eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niedrzwica Duża › Przebudowa dróg będących w zarządzie Wójta Gminy Niedrzwica Duża

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-28

Niedrzwica Duża: Przebudowa dróg będących w zarządzie Wójta Gminy Niedrzwica Duża
Numer ogłoszenia: 286250 - 2014; data zamieszczenia: 28.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 168911 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Niedrzwica Duża, ul. Lubelska 30, 24-220 Niedrzwica Duża, woj. lubelskie, tel. 081 5175085, faks 081 5175085.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg będących w zarządzie Wójta Gminy Niedrzwica Duża.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do niniejszej SIWZ, tj. dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót. Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie dwóch zadań: a) zadanie 1 - przebudowa drogi gminnej Nr 107073 L w m. Tomaszówka na odc. dł. 693 m b) zadanie2 - przebudowa drogi wewnętrznej ul. Żużlowa położonej w miejscowości Niedrzwica Duża odc. dł. 701 m z włączeniem do drogi wojewódzkiej nr 834 2. Do wyceny Wykonawca winien wycenić przebudowę dróg: a) w miejscowości Tomaszówka w km od 0+000 do km 0+693,18 b) w miejscowości Niedrzwica Duża w km od 0+470 do km 1+1171 wraz z włączeniem do drogi wojewódzkiej 3. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty na wykonanie przebudowy jednej z w/w dróg. 4. Zamawiający przekaże plac budowy w terminie 7 dni od daty podpisania umowy. 5. Wynagrodzeniem Wykonawcy będzie wynagrodzenie kosztorysowe na podstawie art. 630 § 1 zdanie pierwsze Kodeksu cywilnego. Zastosowanie będą miały także art. 630 §2 i 631 Kodeksu cywilnego. Do oferty nie należy załączać kosztorysów ofertowych. Cenę za wykonanie zadania należy przedstawić zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. Wykonawca w formularzu ofertowym zobowiązany jest podać całkowitą cenę brutto wartości zamówienia oraz cenę za poszczególne w/w zadanie. Podstawą do określenia ceny całkowitej oferty jest suma wartości zadania 1 i zadania 2 obliczona na podstawie zakresu robót określonych w odpowiednich dla danego zadania przedmiarach robót. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza będzie zobowiązany do sporządzenia i przedłożenia Zamawiającemu osobnych kosztorysów ofertowych dla zadania 1 i zadania 2 opracowanych metodą kalkulacji szczegółowej, których wartość będzie zgodna z cenami podanymi w ofercie i odpowiednimi zakresami robót podanych w przedmiarach robót. Kosztorysy ofertowe należy przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy - w przypadku niezłożenia kosztorysów lub złożenia kosztorysów zawierających błędy Zamawiający może uznać że Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy. Dane z kosztorysów będą podstawą do rozliczeń za wykonywany przedmiot umowy, w tym do sporządzenia wyceny ewentualnych robót dodatkowych, zamiennych, czy zaniechanych. Dane z kosztorysów będą także podstawą do obliczenia wynagrodzenia wykonawcy należnego mu z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia w sytuacji odstąpienia od umowy, jak również wynagrodzenia za ewentualne zabezpieczenie przerwanych robót. Płatność za wykonane prace nastąpi po wykonaniu i odbiorze przez Zamawiającego całości robót na podstawie protokołu odbioru robót - zgodnie z rozliczeniem ilości robót wg cen jednostkowych zawartych w kosztorysach ofertowych będącym załącznikiem do oferty postępowania przetargowego. Rozliczenie zadania nastąpi kosztorysem powykonawczym wg cen jednostkowych zgodnie z podanymi przez oferenta w kosztorysach ofertowych będących załącznikami do oferty przetargowej. 6. Jeżeli w trakcie prowadzonych robót ze strony Wykonawcy wynikną błędy lub zaniedbania to prace takie zostaną wykonane przez Wykonawcę bez dodatkowego wynagrodzenia i w terminach wynikających z Umowy. W przypadku zaistnienia konieczności robót dodatkowych nie ujętych w przedmiarze robót Wykonawca nie może ich zrealizować bez zgody Zamawiającego. Wszelkie samoistne dyspozycje inspektora nadzoru i kierownika budowy będą w tym zakresie bezskuteczne. O konieczności wykonania robót dodatkowych, zamiennych lub zaniechanych Wykonawca poinformuje niezwłocznie pisemnie Zamawiającego za pośrednictwem inspektora nadzoru podając zakres robót. W przypadku wystąpienia robót dodatkowych, zamiennych czy zaniechanych należy przed rozpoczęciem ich realizacji sporządzić tzw. protokół konieczności wykonania tych robót. 7. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z pełną realizacją przedmiotu zamówienia przez wykonawcę. Niezależnie od zakresu robót wynagrodzenie ma zawierać wszelkie koszty związane z: a) doprowadzeniem terenu przyległego do prowadzonych robót po wykonaniu robót do stanu pierwotnego oraz rekompensata ewentualnych szkód dla osób trzecich b) usuwaniem kolizji wynikłych przy realizacji projektu: w związku z niewłaściwym wykonywaniem robót lub błędów Wykonawcy c) organizacją placu budowy w tym zabezpieczenie w wodę i energię elektryczną; 8. Koszt obsługi geodezyjnej ponosi Wykonawca. 9. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczy teren robót i teren bezpośrednio przyległy 10. Wykonawca po wykonaniu prac przedłoży atesty i certyfikaty na wbudowane materiały 11. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt opracuje i zatwierdzi w odpowiednich organach tymczasową organizację ruchu i wystąpi do ZDW w Lublinie o zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót. 12. Wykonawca po zakończeni prac przedłoży dokumentację powykonawczą niezbędną do zgłoszenia zakończenia robót w PINB (w tym powykonawczą inwentaryzację geodezyjną całego obiektu). Kierownik budowy będzie uczestniczył podczas przeglądu obiektu przez pracowników PINB przy kontroli przeprowadzanej w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 13. Wykonawca po wykonaniu prac przedłoży atesty i certyfikaty, DTR oraz inne niezbędne do eksploatacji dokumenty na wbudowane materiały i urządzenia oraz niezbędne badania laboratoryjne 14. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczy teren robót na czas prowadzenia prac. 15. Wykonawca udziela 24 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty która obejmuje także wszelkie urządzenia i materiały, które wchodzą w skład realizowanej inwestycji. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości Wykonawca w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie dokona ich usunięcia. Gwarancja za wykonane prace rozpoczyna się z dniem podpisania końcowego protokołu odbioru wykonanych prac. Wykonawca odpowiada za teren budowy od dnia przekazania placu budowy do dnia odbioru końcowego. 16. Wykonawca zorganizuje w plac budowy sposób zapewniający dojazd właścicieli posesji przez cały czas trwania prac za wyjątkiem sytuacji, w których utrzymanie ruchu będzie niemożliwe ze względów technologicznych o konieczności zamknięcia odcinków/miejsc Wykonawca poinformuje Zamawiającego co najmniej 3 dni wcześniej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Drogowo Mostowe S.A.w 23-200 Kraśniku ul. Kolejowa 6 i Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów S.A., ul. Białobrzeska 159, 37-110 Żołynia, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 482004,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 380429,97

  • Oferta z najniższą ceną: 380429,97 / Oferta z najwyższą ceną: 399904,39

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.