eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świętoszów › Modernizacja Osady Leśnej Leśny Dwór

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-05

Świętoszów: Modernizacja Osady Leśnej Leśny Dwór
Numer ogłoszenia: 286222 - 2012; data zamieszczenia: 05.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Świętoszów , ul. Brzozowa 17, 59-726 Świętoszów, woj. dolnośląskie, tel. 075 7311259, faks (075) 731 76 06.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_swietoszow

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samodzielna Jednostka Organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Osady Leśnej Leśny Dwór.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane mające na celu realizację zadania: Modernizacja Osady Leśnej Leśny Dwór Przedmiot zamówienia stanowi nierozerwalną całość w skład, którego wchodzą niżej wyszczególnione części. Dla celów czysto porządkowych i organizacyjnych przedmiot zamówienia podzielony został na 6 umownych części: 1. NAPRAWA ZJAZDU DO GARAŻY. Naprawę zjazdu do garaży będzie wykonana przez ułożenie na całej powierzchni zjazdu nowych płyt ażurowych typu JUMBO. 1. 1. Nawierzchnia zjazdu do garaży Płyty typu JUMBO na zaprawie cementowej (z uprzednim wykoananiem podbudowy z klińca 0 - 31,5 mm o grubości po zageszczeniu 20 cm) na całejdługości i szerokości zjazdu. Płyty w kolorze czerwonym o wymiarach 60 x 40 x 10 cm niezbrojone. 2. NAPRAWA MURKÓW OPOROWYCH I ELEMENTÓW OGRODZENIA BUDYNKU. Naprawa murków oporowych i elementów ogrodzenia budynku będzie realizowana przez wykonanie i montaż nowych przęseł ogrodzeniowych (przy wjeździe do garaży), wykonanie i montaż nowych furtek przy wejściach do budynku( frontowym i z tyłu budynku) , wykonanie nowych murków oporowych (ściany oporowej żelbetowej), oraz malowanie pozostałych elementów ogrodzenia frontowego (ogrodzenie z siatki w ramach z kątownika stalowego i cokołu betonowego) 2. 1. Ściana oporowa Ściana żelbetowej (zbrojnej siatką zbrojeniową z prętów żebrowanych fi 6 mm, oczko 150x150 mm, zgrzewana). Grubość ściany 18 cm. Otulina zbrojenia c=30mm. Beton klasy C20/25. 2. 2. Przęsła ogrodzeniowe Przęsła ogrodzeniowe z ramy stalowej wypełnione sztachetami drewnianymi heblowanymi. Rama stalowa przęsła z profili zamkniętych 50x50x5 mm lub 40x60x5 mm. Sztachety drewniane o wymiarach 100x8x2.2. cm oheblowane obustronnie, mocowane do ramy stalowej w odstępach co 2 cm. 2. 3. Furtki Furtki z ramy stalowej wypełnionej sztachetami drewnianymi heblowanymi, wyposażone w zamek z klamką i wkładką patentową z trzema kluczami. Rama stalowa furtki z profili zamkniętych 50x50x5 mm lub 40x60x5 mm. Sztachety drewniane o wymiarach 120x8x2.2. cm oheblowane obustronnie, mocowane do ramy stalowej w odstępach co 2 cm. 2. 4. Słupki Słupki stalowe o profilu zamkniętym 50x50x5 mm 3. NAPRAWA TARASU OGRODOWEGO MIESZKANIA FUNKCYJNEGO LEŚNICTWA LUBIECHÓW. Naprawę tarasu wykonana będzie przez rozebranie i odtworzenie nasypu ziemnego stanowiącego konstrukcję tarasu, oraz ułożenie na całej powierzchni tarasu kostki betonowej typu POLBRUK. 3. 1. Obrzeża Obrzeża betonowe o wymiarach 100x30x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin między obrzeżami zaprawą cementową. 3. 2. Nawierzchnia tarasu Kostka betonowa typu POLBRUK gr. 6 cm ( 80 % z odzysku 20 % nowej) na zaprawie cementowej na całej powierzchni. 4. NAPRAWA TARASU OGRODOWEGO MIESZKANIA FUNKCYJNEGO SZKÓŁKI LEŚNEJ. Naprawę tarasu ogrodowego będzie wykonana przez wzmocnienie ścian konstrukcyjnych (wykonanie ściany oporowej żelbetowej), oraz wymianę nawierzchni tarasu z płytek gres na kostkę betonową typu POLBRUK gr. 6 cm na zaprawie cementowej z uprzednią hydroizolacją stropu pomieszczenia pod tarasem. 4. 1. Ława betonowa pod ścianę oporową Ławy betonowe o wymiarach 40x15 cm. Beton klasy C20/25. 4. 2. Ściana oporowa Ściana żelbetowa (zbrojna siatką zbrojeniową z prętów żebrowanych fi 6 mm, oczko 150x150 m, zgrzewana). Grubość ściany 15 cm. Otulina zbrojenia c=30mm. Beton klasy C20/25. 4. 3. Wieniec (opornik dla układanej kostki betonowej) Wieniec o wymiarach 25x25 cm (zbrojonego 4 O10 z zastosowaniem strzemion O4 co 30cm). Beton klasy C20/25. 4. 4. Hydroizolacja tarasu Izolacja ciężka tarasu poprzez zastosowanie potrójnej warstwy papy z wywinięciem jej na ściany. Pierwsza warstwa zespolona z podłożem za pomocą lepiku. Dwie następne warstwy wykonane wykorzystaniem papy termozgrzewalnej (podkładowej i wierzchniego krycia). 4.5 Nawierzchnia tarasu Nowa nawierzchni tarasu z kostki betonowej typu POLBRUK gr. 6 cm w kolorze czerwonym i czarnym, ułożonej na zaprawie cementowej. 4.6 Obróbki blacharskie Obróbki blacharskie z blachy tytan cynk 0.5 mm 5. RENOWACJA ELEWACJI BUDYNKU Renowację elewacji budynku przewidziano w czterech płaszczyznach, poprzez wykonanie robót tynkarskich, malarskich, dekarskich i montażowych. 5. 1. Roboty tynkarskie Wykonanie nowej wyprawy tynkarskiej z tynku strukturalnego na całej frontowej elewacji budynku, oraz obróbkę tynkarską wejścia do kotłowni mieszkania funkcyjnego leśnictwa Lubiechów. 5. 2. Roboty malarskie Zakłada się malowanie całej powierzchni elewacji pokrytej tynkiem strukturalnym, farbą silikonową w kolorze żółtym i brązowym. Zakłada się malowanie całej powierzchni elewacji pokrytej deskami sosnowymi, impregnatem do drewna w kolorze brązowym. Zakłada się malowanie całej powierzchni kominów pokrytych tynkiem cementowo - wapiennym, farbą silikonową w kolorze żółtym i brązowym. 5. 3. Roboty dekarskie na frontowej elewacji budynku Zakłada się wymianę 2 m2 dachówki karpiówki oraz montaż rynien z blachy tytan cynk 180 mm i rur spustowych blachy tytan cynk 100 mm. 5.4. Roboty dekarskie na elewacji tylniej budynku(garaż na traktor) Zakłada się naprawę pokrycia papowego garażu oraz montaż rynien z blachy tytan cynk 180 mm i rur spustowych blachy tytan cynk 100 mm. 5. 5. Roboty montażowe Zakłada się wymianę drewnianych drzwi zewnętrznych do kotłowni mieszkania funkcyjnego szkółki leśnej na drzwi stalowe o odporności ogniowej EI60 (205x90 cm), drzwi balkonowych (tarasowych) w mieszkaniu funkcyjnym szkółki leśnej z drewnianych na pcv(dwuskrzydłowe, dwuszybowe, kolor biały, rama 5 komorowa o wysokości 80mm, skrzydła 3-komorowe o wysokości 105mm, wymiary ramy - 220x140 mm, wymiary skrzydła 220x70 cm, U szyby = 1.0) oraz punktów oświetleniowych zlokalizowanych nad wejściami do mieszakań , kancelarii i kotłowni. 6. ODWODNIENIE BUDYNKU W celu odwodnienia budynku wybudowany zostanie drenaż opaskowy przy użyciu rur drenarskich PVC z filtrem z włókna syntetycznego, rur kanalizacyjnych pcv, studzienek rewizyjnych drenażowych, zakończony studnia chłonną wykonaną z kręgów betonowych. 6. 1. Rury Rury drenarskie PVC Dz 113 mm z filtrem z włókna syntetycznego - 72 m, rury kanalizacyjne PCV 160 - 20 mb 6. 2. Studzienki rewizyjne Studzienki rewizyjne pcv fi 350 - 400 mm, h = 1.5 m, 6 szt. 6. 3. Studnia chłonna Studnia chłonna z kręgów betonowych fi 100 cm, h = 3.5 m, 1 szt. 6. 4. Obsypka drenażu Żwir frakcji 2 - 20 mm. - 56 m3 6. 5. Izolacja Izolacja pionowa kubełkowa - 160 m2 Geowłóknina o gramaturze 200 - 250 g/m2 - 260 m2 6. 6. Instalacje elektryczne Ułożenie kabla YKY 3 x 2,5 mm2 w rurze osłonowej typu AROT do 40 mm o długości 40 m w wykopie Informacje dodatkowe Zamawiający użył przy opisywaniu przedmiotu zamówienia znaków towarowych i nazw producentów, ponieważ uzasadniała to specyfikacja przedmiotu zamówienia i jednocześnie nie można było użyć w opisie dostatecznie dokładnych określeń, które pozwoliłyby na złożenie oferty zgodnej z jego oczekiwaniami. Występujące w dokumentacji projektowej nazwy handlowe materiałów i urządzeń oraz ich dostawców należy traktować wyłącznie jako przykładowe. Wymienione nazwy producentów służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. W ofercie można zaproponować urządzenia i materiały równoważne. Przez równoważny Zamawiający rozumie przedmiot, urządzenie lub proponowany materiał o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone w dokumentacji projektowej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp o wartości do 50% zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 3 000,00 PLN w formie zgodniej z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 2. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, wadium należy wnieść przelewem na konto w Banku PKO BP o Żagań, nr konta: 37 1020 5460 0000 5002 0003 7192. Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert. Dowód potwierdzenia złożenia wadium należy załączyć do oferty. 3. W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, poręczeń, oryginał dokumentu należy złożyć nie później niż przed upływem terminu składania ofert w kasie Nadleśnictwa Świętoszów. Kopię dokumentu, należy dołączyć do oferty, za wyjątkiem pkt 5. 4. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie oryginał dowodu wniesienia wadium. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 9. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. UWAGA: W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument ten winien zawierać klauzulę gwarancji zapłaty wymaganej kwoty wadium po zaistnieniu ww. okoliczności. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z punktem 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 11. Wadium wraz z odsetkami wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, na wniosek tego Wykonawcy, zaliczane jest przez Zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli dotyczy), c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie): min. 2 zadanie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie niższej niż równowartość 30 tys. PLN (brutto) każde zadanie, obejmujące między innymi naprawę pokryć dachowych, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, ocieplenie stropu, zagospodarowanie terenu w około budynku, inne towarzyszące. Do powyższych zadań należy przedstawić dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane należycie. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku posiadania potencjału technicznego Zamawiający uzna posiadanie niezbędnego sprzętu do realizacji zamówienia lub przedstawienie pisemnych zobowiązań innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie osobami: min. 1 osobą na stanowisku kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy przy realizacji robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; lub przedstawienie pisemnych zobowiązań innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 200.000,00 PLN. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1 .Oświadczenie wykonawcy o posiadaniu niezbędnego sprzętu do wykonania zamówienia. Zał. nr 4 do SIWZ. 2. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia ludzi i sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazach stanowiących załączniki nr 3 i 4 do SIWZ, wykonawca wskazał ludzi i sprzęt, którym będzie dysponował. 3. Wypełniony i podpisany formularz oferty - wg załącznika Nr 1 do SIWZ. 4. Zaakceptowany projekt umowy - wg załącznika Nr 9 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne postanowienia do umowy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik Nr 9 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty oraz określa warunki takiej zmiany, tj.: a) zmiany przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia; b) zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucają; c) gdy organy i instytucje uzgadniające nie wydały uzgodnień w ustawowym terminie, d) zmiany nazwy zamówienia; e) zmiany osób reprezentujących, w przypadku zmian organizacyjnych; f) zmiany osób realizujących zamówienie pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ; g) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np.: powodują skrócenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie wartości zamówienia); h) zmiany urzędowej stawki VAT; i) przypadki losowe (np. kataklizmy, awarie urządzeń wywołane przez wyładowania atmosferyczne i/lub inne czynniki zewnętrzne, zgony i niemożliwe do przewidzenia wydarzenia), które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji; j) warunki atmosferyczne uniemożliwiające ze względów technologicznych wykonanie przedmiotu umowy w ustalonym terminie lub negatywnie wpływające, na jakość wykonania lub trwałości przedmiotu umowy. 3. Zmiany zawartej umowy wymagają pisemnego uzasadnienia i mogą nastąpić za zgodą stron poprzez spisanie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_swietoszow/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Świętoszów ul. Brzozowa 17 59-726 Świętoszów..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie (opakowaniu) w siedzibie Zamawiającego w Świętoszowie, przy ul. Brzozowej 17, sekretariat pokój 6 (parter budynku),.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.