eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH DLA OSÓB ZAREJESTROWANYCH W URZĘDZIE PRACY M.ST. WARSZAWY

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-02

Warszawa: ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH DLA OSÓB ZAREJESTROWANYCH W URZĘDZIE PRACY M.ST. WARSZAWY
Numer ogłoszenia: 28615 - 2015; data zamieszczenia: 02.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto st. Warszawa - Urząd Pracy m.st. Warszawy , ul. Grochowska 171B, 04-111 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 877 45 96, faks 22 837 33 40.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.up.warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH DLA OSÓB ZAREJESTROWANYCH W URZĘDZIE PRACY M.ST. WARSZAWY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części i obejmuje: Część I - Świadczenie usług medycznych dla osób bezrobotnych lub osób poszukujących pracy. Część II - Świadczenie usług medycznych dla osób niepełnosprawnych zarejestrowanych jako bezrobotne lub poszukujące pracy niepozostające w zatrudnieniu.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wskazanym w pkt 21.1. SIWZ wnieść wadium w kwocie: dla Części I - 3 700,00 zł (słownie: trzy tysiące siedemset złotych); dla Części II - 250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych). Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1. w pieniądzu, 2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. w gwarancjach bankowych, 4. w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wpłacić na konto Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza wpłaty wadium w pieniądzu do kasy Urzędu. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu musi zawierać w rubryce tytułem sformułowanie wadium w sprawie nr 3/2015 dla części I lub/i II. Kopię dowodu wniesienia wadium należy załączyć do oferty. UWAGA! Za termin wniesienia wadium w formie pieniądza zostanie przyjęty termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 13.2.2. - 13.2.5. SIWZ, kopię dowodu wniesienia wadium należy załączyć do oferty, natomiast oryginał dokumentu wniesienia wadium należy umieścić w oddzielnej kopercie z adnotacją na kopercie -wadium w sprawie nr 3/2015 części I lub/i II.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • DLA CZĘŚCI I i CZĘŚCI II. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest wpisany do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą prowadzonego przez wojewodę właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania podmiotu leczniczego zgodnie z ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. Nr 112, poz. 654, z późn. zm.). Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • DLA CZĘŚCI I i CZĘŚCI II. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • DLA CZĘŚCI I i CZĘŚCI II. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • DLA CZĘŚCI I i CZĘŚCI II. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • DLA CZĘŚCI I. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 150 000,00 zł brutto. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku w oparciu o złożoną opłaconą polisę, a w przypadku jej braku w oparciu o inny dokument, o którym mowa w pkt 10.1.3. SIWZ. DLA CZĘŚCI II. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 10 000,00 zł brutto. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku w oparciu o złożoną opłaconą polisę, a w przypadku jej braku w oparciu o inny dokument, o którym mowa w pkt 10.1.4. SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    Wykonawca, który będzie polegał na sytuacji ekonomicznej i finansowej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udzielający zasobu. Zobowiązanie lub inne dokumenty, na podstawie których Wykonawca udowadnia, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, powinno zawierać: 1) zakres (opis) dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów przy wykonywaniu zamówienia; 3) określenie charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem; 4) określenie zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; lub inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy - Załącznik nr 4 do SIWZ (w przypadku złożenia oferty na Część I i Część II, oświadczenie składa się w 1 egzemplarzu). 2. dokument potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty, o których mowa w pkt 10.2.2. lub 10.4.2.SIWZ (np. umowa spółki). 3. pełnomocnictwo. W przypadku podpisywania oferty, poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składania wyjaśnień, uzupełniania ofert i dokonywania innych czynności wynikających z prowadzonego postępowania przez osoby niewymienione w dokumencie rejestrowym lub w ewidencji lub w innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy, należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno określać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony i zostać podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie rejestrowym lub w ewidencji lub w innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej. Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. 4. Wykaz usług wraz z dowodami - do kryterium oceny ofert -doświadczenie Wykonawcy. 5. Zasady udziału w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego - oferta wspólna - opisany został w pkt 11 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - doświadczenie Wykonawcy - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień warunków umowy może nastąpić w przypadkach określonych w umowie dla Części I i dla Części II.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.up.warszawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Pracy m.st. Warszawy, ul. E. Ciołka 10A, 01-402 Warszawa, piętro 1, pokój 104.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2015 godzina 13:30, miejsce: Urząd Pracy m.st. Warszawy, ul. E. Ciołka 10A, 01-402 Warszawa, piętro 1, pokój 120 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert. Termin: 11.03.2015 r. o godz. 14:00. Miejsce: Urząd Pracy m.st. Warszawy, ul. E. Ciołka 10A, 01-402 Warszawa, piętro 2, pokój 221. Zamawiający zgodnie z art. 24 ust. 2a ustawy wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług medycznych dla osób bezrobotnych lub osób poszukujących pracy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Część I obejmuje: a) badania wstępne (pakiet), na które składa się: morfologia, OB, poziom glukozy we krwi, badanie moczu (ogólne), badanie lekarza okulisty (ogólne), konsultacje z lekarzem medycyny pracy (konsultacja wstępna, konsultacja z wynikami badań oraz wydanie zaświadczenia lekarskiego); b) badania dodatkowe w zakresie: cholesterol całkowity, badanie i konsultacja laryngologa, badanie i konsultacja neurologa, badanie i konsultacja psychologa, badanie psychotechniczne, RTG klatki piersiowej; c) kolejne badania dodatkowe, po uzyskaniu na nie zgody Zamawiającego: audiogram, elektrokardiogram (EKG) z opisem, spirometria, badanie i konsultacja psychiatry, badanie do celów sanitarno - epidemiologicznych z konsultacją lekarza medycyny pracy - pakiet (z zastrzeżeniem możliwości przeprowadzenia ich bez badań wstępnych z pkt 2.2.1.a); inne badania wymagane i zlecone przez lekarza medycyny pracy, z wyłączeniem badań lekarskich i psychologicznych osób ubiegających się o wpis lub posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej (Dz. U. 2013, poz. 1715). 2. Przedmiot zamówienia został opisany w Opisie przedmiotu zamówienia, zwanym OPZ, który stanowi Załącznik nr 1a do SIWZ. Rodzaj badania, prognozowaną liczbę osób skierowanych na badania określono w Kalkulacji cenowej stanowiącej Załącznik nr 2a do SIWZ. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami wzoru umowy, stanowiącego Załącznik nr 8a do SIWZ. 3. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. doświadczenie Wykonawcy - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług medycznych dla osób niepełnosprawnych zarejestrowanych jako bezrobotne lub poszukujące pracy niepozostające w zatrudnieniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Część II obejmuje: a) badania wstępne (pakiet), na które składa się: morfologia, OB, badanie moczu (ogólne), badanie lekarza okulisty (ogólne), konsultacje z lekarzem medycyny pracy (konsultacja wstępna, konsultacja z wynikami badań oraz wydanie zaświadczenia lekarskiego); b) badania dodatkowe w zakresie: badanie i konsultacja laryngologa, badanie i konsultacja neurologa, badanie i konsultacja psychologa, badanie i konsultacja ortopedy, badanie psychotechniczne, spirometria, elektrokardiogram (EKG) z opisem, badanie i konsultacja psychiatry; c) kolejne badania dodatkowe, po uzyskaniu na nie zgody Zamawiającego: poziom glukozy we krwi, audiogram, RTG klatki piersiowej - duży obrazek z opisem (tylko w przypadku, jeśli Klient Zamawiającego nie miał wykonanego tego badania w ciągu ostatnich 2 lat poprzedzających dzień wydania skierowania); inne badania wymagane i zlecone przez lekarza medycyny pracy. 2.Przedmiot zamówienia został opisany w Opisie przedmiotu zamówienia, zwanym także OPZ, który stanowi Załącznik nr 1b do SIWZ. Rodzaj badania, prognozowaną liczbę osób skierowanych na badania określono w Kalkulacji cenowej stanowiącej Załącznik nr 2b do SIWZ. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami wzoru umowy, stanowiącego Załącznik nr 8b do SIWZ. 3. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. doświadczenie Wykonawcy - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.