eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Naprawa i serwisowanie sprzętu spadochronowo-desantowego, hełmów i noktowizorów lotniczych -nr sprawy 85/ZP/14

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-26

Zgierz: Naprawa i serwisowanie sprzętu spadochronowo-desantowego, hełmów i noktowizorów lotniczych -nr sprawy 85/ZP/14
Numer ogłoszenia: 283752 - 2014; data zamieszczenia: 26.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 750 20 98, faks 42 750 21 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.31wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa i serwisowanie sprzętu spadochronowo-desantowego, hełmów i noktowizorów lotniczych -nr sprawy 85/ZP/14.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest naprawa i serwisowanie sprzętu spadochronowo-desantowego, hełmów i noktowizorów lotniczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w rozdziale III SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada Certyfikat w zakresie projektowania, produkcji i obsługi sprzętu spadochronowego wydany przez Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego (w zakresie zadań 1÷10,13-15). W zakresie zadania 11 i 12 Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada doświadczenie zdobyte poprzez wykonanie w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie), przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jednej lub kilku usług (umów) odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. naprawie i serwisowaniu sprzętu spadochronowo-desantowego, hełmów i noktowizorów lotniczych o wartości nie mniejszej niż: Dla zadania nr 1 - 4.000,00 zł. brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów/dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana należycie ( załącznik nr 5 do SIWZ) Dla zadania nr 2 - 30.000,00 zł. brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów/dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana należycie ( załącznik nr 5 do SIWZ) Dla zadania nr 3 - 15.000,00 zł. brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów/dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana należycie ( załącznik nr 5 do SIWZ) Dla zadania nr 4 - 2.000,00 zł. brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów/dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana należycie ( załącznik nr 5 do SIWZ) Dla zadania nr 5 - 3.000,00 zł. brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów/dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana należycie ( załącznik nr 5 do SIWZ) Dla zadania nr 6 - 20.000,00 zł. brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów/dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana należycie ( załącznik nr 5 do SIWZ) Dla zadania nr 7 - 5.000,00 zł. brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów/dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana należycie ( załącznik nr 5 do SIWZ) Dla zadania nr 8 - 7.000,00 zł. brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów/dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana należycie ( załącznik nr 5 do SIWZ) Dla zadania nr 9 - 20.000,00 zł. brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów/dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana należycie ( załącznik nr 5 do SIWZ) Dla zadania nr 10 - 30.000,00 zł. brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów/dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana należycie ( załącznik nr 5 do SIWZ) Dla zadania nr 11 - 25.000,00 zł. brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów/dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana należycie ( załącznik nr 5 do SIWZ) Dla zadania nr 12 - 5.000,00 zł. brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów/dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana należycie ( załącznik nr 5 do SIWZ) Dla zadania nr 13 - 15.000,00 zł. brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów/dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana należycie ( załącznik nr 5 do SIWZ) Dla zadania nr 14 - 14.000,00 zł. brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów/dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana należycie ( załącznik nr 5 do SIWZ) Dla zadania nr 15 - 22.000,00 zł. brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów/dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana należycie ( załącznik nr 5 do SIWZ) Brak takiego dokumentu spowoduje, że zamówienie zostanie uznane za niezrealizowane. W przypadku złożenia oferty na kilka zadań, Wykonawca zobowiązany jest załączyć wykaz jednej lub kilku usług (umów), przy czym wartość każdej nie może być mniejsza niż suma kwot odpowiadających poszczególnym zadaniom, w zakresie których realizację zamówienia Wykonawca oferuje. Jeżeli Wykonawca zaoferuje realizację zamówienia w zakresie zadania nr 1 i nr 2 wówczas musi wykazać należyte wykonanie co najmniej jednej lub kilku usług (umów o wartości nie mniejszej niż 34.000,00 złotych brutto 4.000,00 + 30.000,00). Jeżeli Wykonawca zaoferuje realizację zamówienia w zakresie wszystkich zadań na które Zamawiający żąda wykazu jednej lub kilku usług (umów) tj. na zadania nr 1-15 wówczas musi wykazać należyte wykonanie co najmniej jednej lub kilku usług (umów o wartości nie mniejszej niż 217.000,00 złotych brutto) Do wykazu Wykonawca dołączy/dokumenty potwierdzające, że wykazana usługa została wykonana należycie (załącznik nr 5 do SIWZ). Dowodami są: a) poświadczenie wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonywane b) oświadczenie Wykonawcy jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w punkcie a) W przypadku, gdy Zamawiający (JW. 2573 Zgierz/31 WOG Zgierz) jest podmiotem, na rzecz którego usługa wskazana w wykazie została wcześniej wykonana, Wykonawca nie ma obowiązku przekładania dowodów o których mowa powyżej. Warunek oceniony zostanie na podstawie złożonych dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.31wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Konstantynowska 85 95-100 Zgierz..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2014 godzina 10:00, miejsce: 04.09.2014 godzina 10:00, miejsce: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Konstantynowska 85 95-100 Zgierz budynek nr 3..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana (dokompletowanie) sprężyn spadochronu AD-95.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wymianie (dokompletowaniu) sprężyn spadochronu AD-95 zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Naprawa, przegląd i serwisowanie spadochronów AD-95.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na naprawie, przeglądzie i serwisowaniu spadochronów AD-95 zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Naprawa, przegląd i serwisowanie spadochronów AZ-95.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu naprawy, przeglądu i serwisowania spadochronów AZ-95 zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Naprawa, przegląd i serwisowanie spadochronów AD-2000M.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu naprawy, przeglądu i serwisowania spadochronów AD-2000M zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Naprawa, przegląd i serwisowanie spadochronów S-4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu naprawy, przeglądu i serwisowania spadochronów S-4 zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Naprawa, przegląd i serwisowanie spadochronów FENIKS/ FENIKS 2/FENIKS 2S/FENIKS FUTURE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu naprawy, przeglądu i serwisowania spadochronów FENIKS/ FENIKS 2/FENIKS 2S/FENIKS FUTURE zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Naprawa, przegląd i serwisowanie spadochronów NAA/PARATEC/SPECON.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu naprawy, przeglądu i serwisowania spadochronów NAA/PARATEC/SPECON zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Naprawa, przegląd i serwisowanie spadochronów L-2 KADET.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu naprawy, przeglądzu i serwisowania spadochronów L-2 KADET zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Naprawa, przegląd i serwisowanie zasobnika towarowego ZT-100 z systemem US-1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu naprawy, przeglądu i serwisowania zasobników towarowych ZT-100 z systemem US-1 zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Ekspertyza spadochronów AD-2000/AD-2000M.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu ekspertyzy spadochronów AD-2000/AD-2000M zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Naprawa, przegląd i serwisowanie twardego hełmu lotniczego THL5R/THL5R/NV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu naprawy, przeglądów i serwisowaniu twardego hełmu lotniczego THL5R/THL5R/NV zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Naprawa, przegląd i serwisowanie pasywnego noktowizora lotniczego PNL-3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu naprawy, przeglądów i serwisowaniu pasywnego noktowizora lotniczego PNL-3 zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Naprawa, przegląd i serwisowanie automatów spadochronowych CYPRES/CYPRES 2/ CYPRES 25/ CYPRES Vigil.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu naprawy, przeglądów i serwisowaniu spadochronów CYPRES/CYPRES 2/ CYPRES 25/ CYPRES Vigil zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Naprawa, przegląd i serwisowanie automatów spadochronowych KAP3-P1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu naprawy, przeglądów i serwisowaniu automatów spadochronowych KAP3-P1 zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Naprawa przegląd i serwisowanie spadochronów AD-2000.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu naprawy, przeglądów i serwisowaniu spadochronów AD-2000 zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.