eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Regeneracja zawieszeń dla Zakładu CZOK

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-28

Bytom: Regeneracja zawieszeń dla Zakładu CZOK
Numer ogłoszenia: 286908 - 2014; data zamieszczenia: 28.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. , ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Regeneracja zawieszeń dla Zakładu CZOK.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Regeneracja zawieszeń dla Zakładu CZOK Część I - Regeneracja zawieszeń liny wyrównawczej 2 kompletne zawieszenia zabudowane w górniczym wyciągu szybowym szybu Ewa Pompownia Szombierki. Część II - Regeneracja zawieszeń nośnych w szybie Ewa 2 kompletne zawieszenia zabudowane w górniczym wyciągu szybowym szybu Ewa Pompownia Szombierki. Część III - Regeneracja zawieszeń liny wyrównawczej typu SADEX WLK-5 zabudowane w górniczym wyciągu szybowym szybu Jan III Pompownia Dębieńsko..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: Część I: 2 300,00 zł (słownie: dwa tysiące trzysta złotych 00/100) Część II: 2 400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych 00/100 ) Część III: 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100 )

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zamawiający uzna warunek w zakresie wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej jedną usługą w ramach jednej umowy polegającą na wykonaniu remontu elementów górniczego wyciągu szybowego o wartości minimum: Część I: 40 000,00 zł brutto, Część II: 40 000,00 zł brutto, Część III: 10 000,00 zł brutto, wraz z dowodami realizacji wszystkich usług ujętych w wykazie oraz jeżeli pozytywnie zweryfikowana zostanie przez Zamawiającego zdolność Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia zgodnie z postanowieniami pkt. 5.3.2. SIWZ. 2. Zamawiający na podstawie art. 22 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych zweryfikuje zdolność Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia w szczególności w odniesieniu do jego rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia, z zastrzeżeniem postanowień pkt. 6A ppkt 4 SIWZ. W przypadku wykazania przez Wykonawcę w pkt. II tabeli w załączniku nr 3 do druku Oferta informacji o choć jednej usłudze niewykonanej lub wykonanej nienależycie (której wartość naliczonych kar umownych w ramach jednej umowy przekroczyła 10 % wartości umowy brutto) z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie spełnia warunku wiedzy i doświadczenia i zostanie on wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. 5.1.2 SIWZ polega na zasobach innych podmiotów, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący go z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, obowiązany jest przedłożyć dokumenty dotyczące: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    1. Zamawiający uzna warunek w zakresie wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej jedną usługą w ramach jednej umowy polegającą na wykonaniu remontu elementów górniczego wyciągu szybowego o wartości minimum: Część I: 40 000,00 zł brutto, Część II: 40 000,00 zł brutto, Część III: 10 000,00 zł brutto, wraz z dowodami realizacji wszystkich usług ujętych w wykazie oraz jeżeli pozytywnie zweryfikowana zostanie przez Zamawiającego zdolność Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia zgodnie z postanowieniami pkt. 5.3.2. SIWZ.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust.1 ustawy Pzp zgodnie z pkt. 5.1. SIWZ - załączniki nr 2, 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d), zobowiązany jest uzyskać pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, które należy dołączyć do załączników nr 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA 2. Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 7 do druku OFERTA 3. Oświadczenie Wykonawcy zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ - druk OFERTA w zakresie dotyczącym udzielonej gwarancji zgodnie z opisem zawartym w pkt. II ppkt. 1 załącznika nr 2 do SIWZ. 4. Upoważnienie producenta upoważniające dany podmiot gospodarczy do wykonywania regeneracji danego typu zawieszeń zgodnie z pkt. II ppkt.2. Załącznika Nr 2 do SIWZ, dołączyć do druku OFERTA 4. Certyfikat wdrożony i certyfikowany przez jednostkę notyfikowaną system zarządzania jakością w przedmiocie zamówienia zgodnie z opisem zawartym w pkt. II ppkt. 2 załącznika nr 2 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SRK S.A. ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom-30,00+VAT w przypadku odbioru osobistego (gotówka) lub pocztą (za zaliczeniem)- w przypadku pobrania SIWZ ze strony internetowej-bezpłatnie..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2014 godzina 09:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 - sekretariat Spółki (II piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - Regeneracja zawieszeń liny wyrównawczej 2 kompletne zawieszenia zabudowane w górniczym wyciągu szybowym szybu Ewa Pompownia Szombierki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: 1.1. Regeneracja zawieszeń dla Zakładu CZOK Część I - Regeneracja zawieszeń liny wyrównawczej 2 kompletne zawieszenia zabudowane w górniczym wyciągu szybowym szybu Ewa Pompownia Szombierki Typ SADEX Wlk. 3 UWAGA Jeden komplet zawieszeń stanowią 2 sztuki zawieszeń zabudowanych pod jedną skipoklatką 1.1.1. Przedmiotem zamówienia jest: Regeneracja zawieszeń - 4 sztuki regeneracja zacisku końca liny - 4 szt. regeneracja zacisku technologicznego - 8 szt. regeneracja szczęk - 8 szt. regeneracja klinów - 8 szt. regeneracja tulei - 8 szt. regeneracja układu napinania - 8 szt. regeneracja blach bocznych - 8 szt. regeneracja pozostałych elementów zawieszeń w tym wszystkich połączeń śrubowych Wymianie podlegają następujące elementy: tuleje nośne - 4 sztuki sworznie nośne o 75 - 4 szt. tuleje dystansowe - 4 sztuki zaciski końca liny - 4 sztuki zaciski technologiczne( zaciski łubkowe dodatkowe) - 8 sztuk układy napinania-8 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - Regeneracja zawieszeń nośnych w szybie Ewa 2 kompletne zawieszenia - zabudowane w górniczym wyciągu szybowym szybu Ewa Pompownia Szombierki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Regeneracja zawieszeń dla Zakładu CZOK Część II - Regeneracja zawieszeń nośnych w szybie Ewa 2 kompletne zawieszenia - zabudowane w górniczym wyciągu szybowym szybu Ewa Pompownia Szombierki Typ SADEX Wlk. 5 1.2.1.Przedmiotem zamówienia jest: Regeneracja zawieszeń - 2 sztuki Regeneracji podlegają następujące elementy: regeneracja zacisku sercówkowego- 4 szt. regeneracja łącznika o zmiennej długości - 4 szt. regeneracja łącznika krzyżowego - 4 szt. regeneracja dźwigni kątowej - 2 szt. regeneracja trzonu głównego - 2 szt. regeneracja pozostałych elementów zawieszeń w tym wszystkich połączeń śrubowych Wymianie podlegają następujące elementy: sworznie o 100 - 4 szt. sworznie o 110 - 12 szt. sworznie o 135 - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III - Regeneracja zawieszeń liny wyrównawczej typu SADEX WLK - 5 - zabudowane w górniczym wyciągu szybowym szybu Jan III Pompownia Dębieńsko.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Regeneracja zawieszeń dla Zakładu CZOK Część III - Regeneracja zawieszeń liny wyrównawczej typu SADEX WLK - 5 - zabudowane w górniczym wyciągu szybowym szybu Jan III Pompownia Dębieńsko Typ SADEX Wlk. 5 ( 2 kompletne zawieszenia ) 1.3.1.Przedmiotem zamówienia jest: Regeneracja zawieszeń - 2 sztuki Regeneracji podlegają następujące elementy: regeneracja zacisku końca liny - 2 szt. regeneracja zacisku technologicznego - 4 szt. regeneracja szczęk - 4 szt. regeneracja klinów - 4 szt. regeneracja tulei - 4 szt. regeneracja układu napinania - 4 szt. regeneracja blach bocznych - 4 szt. regeneracja pozostałych elementów zawieszeń w tym wszystkich połączeń śrubowych Wymianie podlegają następujące elementy: sworzni nośnych o 75 - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.