Szczytniki: Budowa przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Szczytniki
Numer ogłoszenia: 283090 - 2014; data zamieszczenia: 26.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szczytniki , Szczytniki 139, 62-865 Szczytniki, woj. wielkopolskie, tel. 62 7625001, faks 62 7625274.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczytniki.ug.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Szczytniki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na Budowie pojedynczych systemów oczyszczania ścieków (PBOŚ) na terenie Gminy Szczytniki. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane projektowane przez Wykonawcę polegające na zaprojektowaniu, dostawie, montażu i uruchomieniu pojedynczych systemów oczyszczania ścieków (przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków -PBOŚ) do 50 OLM (RLM). Zamawiający zamawia zaprojektowanie i wykonanie następujących ilości pojedynczych systemów w zależności od wielkości w RLM:a) Wielkość 6 RLM, przepustowość dobowa min. 0,90 m3/d szt. 45, b) Wielkość 9 RLM przepustowość dobowa nominalna 1,35 m3/d szt. 71, c) Wielkość 12 RLM przepustowość dobowa nominalna 1,80 m3/d szt. 12, d) Wielkość 15 RLM przepustowość dobowa nominalna 2,25 m3/d szt. 4, e) Wielkość 18 RLM przepustowość dobowa nominalna 2,70m3/d szt. 2, f) Wielkość 21 RLM przepustowość dobowa nominalna 3,15 m3/d szt. 1, g) Wielkość 24 RLM przepustowość dobowa nominalna 3,60 m3/d szt. 2, h) Wielkość 30 RLM przepustowość dobowa nominalna 4,50 m3/d szt. 1, i) Wielkość 50* RLM przepustowość dobowa nominalna 5,0 m3/d szt. 2. j) Wielkość 50 ** RLM przepustowość dobowa nominalna 5,00 m3/d. szt. 1. *) W jednej oczyszczalni stężenia zanieczyszczeń będą prawdopodobnie wynosiły ok. 660 BZT5/1m3. **) Wielkość 50 RLM przepustowość dobowa min. 7,5 m3/d - szt. 1 Uwaga Alternatywą jest oczyszczalnia o przepustowości 5 m3 ale o stężeniu 1100 BZT5/1m3. Dla wielkości 7,5 m3 będzie wymagane uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego.Wszystkie pojedyncze systemy dla oczyszczonych ścieków muszą legitymować się najwyższymi dopuszczalnymi wartościami wskaźników zanieczyszczeń: a) pięciodobowe biochemiczne zapotrzebowanie tlenu (BZT5), oznaczane - 40 mg O2/l, b) chemiczne zapotrzebowanie tlenu (ChZTCr), -150 mg O2/l c) zawiesiny ogólne - 50 mg/l d) azot ogólny 30 mg N/l, e) fosfor ogólny 5 mg P/l. Pojedynczy system musi składać się z następujących elementów składowych: a) Przyłącze (jako odcinek od wewnętrznej powierzchni budynku do reaktora oczyszczalni) wykonane zgodnie z normą PN EN 752:2008. Zamawiający zakłada posadowienie przyłączy poniżej strefy przemarzania. b) Reaktor oczyszczalni - omówiony osobno. c) Odprowadzenie ścieków oczyszczonych od reaktora oczyszczalni, poprzez studzienkę pomiarowo kontrolno - rozdzielczą (umożliwiającą pobranie próbek ścieków oczyszczonych) aż do układu rozsączania ścieków oczyszczonych. d) System rozsączający ścieki oczyszczone. Zamawiający z uwagi na determinanty techniczne preferuje tunele rozsączające lub skrzynki (pakiety) magazynująco - rozsączające wg założenia 1 m2/1 OLM (RLM) powierzchni rozsączania (licząc wyłącznie pow. dna). Systemy rozsączające muszą legitymować się Aprobatami Technicznymi.W przypadkach, kiedy to będzie konieczne w ramach zamówienia Wykonawca zaprojektuje, zakupi, dostarczy, zamontuje i uruchomi pompownię ścieków surowych oraz ścieków oczyszczonych. Reaktor oczyszczalni musi spełniać wymogi normy PN-EN 12566-3. Wymaga się, aby częstotliwość wywozu osadów nadmiernych z oczyszczalni ścieków objętych zamówieniem była nie większa niż jeden raz na sześć miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.27 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.25.56.00 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 40.000,00 zł (słownie : czterdzieści tysięcy 00/100 zł)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zadania, w formule zaprojektuj i wybuduj polegające na budowie przydomowych oczyszczalni ścieków w ilości co najmniej 70 sztuk każde zadanie lub jedno zadanie w ilości co najmniej 140 szt. w technologii odpowiadającej przedmiotowi zamówienia i spełniających wymagania normy PN-EN 12566-3:2005 + A1:2009. Ocena spełniania tego warunku będzie odbywała się na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy muszą wykazać, że: a) dysponują kierownikiem budowy, który posiada : - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie, - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w wykonawstwie lub nadzorze robót w ramach posiadanych uprawień., b) dysponują projektantem (-tantami), który(-rzy) posiada(ją) :- uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji elektrycznych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie, - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w projektowani w ramach posiadanych uprawień. - zaprojektował(-li) co najmniej dwa zadania, polegające na budowie przydomowych oczyszczalni ścieków w ilości co najmniej 70 sztuk każde zadanie lub jedno zadanie w ilości co najmniej 140 szt. identycznych z oferowanymi PBOŚ.Zamawiający dopuszcza połączenie funkcji poszczególnych osób pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą funkcje wszystkich warunków wymaganych dla tych funkcji. c) Dysponują przeszkolonym i przygotowanym serwisem własnym lub producenta do wykonania pełnego zakresu przewidzianych prac. Ocena spełniania tego warunku będzie odbywała się na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy muszą wykazać, że: a) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 1.000.000,00 zł., b) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową , nie niższą niż 1.000.000,00 zł. Ocena spełniania tego warunku będzie odbywała się na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie o zastosowaniu przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków legitymujących się kompletnym protokołem badań z wszelkimi załącznikami (ze skuteczności oczyszczania ścieków, wytrzymałości, wodoszczelności i trwałości) wystawionym przez jednostkę notyfikowaną przez Komisję Europejską - wzór stanowi załącznik Nr 8 do oferty. Deklarację Właściwości Użytkowych i Dokumentację Techniczno Rozruchową dot. PBOŚ. Aprobatę Techniczną do zastosowanych systemów rozsączania ścieków oczyszczonych. Dokumentację Techniczną producenta (DTR): instrukcja montażu, instrukcja obsługi, instrukcja eksploatacji, w tym schemat technologiczny zaproponowanej oczyszczalni z wyszczególnieniem wszystkich elementów składowych. Zestawienie pojedynczych systemów oczyszczania ścieków (przydomowych oczyszczalni ścieków) zgodnych z normą PN-EN12566-3+A1:2009 - wzór stanowi załącznik Nr 9 do niniejszej oferty. Warunki i opis gwarancji, serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego dot. całego pojedynczego systemu oczyszczania ścieków wraz z podaniem pełnego spisu, czasokresu i aktualnych cen brutto części wymiennych i materiałów zużywanych w trakcie serwisów. Opis gospodarowania osadami, wraz ze wskazaniem miejsca (komorę) ich gromadzenia wraz z podaniem jej objętości w przeliczeniu na 1 mieszkańca w okresie gromadzenia osadu i uzasadnieniem doboru podanej wielkości komory. Opis całego pojedynczego systemu (przyłącza, reaktora oczyszczalni, studzienki pomiarowej i systemu rozsączającego) wraz z danymi techniczno- technologicznymi oraz rysunkami technicznymi rzutu poziomego i pionowego odnoszących się do poszczególnych zamówionych wielkości pojedynczych systemów. Spis serwisowanych instalacji z podaniem ich ilości, nazwy (typów oczyszczalni) oraz adresów kontaktowych. Wykaz powinien zawierać również adresy serwisów oraz dane kontaktowe. W przypadku producenta PBOŚ będącego wyłącznie dostawcą reaktorów, wymagane jest oryginalne oświadczenie - zobowiązanie producenta do dostarczenia wymaganej ilości PBOŚ w niniejszym przetargu.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dowód wniesienia wadium. Formularz rozliczeniowy - wzór stanowi załącznik Nr 1 do oferty. Pełnomocnictwo (o ile występuje). Parafowany projekt umowy z ewentualnymi wskazaniami bądź uwagami.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Koszty eksploatacyjne - 30
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie : - zmiany terminu wykonania zamówienia, jeżeli konieczność zmiany terminu nie wynika z przyczyn zależnych od Wykonawcy takich jak : następstwa działań administracyjnych (konieczności uzyskania wyroku sądowego, innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidziano na etapie zawarcia umowy, zmian umowy z NFOŚiGW); odmienne warunki gruntowo-wodne od przedstawionych w PFU, istnienie podziemnych budowli lub infrastruktury; wydłużenie okresu gwarancji lub rękojmi o dowolny okres, - zmiany ustawowej stawki podatku VAT - jej obniżenie lub podwyższenie jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie podatku, - zaniechania wykonania części robót - zmiana taka spowoduje zmniejszenie zakresu rzeczowego poprzez ograniczenie liczby instalowanych oczyszczalni ścieków w stosunku do przewidzianych w umowie i związanych z tym robot towarzyszących w przypadku : a) nie wyrażenia zgody właściciela nieruchomości na przeprowadzenie robót budowlanych lub jeżeli wykonanie tych robót budowlanych stoi w sprzeczności z interesem osób prywatnych, dla których oczyszczalnia miała być wykonana, b) konieczności zaniechania robot budowlanych z uwagi na wystąpienie obiektywnych przyczyn technicznych uniemożliwiających wybudowanie przydomowej oczyszczalni ścieków, c) wystąpienia innych prawnych lub technicznych okoliczności uniemożliwiających w sposób obiektywny wykonanie robót budowlanych będących przedmiotem umowy.2. Zmiany wartości wynagrodzenia ryczałtowego w przypadkach, o których mowa w pkt 1 ppkt a), b),c) tj. niezrealizowania pełnego zakresu robót określonych w PFU i SIWZ. W przypadku zmniejszenia zakresu rzeczowego zmiana wartości wynagrodzenia będzie następowała proporcjonalnie do zmiany zakresu. Wartość realizacji jednej PBOŚ z uwzględnieniem rozdziału w zależności od ilości RLM zostanie wskazana w Formularz rozliczeniowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do oferty.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczytniki.ug.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Szczytnikach Szczytniki 139, 62-865 Szczytniki pokój nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Szczytnikach Szczytniki 139, 62-865 Szczytniki pokój nr 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach Programu Dofinansowanie przydomowych oczyszczalni ścieków oraz podłączeń budynków do zbiorczego systemu kanalizacyjnego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI SZCZYTNIKI
więcej: przetargi SZCZYTNIKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 070125C Kotnowo - Józefkowo na odcinku I od km 0+000 do km 1+845 oraz na odcinku II od km 0+000 do km 0+190,13
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu wraz z remontem schodów i remontem boiska na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Poznaniu
- Rewitalizacja i przebudowa zabytkowego budynku Urzędu Miasta w Garwolinie - etap I - wykonanie pełnej dokumentacji projektowej
- Przebudowa boiska szkolnego w Kostomłotach Drugich
- Zaprojektowanie i przebudowa wraz z modernizacją pomieszczeń SOR i współpracujących z nim pracowni diagnostycznych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.