Płock: ZREALIZOWANIE SCENARIUSZA I DOSTAWA ELEMENTÓW STAŁEGO WYPOSAŻENIA EKSPOZYCJI ODKRYTYCH RELIKTÓW MURÓW, ZABYTKÓW ARCHITEKTONICZNYCH I ARCHEOLOGICZNYCH NA KONDYGNACJI -1 W DAWNEJ KOLEGIACIE ŚW.MICHAŁA PRZY ULICY MAŁACHOWSKIEGO 1 W PŁOCKU w ramach zadania inwestycyjnego REWITALIZACJA ZABYTKOWYCH BUDYNKÓW DAWNEGO KOLEGIUM I DAWNEJ KOLEGIATY ŚW. MICHAŁA W PŁOCKU.
Numer ogłoszenia: 287244 - 2014; data zamieszczenia: 28.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Płocka , ul. Stary Rynek 1, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3671598, faks 024 3671598, 3671615.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZREALIZOWANIE SCENARIUSZA I DOSTAWA ELEMENTÓW STAŁEGO WYPOSAŻENIA EKSPOZYCJI ODKRYTYCH RELIKTÓW MURÓW, ZABYTKÓW ARCHITEKTONICZNYCH I ARCHEOLOGICZNYCH NA KONDYGNACJI -1 W DAWNEJ KOLEGIACIE ŚW.MICHAŁA PRZY ULICY MAŁACHOWSKIEGO 1 W PŁOCKU w ramach zadania inwestycyjnego REWITALIZACJA ZABYTKOWYCH BUDYNKÓW DAWNEGO KOLEGIUM I DAWNEJ KOLEGIATY ŚW. MICHAŁA W PŁOCKU..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: zrealizowanie scenariusza i dostawa elementów stałego wyposażenia ekspozycji odkrytych reliktów murów, zabytków architektonicznych i archeologicznych na kondygnacji -1 w dawnej kolegiacie św. Michała w Płocku, w zakresie obejmującym: a)dostawę, ustawienie i zamontowanie elementów scenariusza i stałego wyposażenia wykazanego w Projekcie scenariusza i stałego wyposażenia ekspozycji odkrytych reliktów murów, zabytków architektonicznych i archeologicznych na kondygnacji -1 w dawnej kolegiacie św. Michała przy ulicy Małachowskiego 1 w Płocku, w sposób należyty i zgodny z przyjętymi normatywami i standardami określonymi dla wykonania elementów aranżacji wystawienniczej b)podłączenie elementów scenariusza i stałego wyposażenia ekspozycji do instalacji oświetleniowej oraz zaprogramowanie sterowania wizualizacji świetlnej niezbędnej do osiągnięcia planowanych efektów aranżacji wystawy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.41.00 - Szafki wystawowe 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10 000,00zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - 1 aranżację wystawienniczą o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto Wykazane przez Wykonawcę zadanie obejmujące aranżację wystawienniczą musi być zakończone i odebrane przez zleceniodawców, na co Wykonawca musi przedstawić wymagane poświadczenie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi: a)1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz udokumentowaną co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowach przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków (Dz.U. z 2011 r. Nr 165, poz. 987) - kierownik budowy . Osoba ta powinna przedłożyć oświadczenie o odbyciu co najmniej 2-letniej praktyki zawodowej na budowach przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru wraz ze wskazaniem obiektów, na których budowy te prowadzono (w tym rok/lata realizacji inwestycji). b)1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie, instalacji sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz 2 pracowników posiadających ważne świadectwa kwalifikacyjne E i D w zakresie instalacji i urządzeń elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV z prawem do wykonywania badań elektrycznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Formularz oferty - Załącznik nr 1. 2) Dowód wniesienia wadium. 3)Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. 4)Zobowiązanie podmiotu trzeciego - Załącznik nr 7 do SIWZ /Tylko w przypadku jeżeli dotyczy/ 5)W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone liderowi /patrz Rozdział III pkt 8/.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ump.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Płocka, Stary Rynek 1 (wejście od ul. Zduńskiej 3) - Biuro Obsługi Klienta - stanowisko nr 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2014 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Płocka, Stary Rynek 1 (wejście od ul. Zduńskiej 3) - Biuro Obsługi Klienta - stanowisko nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Usługa ochrony osób i mienia na terenie Sądu Okręgowego w Płocku oraz Sądu Rejonowego w Gostyninie
- Przebudowa i remonty nawierzchni dróg na terenie miasta Płocka w zakresie wykonania i wymiany nawierzchni jezdni
- Przygotowanie uroczystej kolacji oraz poczęstunku kawowego dla Gości z miast partnerskich w ramach 25. Pikniku Europejskiego .
- Modernizacja schodów zewnętrznych oraz podjazdu dla osób niepełnosprawnych w części B budynku MOPS w Płocku dla potrzeb Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności
- Dostawa komputerów przenośnych, zestawów komputerowych, monitorów interaktywnych, drukarek i kserokopiarki.
- Zakup urządzeń do rehabilitacji - projekt p.n. "Rozbudowa i modernizacja budynku Oddziału Obserwacyjno-Zakaźnego WSZ w Płocku z wyposażeniem- zakup pierwszego wyposażenia oraz aparatury medycznej"
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja oświetlenia wraz z wymianą istniejących opraw oświetleniowych na oprawy typu LED na terenie gminy Dubienka- postępowanie powtórzone
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie Chocz - Gminny Ośrodek Kultury w Choczu
- Budowa budynku mieszkalnego przy ul. Kasprowicza w Zakopanem
- Przebudowa obiektu stadionu sportowego w Myszyńcu
- Modernizacja obiektu -Wymiana instalacji elektrycznej i teletechnicznej w budynku laboratorium oraz wymiana przekładników w stacji transformatorowej w GCE- Etap I
- Budowa dwunawowej hali sportowej z dwoma kortami tenisowymi na ul. Lipowej w Pucku, dz. nr 227/6.
więcej: Szafki wystawowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.