eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługi projektowania architektonicznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-27

Wrocław: Usługi projektowania architektonicznego
Numer ogłoszenia: 285016 - 2014; data zamieszczenia: 27.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 183726 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 356 39 19, faks 71 357 90 97.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi projektowania architektonicznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego. Zamówienia podzielono na 9 odrębnych przedmiotów zamówienia Przedmiot 1 Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na remont kapitalny z przebudową lokalu mieszkalnego i budowę instalacji centralnego ogrzewania wraz z wydzieleniem pomieszczenia na łazienkę z wc i niewielkiego pomieszczenia na opal w miejscowości Redlice 6A/2 dz. nr 124/6 gmina Ścinawa wraz z pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego. Powierzchnia użytkowa lokalu 66,68 m2, kubatura 174,70m3. Dokumentację projektowo - kosztorysową stanowić będzie: Projekt budowlany - 5 szt. Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - 3 szt. Przedmiar robót - 3 szt. Kosztorys inwestorski - 3 szt. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania niezbędnych uzgodnień oraz uzyskania stosownych opinii i prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę. Wymienione dokumenty należy przekazać zamawiającemu w wersji pisemnej oraz w formie elektronicznej (plik PDF i ATH). Zakres prac: remont lokalu z adaptacją części pomieszczenia na łazienkę i pomieszczenie gospodarcze na opał, wykonanie nowej instalacji wodno-kanalizacyjnej, instalacji centralnego ogrzewania i instalacji elektrycznej, wymiana stolarki otworowej. Przedmiot 2 Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na remont kapitalny lokalu mieszkalnego i budowę instalacji centralnego ogrzewania wraz z doprowadzeniem instalacji gazowej do lokalu w miejscowości Polkowice ul. Chocianowska 33/4, nr 88/38 obręb IV m. Polkowice gm. Polkowice wraz z pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego. Powierzchnia użytkowa lokalu 47,40 m2, kubatura 125,61 m3. Dokumentację projektowo - kosztorysową stanowić będzie: Projekt budowlany - 5 szt. Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - 3 szt. Przedmiar robót - 3 szt. Kosztorys inwestorski - 3 szt. Wymienione dokumenty należy przekazać zamawiającemu w wersji pisemnej oraz w formie elektronicznej (plik PDF i ATH). Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania w PGNiG warunków dostawy gazu i wpięcia do sieci gazowej oraz do dokonania niezbędnych uzgodnień, a także uzyskania stosownych opinii i prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę. Zakres prac: remont lokalu, wykonanie nowej instalacji wodno-kanalizacyjnej, instalacji centralnego ogrzewania i instalacji elektrycznej, wymiana stolarki otworowej, doprowadzenie instalacji gazowej do lokalu. Przedmiot 3 Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na remont lokalu mieszkalnego i budowę instalacji centralnego ogrzewania w miejscowości Lubin ul. Małomicka 17C/2 dz. nr 286/6 obręb Małomice wraz z pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego. Powierzchnia użytkowa lokalu 88,90 m2, kubatura 266,70 m3. Dokumentację projektowo - kosztorysową stanowić będzie: Projekt budowlany - 5 szt. Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - 3 szt. Przedmiar robót - 3 szt. Kosztorys inwestorski - 3 szt. Wymienione dokumenty należy przekazać zamawiającemu w wersji pisemnej oraz w formie elektronicznej (plik PDF i ATH). Zakres prac: remont lokalu, wykonanie nowej instalacji wodno-kanalizacyjnej, instalacji centralnego ogrzewania i instalacji elektrycznej, wymiana stolarki otworowej. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania niezbędnych uzgodnień oraz uzyskania stosownych opinii i prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę. Przedmiot 4 Wykonanie pisemnej oceny stanu technicznego ścian piwnic oraz dokumentacji projektowo - kosztowej sposobu ich zabezpieczenia przed dalszą destrukcją, w budynku mieszkalnym w miejscowości Ziemnice ul. Śródpolna 1 dz. nr 2/18 obręb Grzybiany, gmina Kunice powiat legnicki, wraz z pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego Powierzchnia użytkowa piwnic 287,04 m2, kubatura 640, m3. Dokumentację projektowo - kosztorysową stanowić będzie: Projekt budowlany - 5 szt. Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - 3 szt. Przedmiar robót - 3 szt. Kosztorys inwestorski - 3 szt. Wymienione dokumenty należy przekazać zamawiającemu w wersji pisemnej oraz w formie elektronicznej (plik PDF i ATH). UWAGA: Budynek wpisany jest do gminnej ewidencji zabytków. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania niezbędnych uzgodnień oraz uzyskania stosownych opinii i prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę. Przedmiot 5 Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na remont z przebudową lokalu mieszkalnego i budowę instalacji co w miejscowości Tymowa ul. 95A/2 wraz z pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego. Powierzchnia użytkowa lokalu 54,52 m2, kubatura 138,48 m3. Dokumentację projektowo - kosztorysową stanowić będzie: Projekt budowlany - 5 szt. Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - 3 szt. Przedmiar robót - 3 szt. Kosztorys inwestorski - 3 szt. Wymienione dokumenty należy przekazać zamawiającemu w wersji pisemnej oraz w formie elektronicznej (plik PDF i ATH). Zakres prac: remont lokalu, wykonanie nowej instalacji wodno-kanalizacyjnej, instalacji centralnego ogrzewania i instalacji elektrycznej, wymiana stolarki otworowej. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania niezbędnych uzgodnień oraz uzyskania stosownych opinii i prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę. Przedmiot 6 Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na remont i przebudowę lokalu użytkowego na lokal mieszkalny z wydzieleniem łazienki i wc wraz z niezbędną infrastrukturą i przyłączami dla lokalu nr 1 w budynku nr 25 w miejscowości Nowice oraz uzyskanie niezbędnych opinii, decyzji i uzgodnień wraz z pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego. Orientacyjne powierzchnia użytkowa lokalu 50,60 m2 i kubatura 136,62 m3 Dokumentację projektowo - kosztorysową stanowić będzie: Projekt budowlany - 5 szt. Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - 3 szt. Przedmiar robót - 3 szt. Kosztorys inwestorski - 3 szt. Wymienione dokumenty należy przekazać zamawiającemu w wersji pisemnej oraz w formie elektronicznej (plik PDF i ATH). Wykonawca zobowiązany jest do dokonania niezbędnych uzgodnień oraz uzyskania stosownych opinii, uchwały wspólnoty, i prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę. W załączeniu Zamawiający przedstawia kserokopię Zaświadczenia o samodzielności lokalu ze szkicem. Przedmiot 7 Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na projekt tymczasowego zabezpieczenia obiektów budowlanych zespołu dworskiego w Idzikowie dz. Nr 803/15 oraz uzyskanie niezbędnych opinii, decyzji i uzgodnień. Dokumentację projektowo - kosztorysową stanowić będzie: Projekt budowlany - 5 szt. Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - 3 szt. Przedmiar robót - 3 szt. Kosztorys inwestorski - 3 szt. Wymienione dokumenty należy przekazać zamawiającemu w wersji pisemnej oraz w formie elektronicznej (plik PDF i ATH). Wykonawca zobowiązany jest do dokonania niezbędnych uzgodnień oraz uzyskania stosownych opinii, decyzji i uzgodnień. W załączeniu Zamawiający przedstawia pismo z dnia 14.04.2014r Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków W/N.5183.731.2014.KKr Przedmiot 8 Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na projekt tymczasowego zabezpieczenia obiektu budowlanego harcówki w Henrykowie dz. Nr 291 gm. Ziebice oraz uzyskanie niezbędnych opinii, decyzji i uzgodnień. Dokumentację projektowo - kosztorysową stanowić będzie: Projekt budowlany - 5 szt. Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - 3 szt. Przedmiar robót - 3 szt. Kosztorys inwestorski - 3 szt. Wymienione dokumenty należy przekazać zamawiającemu w wersji pisemnej oraz w formie elektronicznej (plik PDF i ATH). Wykonawca zobowiązany jest do dokonania niezbędnych uzgodnień oraz uzyskania stosownych opinii, decyzji i uzgodnień. W załączeniu Zamawiający przedstawia pismo z dnia 23.04.2014r Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków W/N.5183.802.2014.ANC Przedmiot 9 Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na remont z przebudową lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 4 (powstałego po podziale pustostanu nr 3 przy ul. Przysiółkowej 7 w miejscowości Mirosławice dz. Nr 184/2 gmina Sobótka wraz z pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego. Powierzchnia lokalu - 46,00 m2, kubatura - 119,60 m3. Zakres prac: remont kapitalny lokalu wraz z wydzieleniem łazienki z wc, wykonanie instalacji wodno - kanalizacyjnej, instalacji centralnego ogrzewania i instalacji elektrycznej. Dokumentację projektowo - kosztorysową stanowić będzie: Projekt budowlany - 5 szt. Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - 3 szt. Przedmiar robót - 3 szt. Kosztorys inwestorski - 3 szt. Wymienione dokumenty należy przekazać zamawiającemu w wersji pisemnej oraz w formie elektronicznej (plik PDF i ATH). Wykonawca zobowiązany jest do dokonania niezbędnych uzgodnień oraz uzyskania stosownych opinii, uchwał wspólnoty mieszkaniowej i prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę. Wykonana dokumentacja projektowa zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy PZP, będzie wykorzystana do opisu przedmiotu zamówienia w przetargach na roboty budowlane mające na celu zrealizowanie zaprojektowanych rozwiązań. Zamówienie obejmuje wykonanie: Dokumentacji projektowej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 2 września.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego Dz.U. nr 202 poz. 2072 z 2004r., zawierającej: Projekt budowlany wraz z jego uzupełnieniem i uszczegółowieniem w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez wykonawcę i realizacji robót budowlanych oraz z częścią opisową - 5 egz. (4 do pozwolenia na budowę) Kosztorys inwestorski 3 egz. - wykonany w programie NORMA lub innym kompatybilnym, którego format plików może być czytany i przetwarzany przez program NORMA Przedmiar robót 3 egz. - wraz z oświadczeniem, że przedmiar uwzględnia m.in. koszty niezbędnych opinii, badań, ekspertyz, dokumentacji powykonawczych (np. instalacji elektrycznych, odbiorów geodezyjnych, Urzędu Dozoru Technicznego, opinii sanepidu itp.) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 3 egz Wykonanie kosztorysu inwestorskiego winno być opracowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. - w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym Dz.U. nr 130 poz. 1389 z 2004 r. Uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę - w przypadkach wymaganych ustawą Prawo Budowlane oraz wykonanie lub uzyskanie innych dokumentów i uzgodnień wymaganych prawem. Dokumenty będące przedmiotem niniejszego postępowania wykonawca zobowiązany jest dołączyć w wersji pisemnej oraz elektronicznej na nośniku danych Wykonana dokumentacja winna obejmować wszystkie niezbędne elementy z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Informacje dodatkowe dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia. Projektant obowiązany jest do złożenia oświadczenia, że dokumentacja wykonana jest zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, z wiedzą, ze sztuką budowlaną oraz jest kompletna z punktu widzenia celu, dla którego została sporządzona, przy uwzględnieniu pełnego zakresu prac niezbędnych do wykonania zamówienia oraz, że przedmiar robót został sporządzony na podstawie pomiarów z natury dokonywanych na obiekcie, którego dotyczy dokumentacja. Informacje zawarte w dokumentacji w zakresie technologii wykonania robót, doboru materiałów i urządzeń powinny określić przedmiot zamówienia w sposób zgodny z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm) tzn. bez używania nazw własnych, a jedynie poprzez określenie parametrów precyzujących rodzaj, wielkość, standard oraz inne istotne elementy. Na etapie opracowania dokumentacji wymagane są robocze konsultacje z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej w terenie oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do wykonania umowy. W przypadku stwierdzenia przez wykonawców podczas wizji lokalnej prac niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i mających wpływ na cenę oferty zobowiązuje się wykonawcę do pisemnego złożenia zapytania, złożonego w trybie art. 38 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Roszczenia zgłoszone po wyborze najkorzystniejszej oferty nie będą uwzględniane, ponieważ zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów za prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Wszelkie koszty poniesione w związku z czynnościami niezbędnymi dla prawidłowego wykonania dokumentacji ponosi wykonawca i powinny być uwzględnione w cenie oferty. Pozostałe warunki zostały określone w istotnych postanowieniach umownych, który stanowi integralną część dokumentacji projektowej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na remont z przebudową lokalu mieszkalnego i budowę instalacji co w miejscowości Redlice 6A/2 wraz z pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Szumski Mariusz Szumski, ul. Wałbrzyska 25/27, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4065,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3075,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7257,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na remont lokalu mieszkalnego i budowę instalacji co z doprowadzeniem instalacji gazowej w Polkowicach ul. Chocianowska 33/4 wraz z pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Szumski Mariusz Szumski, ul. Wałbrzyska 25/27, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8130,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9225,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na remont lokalu mieszkalnego i budowę instalacji co w Lubinie ul. Małomicka 17C/2 wraz z pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Szumski Mariusz Szumski, ul. Wałbrzyska 25/27, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5691,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3075,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8610,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Wykonanie oceny stanu technicznego ścian piwnic oraz dokumentacji projektowo - kosztowej sposobu ich zabezpieczenia, w budynku mieszkalnym w Ziemnicach ul. Śródpolna 1 Grzybiany wraz z pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Szumski Mariusz Szumski, ul. Wałbrzyska 25/27, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4065,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3690,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13284,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na remont z przebudową lokalu mieszkalnego i budowę instalacji co w miejscowości Tymowa ul. 95A/2 wraz z pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Szumski Mariusz Szumski, ul. Wałbrzyska 25/27, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4065,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3075,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9225,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na remont i przebudowę lokalu użytkowego na lokal mieszkalny Nowice 25/1 oraz uzyskanie niezbędnych opinii, decyzji i uzgodnień wraz z pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wakdemar Mazanik Usługi Budowlane, Projektowanie, Nadzór, Wykonawstwo, ul. Armii Krajowej 47/2, 58-302 Wałbrzych, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4065,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8610,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na projekt tymczasowego zabezpieczenia obiektów budowlanych zespołu dworskiego w Idzikowie dz. Nr 803/15 oraz uzyskanie niezbędnych opinii, decyzji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Szumski Mariusz Szumski, ul. Wałbrzyska 25/27, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3252,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3075,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25830,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na projekt tymczasowego zabezpieczenia obiektu budowlanego harcówki w Henrykowie dz. Nr 291 oraz uzyskanie niezbędnych opinii, decyzji.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Waldemar Mazanik Usługi Budowlane, Projektowanie, Nadzór, Wykonawstwo, ul. Armii Krajowej 57/2, 58-302 Wałbrzych, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3252,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3075,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23124,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na remont z przebudową lokalu mieszkalnego przy ul. Przysiółkowej 7/4 Mirosławice dz. Nr 184/2 gmina Sobótka wraz z pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Szumski Mariusz Szumski, ul. Wałbrzyska 25/27, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4878,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3690,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7257,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.