eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Ograniczenie problemów związanych z dzikimi zwierzętami z terenu miasta Szczecina. Zadanie I, Zadanie II, Zadanie III, Zadanie IV w roku 2016

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-09

Szczecin: Ograniczenie problemów związanych z dzikimi zwierzętami z terenu miasta Szczecina. Zadanie I, Zadanie II, Zadanie III, Zadanie IV w roku 2016
Numer ogłoszenia: 28588 - 2016; data zamieszczenia: 09.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin , pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4245102, faks 91 4245104.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ograniczenie problemów związanych z dzikimi zwierzętami z terenu miasta Szczecina. Zadanie I, Zadanie II, Zadanie III, Zadanie IV w roku 2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. Ograniczanie problemów związanych z dzikimi zwierzętami z terenu miasta Szczecina. Zadanie I, Zadanie II, Zadanie III, Zadanie IV w roku 2016.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.60.00.00-6, 85.20.00.00-1, 60.10.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W przypadku składania oferty na Część 1: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na chwytanie na terenach zabudowanych zabłąkanych zwierząt chronionych i przemieszczania ich do miejsc regularnego przebywania wydanego przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska zgodnie z art. 52 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2015 r., poz. 1651 t.j. ze zm.). 2. W przypadku składania oferty na Część 2: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku. 3. W przypadku składania oferty na Część 3: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku. 4. W przypadku składania oferty na Część 4: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W przypadku składania oferty na Część 1: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną główną usługę. Za główną usługę zamawiający uzna: usługę, realizowaną w ramach jednej umowy trwającą nie krócej niż 6 miesięcy, o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto, której zakres obejmuje działalność związaną z ochroną lub rehabilitacją lub zagospodarowaniem zwierząt chronionych lub łownych np. prowadzenie pogotowia interwencyjnego, prowadzenie ośrodka rehabilitacji zwierząt bądź prowadzenie odłowów. 2. W przypadku składania oferty na Część 2: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum jedną główną usługę. Za główną usługę zamawiający uzna: usługę, realizowaną w ramach jednej umowy trwającą nie krócej niż 6 miesięcy o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto, której zakres obejmuje działalność związaną z ochroną lub rehabilitacją lub zagospodarowaniem zwierząt chronionych lub łownych np. prowadzenie pogotowia interwencyjnego, prowadzenie ośrodka rehabilitacji zwierząt bądź prowadzenie odłowów. 3. W przypadku składania oferty na Część 3: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum jedną główną usługę. Za główną usługę zamawiający uzna: usługę, realizowaną w ramach jednej umowy trwającą nie krócej niż 6 miesięcy o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto, której zakres obejmuje działalność związaną z ochroną lub rehabilitacją lub zagospodarowaniem zwierząt chronionych lub łownych np. prowadzenie pogotowia interwencyjnego, prowadzenie ośrodka rehabilitacji zwierząt bądź prowadzenie odłowów. 4. W przypadku składania oferty na Część 4: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum jedną główną usługę. Za główną usługę zamawiający uzna: usługę, realizowaną w ramach jednej umowy trwającą nie krócej niż 6 miesięcy o wartości nie mniejszej niż 8 000,00 zł brutto, której zakres obejmuje działalność związaną z ochroną lub rehabilitacją lub zagospodarowaniem zwierząt chronionych lub łownych np. prowadzenie pogotowia interwencyjnego, prowadzenie ośrodka rehabilitacji zwierząt bądź prowadzenie odłowów. UWAGA 1. Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony, gdy wykonawca wykaże usługę lub usługi o wartości odpowiadającej najwyższej wymaganej wysokości, spośród części, na które składa ofertę (np. w przypadku składania oferty na 2 część oraz na 3 cześć zamówienia wartość wykazanej usługi/usług powinna wynosić co najmniej 60 000,00 zł). Zamawiający dopuszcza, aby na wykazanie spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, wykazał te same usługi dla wszystkich części, na które składa ofertę. UWAGA 2. W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca warunku udziału w postępowaniu wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę umieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w miejscu publiczne dostępnym w swojej siedzibie oraz na stronie internetowej). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W przypadku składania oferty na Część 1: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum: a) jednym ośrodkiem rehabilitacji zwierząt posiadającym aktualne zezwolenie Ministra Środowiska lub Dyrektora Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska zgodnie z art. 75 ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2015 r., poz. 1651 t.j. ze zm.), do którego Wykonawca będzie przemieszczał zwierzęta ranne lub osłabione w celu udzielenia im pomocy weterynaryjnej i w razie takiej konieczności ich rehabilitacji, oraz b) jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu zwierząt żywych dopuszczonym decyzją Powiatowego Lekarza Weterynarii, stwierdzającą spełnienie wymagań weterynaryjnych określonych dla środka transportu zwierząt zgodnie z art. 5 ust. 4 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. z 2014 r., poz. 1539 t.j. ze zm.), oraz c) sprzętem łowiecko-weterynaryjnym w którego skład wchodzą: - minimum 2 sztuki przyrządu typu poskrom, - minimum 2 klatki z prętów stalowych lub drewniane, nie powodujące zranień u zwierząt; (minimalne wymiary klatki: długość - 1,5 m, szerokość - 0,8 m, wysokość - 1 m; klatka powinna posiadać drewnianą podłogę oraz wejście i wyjście zamykane wysuwaną do góry kratką, umożliwiającą szybkie zamykanie klatki, osadzoną na odpowiednich prowadnicach). 2. W przypadku składania oferty na Część 2: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum: a) jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu zwierząt żywych dopuszczonym decyzją Powiatowego Lekarza Weterynarii, stwierdzającą spełnienie wymagań weterynaryjnych określonych dla środka transportu zwierząt zgodnie z art. 5 ust. 4 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. z 2014 r., poz. 1539 j.t. ze zm.), oraz b) sprzętem łowiecko-weterynaryjnym w którego skład wchodzą: - minimum 2 sztuki przyrządu typu poskrom - minimum 2 klatki z prętów stalowych lub drewniane, nie powodujące zranień u zwierząt; (minimalne wymiary klatki: długość - 1,5 m, szerokość - 0,8 m, wysokość - 1 m; klatka powinna posiadać drewnianą podłogę oraz wejście i wyjście zamykane wysuwaną do góry kratką, umożliwiającą szybkie zamykanie klatki, osadzoną na odpowiednich prowadnicach). 3. W przypadku składania oferty na Część 3: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum: a) jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu zwierząt żywych dopuszczonym decyzją Powiatowego Lekarza Weterynarii, stwierdzającą spełnienie wymagań weterynaryjnych określonych dla środka transportu zwierząt zgodnie z art. 5 ust. 4 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. z 2014 r., poz. 1539 j.t. ze zm.), oraz b) sprzętem łowiecko-weterynaryjnym w którego skład wchodzą: - minimum 2 sztuki przyrządu typu poskrom, - minimum 2 klatki z prętów stalowych lub drewniane, nie powodujące zranień u zwierząt; (minimalne wymiary klatki: długość - 1,5 m, szerokość - 0,8 m, wysokość - 1 m; klatka powinna posiadać drewnianą podłogę oraz wejście i wyjście zamykane wysuwaną do góry kratką, umożliwiającą szybkie zamykanie klatki, osadzoną na odpowiednich prowadnicach). 4. W przypadku składania oferty na Część 4: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum: jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu zwierząt martwych dopuszczonym decyzją Powiatowego Lekarza Weterynarii, stwierdzającą spełnienie wymagań weterynaryjnych określonych dla środka transportu zwierząt zgodnie z art. 5 ust. 4 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. z 2014 r., poz. 1539 j.t. ze zm.), UWAGA Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, może wskazać ten sam pojazd dla więcej niż jednej części. Warunek dysponowania środkiem transportu zostanie uznany za spełniony, gdy wykonawca wykaże, że jest on przystosowany do zadań wskazanych w tych częściach na które składa oferty. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W przypadku składania oferty na Część 1:Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum: a) trzema osobami posiadającymi wykształcenie średnie lub wyższe z zakresu: hodowla i ochrona zwierząt, weterynaria, zootechnika, leśnictwo, biologia, oraz b) dwiema osobami posiadającymi uprawnienia do obsługi transportu zwierząt, tj. posiadających licencję dla kierowców i osób obsługujących transport zwierząt, oraz c) jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania zawodu lekarza weterynarii, w rozumieniu ustawy z dnia 21 grudnia 1990 r. o zawodzie lekarza weterynarii i izbach lekarsko-weterynaryjnych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1509 t.j. ze zm.). UWAGA: Zamawiający również uzna warunek za spełniony jeżeli jedna wskazana do realizacji zamówienia osoba posiadała będzie jednocześnie dwa lub więcej uprawnień, o których mowa powyżej. 2. W przypadku składania oferty na Część 2: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum: a) czteroma osobami będącymi pełnoprawnymi członkami Polskiego Związku Łowieckiego i posiadającymi aktualne uprawnienia do wykonywania polowania, o których mowa w art. 42 ust. 3 pkt. 1 lub w art. 42 ust. 3 pkt. 2 ustawy z dnia z dnia 13 października 1995r. Prawo łowieckie (Dz. U. z 2015 r., poz. 2168 j.t.) oraz aktualnymi pozwoleniami na broń palną myśliwską, oraz b) dwiema osobami posiadającymi uprawnienia do obsługi transportu zwierząt, tj. posiadających licencję dla kierowców i osób obsługujących transport zwierząt, oraz b) jedną osobą posiadającą uprawnienia do używania broni Palmera, oraz c) jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania zawodu lekarza weterynarii, w rozumieniu ustawy z dnia 21 grudnia 1990 r. o zawodzie lekarza weterynarii i izbach lekarsko-weterynaryjnych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1509 j.t. ze zm.). UWAGA: Zamawiający również uzna warunek za spełniony jeżeli jedna wskazana do realizacji zamówienia osoba posiadała będzie jednocześnie dwa lub więcej uprawnień, o których mowa powyżej. 3. W przypadku składania oferty na Część 3: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum: a) czteroma osobami będącymi pełnoprawnymi członkami Polskiego Związku Łowieckiego i posiadającymi aktualne uprawnienia do wykonywania polowania, o których mowa w art. 42 ust. 3 pkt. 1 lub w art. 42 ust. 3 pkt. 2 ustawy z dnia z dnia 13 października 1995r. Prawo łowieckie (Dz. U. z 2015 r., poz. 2168 j.t.) oraz aktualnymi pozwoleniami na broń palną myśliwską, oraz b) dwiema osobami posiadającymi uprawnienia do obsługi transportu zwierząt, tj. posiadających licencję dla kierowców i osób obsługujących transport zwierząt, oraz c) jedną osobą posiadającą uprawnienia do używania broni Palmera. UWAGA: Zamawiający również uzna warunek za spełniony jeżeli jedna wskazana do realizacji zamówienia osoba posiadała będzie jednocześnie dwa lub więcej uprawnień, o których mowa powyżej. 4. W przypadku składania oferty na Część 4: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum: jedną osobą posiadającą uprawnienia do obsługi transportu zwierząt tj. posiadającą licencję dla kierowców i osób obsługujących transport zwierząt. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Wysokość kary umownej - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia strony nie przewidywały w chwili zawierania umowy. Okoliczności te nie mogą być wywołane przez którąkolwiek ze stron, ani nie mogą być przez strony zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż umowa nie może być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą stronom bądź jednej ze stron lub niemożność osiągnięcia celu umowy albo też wykonanie umowy będzie istotnie utrudnione dla jednej bądź obu jej stron. Okoliczności powyższe odnosić się mogą w szczególności do: 1) wystąpienia zmian stanu prawnego, w tym w szczególności przepisów podatkowych i z zakresu ochrony środowiska, 2) uzasadnionego opóźnienia po stronie Wykonawcy, jeżeli nastąpiło to bez jego winy - nie uzyskania decyzji administracyjnych, uzgodnień, opinii, koniecznych do zakończenia prac stanowiących przedmiot umowy, pomimo złożenia kompletnych wniosków do właściwych organów w terminach przewidzianych w odpowiednich przepisach na ich wydanie, co spowoduje konieczność wydłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy, 3) warunków atmosferycznych i klimatycznych uniemożliwiających realizację przedmiotu umowy w stopniu większym niż można byłoby to racjonalnie przewidywać, 4) klęsk żywiołowych i ekologicznych oraz siły wyższej. 2. Zmiana postanowień umowy może nastąpić na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy na pod-stawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Za istotne zmiany uważa się: 1) zmianę wynagrodzenia, 2) zmianę osób przewidzianych do realizacji umowy. 3. Zmiana osób przewidzianych do realizacji umowy może nastąpić pod warunkiem, że nowe osoby będą posiadały kwalifikacje nie mniejsze niż wymagane osoby wskazane w siwz. Zmiana taka będzie dopuszczalna w przypadku choroby, wypadku, śmierci lub w sytuacji, gdy osoba przewidziana do realizacji umowy nie wywiązuje się należycie ze swoich obowiązków.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.szczecin.pl/chapter_11710.asp
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Miasto Szczecin - Biuro ds. Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Szczecin, PL. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin (pok. nr 397).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2016 godzina 10:30, miejsce: Biuro ds. Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Szczecin, PL. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin (pok. nr 397).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zgodnie z art. 24 ust. 2a ustawy, Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający będzie w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I Prowadzenie całodobowego pogotowia interwencyjnego ds. zwierząt chronionych na terenie miasta Szczecina w roku 2016.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polega na prowadzeniu całodobowego pogotowia interwencyjnego ds. zwierząt chronionych na terenie miasta Szczecina w roku 2016.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.60.00.00-6, 85.20.00.00-1, 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Wysokość kary umownej - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II Prowadzenie całodobowego pogotowia interwencyjnego ds. zwierząt łownych na terenie miasta Szczecina w roku 2016.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polega na prowadzeniu całodobowego pogotowia interwencyjnego ds. zwierząt łownych na terenie miasta Szczecina w roku 2016.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.60.00.00-6, 85.20.00.00-1, 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Wysokość kary umownej - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III Wykonywanie odłowów redukcyjnych dzików oraz odłowów innych zwierząt łownych na terenie miasta Szczecina w roku 2016.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polaga na wykonywaniu odłowów redukcyjnych dzików oraz odłowów innych zwierząt łownych na terenie miasta Szczecina w roku 2016.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.60.00.00-6, 85.20.00.00-1, 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie IV Podnoszenie i utylizacji padłych zwierząt dzikich na terenie miasta Szczecina w roku 2016.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polega na podnoszeniu i utylizacji padłych zwierząt dzikich na terenie miasta Szczecina w roku 2016.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.60.00.00-6, 85.20.00.00-1, 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Wysokość kary umownej - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.