Żelechów: Zakup średniego - używanego samochodu Pożarniczego
dla OSP Żelechów
Numer ogłoszenia: 285215 - 2008; data zamieszczenia: 27.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Żelechów , ul. Piłsudskiego 47, 08-430 Żelechów, woj. mazowieckie, tel. 025 7541189, faks 025 7541144.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zelechow.prv.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup średniego - używanego samochodu Pożarniczego dla OSP Żelechów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa używanego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x2 dla OSP Żelechów Samochód pożarniczy średni nie starszy niż 1997 rok, pojemność silnika nie mniej niż 5480,00 cm3, manualna skrzynia biegów, napęd 4x2, długość max 7,60m, szerokość max 2,40m, wysokość max 3,15m, silnik wysokoprężny o mocy nie mniej niż 210 KM, wspomaganie kierownicy, rozmiar opon nie mniej niż 22,5, kabina 2+4 miejsca dwumodułowe, miejsca na aparaty ochrony dróg oddechowych, kabina czterodrzwiowa, skrytki na osprzęt zamykane roletami aluminiowymi z oświetleniem wewnętrznym, zbiornik na wodę 1800l, autopompa zamocowana z tyłu pojazdu, dwa szybkie natarcia zakończone prądownicami po 40m, pojazd zarejestrowany i ubezpieczony, maszt oświetleniowy, drabina 13,5m, blokada mostu, samochód wyposażony w sygnały świetlne i dźwiękowe wymagane dla pojazdów uprzywilejowanych w ruchu, samochód zarejestrowany i ubezpieczony w kraju..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca pod rygorem ważności oferty wnosi wadium w wysokości określonej w ogłoszeniu (3.000 zł PLN) na konto przedstawione na stronie tytułowej s.i.w.z. do upływu terminu składania ofert i dołącza do oferty oryginał lub poświadczoną kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium. 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, (art.45 ust.6 ustawy). 3. Wadium zostanie zwrócone wszystkim oferentom niezwłocznie po podpisaniu umowy lub w innych przypadkach unormowanych w art.46ust.1 i 2 ustawy. 4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art.46 ust.5 ustawy. 5. Wykonawcy którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania z ofertą zostaną wykluczeni z postępowania (art.24 ust.2 pkt.4 ustawy).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają wymagania opisane w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: - przy dokonaniu oceny spełnienia warunków zamawiający będzie kierował się regułą: spełnia albo nie spełnia. - niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzucona..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wyznaczył następujące wymagania, które oferent spełni przedstawiając właściwie sporządzoną ofertę, oraz załączy do oferty niżej wymienione dokumenty warunkujące udział w przetargu w żądanej kolejności: (dotyczy generalnego wykonawcy i członków konsorcjum): a)wykonawca złoży ofertę według wzoru który jest dodatkiem nr 1 do s.i.w.z. b)Uprawnienia do występowania w obrocie prawnym (Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c)Oświadczenie że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy - dodatek nr 2 do s.i.w.z. d) Wykaz dostaw analogicznych z przedmiotem zamówienia wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom będących przedmiotem zamówienia oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie wg. dodatku nr 3 do s.i.w.z. e) Wykaz osób uprawnionych do podpisywania ofert i podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy lub wykonawców działających wspólnie wg. dodatku nr 4 do s.i.w.z. f) wykonawca dołączy charakterystykę techniczną oferowanego pojazdu oraz zdjęcia - przodu pojazdu, lewej i prawej strony, tyłu pojazdu oraz wnętrza. g)Dowód wniesienia wadium h)Podpisany wzór umowy (dodatek nr. 6 do s.i.w.z.) i) Umowa zawarta pomiędzy podmiotami występującymi wspólnie lub umowa konsorcjum (jeśli dotyczy). 2. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie oryginałów muszą być parafowane. Zamawiający dopuszcza parafowanie przez jedna z osób podpisujących ofertę. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający dopuszcza poświadczenia zgodności z oryginałem przez jedną z osób podpisujących Formularz Oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zelechow.prv.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W Urzędzie Miasta i Gminy w Żelechowie ul. Piłsudskiego 47 pok. nr 9. w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godz. 830 - 1530.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w Urzędzie Miasta i Gminy w Żelechowie kod 08-430 ulica Piłsudskiego nr domu 47, numer pokoju - sekretariat 13..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla OSP Kajanka
- "Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-pożarniczego dla OSP Rycerka Górna (wóz strażacki 4x4 wraz z wyposażeniem)".
- Dostawa samochodu specjalnego rozpoznawczo-ratowniczego dla jednostki OSP w Mnikowie.
- Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Iwkowej
- Zakup nowego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Izbicy
- Dostawa i zakup średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Milówce
więcej: Wozy strażackie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.