eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głowaczów › Wykonanie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Brzózie i Publicznej Szkoły Podstawowej w Cecylówce - Brzózkiej w roku szkolnym 2013/2014.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-22

Głowaczów: Wykonanie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Brzózie i Publicznej Szkoły Podstawowej w Cecylówce - Brzózkiej w roku szkolnym 2013/2014.
Numer ogłoszenia: 286576 - 2013; data zamieszczenia: 22.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Głowaczów , Rynek 35, 26-903 Głowaczów, woj. mazowieckie, tel. 48 6231075, faks 48 6231217.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glowaczow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Brzózie i Publicznej Szkoły Podstawowej w Cecylówce - Brzózkiej w roku szkolnym 2013/2014..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowożenia i odwożenia uczniów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Brzózie i Publicznej Szkoły Podstawowej w Cecylówce Brzózkiej objętych obowiązkiem dowożenia i odwożenia w dniach nauki szkolnej przewidzianych organizacją roku szkolnego 2013,2014. Usługa wykonywana jest w dniach od poniedziałku do piątku włącznie. W indywidualnych przypadkach w ciągu roku szkolnego strony mogą uzgadniać inny dzień wykonywania usługi np. odpracowanie w wolną sobotę. Wykonawca podaje cenę brutto dla jednego ucznia w skali jednego miesiąca nauki szkolnej. Przejazd odbywał się będzie na podstawie wydanych identyfikatorów, zwanych umownie biletami miesięcznymi szkolnymi, które wyda Wykonawca dla zgłoszonych do przewozu uczniów. Zakres usługi obejmuje dowóz uczniów z miejsca zamieszkania (według ustalonych przystanków) do szkoły i odwóz ze szkoły do miejsca zamieszkania. Szczegółowy harmonogram dowozu i odwozu uczniów (godziny przyjazdów pojazdów i miejsca przystankowe) zostaną ustalone i przekazane przez Dyrektorów poszczególnych szkół Przewoźnikowi, który wygra przetarg przed rozpoczęciem roku szkolnego 2013,2014. W trakcie roku szkolnego mogą ulec zmianie godziny dowożenia i odwożenia oraz może wystąpić konieczność zmiany tras. Wykonawca do wykonania usługi zapewnia pojazd spełniający wymogi bezpieczeństwa do przewozu osób, kierowcę, który posiada stosowne uprawnienia do kierowania pojazdami mechanicznymi, oraz (opiekuna), który będzie sprawował opiekę nad uczniami w trakcie wykonywania usługi przewozowej. Do 25 dnia miesiąca Dyrektorzy Szkół złożą Wykonawcy imienne wykazy uczniów, którym należy wydać miesięczne bilety szkolne w następnym miesiącu. 2. Charakterystyka trasy przewozowej. Trasa I - dowóz uczniów obejmuje miejscowości: Maciejowice - Sewerynów - ZSO Brzóza - Marianów- Cecylówka Brzózka - Przejazd - Cecylówka Brzózka - ZSO Brzóza. Wykonawca rozpoczyna trasę z miejscowości Maciejowice przez Sewerynów (łącznie 57 uczniów) dowozi do ZSO Brzóza, następnie wykonuje dalszą część tarasy do Marianowa zabiera wszystkich uczniów (szkoła podstawowa -28 plus gimnazjum) dowozi do PSP Cecylówka Brzózka 28 uczniów, dojeżdża do m. Przejazd skąd zabiera 17 uczniów szkoły podstawowej plus uczniów gimnazjum w Brzózie, w drodze powrotnej wysadza uczniów szkoły podstawowej w PSP Cecylówka Brzózka, zabiera uczniów gimnazjum z m. Cecylówka Brzózka (łączna ilość uczniów gimnazjum z m. Marianów, Przejazd, Cecylówka Brzózka -22) i dowozi do ZSO Brzóza. Odwóz uczniów wykonuje trasą: ZSO Brzóza - Wólka Brzózka -Cecylówka Brzózka - Przejazd - Cecylówka Brzózka - Marianów - ZSO Brzóza - Sewerynów - Maciejowice. Dzienna trasa dowożenia i odwożenia wynosi ok. 75 km. Łączna ilość uczniów objęta dowozem i odwozem wynosi - 124 uczniów. Wykonawca w całym okresie wykonywania umowy wyda Zamawiającemu ok. 1240 biletów miesięcznych szkolnych. W trakcie roku szkolnego liczba uczniów może ulec zmianie (zmniejszenie lub zwiększenie). Wszystkie drogi, którymi wykonywany jest dowóz i odwóz są drogami utwardzonym. Na ww trasie należy wykonać po jednym przywozie i jednym odwozie uczniów. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 60110000-9 usługi w zakresie transportu drogowego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.00.00 - 60.11.00.00 .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje usługę dowozu min. 120 uczniów do szkół, oraz załączy dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (zał. nr 2 do SIWZ). Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie wg kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 800.000,00 zł, wraz z dokumentem potwierdzającym dokonanie opłaty z tytułu zawarcia umowy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Formularz ofertowy - zał. 1 do SIWZ. -Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się zmiany postanowień umowy oraz określa warunki dokonania tych zmian w następujących przypadkach: a) Jeżeli zmiany te nie będą niekorzystne dla Zamawiającego lub konieczności ich wprowadzenia nie można było przewidzieć, przy zachowaniu należytej staranności, w chwili zawarcia umowy, b) Zmiana wysokości ceny umownej brutto będzie możliwa w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla usług objętych przedmiotem zamówienia w trakcie jego realizacji - dotyczy to części wynagrodzenia za usługi, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano, c) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy, d) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy, e) zmiana danych teleadresowych. 2. Zmiany umowy mogą być dokonywane za zgodą obu Stron i wymagają formy pisemnej, pod rygorem ich nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glowaczow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Głowaczów, ul. Rynek 35, 26-903 Głowaczów, pokój 8 lub 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Urzad Gminy Głowaczów, ul. Rynek 35, 26-903 Głowaczów, pokój 17 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.