eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Realizacja badania społecznego pn. Badanie aspiracji edukacyjnych i zawodowych uczniów ostatnich klas szkół zawodowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-28

Opole: Realizacja badania społecznego pn. Badanie aspiracji edukacyjnych i zawodowych uczniów ostatnich klas szkół zawodowych
Numer ogłoszenia: 286762 - 2014; data zamieszczenia: 28.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu , ul. Głogowska 25C, 45-315 Opole, woj. opolskie, tel. 0-77 4416701, faks 0-77 4416702.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wup.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja badania społecznego pn. Badanie aspiracji edukacyjnych i zawodowych uczniów ostatnich klas szkół zawodowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badania wśród: 1) Studentów ostatnich lat studiów stacjonarnych I i II stopnia oraz jednolitych studiów magisterskich szkół wyższych lub filii szkół wyższych znajdujących się na terenie województwa opolskiego w roku akademickim 2014/2015; 2) Uczniów ostatnich klas zasadniczych szkół zawodowych oraz techników dla młodzieży działających na terenie województwa opolskiego w roku szkolnym 2014/2015. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo uczestnictwa w konceptualizacji i operacjonalizacji w trakcie przygotowania badania, a także formułowania wytycznych w aspekcie analizy uzyskanego materiału empirycznego oraz ostatecznego kształtu sporządzonego raportu. 3. Celem badania jest poznanie: 1) Planów zawodowych i /lub edukacyjnych; 2) Planów migracyjnych (migracja wewnętrzna i zewnętrzna); 3) Oczekiwań wobec przyszłego miejsca pracy i pracodawcy i/lub szkoły (płaca, rodzaj zatrudnienia, odległość od miejsca zamieszkania itp.); 4) Preferowanego sektora przyszłego miejsca pracy i/lub rodzaju szkoły i kierunku nauki; 5) Oceny umiejętności i kwalifikacji zawodowych zdobytych w trakcie dotychczasowej nauki; 6) Aktualnej sytuacja na rynku pracy; 7) Przewidywanych sposobów poszukiwania przyszłej pracy. 4. Założenia realizacji badania: 1) Badanie ma mieć charakter ilościowy z zastosowaniem metody kwestionariuszowej. Jako użyteczny kwestionariusz badania Zamawiający uzna kwestionariusz, w którym odsetek braku odpowiedzi na zadane pytania badawcze (zmienne) nie będzie większy niż 5%. 2) Wykonawca zobligowany jest do konsultowania z Zamawiającym konceptualizacji badania, do momentu jej akceptacji. 3) W trakcie realizacji badania Wykonawca posłuży się opracowanym przez siebie kwestionariuszem ankiety, zaakceptowanym przez Zamawiającego przed rozpoczęciem procesu zbierania danych. 4) Dobór próby badawczej: a) W przypadku szkół wyższych Wykonawca dobierze próbę badawczą w sposób warstwowy odrębnie dla każdej szkoły wyższej lub filii szkoły wyższej biorącej udział w badaniu uwzględniając ścieżkę realizowanych studiów tj. studia I stopnia, II stopnia, studia jednolite magisterskie (pierwsza warstwa) oraz strukturę kierunków wg klasyfikacji GUS (druga warstwa). Liczebność próby badawczej powinna dążyć do umożliwienia wnioskowania w stosunku do każdej szkoły wyższej przy akceptowalnym błędzie plus, minus 5% i 95% przedziale ufności. Wielkość całkowitej próby badawczej nie może być mniejsza niż 1600 osób. b) W przypadku zasadniczych szkół zawodowych oraz techników Wykonawca dobierze próbę badawczą w sposób warstwowy odrębnie dla wyróżnionych typów szkół przy uwzględnieniu powiatu, w którym dany typ szkoły jest ulokowany. Wykonawca powinien zapewnić reprezentację każdego typu szkoły z każdego powiatu województwa opolskiego. Liczebność próby badawczej nie może być mniejsza niż 800 osób i musi umożliwić wnioskowanie odrębnie w stosunku do ogółu uczniów zasadniczych szkól zawodowych oraz techników. c) Przed przystąpieniem do zbierania danych Wykonawca prześle Zamawiającemu informację na temat liczby studentów ostatnich lat studiów stacjonarnych I i II stopnia oraz jednolitych studiów magisterskich szkół wyższych lub filii szkół wyższych znajdujących się na terenie województwa opolskiego z uwzględnieniem struktury kierunków wg klasyfikacji GUS w roku akademickim 2014/2015 celem doprecyzowania sposobu doboru i wielkości próby badawczej. d) Przed przystąpieniem do zbierania danych Wykonawca prześle Zamawiającemu informację na temat liczby uczniów ostatnich klas zasadniczych szkół zawodowych i techników w województwie opolskim z uwzględnieniem powiatu, w którym są one zlokalizowane w roku szkolnym 2014/2015 celem doprecyzowania sposobu doboru i wielkości próby badawczej. e) Przed przystąpieniem do zbierania danych Wykonawca prześle Zamawiającemu schemat doboru próby w celu jego akceptacji. Po uzyskaniu akceptacji Wykonawca może przystąpić do pozyskiwania danych od respondentów. 5) Respondenci: a) Wykonawca jest zobowiązany do informowania respondentów o tym, iż uczestniczą w badaniu realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a tym samym współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. b) Zamawiający nie dopuszcza jakiejkolwiek pomocy ze swojej strony w dotarciu do respondentów. c) Spośród dostępnych technik dotarcia do respondentów Zamawiający dopuszcza stosowanie jednej lub kilku wybranych technik spośród następujących: wywiad bezpośredni (PAPI), wywiad telefoniczny (CATI), wywiad za pośrednictwem Internetu (CAWI). 6) Po zakończeniu badania Wykonawca prześle Zamawiającemu bazę danych z zakodowanymi odpowiedziami od respondentów w formacie obsługiwanym przez IBM SPSS Statistics 21. Informacje zebrane w trakcie procesu gromadzenia danych należy zakodować zgodnie z treścią pytań i kafeteriami odpowiedzi zamieszczonymi w narzędziu badawczym. 7) Analiza i interpretacja danych pozyskanych w trakcie realizacji badania, musi uwzględniać płeć respondentów każdorazowo w odniesieniu do problemów badawczych. 8) Raport i materiały informacyjne a) Po zakończeniu zbierania danych od respondentów Wykonawca przedłoży Zamawiającemu raport o objętości maksimum 100 stron formatu A4 napisanego czcionką Times New Roman z interlinią 1,5, wydrukowany i trwale spięty w dwóch kopiach i nagrany na CD w formacie MS Word i Adobe Acrobat Reader wcześniej zaakceptowany przez Zamawiającego. Niedopuszczalne jest blokowanie plików hasłem lub innymi blokadami uniemożliwiającymi ich modyfikację i wydruk. b) Raport z badania ma składać się z następujących części: -wniosków i rekomendacji płynących z badania, -wstępu zawierającego skrócony opis badania, -opisu metodologii badania, -rozdziałów merytorycznych zawierających analizy i interpretacje adekwatnie do poruszanych problemów badawczych. Prezentowana analiza powinna uwzględniać sytuację w poszczególnych szkołach wyższych oraz ogólnie w technikach i szkołach zawodowych, o ile wielkość zrealizowanej próby umożliwi wnioskowanie przy akceptowalnym błędzie nie większym niż plus, minus 5% i przedziale ufności 95%. c) Po akceptacji złożonego raportu, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu projekt skrótu z badania dalej zwanego folderem (o objętości maksymalnie 16 stron z okładkami, w formacie A5) w formacie .pdf oraz w formacie spełniającym wymogi druku w drukarni. Pod pojęciem wymogów spełniających druk w drukarni rozumie się zamknięty plik wydrukowany do formatu .ps o następujących cechach: -zgodność z Acrobat 4.0 (PDF 1.3), -całość pliku w kolorystyce CMYK, -wszystkie obiekty rastrowe o minimalnej jakości 300 dpi w kolorystyce CMYK, -wszystkie czcionki osadzone, bądź zamienione na krzywe, -spady o minimalnej wielkości 3 mm z każdej strony. - ewentualne dodatkowe kolory typu Pantone powinny być osadzone na osobnych płytach i posiadać zaznaczenie, że zastosowano kolor Pantone, -ewentualne wybiórcze lakiery UV bądź wykrojniki muszą być zapisane w osobnym pliku wektorowym. d) Skład graficzny folderu podlega konsultacjom z Zamawiającym do momentu akceptacji, a jego koszt musi zostać wliczony w ogólny koszt realizacji usługi badawczej. e) Wraz z zaakceptowanym przez Zamawiającego raportem, Wykonawca dostarczy recenzję raportu opracowaną przez osobę wskazaną przez Wykonawcę w złożonej ofercie, posiadającą co najmniej tytuł naukowy doktora habilitowanego nauk społecznych lub ekonomicznych. 5. W przypadku prośby Zamawiającego Wykonawca oddeleguje co najmniej jednego członka zespołu realizującego usługę badawczą, posiadającego odpowiednią wiedzę merytoryczną i predyspozycje, w charakterze prelegenta na konferencję podsumowującą organizowaną przez Zamawiającego, która odbędzie się w Opolu w okresie I kwartału 2015 roku. 6. Wykonawca odpowiedzialny jest za obsługę techniczną zakresu prac objętych SIWZ. 7. Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia na raportach, ankietach i innych elementach logotypów dostarczonych przez Zamawiającego. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli u wybranych respondentów i wglądu w zrealizowane kwestionariusze na każdym etapie realizacji zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00 - Usługi badawcze .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.01.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców złożenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie główne usługi badawcze, o wartości brutto nie mniejszej niż 45000,00 złotych każda, wraz z załączeniem dowodów, czy usługi te zostały wykonane należycie. Pod pojęciem głównej usługi badawczej należy rozumieć usługę badawczą przeprowadzoną metodą ilościową na próbie liczącej co najmniej 2000 osób. Dowodami, o których mowa powyżej są poświadczenia lub oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca jest zobowiązany załączyć do swojej oferty wykaz wykonanych głównych usług badawczych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie, sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że będzie dysponować co najmniej 1 (jedną) osobą, która posiada tytuł naukowy doktora habilitowanego nauk społecznych lub ekonomicznych, i która będzie odpowiedzialna za sporządzenie recenzji raportu oraz co najmniej 2 (dwoma) członkami wchodzącymi w skład zespołu badawczego posiadającymi tytuł co najmniej magistra. W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca jest zobowiązany załączyć do swojej oferty wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - LICZEBNOŚĆ PRÓBY BADANIA WŚRÓD STUDENTÓW SZKÓŁ WYŻSZYCH - 35
  • 3 - LICZEBNOŚĆ PRÓBY BADANIA WŚRÓD UCZNIÓW ZASADNICZYCH SZKÓŁ ZAWODOWYCH - 15

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wup.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu, ul. Głogowska 25 c.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu, ul. Głogowska 25 c - KANCELARIA pok. nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Opolskie Obserwatorium Rynku Pracy III/Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.