.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00-7, 39.13.00.00-2, 31.50.00.00-1, 42.13.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 16 000,00 złotych (słownie: szesnaście tysięcy złotych) 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 4) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr: 76 1130 1206 0028 9107 8990 0001 Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Lublinie ul. Dolna 3 Maja 3 20 - 079 Lublin z adnotacją Wadium Dostawa wraz z montażem mebli laboratoryjnych i biurowych A-2401-55-2014-PORPW.01.03.00-06-006-11-00 5) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym w pkt 2) terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 6) Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: a. gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych, b. okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7) Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej lub poręczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: a. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych, b. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8) Wadium wnoszone w innych niż pieniądz formach dopuszczonych przez Prawo zamówień publicznych należy dołączyć w oryginale do oferty. 9) W przypadku przelewu wadium na konto zamawiającego do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu jego wniesienia. 10) W ofercie należy wpisać nr konta, na który zamawiający będzie mógł zwrócić wadium w pieniądzu. 11) UWAGA: Z treści dokumentu wadium składanego w formie niepieniężnej musi wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, na pisemne (pierwsze) żądanie Zamawiającego, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Dokument ten musi również zawierać termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji, przy czym termin ten nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 12) Zgodnie z art. 46. 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. 1a. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 4a. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniają warunki, dotyczące: posiadania wiedzy i doświadczenia, tj.: wykażą się należytym wykonaniem co najmniej jednej dostawy i montażu mebli laboratoryjnych i biurowych o wartości minimum: 465 000,00 złotych brutto (w ramach jednej dostawy) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 1. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU WYKAZANIA SPEŁNIANIA PRZEZ WYKONAWCĘ WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: I. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg załącznika nr 4). 2. Wykaz wykonanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (wg załącznika nr 5) oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. 2.1. Określenie dostaw, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie: 2.1.1. Wykaz winien wskazywać wykonanie co najmniej jednej dostawy i montażu mebli laboratoryjnych i biurowych o wartości minimum: 465 000,00 złotych brutto (w ramach jednej dostawy) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 2.1.2. Złożone poświadczenia winny potwierdzać należyte wykonanie co najmniej jednej dostawy i montażu mebli laboratoryjnych i biurowych o wartości minimum: 465 000,00 złotych brutto (w ramach jednej dostawy) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 2.2. Dowodami, o których mowa w pkt 2) są: 2.2.1. poświadczenie, 2.2.2. oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 2.4.1 2.3. W przypadku gdy zamawiający, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 2) zostały wykonane jest Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt 2.2. 1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania, a warunki udziału w postępowaniu mogą zostać spełnione łącznie przez wykonawców składających ofertę wspólną, czyli w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną dokumenty przedkłada wykonawca spełniający dany warunek. 2. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w pkt 1 i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 4. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia. 5. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniają warunki, dotyczące: sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj.: wykażą się zdolnością kredytową lub posiadaniem środków finansowych na rachunku w wysokości co najmniej 540 000,00 złotych WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU WYKAZANIA SPEŁNIANIA PRZEZ WYKONAWCĘ WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: I. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. 1. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca w sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku. 1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania, a warunki udziału w postępowaniu mogą zostać spełnione łącznie przez wykonawców składających ofertę wspólną, czyli w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną dokumenty przedkłada wykonawca spełniający dany warunek. 2. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w pkt 1 i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 4. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia. 5. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Numeracja zgodnie z SIWZ: 2.1.1. Wykaz winien wskazywać wykonanie co najmniej jednej dostawy i montażu mebli laboratoryjnych i biurowych o wartości minimum: 465 000,00 złotych brutto (w ramach jednej dostawy) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 2.1.2. Złożone poświadczenia winny potwierdzać należyte wykonanie co najmniej jednej dostawy i montażu mebli laboratoryjnych i biurowych o wartości minimum: 465 000,00 złotych brutto (w ramach jednej dostawy) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 2.2. Dowodami, o których mowa w pkt 2) są: 2.2.1. poświadczenie, 2.2.2. oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 2.4.1 2.3. W przypadku gdy zamawiający, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 2) zostały wykonane jest Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt 2.2.;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania, a warunki udziału w postępowaniu mogą zostać spełnione łącznie przez wykonawców składających ofertę wspólną, czyli w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną dokumenty przedkłada wykonawca spełniający dany warunek. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w pkt 1 i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania. Numeracja zgodna z SIWZ: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) oświadczenie oraz dokumenty wymagane w pkt I mogą być złożone wspólnie przez wykonawców. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postepowania, a warunki udziału mogą zostać spełnione łącznie przez wykonawców składających ofertę wspólną, czyli w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną dokumenty przedkłada wykonawca spełniający dany warunek. W przypadku warunków określonych w art. 22 uPzp konieczność ich spełniania odnosi się do konsorcjum jako całości nie zaś do jego poszczególnych członków. Wykazanie spełnienia warunków z art. 22 uPzp podlega sumowaniu i łącznej ocenie zamawiającego. 2) dokumenty wymagane w pkt II (III) i IV winien złożyć każdy wykonawca samodzielnie.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Numeracja zgodna z SIWZ: WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU WYKAZANIA SPEŁNIANIA PRZEZ WYKONAWCĘ WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: I. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg załącznika nr 4). 2. Wykaz wykonanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (wg załącznika nr 5) oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. 2.1. Określenie dostaw, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie: 2.1.1. Wykaz winien wskazywać wykonanie co najmniej jednej dostawy i montażu mebli laboratoryjnych i biurowych o wartości minimum: 465 000,00 złotych brutto (w ramach jednej dostawy) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 2.1.2. Złożone poświadczenia winny potwierdzać należyte wykonanie co najmniej jednej dostawy i montażu mebli laboratoryjnych i biurowych o wartości minimum: 465 000,00 złotych brutto (w ramach jednej dostawy) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 2.2. Dowodami, o których mowa w pkt 2) są: 2.2.1. poświadczenie, 2.2.2. oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 2.4.1 2.3. W przypadku gdy zamawiający, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 2) zostały wykonane jest Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt 2.2. 3. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawca w sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku. 1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga dostarczenia przez Wykonawcę: 1) wraz z ofertą: Załącznika nr 3 Zestawienie wymaganych parametrów technicznych i użytkowych 2) po podpisaniu umowy, nie później niż w terminie 14 dni przed rozpoczęciem dostawy i montażu: atestów, świadectw, certyfikatów zgodności i zaświadczeń - wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ, tj. Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia; wszystkie dokumenty powinny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę - poświadczenie winno zawierać zapis odręczny lub w formie pieczęci za zgodność z oryginałem II. Dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wg załącznika nr 6). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8) Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy pzp, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania, dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem. III. Dokumenty Wykonawców zagranicznych: 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt II: a) w ppkt 2)-4) i ppkt 6) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) w ppkt 5) i ppkt 7) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, 10 i 11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III: a) w pkt 1)a) ppkt 1, pkt 1)a) ppkt 3 i pkt 1)b) - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) w pkt 1)a) ppkt 2 - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. IV. Dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej: 1) Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.) albo informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (wg załącznika nr 7). V. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) oświadczenie oraz dokumenty wymagane w pkt I mogą być złożone wspólnie przez wykonawców. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postepowania, a warunki udziału mogą zostać spełnione łącznie przez wykonawców składających ofertę wspólną, czyli w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną dokumenty przedkłada wykonawca spełniający dany warunek. W przypadku warunków określonych w art. 22 uPzp konieczność ich spełniania odnosi się do konsorcjum jako całości nie zaś do jego poszczególnych członków. Wykazanie spełnienia warunków z art. 22 uPzp podlega sumowaniu i łącznej ocenie zamawiającego. 2) dokumenty wymagane w pkt II (III) i IV winien złożyć każdy wykonawca samodzielnie. VI. Forma dokumentów: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wymagane w pkt I ppkt 1 oraz dokumenty, o których mowa w pkt I ppkt 4 i ppkt 5 oraz pkt IV winny być składane w formie oryginału. 2) Dokumenty, o których mowa w pkt I ppkt 2 i ppkt 3, pkt II, pkt III winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę - poświadczenie winno zawierać zapis odręczny lub w formie pieczęci za zgodność z oryginałem. 3) Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. Rozwiązania równoważne: 1) Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, należy rozumieć je tylko jako przykładowe, zamawiający dopuszcza rozwiązania (oferty) równoważne. 2) Za ofertę równoważną Zamawiający uzna tę, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w rozdziale III SIWZ, Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. w załączniku nr 2 do SIWZ oraz Zestawieniu wymaganych parametrów użytkowych stanowiących załącznik nr 3, do SIWZ, których parametry techniczne i funkcjonalne są identyczne lub lepsze niż wskazane w ww. zał. do SIWZ. 3) Ewentualne wskazane przez Zamawiającego nazwy, producenci mają na celu określenie klasy produktu będącego opisem przedmiotu zamówienia i służą ustaleniu standardu nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 4) Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na urządzenia objęte przedmiotem zamówienia na okres minimum : zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji, Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi na zasadach ogólnych z tym, że okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Dodatkowe informacje dotyczące zamówienia: 1) Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 2) Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. 3) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4) Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 5) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 6) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 Pzp. 7) Zgodnie z art. 36 b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca wskazuje w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Informację w tym zakresie należy umieścić na formularzu ofertowym. W przypadku braku wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie będzie powierzone podwykonawcom, przyjmuje się, że całość zamówienia zostanie zrealizowana siłami własnymi Wykonawcy Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b uPzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b uPzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY. 1) Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zgodnie z art. 147 - 150 ustawy w wysokości: 6 % ceny całkowitej podanej w ofercie 2) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy będzie służyło do pokrycia roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy oraz roszczeń z tytułu rękojmi za wady. 3) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4) Jeżeli zabezpieczenie należytego wykonania umowy zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa je na oprocentowanym rachunku bankowym. 5) Jeżeli zabezpieczenie należytego wykonania umowy zostanie wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 6) Zabezpieczenie może być wniesione w jednej lub kilku formach. 7) W przypadku, gdy wykonawca wnosi zabezpieczenie w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty do wysokości określonej w gwarancji kwoty, nieodwołalnie i bezwarunkowo, na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności związane z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem umowy albo niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem obowiązków wynikających z rękojmi. b) termin obowiązywania gwarancji, 8) Wykonawca może w trakcie realizacji umowy dokonać zmiany formy wniesionego zabezpieczenia pod warunkiem zachowania ciągłości zabezpieczenia i nie zmniejszenia jego wysokości. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY. 1) Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę, sam lub jako partner w konsorcjum-spółce cywilnej. 2) Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej, opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 3) Oferta musi być napisana w języku polskim: na maszynie do pisania, komputerze lub ręcznie nieścieralnym atramentem oraz podpisana przez osobę lub osoby upoważnione do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem. 4) Dokumenty składające się na ofertę sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 5) Treść oferty musi odpowiadać treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 6) Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami umieszczonymi w specyfikacji oraz dołączyć wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia. 7) Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia: 1. Oświadczenie oraz dokumenty wymagane w Rozdziale 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1) - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 3. Wypełnione zestawienie wymaganych parametrów technicznych i użytkowych, wg Załącznika nr 3 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 8) Dokumenty o których mowa w pkt 7) ppkt 2-3 winny być składane w formie pisemnej. Dokumenty winny być podpisane przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu wykonawcy albo przez osobę umocowaną przez osobę uprawnioną, a w przypadku osób fizycznych przez wykonawcę albo przez osobę umocowaną przez wykonawcę. 9) Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 7) ppkt 4-5 powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej w drodze czynności notarialnej w rozumieniu ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie (t.j. Dz.U.2014r. poz.164) 10) Oferty wspólne 1. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 7) ppkt 4 musi znajdować się w ofercie wspólnej wykonawców. 3. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z zamawiającym w toku postępowania; zwraca się do zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp. 4. Sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej: a. dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, odpis z właściwego rejestru albo z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego i z właściwego oddziału ZUS, informacja z KRK, informacja o przynależności do grupy kapitałowej - składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną w imieniu swojej firmy; jeżeli jednak podmiot występujący wspólnie (spółka cywilna) na podstawie odrębnych przepisów, dla celów podatkowych lub związanych z ubezpieczeniami jest traktowany jako jeden podmiot (jedna jednostka organizacyjna) - dokumenty te powinien złożyć niezależnie ten podmiot. b. dokumenty wspólne takie jak np.: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wykaz dostaw, formularz ofertowy, zestawienie wymaganych parametrów technicznych i użytkowych - składa pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną, 11) Poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem-parafą osoby upoważnionej. 12) Ponadto zaleca się spięcie na trwałe wszystkich dokumentów, załączenie spisu treści oferty oraz ponumerowanie wszystkich stron oferty. 13) Zaleca się, aby wykonawca zamieścił ofertę w zewnętrznej i wewnętrznej kopercie z tym, że: 1. zewnętrzna koperta powinna być zaadresowana na Zamawiającego i zawierać oznaczenie: oferta na: Dostawę wraz z montażem mebli laboratoryjnych i biurowych do Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie A-2401-55-2014-PORPW.01.03.00-06-006-11-00 BUDYNEK CBI - bez nazwy i pieczątki wykonawcy; koperta wewnętrzna powinna zawierać ofertę i być zaadresowana na wykonawcę, tak aby można było odesłać ofertę w przypadku jej wpłynięcia po terminie. 14) Jeżeli Wykonawca składający ofertę chce zastrzec informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, to dokumenty te muszą być włożone w oddzielną kopertę opatrzoną klauzulą NIE UDOSTĘPNIAĆ. Nie mogą stanowić tajemnicy informacje podawane do wiadomości podczas otwarcia ofert. 15) Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Załączniki do SIWZ: Załącznik nr 1 - Wzór formularza oferty Załącznik nr 2 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Załącznik nr 3 - Zestawienie wymaganych parametrów technicznych i użytkowych Załącznik nr 4 - Wzór oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Załącznik nr 5 - Wzór wykazu dostaw Załącznik nr 6 - Wzór oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Załącznik nr 7 - Wzór informacji o przynależności do grupy kapitałowej Załączniki nr 8 - Wzór umowy UWAGA!!! W związku z techniczną niemożnością zaznaczenia precyzyjnie terminu w pkt. II.2 przedmiotowego ogłoszenia, Zamawiający zwraca uwagę na termin wykonania zamówienia:do 15 grudnia 2014 r., z zastrzeżeniem, że dostawa i montaż nastąpią po odbiorze budynku Centrum Badawczo-Innowacyjnego Instytutu Agrofizyki PAN w Lublinie, który ma nastąpić do dnia 17 listopada 2014 r.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA , KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO, OGÓLNE WARUNKI UMOWY ALBO WZÓR UMOWY, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY WYMAGA OD WYKONAWCY, ABY ZAWARŁ Z NIM UMOWĘ W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA TAKICH WARUNKACH : 1) Wzór umowy stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umów w przypadku: 1. aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub materiałów); zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór wykonawcy; inicjatorem zmian może być Zamawiający lub wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian, ich uzasadnienie oraz ewentualny termin wprowadzenia; 2. konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezawinionych przez strony (np. wydłużony czas oczekiwania na elementy wytwarzane przez producenta); zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór wykonawcy; inicjatorem zmian może być Zamawiający lub wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian, ich uzasadnienie oraz ewentualny termin wprowadzenia; 3. konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia gdyby doszło do przedłużenia się terminu odbioru obiektu, którego zakończenie planowane jest do dnia 17 listopada 2014 r.; w takim wypadku przedłużenie terminu realizacji umowy nastąpi wyłącznie o czas odpowiadający opóźnieniu w odbiorze obiektu w stosunku do terminu planowanego; o ewentualnym opóźnieniu w odbiorze obiektu Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę, wskazując jednocześnie termin, o jaki może nastąpić przedłużenie realizacji umowy; zmiana taka nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipan.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, ul. Doświadczalna 4, 20-290 Lublin, pok.10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2014 godzina 12:00, miejsce: Instytut Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, ul. Doświadczalna 4, 20-290 Lublin, pok nr 18 (Sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Centrum Badawczo-Innowacyjne Instytutu Agrofizyki PAN w Lublinie współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Budżetu Państwa w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej na lata 2007-2013 - Oś priorytetowa: I Nowoczesna Gospodarka / działanie I.3. Wspieranie Innowacji.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.