eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niedrzwica Duża › Remont nawierzchni dróg asfaltowych będących w zarządzie Wójta Gminy Niedrzwica Duża oraz budowa drogi wewnętrznej Strzeszkowice Duże Zaolzie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-28

Niedrzwica Duża: Remont nawierzchni dróg asfaltowych będących w zarządzie Wójta Gminy Niedrzwica Duża oraz budowa drogi wewnętrznej Strzeszkowice Duże Zaolzie.
Numer ogłoszenia: 286498 - 2014; data zamieszczenia: 28.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 162431 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Niedrzwica Duża, ul. Lubelska 30, 24-220 Niedrzwica Duża, woj. lubelskie, tel. 081 5175085, faks 081 5175085.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni dróg asfaltowych będących w zarządzie Wójta Gminy Niedrzwica Duża oraz budowa drogi wewnętrznej Strzeszkowice Duże Zaolzie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do niniejszej SIWZ tj. dokumentacja projektowa oraz kosztorysy ślepe. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi:a)Remont nawierzchni drogi k/ wiaduktu w Niedrzwicy Dużej dł. 190 mb do wykonania nie ujęto podsypki krawędzi jezdni, zniwelowania poboczy b)Remont nawierzchni k.kościoła w Strzeszkowicach Dużych dł. 12 mb do wykonania nie ujęto wykonania podsypki krawędzi jezdni, zniwelowania poboczy c)Remont nawierzchni drogi k. OSP w Niedrzwicy Dużej dł. 10 mb do wykonania nie ujęto wykonania podsypki krawędzi jezdni, uzupełnienia połączenia pomiędzy kostka a nawierzchnią d)Remont nawierzchni drogi Strzeszkowice Radawczyk trzy odc. o łącznej dł. 670 mb do wykonania nie ujęto wykonania podsypki krawędzi jezdni ( ujęto tylko na zjazdach do działek), zniwelowania poboczy e)Remont nawierzchni drogi wewnętrznej od ul. Bełżyckiej dł. 27 mb do wykonania nie ujęto podsypanie krawędzi jezdni, zniwelowania poboczy, demontażu krawężników f)Budowa drogi wewnętrznej Strzeszkowice Duże Zaolzie dł. 227 mb 2.Wynagrodzeniem Wykonawcy będzie wynagrodzenie kosztorysów na podstawie art. 630 § 1 zdanie pierwsze Kodeksu cywilnego. Zastosowanie będą miały także art. 630 §2 i 631 Kodeksu cywilnego. Do oferty nie należy załączać kosztorysu ofertowego. Ceny poszczególnych zadań składających się na przedmiot zamówienia należy przedstawić zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. Wykonawca w formularzu ofertowym zobowiązany jest podać całkowitą cenę brutto wartości zamówienia, która będzie sumą wartości wszystkich sześciu zadań będących przedmiotem zamówienia. Podstawą do określenia cen poszczególnych zadań, jak i ceny całkowitej oferty jest zakres robót określony w kosztorysach ślepych wyszczególnionych w załączniku nr 7 do SIWZ. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza będzie zobowiązany do sporządzenia i przedłożenia Zamawiającemu kosztorysów ofertowych (dla wszystkich zadań) opracowanych metoda kalkulacji szczegółowej, których wartość będzie zgodna z cenami podanymi w ofercie i odpowiednim dla danego zadania zakresem robót podanych w kosztorysach ślepych. Kosztorysy ofertowe należy przedłożyć Zamawiającemu przed lub po podpisaniu umowy, w przypadku niezłożenia, niezłożenia wszystkich kosztorysów lub złożenia kosztorysów zawierających błędy Zamawiający może odmówić wypłaty wynagrodzenia Wykonawcy. Dane z kosztorysów będą podstawą do rozliczeń za wykonywany przedmiot umowy, w tym do sporządzenia wyceny ewentualnych robót dodatkowych, zamiennych, czy zaniechanych. Dane z kosztorysu będą także podstawą do obliczenia wynagrodzenia wykonawcy należnego mu z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia w sytuacji odstąpienia od umowy, jak również wynagrodzenia za ewentualne zabezpieczenie przerwanych robót. Płatność za wykonane prace nastąpi po wykonaniu i odbiorze przez Zamawiającego całości robót na podstawie protokołu odbioru robót, zgodnie z rozliczeniem ilości robót wg cen jednostkowych zawartych w kosztorysach ofertowych będącym załącznikiem do oferty postępowania przetargowego. Rozliczenie zadania nastąpi kosztorysem powykonawczym wg cen jednostkowych zgodnie z podanymi przez oferenta w kosztorysach ofertowych będących załącznikami do oferty przetargowej. UWAGA!!!! Wykonawca złoży na każde z w/w zadań oddzielny kosztorys ofertowy. 3.Jeżeli w trakcie prowadzonych robót ze strony Wykonawcy wynikną błędy lub zaniedbania to prace takie zostaną wykonane przez Wykonawcę bez dodatkowego wynagrodzenia i w terminach wynikających z Umowy. W przypadku zaistnienia konieczności robót dodatkowych nie ujętych w przedmiarze robót Wykonawca nie może ich zrealizować bez zgody Zamawiającego. Wszelkie samoistne dyspozycje inspektora nadzoru i kierownika budowy będą w tym zakresie bezskuteczne. O konieczności wykonania robót dodatkowych, zamiennych lub zaniechanych Wykonawca poinformuje niezwłocznie pisemnie Zamawiającego za pośrednictwem inspektora nadzoru podając zakres robót. W przypadku wystąpienia robót dodatkowych, zamiennych czy zaniechanych należy przed rozpoczęciem ich realizacji sporządzić tzw. protokół konieczności wykonania tych robót. 4.Nie dopuszcza się wybrania do realizacji jednego lub części zadań określonych w zamówieniu. Wykonawca musi złożyć jedną ofertę na wszystkie zadania wymienione w pkt. 1; 5.W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z pełną realizacją przedmiotu zamówienia przez wykonawcę. Niezależnie od zakresu robót wynagrodzenie ma zawierać wszelkie koszty związane z: a)doprowadzeniem terenu przyległego do prowadzonych robót po wykonaniu robót do stanu pierwotnego oraz rekompensata ewentualnych szkód dla osób trzecich b)usuwaniem kolizji wynikłych przy realizacji projektu: w związku z niewłaściwym wykonywaniem robót lub błędów Wykonawcy c)organizacją placu budowy w tym zabezpieczenie w wodę i energię elektryczną;6.Koszt obsługi geodezyjnej ponosi Wykonawca. 7.Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczy teren robót i teren bezpośrednio przyległy 8.Wykonawca po wykonaniu prac przedłoży atesty i certyfikaty na wbudowane materiały 9.Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt opracuje i zatwierdzi w odpowiednich organach tymczasową organizację ruchu.10.W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z pełną realizacją przedmiotu zamówienia przez wykonawcę. Niezależnie od zakresu robót ujętego przedmiarem robót, wynagrodzenie ma zawierać wszelkie koszty związane z: a)sfrezowaniem i wycięciem istniejącej nawierzchni w celu połączenia z nową nawierzchnią b)Grubość nawierzchni warstwy ścieralnej musi wynosić minimum 5 cm c)oblaniem emulsją krawędzi jezdni d)organizacją placu budowy, e)usuwaniem kolizji wynikłych przy realizacji zadań w związku z niewłaściwym wykonywaniem robót lub błędów Wykonawcy f)doprowadzeniem terenu prac i terenu przyległego do prowadzonych robót po wykonaniu robót do stanu pierwotnego oraz rekompensata ewentualnych szkód dla osób trzecich powstałych w związku z niewłaściwie prowadzonymi robotami g)materiały powstałe z rozbiórki elementów Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie. 11.Wykonawca po zakończeni prac przedłoży dokumentację powykonawczą niezbędną do zgłoszenia zakończenia robót w PINB (w tym powykonawczą inwentaryzację geodezyjną całego obiektu). Kierownik budowy będzie uczestniczył podczas przeglądu obiektu przez pracowników PINB przy kontroli przeprowadzanej w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 12.Wykonawca po wykonaniu prac przedłoży atesty i certyfikaty, DTR oraz inne niezbędne do eksploatacji dokumenty na wbudowane materiały i urządzenia oraz niezbędne badania laboratoryjne 13.Przekazanie placu budowy nastąpi w dniu podpisania umowy. 14.Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczy teren robót na czas prowadzenia prac. 15.Wykonawca udziela 24 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty która obejmuje także wszelkie urządzenia i materiały , które wchodzą w skład realizowanej inwestycji. dot. zadania nr 6 tj. Budowa drogi wewnętrznej Strzeszkowice Duże Zaolzie dł. 227 mb Wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty która obejmuje także wszelkie urządzenia i materiały , które wchodzą w skład realizowanej inwestycji. dot. pozostałych zadań , tj.: Remont nawierzchni drogi k/ wiaduktu w Niedrzwicy Dużej dł. 190 mb Remont nawierzchni k.kościoła w Strzeszkowicach Dużych dł. 12 mb Remont nawierzchni drogi k. OSP w Niedrzwicy Dużej dł. 10 mb Remont nawierzchni drogi Strzeszkowice Radawczyk trzy odc. o łącznej dł. 670 mb Remont nawierzchni drogi wewnętrznej od ul. Bełżyckiej dł. 27 mb W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości Wykonawca w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie dokona ich usunięcia. Gwarancja za wykonane prace rozpoczyna się z dniem podpisania końcowego protokołu odbioru wykonanych prac. Wykonawca odpowiada za teren budowy od dnia przekazania placu budowy do dnia odbioru końcowego. Zamawiający przekaże plac budowy w dniu podpisania umowy.16.Wykonawca zorganizuje w plac budowy sposób zapewniający dojazd właścicieli posesji przez cały czas trwania prac za wyjątkiem sytuacji, w których utrzymanie ruchu będzie niemożliwe ze względów technologicznych O konieczności zamknięcia odcinków/miejsc Wykonawca poinformuje Zamawiającego co najmniej 3 dni wcześniej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Drogowo Mostowe S.A. w Kraśniku 23-200, ul. Kolejowa 6, Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów S.A., ul. Białobrzeska 159, 37-110 Żołynia, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 215919,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 231720,89

  • Oferta z najniższą ceną: 231720,89 / Oferta z najwyższą ceną: 244770,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.