eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozienice › Dostawa i montaż urządzeń siłowni na wolnym powietrzu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-26

Kozienice: Dostawa i montaż urządzeń siłowni na wolnym powietrzu
Numer ogłoszenia: 283702 - 2014; data zamieszczenia: 26.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Kozienice , ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 048 6117100, faks 048 6142048.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż urządzeń siłowni na wolnym powietrzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych urządzeń siłowni na wolnym powietrzu, rekreacyjno-sportowych wraz z wykonaniem prac i robót towarzyszących, z lokalizacją przy projektowanym placu zabaw dla dzieci na osiedlu Piaski w obrębie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Hamernickiej 15, na działce oznaczonej nr ewid. 3605/17. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą urządzenia do ćwiczeń na wolnym powietrzu przeznaczone dla młodzieży i dorosłych (4 podwójne zestawy urządzeń i tablica informacyjna). W skład zestawu wchodzą 2 szt. różnego rodzaju urządzeń i jeden pylon. 2. Zakres rzeczowy obejmuje dostawę i montaż nowych urządzeń do ćwiczeń na powietrzu wraz z pracami towarzyszącymi, w skład której wchodzi 8 szt. urządzeń do ćwiczeń, 4 szt. pylonów i 1 szt. tablicy informacyjnej, montowanych w zestawach: 1) Biegacz + pylon + orbitek (dopuszcza się montaż tych urządzeń jako wolnostojące). 2) Wyciąg górny +pylon+ wyciskanie siedząc. 3) Ławka + pylon + prostownik pleców. 4) Podciąg nóg + pylon + prasa nożna. 5) Tablica informacyjna (dopuszcza się usytuowanie regulaminu na jednym z montowanych w zestawie pylonów) 6) Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia, w terminie określonym w umowie zobowiązany jest do: - wykonania wszelkich prac przygotowawczych (w tym: robót pomiarowych, geodezyjnych, oczyszczenia i plantowania terenu i przygotowania pod planowane zestawy urządzeń) -zabezpieczenia terenu budowy do czasu odbioru końcowego zapewniając bezpieczeństwo pieszych i pojazdów, - wykonania robót ziemnych ( w tym: wykopów, zasypek, zagęszczenia gruntu), - wykonania fundamentów zbrojonych pod montowane urządzenia do ćwiczeń, -dostarczenia kompletnych zestawów urządzeń do ćwiczeń na wolnym powietrzu, rozładunku, składowania i ich montażu w miejscach wskazanych w koncepcji, przez Zamawiającego i przyszłego użytkownika - Spółdzielnię Mieszkaniową w Kozienicach. - uporządkowania terenu po zamontowaniu urządzeń do ćwiczeń, -wykonania dokumentacji powykonawczej w 2 egz 3. Opis i wymagania w stosunku do urządzeń siłowni na wolnym powietrzu stanowiących przedmiot zamówienia: 1) Wymagania ogólne Zestawy do ćwiczeń mają być bezobsługowe, bezpieczne, odporne na warunki atmosferyczne i wandalizm. Konstrukcja i elementy nośne wykonane z rur stalowych, ocynkowane ogniowo i dwukrotnie malowane proszkowo z zastosowaniem 2 - 3 kontrastowych kolorów (kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym). Śruby zabezpieczone zaślepkami. Końcówki rur zamknięte. Elementy ochronne i zabezpieczające trwałe, bez możliwości łatwego ich zdejmowania. Uchwyty, rączki wykonane z tworzywa sztucznego lub gumowe o wysokiej wytrzymałości mechanicznej i odporne na warunki atmosferyczne, wygodne do chwytania. Urządzenia rozdzielone pylonami. Pylon dwururowy z wewnętrzną tablicą z blachy ocynkowanej dwukrotnie malowanej proszkowo, wys. 2 m. Urządzenia należy konfigurować jako urządzenia podwójne mieszane montowane trwale do pylona lub wolnostojące montowane do podłoża po obu stronach pylona. W widocznym miejscu umieścić należy Regulamin użytkowania siłowni, którego treść należy uzgodnić z Zamawiającym. Na każdym pylonie należy umieścić instrukcję użytkowania urządzenia, opis funkcji urządzenia oraz logo lub herb miasta. Dopuszcza się umieszczenie treści Regulaminu użytkowania siłowni na jednym z pylonów montowanych w zestawie lub obustronnie na oddzielnie wydzielonej tablicy mocowanej trwale do podłoża lub na tablicy na oddzielnie ustawionym pylonie. Nie dopuszcza się stosowania naklejek. Pylony i urządzenia kotwione do fundamentów betonowych (nie dopuszcza się stosowania gotowych fundamentów prefabrykowanych). Fundamenty z betonu minimum C20/25 zbrojone, umieszczone min. 40 cm pod powierzchnią gruntu (w przypadku wykonania fundamentów schodkowych fundament może znajdować się 20 cm pod powierzchnią gruntu). Montaż zgodnie z zaleceniami producenta. Nie dopuszcza się, aby strefy bezpieczeństwa urządzeń zachodziły na siebie lub inne potencjalnie niebezpieczne elementy ( w szczególności drzewa, krzaki, ogrodzenia, chodniki, ławki, kosze na śmieci, stojaki na rowery itp.).Strefa bezpieczeństwa - min. po 2 m od skrajnych elementów. Przed montażem należy dokonać niwelacji terenu oraz zebrać humus z obszaru niwelacji. Po zamontowaniu urządzeń teren wyrównać i uporządkować. 2) Wymagania konstrukcyjne a) konstrukcja urządzeń wykonana z rur stalowych, ocynkowanych ogniowo i dwukrotnie malowanych proszkowo; konstrukcja o zaokrąglonych kształtach, b) elementy swobodnie opadające wyposażone w ograniczniki lub amortyzatory, c) konstrukcja hamulca bezinwazyjna, uniemożliwiająca zakleszczenie palców, d) stopnice metalowe, wykonane z blachy nierdzewnej, aluminiowe lub z tworzywa sztucznego odporne na warunki atmosferyczne, e) siedziska i oparcie metalowe wykonane z blachy nierdzewnej lub aluminiowe lub wykonane z tworzywa sztucznego odporne na warunki atmosferyczne, f) uchwyty, rączki wykonane z tworzywa sztucznego lub gumowe o wysokiej wytrzymałości mechanicznej i odporne na warunki atmosferyczne, wygodne do chwytania, g) złączki, śruby, podkładki wykonane ze stali nierdzewnej, h) końcówki rur zamknięte, śruby zabezpieczone zaślepkami, i) elementy ochronne i zabezpieczające trwałe, bez możliwości łatwego ich zdejmowania, j) fundamenty betonowe, zbrojone, wylewane, k) maksymalna waga użytkownika nie mniej niż 120 kg..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy 51.12.00.00 - Usługi instalowania urządzeń mechanicznych 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji 45.23.60.00 - Wyrównywanie terenu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda zabezpieczenia oferty wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. Nr 3)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie dokonał co najmniej jednego zamówienia obejmującego dostawę wraz z montażem urządzeń siłowni zewnętrznych o konstrukcji metalowej lub dostawę wraz z montażem urządzeń wyposażenia placów zabaw o konstrukcji nośnej metalowej o wartości brutto min.20 tysięcy złotych (zrealizowanego w ramach jednego zamówienia-- jednej dostawy z montażem). Zamawiający nie dopuszcza sumowania kilku zamówień - dostaw z montażem do celów wykazania spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu. Dopuszcza się wykazanie w ramach jednego zamówienia dostawy mieszanej tj obejmującej dostawę wraz z montażem urządzeń siłowni zewnętrznych i urządzeń wyposażenia placu zabaw o łącznej wartości brutto 20 tysięcy złotych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. Nr 3)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. Nr 3)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. Nr 3)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • inne dokumenty

    oświadczenie wykonawcy dotyczące oferowanych urządzeń siłowni na wolnym powietrzu, potwierdzające wymagania zamawiającego ( zał. nr 9)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) stosowne Pełnomocnictwo do reprezentacji - jeżeli osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa - musi zostać ono złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, b) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np.jako konsorcjum) - dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia ( np. wg wzoru - załącznik nr 6 lub inny równoważny dokument- patrz uwaga do punktu 8.1.2.1), jeżeli wykonawca przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 8.1.1.2 powołuje się na potencjał innych podmiotów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty dotyczących: 1)Terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: - w przypadku zwłoki w świadczeniu dostaw z przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy, na podstawie pisemnego umotywowanego wniosku wykonawcy, zaakceptowanego przez Zamawiającego, - niedopełnienia przez Zamawiającego jego obowiązków wynikających z umowy, - z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, - z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostawy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, - zawieszenia wykonania dostawy niespowodowanych uchybieniami Wykonawcy i Zamawiającego. 2) Gdy wystąpiły takie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i na które strony nie miały wpływu. Zamawiający dopuszcza możliwość niezrealizowania pełnego zakresu zamówienia wraz ze zmniejszeniem wynagrodzenia. 3) W przypadku koniecznej zmiany przedmiotu zamówienia ( np. w wyniku zaprzestania produkcji danego urządzenia), o ile Wykonawca wykaże iż dołożył należytej staranności w uzyskaniu informacji na temat przedmiotu zamówienia w dniu składania oferty, która to zmiana nie spowoduje dostarczenia urządzeń o parametrach technicznych, funkcjonalności, jakości, przeznaczeniu gorszych w stosunku do zaoferowanych w ofercie. 4) W uzasadnionych przypadkach dostarczenia przedmiotu zamówienia o parametrach lepszych niż deklarowane w ofercie za uprzednią zgodą Zamawiającego 5)W przypadku zaistnienia uzasadnionej potrzeby zmiany podwykonawców, którym wykonawca powierzył wykonanie zamówienia, na skutek wystąpienia o zmianę na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy za zgodą Zamawiającego. Jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu posługiwał się zasobami dotychczasowego podwykonawcy, zmiana podwykonawcy możliwa jest po przedłożeniu przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez zaproponowanego podwykonawcę. 6) Gdy nastąpi zmiana przepisów prawnych mających wpływ na realizację umowy. 7) Gdy nastąpi zmiana nazwy lub siedziby Wykonawcy. 8) Gdy nastąpi zmiana wysokości stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kozienice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kozienicach, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2014 godzina 10:45, miejsce: Urząd Miejski w Kozienicach, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, pok. nr 111-Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.