Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-27
Ustrzyki Dolne: Przedmiotem zamówienia jest dostawę i montaż wyposażenia w ramach projektu Doposażenie świetlic wiejskich w miejscowościach Jałowe, Łobozew Górny, Wojtkowa, Wojtkówka, Brelików, Równia, Krościenko, Dźwiniacz Dolny, Hoszowczyk współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej poprzez działanie Odnowa i rozwój wsi objętego programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013
Numer ogłoszenia: 284466 - 2014; data zamieszczenia: 27.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ustrzyki Dolne , ul. Mikołaja Kopernika 1, 38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie, tel. 013 460-80-00, faks 013 460-80-16.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustrzyki-dolne.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawę i montaż wyposażenia w ramach projektu Doposażenie świetlic wiejskich w miejscowościach Jałowe, Łobozew Górny, Wojtkowa, Wojtkówka, Brelików, Równia, Krościenko, Dźwiniacz Dolny, Hoszowczyk współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej poprzez działanie Odnowa i rozwój wsi objętego programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż wyposażenia w ramach projektuDoposażenie świetlic wiejskich w miejscowościach Jałowe, Łobozew Górny, Wojtkowa, Wojtkówka, Brelików, Równia, Krościenko, Dźwiniacz Dolny, Hoszowczyk . Zakres rzeczowy wyposażenia świetlicy w Ropience obejmuje: - sprzęt AGD / akcesoria kuchenne / meble / pozostałe wyposażenie Zgodnie z załączonym szczegółowy opisem przedmiotu zamówienia . Szczegółowy zakres rzeczowy przedstawiony jest w opisie przedmiotu zamówienia które są do wglądu w Urzędzie Miejskim pokój nr 11 oraz zamieszczony na stronie internetowejwww.bip.ustrzyki-dolne.pl przetargi aktualne Forma wynagrodzenia - wynagrodzenie ryczałtowe.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający 39.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ust.1 uPzp dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia specjalnych warunków.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia specjalnych warunków .
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia specjalnych warunków.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia specjalnych warunków.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony formularz oferty, wg wzoru 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z cenami jednostkowymi 3) Podpisany przez Wykonawcę projekt umowy 4) Oświadczenie Wykonawcy o robotach jakie przewiduje zlecić do wykonania przez podwykonawców
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy w przypadkach dotyczących zmiany terminu zakończenia robot określonych we wzorze umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ustrzyki-dolne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Urzędzie Miejskim w Ustrzykach Dolnych pok. nr 12 ul. Kopernika 1
38-700 Ustrzyki Dolne.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2014 godzina 09:00, miejsce: w Urzędzie Miejskim w Ustrzykach Dolnych pok. nr 26 (sekretariat) ul. Kopernika 1 38-700 Ustrzyki Dolne.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej poprzez działanie Odnowa i rozwój wsi objętego programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI USTRZYKI DOLNE
- Prace remontowo - budowlane wraz z dostosowaniem budynku do aktualnych warunków technicznych w ramach zadania pn.: Modernizacja krytej pływalni w Ustrzykach Dolnych
- Dostawa spektralnego tomografu okulistycznego z funduskamerą i drukarką dla SP ZOZ w Ustrzykach Dolnych
- Budowa oświetlenia drogowego w Gminie Ustrzyki Dolne
- Utrzymanie dróg i składów przejściowych drewna oraz zjazdów ze szlaków zrywkowych będących w zarządzie Nadleśnictwa Ustrzyki Dolne w 2024 roku - postępowanie I
- Wykonanie i naprawa szlaków operacyjnych w Nadleśnictwie Ustrzyki Dolne w 2024 roku - I postępowanie
więcej: przetargi USTRZYKI DOLNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa wraz z montażem mebli na potrzeby wyposażenia budynku pokoszarowego nr 7 w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43 - 55."
- "Dostawa i montaż wyposażenia budynku Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Radomsku"
- Dostawa i montaż, wykonanie mebli na potrzeby Gminnej Biblioteki Publicznej w Charłupi Małej, Gmina Sieradz
- Dostawa mebli do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu.
- Dostaw mebli do gabinetów lekarskich, pomieszczeń biurowych.
- Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu
więcej: Sprzęt nagłaśniający »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.