Ogłoszenie nr 28342 - 2017 z dnia 2017-02-20 r.
Jastrzębie-Zdrój: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Jastrzębia-Zdroju
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Jastrzębie Zdrój - Wydział Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji, krajowy numer identyfikacyjny
276255358, ul.
Al. Piłsudskiego
60,
44-335
Jastrzębie-Zdrój, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 4785302, e-mail
przetargi@um.jastrzebie.pl, faks
32 4785350.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.jastrzebie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.bip.jastrzebie.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.bip.jastrzebie.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
ofertę należy składać pod rygorem nieważności w formie pisemnej osobiście lub za pośrednictwem posłańca lub operatora pocztowego.
Adres:
Urząd Miasta Jastrzębie - Zdrój, Al. J. Piłsudskiego 60, 44-335 Jastrzębie - Zdrój, Wydział Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji, pok. B503,
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Jastrzębia-Zdroju
Numer referencyjny: IKI.271.6.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia obejmuje remonty cząstkowe nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Jastrzębia-Zdroju z podziałem na 2 części: - CZĘŚĆ I: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Jastrzębia-Zdroju w strefie A - CZĘŚĆ II: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Jastrzębia-Zdroju w strefie B Opisy przedmiotu zamówienia dla w/w części stanowią załączniki do niniejszego ogłoszenia - "Informacje dotyczące ofert częściowych". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
Dodatkowe kody CPV:45233252-0
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych tj.: - remontem cząstkowym nawierzchni dróg asfaltowych wykonanych mieszanką mineralno-grysową - remontem cząstkowym nawierzchni dróg asfaltowych wykonanych mieszanką na zimno - wymianą podbudowy drogi pod nawierzchnią asfaltową - uzupełnieniem ubytków w nawierzchni zamkniętej frezem - regeneracją i powierzchniowym zamknięciem nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową i przesypanie kruszywem naturalnym Szczegółowy zakres robót szczegółowo określono w załączniku nr 6 do SIWZ Wartość przewidywanych zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który spełni poniższe warunki: a/ nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 5-22 ustawy Pzp b/ Wykonawca udokumentuje, że dysponuje lub będzie dysponować przy wykonywanych pracach osobą przyjmującą obowiązki kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane o specjalności drogowej niezbędne do wykonywania prac określonych w dokumentacji technicznej, wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Uwaga: W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczypospolitej Polski wymaga się od wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) Warunki zawartej umowy, dotyczącej zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, będą tożsame z warunkami opisanymi w projekcie umowy dotyczącej zamówienia podstawowego. Ceny podane w ofercie będą obowiązujące w przypadku udzielenia powyższego zamówienia i nie będą podlegać waloryzacji, z wyłączeniem: 1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług, 2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,. 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 30/03/2018
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
1) wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał 1 zadanie o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia (tj. roboty związane z remontem cząstkowym nawierzchni asfaltowych), których wartość lub powierzchnia winna wynosić minimum:
Część I - 500 000,00 zł / pow. 5 000 m2
Część II - 500 000,00 zł / pow. 5 000 m2
Spełnieniem warunku będzie wykazanie przez wykonawcę tylu zadań na ile części składa ofertę o wartości lub powierzchni odpowiadającej tym częściom lub wykazanie jednego zadania o wartości lub powierzchni obejmującej łącznie obie części.
W celu weryfikacji spełnienia powyższego warunku przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest wskazać wyraźnie, do której części zadania podobne mają odniesienie.
2) Wykonawca udokumentuje, że dysponuje lub będzie dysponować przy wykonywanych pracach osobą przyjmującą obowiązki kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane o specjalności drogowej niezbędne do wykonywania prac określonych w dokumentacji technicznej, wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Uwaga: W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczypospolitej Polski wymaga się od wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623 z późn. zm.)
3) wykonawca udokumentuje, że dysponuje lub będzie dysponować, co najmniej po jednej jednostce sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia tj.:
? frezarką o szerokości bębna frezującego minimum 0,5m,
? sprężarką,
? walcem drogowym,
? skrapiarką emulsji
? samochodem ciężarowym.
UWAGA: w przypadku składania ofert na więcej niż jedną część wykonawca musi wykazać się posiadaniem wymaganego sprzętu w ilości odpowiadającej ilości części, na które składa ofertę.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz robot budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert [...] a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty wg załącznika nr 7
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za [...] kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg załącznika nr 8
c) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy
w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami wg załącznika nr 9
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: a. wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, b. cenę 1 m2 remontu cząstkowego nawierzchni dróg asfaltowych w okresie letnim wykonanego mieszanką mineralno-grysową, cenę 1 m2 remontu cząstkowego nawierzchni dróg asfaltowych w okresie zimowym wykonanego mieszanką na zimno, cenę 1 m2 regeneracji i powierzchniowego zamknięcia nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową i przesypanie kruszywem naturalnym, cenę 1 m2 uzupełnienia ubytków frezem, cenę 1 m2 wymiany podbudowy, c. zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji, d. wskazanie lokalizacji placu do składowania destruktu asfaltowego e. podanie czasu reakcji od zgłoszenia przez Zamawiającego miejsca ubytku do momentu podjęcia działań w celu jego usunięcia f. oświadczenie dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę, g. oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy itd. 2) wypełniony formularz, który posłuży do porównania i wyboru najkorzystniejszej oferty - załącznik nr 1a 3) oświadczenie wymienione w pkt. 9.1.a) niniejszej SIWZ tj: według załącznika nr 2 oraz załącznik nr 3 do SIWZ - dotyczące wykonawcy oraz innych podmiotów, jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji określonych w art. 22a ustawy PZP. 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 8.3 ppkt. 2 SIWZ, jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu trzeciego. - według załącznika nr 5 do SIWZ. 5) Pełnomocnictwo - zgodnie z pkt. 10 ppkt 4 niniejszej SIWZ - załącznik nr 4 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
1. Cena brutto | 60.00 |
2. Czas reakcji | 20.00 |
3. Plac do składowania destruktu asfaltowego | 20.00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy: a) w zakresie zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy jeżeli dotyczy to podmiotu, na którego zasoby wykonawca się powoływał na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy PZP w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca obowiązany jest wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca się powoływał w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. b) w zakresie podwykonawców, wykazanych na etapie złożonej oferty lub, których konieczność ujawnienia wynikła na etapie realizacji zamówienia, którym wykonawca powierzył lub ma zamiar powierzyć wykonanie części zamówienia, c) w zakresie osób posiadających wymagane uprawnienia w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych (w takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do zaproponowania osoby legitymującej się uprawnieniami wymaganymi w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia). d) W zakresie zmian wartości wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 pkt. 2 w przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT - zmiana może dotyczyć zarówno zwiększenia jak i zmniejszenia kosztów wykonania zamówienia. e) Zmiana lokalizacji placu do składowania destruktu asfaltowego na inny przy założeniu, że nowa lokalizacja przy przyznawaniu punktów w ramach kryterium "plac do składowania destruktu asfaltowego" nie spowodowałaby przyjęcia oferty innej treści. 2. Warunkiem dokonania w/w zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą wraz z opisem i uzasadnieniem proponowanej zmiany, przedłożenie stosownych projektów umów oraz umów dot. podwykonawstwa 3.Zmiana postanowień zawartej umowy dokonywana będzie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 07/03/2017, godzina: 10:50,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Jastrzębia- Zdroju w strefie A
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykaz dróg w strefie A:
Wykonawca dla potrzeb wykonania oznakowania poziomego zobowiązany jest wykonać do dnia 16.05.2017 r. remont cząstkowy w pierwszej kolejności na drogach:
Wodzisławska, Pszczyńska, Połomska, Al. Piłsudskiego, 11 Listopada, Zdrojowa, Warszawska, Północna, Sybiraków, Poznańska, Opolska, Wrocławska, Rybnicka, Strażacka, Pochwacie, M. Reja, Węglowa, Świerklańska, 3 Maja .
Pozostałe drogi wymienione poniżej remontowane w drugiej kolejności do dnia 30.07.2017 r.:
Katowicka, Kondziołowiec, Dworcowa, Jana Nowaka Jeziorańskiego, Krakowska, Mazurowiec, Solidarności, Staszica, św. Katarzyny, św. Jana Nepomucena, Asnyka, Bednorza, Bogoczowiec, Boya Żeleńskiego, Boża Góra Prawa, Boża Góra Lewa, Brzechwy, Długa, Dunikowskiego, Findera, Gałczyńskiego, Górnicza, Kopernika, Krasickiego, Kraszewskiego, Lechonia, Ligonia, Lompy, Moniuszki, Morcinka, Norwida, Okopowa, PCK, Piastów, Polna, Prusa, Przybosia, Reymonta, Równoległa, Sienkiewicza, Staffa, Stodoły, Strażacka, Szybowa, Twardowskiego, Wierzyńskiego, Wyspiańskiego, Zapolskiej, Bananowa, Bema, Boczna, Brodecka, Chabrowa, Dębina, Dybów, Edukacyjna, Fredry, Gajowa, Górna, Jagodowa, Kombatantów, Kościelniok, Kwiatowa, Ludowa, Łączna, Łąkowa, Malchera, Malinowa, Miła, Myśliwska, Nowa, Obracaja, Odpolany, Osiedle 1000 lecia, Osadników, Osińska, Partyzantów, Plebiscytowa, Rajska, Ruchu Oporu, Siewna, Sławika, Truskawkowa, Wesoła, Wodeckiego, Wojska Polskiego, Wolności, Zamkowa, Zbożowa.
Zamówienie obejmuje wykonanie łącznie: około 5100 m2 powierzchni remontowanych wyrw
i spękań - w okresie letnim, około 500 m2 powierzchni remontowanych wyrw i spękań -
w okresie zimowym, naprawę spękań około 500 m2, uzupełnienie ubytków frezem około 210 m2, wymiana podbudowy około 210 m2. Powierzchnia może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w okresie trwania umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7, 45233252-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/03/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
1. Cena brutto | 60.00 |
2. Czas reakcji | 20.00 |
3. Plac do składowania destruktu asfaltowego | 20.00 |
Część nr: 2
Nazwa: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Jastrzębia- Zdroju w strefie B
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykaz dróg w strefie B:
Wykonawca dla potrzeb wykonania oznakowania poziomego zobowiązany jest wykonać do dnia 16.05.2017 r. remont cząstkowy w pierwszej kolejności na drogach:
Cieszyńska Wyzwolenia, Ranoszka, Komuny Paryskiej, Dąbrowskiego, Szotkowicka,
Świerczewskiego, Cicha, Libowiec
Pozostałe drogi wymienione poniżej remontowane w drugiej kolejności do dnia 30.07.2017 r.:
Akacjowa, Astrów, Batorego, Beskidzka, Bratków, Brzozowa, Bukowa, Czecha, Dębowa, Goździków, Harcerska, Irysów, Jagiellończyka, Jasna, Jodłowa, Jesionowa, Kaszubska, Kazimierza Wielkiego, Klonowa, Konopnickiej, Kościuszki, Królowej Jadwigi, Krótka, Kurpiowska, Kusocińskiego, Leśna, Lipowa, Łokietka, Łowicka, Małopolska, Marusarzówny, Mazurska, Karola Miarki, Mickiewicza, Miodowa, Narcyzów, Ofiar Faszyzmu, Olszowa, Orzeszkowej, Pomorska, Prosta, Różana, Sawickiej, Słowackiego, Sobieskiego, Sosnowa, Stokrotek, Szkolna, Śląska, Świerkowa, Turystyczna, Warmińska, Wieczorka, Wielkopolska, Wierzbowa, Wiśniowa, Witczaka, Wrzosowa, Zielona, Zioły, Żeromskiego, Biadoszek, Chlebowa, Frysztacka, Kasztanowa(od Armii Krajowej), Kilińskiego, Kołłątaja, Konduktorska, Kościelna, Majowa, Maryjowiec, Piaskowa, Piesza, Przemysłowa, Rejtana, Ruptawska, Rycerska, Sadowa, Spacerowa, Torowa, Traugutta, Widokowa, Wiejska, Wyszyńskiego, Ździebły, Żwirki i Wigury, Bracka, Brzeziny, Budowlana, Chełmońskiego, Czyża, Długosza, Gliniana, Gospodarska, Grzybowa, Husarska, Kłosowa, Kochanowskiego, Kosynierów, Malczewskiego, Matejki, Młyńska, Okrzei, Oliwkowa, Płonki, Pochyła, Podleśna, Popiełuszki, Skargi, Skotnia, Skerbenia, Rajdowa, Rolnicza, Ruptawiec, Spokojna, Sportowa, Spółdzielcza, Stawowa, Ułańska, Wiosenna, Wschodnia, Wspólna, Zamecka, Zaciszna, Żytnia, Żyzna.
Zamówienie obejmuje wykonanie łącznie: około 5100 m2 powierzchni remontowanych wyrw
i spękań - w okresie letnim, około 500 m2 powierzchni remontowanych wyrw i spękań -
w okresie zimowym, naprawę spękań około 500 m2, uzupełnienie ubytków frezem około 210 m2, wymiana podbudowy około 210 m2. Powierzchnia może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w okresie trwania umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7, 45233252-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/03/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
1. Cena brutto | 60.00 |
2. Czas reakcji | 20.00 |
3. Plac do składowania destruktu asfaltowego | 20.00 |
INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Budowa miasteczka ruchu drogowego wraz z pozostałym zagospodarowaniem terenu zielonego wokół budynku "starej szkoły" SP 18 przy ul. Fredry 20 w Jastrzębiu-Zdroju
- Udzielenie schronienia bezdomnym mężczyznom - część I
- Dostawy leków i produktów farmaceutycznych - powtórzenie
- Prace związane z poprawą bezpieczeństwa pieszych poprzez doświetlenie przejść dla pieszych w ciągu ul. Pszczyńskiej w rejonie skrzyżowania z ul. Grodzką w Jastrzębiu-Zdroju
- "Remonty lokali mieszkalnych (pustostany) w budynkach mieszkalnych"
- Prace związane z poprawą bezpieczeństwa pieszych poprzez doświetlenie przejść dla pieszych w ciągu ul. Pszczyńskiej w rejonie Ronda Dolnego i skrzyżowania z ul. Połomską w Jastrzębiu-Zdroju
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 070125C Kotnowo - Józefkowo na odcinku I od km 0+000 do km 1+845 oraz na odcinku II od km 0+000 do km 0+190,13
- Budowa drogi leśnej w Leśnictwie Samlino, obręb Benice, gmina Kamień Pomorski
- Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie.
- Ulepszenie nawierzchni jezdni w ciągach dróg powiatowych
- Przebudowa ul. Kościuszki w Siewierzu
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Łęka, gmina Stanisławów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.