eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Modernizacja przystani wodnej na obiekcie rekreacyjnym Stawy Jana w Łodzi przy ul.Rzgowskiej 247

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-02-20

Ogłoszenie nr 28532 - 2017 z dnia 2017-02-20 r.

Łódź: Modernizacja przystani wodnej na obiekcie rekreacyjnym Stawy Jana w Łodzi przy ul.Rzgowskiej 247
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łódź - Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny 00000100855997, ul. ul. Ks. Skorupki  21, 90-532   Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 27 21 416; 27 21 417, e-mail przetargi@mosir.lodz.pl, m.szablewska@mosir.lodz.pl, faks 42 6367980.
Adres strony internetowej (URL): http://mosirl.bip.eur.pl/public/?id=100855

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
http://mosirl.bip.eur.pl/public/?id=100855


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
http://mosirl.bip.eur.pl/public/?id=100855


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja przystani wodnej na obiekcie rekreacyjnym Stawy Jana w Łodzi przy ul.Rzgowskiej 247
Numer referencyjny: 1/17/PN
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest:Modernizacja przystani wodnej na obiekcie rekreacyjnym Stawy Jana w Łodzi przy ul.Rzgowskiej 247 według opisu: Opis stanu istniejącego. Budynek przystani wodnej ,parterowy ,zrealizowany w technologii tradycyjnej o podłużnym układzie murowanych ścian nośnych. W budynku znajdują się następujące pomieszczenia ; Magazyn sprzętu pływającego, kasa, pomieszczenie socjalne, pomieszczenie ratowników , pomieszczenie gospodarcze i w.c. Budynek sezonowy użytkowany w okresie letnim, nieogrzewany . Ściany budynku murowane z cegły ceramicznej pełnej obustronnie tynkowane z wyjątkiem magazynu sprzętu pływającego ( brak tynków wewnętrznych ). Dach o konstrukcji drewnianej , jednospadowy, kryty papą na deskowaniu. W części magazynowej podparty podciągami dachowymi drewnianymi na słupach żelbetowych. Stolarka okienna i drzwiowa drewniana mocno zniszczona. Posadzki cementowe z warstwą wierzchnią z wykładziny pcw mocno zniszczone. Tynki wewnętrzne za wyjątkiem magazynu ( brak tynków) zabrudzone z licznymi śladami zarysowań i spękań. Powłoki malarskie mocno zabrudzone ,łuszczące się.. Opis techniczny remontu (projekt techniczny architektoniczno-budowlany wraz z przedmiarem znajduje się w folderze "Remont przystani St.Jana") Zakres prac obejmuje : - wykonanie nowego pokrycia dachu - przebudowę sanitariatu - docieplenie i tynkowanie ścian zewnętrznych - montaż sufitów podwieszanych w części administracyjno-socjalnej - wymianę okien i drzwi - docieplenie ścian styropianem - wykonanie nowych tynków - wykonanie okładzin ściennych ( glazura ) w w.c i pomieszczeniu socjalnym - malowanie pomieszczeń farbami emulsyjnymi - wykonanie nowych posadzek w części administracyjno-socjalnej Pokrycie dachu Z uwagi na znaczne koszty utylizacji papy zaprojektowano na istniejącym pokryciu papowym nowe z blachy trapezowej T-35 gr.0.75mm powlekanej w kolorze szarym (RAL 7040) na łatach drewnianych impregnowanych 6x4cm mocowanych co 1.40m do drewnianej konstrukcji dachu. Rozbudowa gzymsu od strony północnej ze sklejki wodoodpornej gr.15mm, Istniejące deskowanie dachu należy od spodu wymalować preparatem grzybobójczym i ogniochronnym Fobos M 4. W magazynie sprzętu pływającego ściany zewnętrzne nie są związane z pozostałą konstrukcją budynku. Należy je wzmocnić ( usztywnić ) poprzez przeniesienie obciążeń z wsporników dachu( krokwie) na pilasty ścian zewnętrznych o gr.12cm . Podparcie krokwi wzdłuż ścian zewnętrznych belką drewnianą o przekroju 12 x16cm ,opartą na pilastrach murowanych za pośrednictwem słupków drewnianych o przekroju 12 x 12 cm mocowanych do pilastrów ścian zewnętrznych. Tarcica klasy K21 impregnowana. Rynny i rury spustowe Odwodnienie dachu poprzez rynny O 150mm i rury spustowe O 125 mm z pcw w kolorze jasno szarym Obróbki blacharskie Z blachy stalowej ocynkowanej, powlekanej gr.0.8mm w kolorze szarym. Obróbki łączyć na rąbek stojący. Naprawa ścian zewnętrznych Mury w miejscu spękań wzmocnić poprzez wykucie bruzd prostopadłych do powstałych rys o głębokości 2.5 -3.0 cm co piątą warstwę cegły. W przypadku rys przechodzących przez całą grubość ściany wykonać bruzdy obustronnie a w przypadku rys jednostronnych bruzdy wykonać od strony rysy . Długość bruzd musi sięgać minimum 50 cm poza rysę. Po mechanicznym oczyszczeniu bruzd sprężonym powietrzem lub szczotkami drucianymi i zwilżeniu wodą wypełnić je gęstą , mocną zaprawą cementową o stosunku 1:3 w którą należy wcisnąć pręty zbrojeniowe O 8 ze stali A-0 . Po związaniu zaprawy w bruzdach rysy i spękania wypełnić ciekłą zaprawą cementową pod ciśnieniem ( metoda iniekcji ). Ściany w miejscach występowania rys o znacznej szerokość rysy wzmocnić przez klamrowanie obustronne. Klamry zaprojektowano z płaskownika 6 x 80 mm kotwionego w murze metalowymi kołkami rozporowymi M 16/150mm o maksymalnym rozstawie co 1.0 m. Po zamontowaniu klamer rysy wypełnić zaprawą cementową j.w. Elementy stalowe zabezpieczyć antykorozyjnie poprzez malowanie farbą miniowa dwukrotnie. Docieplenie ścian zewnętrznych: Po dokonaniu naprawy spękanych ścian z uwagi na znaczne nierówności należy je ocieplić systemowo styropianem EPS 40 fasada gr.15 cm metodą "lekką mokrą". Metoda ta polega na przymocowaniu do powierzchni zewnętrznej ścian ciągłej warstwy płyt izolacji termicznej ( najlepiej frezowanych ) a następnie pokryciu ich cienką warstwą zaprawy zbrojonej siatką szklaną. Płyty izolacji termicznej przyklejane są do ścian zaprawą klejową i w zależności od potrzeb dodatkowo grzybkowymi łącznikami tworzywowymi. Należy wykonać również docieplenie ściany oddzielającej magazyn od pomieszczeń socjalnych. Łączniki tworzywowe powinny być osadzane na głębokości ok.2cm od powierzchni docieplenia. Kapelusz grzybkowego łącznika tworzywowego należy zakryć deklem styropianowym lub wełny mineralnej doprowadzając do jednolitej powierzchni docieplenia. Warstwa ochronna docieplenia z zaprawy klejowej zbrojonej siatką z włókna szklanego. Mocowanie izolacji termicznej ( styropian , wełna mineralna) i wykonanie poszczególnych warstw zgodnie z instrukcją systemową. Na tak wykonane warstwy nakłada się wyprawę tynkarską o gr.2-4mm. Zaprojektowano tynk cienkowarstwowy silikonowy a na cokole tynk dekoracyjny-mozaikowy.. UWAGA: Po dociepleniu ścian zewnętrznych należy zamontować kotwice na ścianie będące w posiadaniu inwestora. Kolorystyka ścian według system firmy CAPAROL: Tynk silikonowy jasny szary SCHIEFER 15 Tynk silikonowy ciemny szary SCHIEFER 13 - Wymagane parametry dla tynku: Uziarnienie - 1.5 mm Gęstość -1.7-1.9 g/cm3 gęstość strumienia dyfuzji pary wodnej V- 110-160g/m3 d Współczynnik dyfuzji pary wodnej m=70-100 Współczynnik dyfuzji pary wodnej sd=0.20m Kapilarne podciąganie wody w = 0.05kg/m2h1/2 Tynk ozdobny "drewno" Iberia Pine Kolorystykę ścian przyjęto w oparciu o system CERESIT VISAGE : Norway Pine Tynk mozaikowy SZARY-116 Kolorystyka cokołu ścian według system firmy ATLAS: Opis kolorystyki na elewacjach w części rysunkowej opracowania . W celu dodatkowego zabezpieczenia elewacji przed wandalizmem (graffiti ) proponuje się wymalowanie powierzchni zewnętrznej preparatem antygraffiti matowym i bezbarwnym Posadzki z gresu/terakoty Należy usunąć istniejące podłoża w pomieszczeniach przystani. Wykonać odpowiednie nowe podłoża betonowe na których należy ułożyć izolację poziomą wykonaną z papy (termozgrzewalnej) i wykonać docieplenie posadzki poprzez ułożenie min. 10 cm. warstwy styropianu dedykowanego do ociepleń posadzek. Na styropianie wykonać wylewkę betonową grubości min. 5 cm. zbrojoną siatką stalową. Płytki gresowe matowe , antypoślizgowe, mrozoodporne, podłogowe występują w w.c ,kasie, pomieszczeniu do spożywania posiłków własnych i pom. ratowników. Wymiary płytek 200x200 mm lub 300x300 mm ,szerokość spoin 3 mm, fugowanie masą do fugowania wysokiej jakości, zastosowaną zgodnie z zaleceniami producenta. Produkt: do uzgodnienia z użytkownikiem. Na styku ze ścianami pionowy cokół o wysokości 100 mm z gresu identycznego jak podłoga, ze spoinami korespondującymi z układem na posadzce. Drzwi i wrota - Drzwi zewnętrzne Drzwi zewnętrzne ocieplane DZ-1 (90x200 - wymiar przejścia w świetle) w kolorze jasno-szarym. Wyposażone w zamki patentowe i samozamykacz. Maksymalny współczynnik U = 1,7 W/m2K. - Drzwi wewnętrzne Drzwi D-1 (90x200)- wymiar przejścia w świetle .Drzwi wewnętrzne jedno-skrzydłowe pełne z materiałów drewnopochodnych, okleinowane. Wykładane na ścianę. Futryny drewniane okleinowane. Wyposażone w samozamykacze. Wyposażone w zamki patentowe. Okna i parapety Okno o kwaterach rozwieralno-uchylnych wyposażone w mechanizm rozszczelniania. Maksymalny współczynnik U = 1.3 W / m 2 K . Szklenie dwuszybowe. Okna z profili pcw w kolorze białym, strona zewnętrzna w kolorze jasno szarym RAL 7035. Okna wyposażyć w mikrorozszczelnienie. Do kasy okno z okienkiem podawczym . Uwaga ! Ostateczne wielkości okien ustalić na budowie po szczegółowej inwentaryzacji otworów. Parapety zewnętrzne z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej w kolorze zależnym od koloru okna (patrz wykaz okien I drzwi) gr.0.80 mm w wykonaniu indywidualnym. Ostateczną szerokość parapetów ustalić na budowie . Parapety wewnętrzne drewniane z płyt drewnopodobnych okleinowane wg. uznania Inwestora. Ściany wewnętrzne Ściany wewnętrzne murowane z cegły ceramicznej pełnej kl.100 grubość 12 cm na zaprawie cementowej Wykończenie ścian wewnętrznych W pomieszczeniu socjalnym , w.c i wokół umywalek w pozostałych pomieszczeniach wykończone materiałem zmywalnym sanitarnych odpornym na działanie wilgoci-płytki ceramiczne o wymiarach 20/20 lub 30/30cm do wysokości 200 cm od posadzki, powyżej gładzie gipsowe a następnie malowanie akrylowe zmywalne. Wykonać odpowiednie otwory rewizyjne zapewniające dogodny dostęp do zaworów instalacji przykrytych ściankami. Pokrywy otworów rewizyjnych na ścianach wykonać z płytek ceramicznych i zamocować przy pomocy magnesów, alternatywnie zastosować drzwiczki rewizyjne. W pomieszczeniu sprzętu pływającego tynki na ścianach cementowo-wapienne Sufity podwieszone Sufity należy montować na następujących wysokościach: - pom.ratownika 3,10m - wc+ pom. gosp. 2,5m - pom. kasy 3,30m - pom. posiłków własnych 2,80m Sufity kasetonowe 60x 60 cm o zwiększonej odporności na wilgoć na podkonstrukcji systemowej z profili cienkościennych. Sufity podwiesić do konstrukcji nośnej dachu i stropów na odpowiednim systemie zawieszenia, zawierającym wszystkie niezbędne profile, szyny, wieszaki regulowane i inne akcesoria, w ilości niezbędnej do pełnej instalacji. W pomieszczeniach umywalni należy zamontować sufity o zwiększonej odporności na wilgoć. Nadproża W ścianach projektowanych nadproża stalowe dwuteownik 140, w ścianach istniejących nadproża stalowe z dwuteowników 200. Wentylacja Wentylacja pomieszczeń wywietrzakami dachowymi O 160mm. W pomieszczeniu w.c. i pomieszczeniu do spożywania posiłków własnych wentylacja grawitacyjna wspomagana wentylatorami kanałowymi. załączanym ręcznie w rejonie drzwi. ZABEZPIECZENIA ANTYKOROZYJNE Elementy konstrukcji stalowej nie wymagające zabezpieczenia p.poż. po uprzednim przygotowaniu powierzchni do 1 stopnia czystości zabezpieczyć przez dwukrotne malowanie farbą miniowa podkładowa i chlorokauczukową nawierzchniową . Kolorystyka wg. opisu do elewacji. PONADTO NALEŻY WYKONAĆ Na istniejących pomostach nabrzeża należy wymienić pokrycie konstrukcji stalowej pomostów zgodnie z projektem opisującym budowę nowych pomostów. Wykonać dodatkową instalację elektryczną do zasilania grzejników elektrycznych w pomieszczeniach przystani. Wykonać instalację alarmową oraz monitorującą zgodną z podaną charakterystyką: Charakterystyka czujników ruchu wewnętrznych: metoda detekcji: poczwórny PIR (Quad) + MW mikroprocesorowe przetwarzanie sygnału regulowana czułość podczerwieni i mikrofali temperatura pracy: -20°C ~ 50°C odporność na za kłócenia EMI i RFI klasa zabezpieczeń: Grade 2 Charakterystyka czujników ruchu zewnętrznych: metoda detekcji: 2x PIR + 2x MW funkcja antymaskingu zasięg detekcji: 15m odporność na zwierzęta: do 70cm technologia rozpoznawania kołysania detekcja "brudnej soczewki" klasa zabezpieczeń: Grade 3 klasa szczelności: IP65 temperatura pracy: -30°C ~ 60°C Charakterystyka czujników magnetycznych: kontaktron nawierzchniowy odległość zamknięcia styków kontaktronu powyżej: 35mm obudowa: wzmocniona, metalowa, hermetyczna dodatkowa osłona przewodu ze stali nierdzewnej Charakterystyka obudowy centrali: spełnia wymagania normy EN50131 Grade 3 transformator: 50VA. Charakterystyka płyty centrali alarmowej: 16 wyjść programowalnych obsługa od 16 do 64 wejść pamięć przynajmniej 6143 zdarzeń z funkcją wydruku Charakterystyka manipulatora: wyświetlacz LCD 2x16 znaków Charakterystyka rejestratora: Przynajmniej 16 kanałowy IP obsługa dysków: 4x HDD Sata III (min. 16TB) wejście USB 3.0 przystosowany do montażu w szafach RACK 19" przynajmniej 8 wejść alarmowych, przynajmniej 2 wyjścia przekaźnikowe rozdzielczość nagrywania przynajmniej do 5MP Charakterystyka kamery: kopułkowa kamera megapikselowa IP z promiennikiem podczerwieni o zasięgu do 30m obraz w rozdzielczości 4MPx 2688 x 1520 przy minimum 20 kl/s Wandaloodporna obudowa IK10 klasa szczelności obudowy IP67 temperatura pracy -30°C do 60°C, wilgotność 95% jedna kamera powinna posiadać regulowany obiektyw 2.8-12mm Charakterystyka dysku: Przeznaczony do pracy ciągłej w systemach monitoringu Charakterystyka okablowania: Kabel typu "F/UTP" przeznaczona do pracy w otoczeniu o temperaturze od -20 oC do +50 Oc Wszystkie kable powinny być ułożone w korytach/kanałach kablowych. Instalacja elektryczna wysokoprądowa przewodem 3x1,5m Transmisja bezprzewodowa wizji z budynku przystani do pomieszczenia na Orliku: Przy pomocy urządzeń o przepustowości gigowej Temperatura pracy -40 to 70° C Zakres częstotliwości 5150 - 5875MHz Interfejsy sieciowe 1 X 10/100/1000mbps Ethernet Pamięć 128 MB DDR2, 8 MB Flash. Charakterystyka ilościowa: 3 szt. kamery zamontowane na zewnątrz budynku na dwóch istniejących słupach. Trzecia kamera zewnętrzna wymaga montażu dodatkowego masztu. 1 szt. kamera zamontowana wewnątrz budynku w pomieszczeniu kasjera. Czujniki ruchu zewnętrzne i wewnętrzne w ilości niezbędnej do prawidłowego zabezpieczenia budynku przed potencjalnym włamaniem. Zainstalowane zostaną urządzenia umożliwiające zapis nagrań ze wszystkich kamer monitoringu przez okres co najmniej 30 dni. Rejestrator zostanie zabezpieczony przed fizycznym dostępem osób nieupoważnionych, i znajdował się będzie w budynku Orlika. Instalacja wyposażona będzie w co najmniej jeden monitor, wielkości co najmniej 22'' umożliwiający podgląd ze wszystkich zainstalowanych kamer. Wykonawca dostarczy urządzenie UPS podtrzymujące pracę rejestratora i co najmniej dwóch kamer (zainstalowanych w biurze i jego najbliższym sąsiedztwie) Zamontuje min. 3 tabliczki informacyjne "teren monitorowany" w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym. Należy zamontować we wskazanych miejscach 3 lampy halogenowe lub LED załączające się po zmierzchu wyposażone w czujniki ruchu o zasięgu co najmniej 15 m. System alarmowy ma być zabezpieczony antyprzepięciowo i odgromowo, wyposażony w sygnalizator akustyczno - optyczny na zewnątrz budynku oraz w system zasilania awaryjnego podtrzymującego pracę systemu alarmowego przez co najmniej 72 godziny. Wszystkie przewody mają być wkute w ściany lub poprowadzone w przestrzeni nad sufitowej. wykonane prace będą objęte co najmniej 24 miesięczną gwarancją (materiały i robocizna). w przypadku awarii w okresie gwarancji wykonawca w ciągu 24 godzin zdiagnozuje usterkę i w ciągu max 72 godz ją usunie (w razie potrzeby zapewniając wykorzystanie sprzętu zamiennego). Zamawiający wymaga przygotowania i przekazania po zakończeniu prac dokumentacji powykonawczej opisującej topologię fizyczną i logiczną wdrożonego systemu Dokonać wymiany okien zgodnie z rysunkiem rzutu przyziemia. Wymiary okien zgodne z projektem. Okna muszą być zintegrowane z roletą zewnętrzną. Na elewacji należy zamontować dwie kotwice, które należy przetransportować z obiektu Stawy Stefańskiego ul. Wirowa na miejsce wbudowania tj. Stawy Jana. Kotwice należy poddać renowacji przez piaskowanie i malowanie farbami antykorozyjnymi oraz farbą nawierzchniową w kolorze RAL 7035 jasny szary. Ściany zewnętrzne w miejscach oznaczonych na projekcie jako drewnopodobne należy obudować deskami elewacyjnymi z drewna modyfikowanego lakierowanego lakierami do wymalowań zewnętrznych. Kolor do uzgodnienia z projektantem i inwestorem. Deski elewacyjne należy montować na ruszcie drewnianym z materiału analogicznego z jakiego zostało wykonane drewno elewacyjne. Okładzina drewniana musi być tak zamontowana aby licowała z dociepleniem. Pomiędzy ścianą a warstwą okładziny drewnianej należy umieścić warstwę ocieplającą ze styropianu lub wełny skalnej i przepony wiatroszczelnej. Wykonawca zobowiązany jest również do wykonania elektrycznego złącza zewnętrznego wyposażonego w gniazda wtykowe 230V oraz urządzenie pomiarowe umożliwiające pomiar zużycia energii elektrycznej z wyprowadzonego złącza. Wymienione złącze miało by być umieszczone w linii ogrodzenia przystani. Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia (na własny koszt) wszelkich uszkodzeń ścieżek powstałych w trakcie realizacji zamówienia a spowodowane przez środki transportu wykonawcy. Do obowiązków Wykonawcy należy również usunięcie z terenu robót wszelkich zanieczyszczeń powstałych w wyniku prowadzonych robót oraz zbędnych elementów demontowanych z remontowanego obiektu lub jego otoczenia (gruz, ziemia). UWAGA: od dnia 28 kwietnia do 7 maja br. oraz wszystkie pozostałe do końca realizacji zamówienia soboty i niedziele, przystań wodna będzie otwarta dla mieszkańców. W związku z powyższym roboty budowlane należy tak zorganizować aby umożliwić bezpieczne i bezkolizyjne korzystanie z przystani (prowadzenie robót wewnątrz pomieszczeń), a teren budowy musi być odgrodzony i oznakowany tabliczkami z napisem zabraniającym wstępu na teren budowy osobom nieupoważnionym. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z projektem technicznym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz sztuką budowlaną. Wszelkie wymienione w opisie przedmiotu zamówienia roboty budowlane nie ujęte w projekcie remontu przystani St.Jana, są jego integralną częścią i Wykonawca jest zobowiązany do ich wykonania. Dokumentacja techniczna zawarta jest w folderze o nazwie "Remont przystani St.Jana". Wykonawcy na etapie ofertowania zobowiązani są do wykonania wizji lokalnej na terenie opisywanej przystani, celem zapoznania się ze stanem faktycznym obiektu.

II.5) Główny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
Dodatkowe kody CPV:45233161-5, 45112700-2, 45262690-4, 43328000-8, 45315100-9, 34928310-4
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w dniach: 70


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: 5.3.3.1. Wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę polegającą na wykonaniu robót drogowych w technologii kostki brukowej (ścieżki, drogi) o powierzchni minimum 100m2, wykonał remont budynku polegający na dociepleniu ścian zewnętrznych wymianie stolarki otworowej, remontu instalacji elektrycznej i wodno-kanalizacyjnej oraz pokrycia dachu w obiekcie o kubaturze nie mniejszej niż 300m3 Uwaga: - W przypadku, gdy ww. zakres robót budowlanych będzie stanowił część robót o szerszym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić te roboty rodzajowo i powierzchniowo. - W przypadku gdy ww. zakres robót budowlanych został zrealizowany w ramach kilku zadań budowlanych Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje każdy z wymienionych w pkt. 5.3.3.1 typów robót. 5.3.3.2. Wykonawca dysponuje, co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej. Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2016r., poz. 290 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2014 r., poz. 1278). Dopuszcza się ważne, odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się równoważne kwalifikacje zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień z ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 r., poz. 65).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

6.3.2.1 odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 6.3.2.2. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 6.3.2.3. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
6.3.1.1. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, - zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ. Przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. 6.3.1.2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (posiadanych uprawnień do kierowania robotami budowlanymi) i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ. 6.3.1.3. oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy opisanej w pkt. 5.3.3.2 SIWZ zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
8.1. Zamawiający zgodnie z art. 45 ustawy Pzp żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 7.000,00 złotych (słownie: siedem tysięcy złotych), 8.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium wynosi 30 dni. Bieg ważności wadium rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 8.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, ze zm.). 8.4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej winna ona zawierać następujące elementy: a) wskazanie Wykonawcy, wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji/ ubezpieczenia, wskazanie Gwaranta (banku lub towarzystwa ubezpieczeniowego udzielającego gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) dokładną nazwę postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji, c) wskazanie sumy gwarancyjnej, d) określenie terminu ważności gwarancji, e) z treści gwarancji lub poręczenia powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaceniu Zamawiającemu na pierwsze pisemne żądanie pełnej sumy wadium w przypadku, gdy zajdą ku temu przewidziane w ustawie okoliczności, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin realizacji30
Okres rękojmi10


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 07/03/2017, godzina: 9:55,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.