eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Usługa polegająca na pielęgnacji i konserwacji ogrodów Zamku Królewskiego na Wawelu - Państwowych Zbiorów Sztuki - nr sprawy IV/ZKnW/15

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-02

Kraków: Usługa polegająca na pielęgnacji i konserwacji ogrodów Zamku Królewskiego na Wawelu - Państwowych Zbiorów Sztuki - nr sprawy IV/ZKnW/15
Numer ogłoszenia: 28645 - 2015; data zamieszczenia: 02.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki , Wawel 5, 31-001 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4225155, faks 012 4215177.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na pielęgnacji i konserwacji ogrodów Zamku Królewskiego na Wawelu - Państwowych Zbiorów Sztuki - nr sprawy IV/ZKnW/15.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pielęgnacji i konserwacji ogrodów Zamku Królewskiego na Wawelu - Państwowych Zbiorów Sztuki - nr sprawy IV/ZKnW/15, polegająca na: a) utrzymaniu, pielęgnacji bieżącej (zachowawczej, sanitarnej, ochronno- profilaktycznej), b) nasadzeniach, w następujących grupach/kategoriach zieleni: powierzchnie trawiaste (parkowo-ozdobne, dywanowe, łąkowe) na terenach płaskich oraz stokach o różnym stopniu nachylenia, rabaty bylinowe (w tym skalne), rabatowe rośliny sezonowe i cebulowe, rośliny pojemnikowe, róże, żywopłoty/partery ornamentowe, pnącza okrywowe i porastające elewacje budowli oraz drzewa i krzewy (też zimozielone), c) dostawie materiałów do realizacji przedmiotu zamówienia d) systematycznym odbiorze i wywozie odpadów ogrodniczych. W zakresie całosezonowej pielęgnacji i konserwacji zamówienie dotyczy ogrodów Wzgórza Wawelskiego (w obrębie murów obronnych), a w oddziałach terenowych (Pieskowa Skała, Stryszów) w zakresie specjalistycznych prac ogrodniczych (np. pielęgnacja drzew, usuwanie samosiewów metodą alpinistyczną). Wymagany minimalny termin gwarancji na wykonane prace wynosi 12 miesięcy..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w trybie zamówienia z wolnej ręki, które stanowić będzie nie więcej niż 15 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te będą dotyczyć przedmiotu zamówienia określonego w niniejszym ogłoszeniu i polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na terenie Gminy Miejskiej Kraków oraz Gminy Sułoszowa, o którym mowa w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2013, poz. 1399 j.t. z późn. zm.) oraz zezwolenie na transport odpadów, o którym mowa w ustawie o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (Dz.U. z 2013 poz.21). Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone na potwierdzenie wyżej wymienionego warunku przez Wykonawcę dokumenty oraz oświadczenia, zgodnie z zasadą: spełnia - nie spełnia. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, wymagane zezwolenie musi złożyć wykonawca, który będzie realizował zakres zamówienia, z którym wiąże się obowiązek posiadania zezwolenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 3-ch lat przed upływem terminu składania wniosków o poduszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym: a/ co najmniej 1 praca z zakresu pielęgnacji i konserwacji zieleni (zarówno drzew jak i zieleni niskiej - w tym trawników i rabat kwiatowych) o wartości w zakresie prac związanych z zielenią niską, co najmniej 30 000, 00 netto i b/ co najmniej po jednej pracy w obiekcie zabytkowym (wpisanym do Rejestru Zabytków) z zakresu: - pielęgnacji (konserwacji drzew) drzew i -pielęgnacji i konserwacji zieleni niskiej w tym m.in.: utrzymania trawników, sadzenie i pielęgnacja roślin po sadzeniu (np. zakładanie rabat), przy czym wartość prac z zakresu zieleni niskiej musi wynosić co najmniej 50 000, 00 zł netto. Niniejszy warunek zostanie spełniony również jeśli wykonawca zrealizował w jednym obiekcie zabytkowym (wpisanym do Rejestru Zabytków) prace z obu zakresów, przy czym musi być spełniony warunek wartościowy prac przy zieleni niskiej - co najmniej 50 000, 00 zł netto Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone na potwierdzenie wyżej wymienionego warunku przez Wykonawcę dokumenty, dowody oraz oświadczenia, zgodnie z zasadą: spełnia - nie spełnia. Przy ocenie spełniania nin. warunku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane. Łączne nie spełnienie nin. warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż osoba kierująca pracami stanowiącymi przedmiot zamówienia, posiada uprawnienia do kierowania pracami w zorganizowanej zieleni zabytkowej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U 165, poz. 987), tj. posiada uprawnienia (zaświadczenie), o których mowa w § 31 lub spełnia warunki określone w § 23.1 ww. rozporządzenia; wykonawca musi wykazać się dysponowaniem osobą - co najmniej 2 osoby, wykonujące prace techniczne, posiadające uprawnienia do wykonywania prac w zorganizowanej zieleni zabytkowej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U 165, poz. 987), tj. posiadające uprawnienia (zaświadczenie), o których mowa w § 31 lub spełniające warunki określone w § 23.2 ww. rozporządzenia; Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Ocena spełniania tych warunków zostanie dokonana w oparciu o złożone na potwierdzenie wyżej wymienionych warunków przez Wykonawcę dokumenty oraz oświadczenia, zgodnie z zasadą: spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się posiadaniem opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (w zakresie prowadzonej działalności, obejmującej usługi będące przedmiotem postępowania), o sumie ubezpieczenia nie mniejszej niż 500.000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; przykładowa treść oświadczenia: Oświadczam, że wykonawca, którego reprezentuję spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. Zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na terenie Gminy Miejskiej Kraków oraz Gminy Sułoszowa, o którym mowa w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2013, poz. 1399 j.t. z późn. zm.) oraz zezwolenie na transport odpadów, o którym mowa w ustawie o odpadach z dnia 14.12.2012 (Dz.U. z 2013 poz.21) w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem; 3. Wykaz osób, w którym będzie zawarte imię i nazwisko osoby wraz z podaniem informacji na temat kwalifikacji zawodowych; minimum 1 kierującej pracami posiadającej uprawnienia do kierowania pracami w zorganizowanej zieleni zabytkowej (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U nr 165, poz.987), tj. posiadającej uprawnienia (zaświadczenie), o których mowa w § 31 lub spełniającej warunki określone w § 23.1 ww. rozporządzenia); i minimum 2 - wykonujących prace techniczne z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych (zgodnie z Rozporządzeniem jak wyżej § 31 lub § 23.2) wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia; 4. Wykaz wykonanych/wykonywanych w okresie ostatnich 3-ch lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym: a/ co najmniej 1 praca z zakresu pielęgnacji i konserwacji zieleni (zarówno drzew jak i zieleni niskiej - w tym trawników i rabat kwiatowych) o wartości w zakresie prac związanych z zielenią niską, co najmniej 30 000, 00 netto i b/ co najmniej po jednej pracy w obiekcie zabytkowym (wpisanym do Rejestru Zabytków) z zakresu: - pielęgnacji (konserwacji) drzew i -pielęgnacji i konserwacji zieleni niskiej w tym m.in.: utrzymanie trawników, sadzenie i pielęgnacja roślin po sadzeniu (np. zakładanie rabat), przy czym wartość prac z zakresu zieleni niskiej musi wynosić co najmniej 50 000, 00 zł netto: z podaniem ich przedmiotu (tzn.: krótkiego opisu zakresu rzeczowego wykonywanych prac), wartości, oraz daty i miejsca wykonania (w przypadku obiektu zabytkowego podać nr wpisu do rejestru) wraz z dokumentami potwierdzającymi (dowodami, o których mowa w par. 1 ust. 2 pkt 1 albo 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 2013, poz. 231), że roboty te zostały wykonane/wykonywane należycie. Niniejszy warunek zostanie spełniony również jeśli wykonawca zrealizował w jednym obiekcie zabytkowym (wpisanym do Rejestru Zabytków) prace z obu zakresów, przy czym musi być spełniony warunek wartościowy prac przy zieleni niskiej - co najmniej 50 000, 00 zł netto; 5. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, obejmującej usługi będące przedmiotem postępowania), o sumie ubezpieczenia nie mniejszej niż 500.000,00 zł. (słownie: pięćset tysięcy). 6. W przypadku grup kapitałowych, wykonawca wraz z wnioskiem składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

    IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

    Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

    Do składania ofert zamawiający zaprosi nie więcej niż 5 wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli warunki te spełni więcej niż 5 wykonawców, zamawiający zaprosi tych, którzy otrzymali najwyższe oceny spełniania warunków tj. tych pięciu którzy wykażą: - największą ilość zrealizowanych prac dotyczących pielęgnacji zieleni niskiej o wartości co najmniej 30 000,00 zł każda - za każdą powyżej wymaganych pracę (w pkt III.3.2.a ogłoszenia) wykonawca otrzyma 1,5 pkt; - największą ilość zrealizowanych prac o charakterze analogicznym do przedmiotu zamówienia w obiekcie zabytkowym o wartości co najmniej 50 000, 00 zł netto każda - za każdą dodatkową pracę powyżej wymaganej (w pkt III.3.2.b ogłoszenia) wykonawca otrzyma 2 pkt

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1 - Cena - 95
    • 2 - Czas podjęcia działań w zakresie usunięcia awarii i zagrożenia bezpieczeństwa - 5

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na warunkach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i wzorze umowy

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wraz z zaproszeniem do składania ofert zamawiający przekaże wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2015 godzina 12:00, miejsce: Wnioski o dopuszczenie do udziału w postęp. o udzielnie zamówienia (wraz z oświadczeniami i dokumentami) należy składać w siedzibie zamawiającego, Wawel bud. Nr 8, pokój 19 Kancelaria Ogólna.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca winien złożyć wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Przykładowa treść wniosku: Zwracam się z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: Wykonania usługi polegającej na pielęgnacji i konserwacji ogrodów Zamku Królewskiego na Wawelu - Państwowych Zbiorów Sztuki - nr sprawy IV/ZKnW/15. W załączeniu składam dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wniosek musi być podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Wraz z wnioskiem wykonawca winien złożyć dokumenty, o których mowa w punkcie III.4 oraz III.6 ogłoszenia. Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy. Wniosek należy złożyć w zaklejonej kopercie opisanej następująco: wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na: Pielęgnacja i konserwacja ogrodów Zamku Królewskiego na Wawelu- Państwowych Zbiorów Sztuki nr sprawy IV/ZKnW/15, Nie otwierać przed 12.03.2015 r., godz. 12:00. Przetarg ograniczony to tryb udzielenia zamówienia, w którym, w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, wykonawcy składają wnioski o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym w terminie określonym w niniejszym ogłoszeniu. Wraz z zaproszeniem do składania ofert zamawiający przekazuje wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia wraz z załącznikami i dokumentami wymaganymi w ogłoszeniu, muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Wniosek pod rygorem nieważności musi być sporządzony w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie oraz podpisany przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Informacja o złożeniu wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu może być przekazana telefonicznie przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wniosek uważa się za złożony w terminie, jeżeli przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu został on wysłany w formie pisemnej i zamawiający otrzymał go nie później niż w terminie 7 dni od dnia upływu terminu składania wniosków. W przypadku złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu po terminie, zamawiający niezwłocznie zwróci wniosek. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, pod warunkiem, że taka oferta będzie spełniać następujące wymagania: - Wykonawcy, występujący wspólnie, ustanawiają PEŁNOMOCNIKA do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, upoważnienie to musi być udokumentowane pełnomocnictwem (oryginał) podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców - wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik - należy podać adres do korespondencji z Pełnomocnikiem oraz numer faksu, - w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, wymagane zezwolenie musi złożyć wykonawca, który będzie realizował zakres zamówienia, z którym wiąże się obowiązek posiadania zezwolenia. Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jak również warunek dotyczący sytuacji finansowej lub ekonomicznej przedsiębiorców w sumie, musi spełniać stawiane Wykonawcom warunki. Projekt nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.