Gliwice: Wybór Koordynatorów Sieci współpracy i samokształcenia (KS) w ramach projektu Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w Gliwicach.
Numer ogłoszenia: 283982 - 2014; data zamieszczenia: 26.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gliwicki Ośrodek Metodyczny , ul. Stefana Okrzei 20, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 302 19 90, faks 32 302 19 91.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gom.gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa - placówka doskonalenia nauczycieli.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór Koordynatorów Sieci współpracy i samokształcenia (KS) w ramach projektu Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w Gliwicach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wybór 2 Koordynatorów Sieci współpracy i samokształcenia (KS1, KS2) w ramach projektu Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w Gliwicach. 2. Przez sieć współpracy i samokształcenia należy rozumieć zespół ok. 10-15 nauczycieli z różnych szkół/przedszkoli, którzy w zorganizowany sposób współpracują ze sobą, szczególnie w zakresie rozwiązywania problemów i dzielenia się doświadczeniem. Członkowie sieci spotykają się 3-5 razy w roku szkolnym. Między spotkaniami pracują na platformie internetowej udostępnionej przez Ośrodek Rozwoju Edukacji. W ramach sieci będą organizowane spotkania, podczas których powstanie plan pracy w ramach sieci. Określone zostaną obszary, cele i harmonogram podejmowanych działań. Po zrealizowaniu zaplanowanych przedsięwzięć zostaną wypracowane rekomendacje i wnioski do dalszej pracy. Istotnym elementem pracy sieci jest możliwość uczestniczenia nauczycieli w spotkaniach. Ich celem jest nie tylko poznanie się członków grupy i wzajemna wymiana doświadczeń, lecz także efektywne podnoszenie kompetencji zawodowych i umiejętności dydaktycznych związanych z tematyką pracy sieci. W ramach sieci możliwe jest organizowanie doskonalenia w zróżnicowanych formach obejmujących zarówno spotkania z udziałem zewnętrznych ekspertów (np. wykłady, warsztaty, konsultacje grupowe w łącznym wymiarze 20h), jak i wszelkie formy inicjowane przez koordynatora. W okresie między spotkaniami działania sieci wspierane będą poprzez aktywności podejmowane na platformie internetowej. 3. Osoba pełniąca funkcję KS nie może pełnić innych funkcji w ww. projekcie. 4. Jeden KS będzie odpowiedzialny za jedną sieć. 5. Każda sieć będzie mogła wykorzystać formy szkoleniowe prowadzone przez ekspertów zewnętrznych w wymiarze 20 godzin. 6. Podstawowe obowiązki KS: -sporządzenie planu dziania sieci współpracy i samokształcenia zgodnego z potrzebami zgłoszonymi przez uczestników - po przeprowadzonej diagnozie, w tym również harmonogramu pracy sieci, -zaproszenie uczestników i włączenie ich do sieci informatycznej (nadanie uprawnień, włączenie do grup dyskusyjnych); -organizowanie i prowadzenie spotkań uczestników sieci, -wnioskowanie do koordynatora projektu o pozyskanie ekspertów zewnętrznych - specjalistów w zakresie tematu pracy sieci (jeśli zajdzie taka potrzeba), -bieżące moderowanie sieci, w tym forum dyskusyjnego oraz wymiany doświadczeń dla uczestników (praca na platformie internetowej), -zamieszczanie na platformie internetowej materiałów samokształceniowych i innych zasobów edukacyjnych łączących się z tematyką pracy sieci, -sporządzenie rocznego sprawozdania z pracy sieci, -promocja działań sieci, -prowadzenie bieżącej dokumentacji związanej z realizacją pracy sieci, -wykonywanie innych czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania usługi. -prowadzenie dokumentacji swojej pracy w tym w szczególności miesięcznych kart czasu pracy. 7. Zgodnie z zapisami zawartymi w Zasadach finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki łączne zaangażowanie osoby fizycznej w realizację zadań we wszystkich projektach NSRO nie może przekraczać 240 godzin miesięcznie. 8. Usługa wykonywana będzie na podstawie umowy zawartej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Szacunkowa ilość godzin dla każdego KS: średniomiesięcznie 40 godzin na rzecz 1 sieci współpracy i samokształcenia. 9. Zamawiający przewiduję, że w roku szkolnym 2014/2015 usługa realizowana przez okres 9 miesięcy, od września 2014 do czerwca 2015. 10. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie część: Część 1 - (KS1): Koordynator Sieci współpracy i samokształcenia o nazwie Dyrektor szkoły jako menadżer, Część 2 - (KS2): Koordynator Sieci współpracy i samokształcenia o nazwie Budowanie programu wychowawczego szkoły..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia do oferty należy przedłożyć oświadczenie o treści załącznika do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, tzn. zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielnie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który spełniający warunki dotyczące: -posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, -posiadania wiedzy i doświadczenia, -dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje (wraz z podstawą dysponowania) osobą posiadającą spełniającą następujące wymagania: Wykształcenie:studia wyższe II stopnia, kwalifikacje pedagogiczne. Doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych:doświadczenie w moderowaniu grupowej pracy koncepcyjnej osób dorosłych nabyte poprzez min 3-letnie sprawowanie funkcji kierowniczych w szkole/placówce oświatowej lub min. 3-letnie pełnienie funkcji konsultanta ośrodka doskonalenia nauczycieli/doradcy metodycznego/wizytatora kuratorium oświaty. Doświadczenie w edukacji:doświadczenie w pracy nauczyciela min. 5 lat, Inne:biegła obsługa komputera, obsługa programów biurowych (co najmniej pakietu Microsoft office - Word, Excel, Power point). Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli osoba bądź osoby wskazane w ofercie do pełnienia funkcji KS (Załącznik nr 4 do SIWZ) będą przypisane tylko do jednej części zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a)dopuszcza się zmianę osoby wskazanej w ofercie jedynie w formie pisemnej w przypadkach wystąpienia sytuacji losowych udokumentowanych przez Wykonawcę tylko i wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego, Osoba jak powyżej musi spełniać wymagania określone w SIWZ, b)ustawowej zmiany stawki VAT, c)zmianę terminu zakończenia umowy w przypadku rozwiązania umowy lub zaprzestania finansowania przez instytucję pośredniczącą
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gom.gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gliwicki Ośrodek Metodyczny
ul. Okrzei 20
44-100 Gliwice
sekretariat (I piętro)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2014 godzina 13:00, miejsce: Gliwicki Ośrodek Metodyczny ul. Okrzei 20 44-100 Gliwice sekretariat (I piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną przy ul. Opolskiej w Gliwicach (działki nr 208/4, 207/1).
- Wsparcie serwisowe oraz upgrade dla oprogramowania Olea Sphere dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Dostawa akcesoriów informatycznych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego, Oddziału w Gliwicach
- 4WOG.1200-2712.21.2024 Zakup i dostawa części zamiennych, filtrów, hamulców, akumulatorów oraz opon z podziałem na 9 części
- Modernizacja obiektu -Wymiana instalacji elektrycznej i teletechnicznej w budynku laboratorium oraz wymiana przekładników w stacji transformatorowej w GCE- Etap I
- Remont Hali Technologicznej w celu utworzenia "Studenckiego Centrum Kreatywności". Znak sprawy: IA1.284.6.2024.MW
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług Animatora doradztwa zawodowego w Projekcie Samorządu Województwa Pomorskiego, realizowanych w czterech częściach
- Przeprowadzenie warsztatów przyrodniczych oraz szkolenia z zakresu edukacji przyrodniczej organizowanych przez Magurski Park Narodowy współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 2.4 priorytetu II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020, w oparciu o dotację projektu POIS.02.04.00-00-0101/16 "Realizacja programu edukacyjnego dla społeczności lokalnej Magurskiego Parku Narodowego "Przybliżyć naturę".
- usługi komputerowe i usługi z nimi związane.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.