eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczytniki › Budowa przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Szczytniki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-26

Szczytniki: Budowa przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Szczytniki
Numer ogłoszenia: 283090 - 2014; data zamieszczenia: 26.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szczytniki , Szczytniki 139, 62-865 Szczytniki, woj. wielkopolskie, tel. 62 7625001, faks 62 7625274.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczytniki.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Szczytniki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na Budowie pojedynczych systemów oczyszczania ścieków (PBOŚ) na terenie Gminy Szczytniki. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane projektowane przez Wykonawcę polegające na zaprojektowaniu, dostawie, montażu i uruchomieniu pojedynczych systemów oczyszczania ścieków (przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków -PBOŚ) do 50 OLM (RLM). Zamawiający zamawia zaprojektowanie i wykonanie następujących ilości pojedynczych systemów w zależności od wielkości w RLM:a) Wielkość 6 RLM, przepustowość dobowa min. 0,90 m3/d szt. 45, b) Wielkość 9 RLM przepustowość dobowa nominalna 1,35 m3/d szt. 71, c) Wielkość 12 RLM przepustowość dobowa nominalna 1,80 m3/d szt. 12, d) Wielkość 15 RLM przepustowość dobowa nominalna 2,25 m3/d szt. 4, e) Wielkość 18 RLM przepustowość dobowa nominalna 2,70m3/d szt. 2, f) Wielkość 21 RLM przepustowość dobowa nominalna 3,15 m3/d szt. 1, g) Wielkość 24 RLM przepustowość dobowa nominalna 3,60 m3/d szt. 2, h) Wielkość 30 RLM przepustowość dobowa nominalna 4,50 m3/d szt. 1, i) Wielkość 50* RLM przepustowość dobowa nominalna 5,0 m3/d szt. 2. j) Wielkość 50 ** RLM przepustowość dobowa nominalna 5,00 m3/d. szt. 1. *) W jednej oczyszczalni stężenia zanieczyszczeń będą prawdopodobnie wynosiły ok. 660 BZT5/1m3. **) Wielkość 50 RLM przepustowość dobowa min. 7,5 m3/d - szt. 1 Uwaga Alternatywą jest oczyszczalnia o przepustowości 5 m3 ale o stężeniu 1100 BZT5/1m3. Dla wielkości 7,5 m3 będzie wymagane uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego.Wszystkie pojedyncze systemy dla oczyszczonych ścieków muszą legitymować się najwyższymi dopuszczalnymi wartościami wskaźników zanieczyszczeń: a) pięciodobowe biochemiczne zapotrzebowanie tlenu (BZT5), oznaczane - 40 mg O2/l, b) chemiczne zapotrzebowanie tlenu (ChZTCr), -150 mg O2/l c) zawiesiny ogólne - 50 mg/l d) azot ogólny 30 mg N/l, e) fosfor ogólny 5 mg P/l. Pojedynczy system musi składać się z następujących elementów składowych: a) Przyłącze (jako odcinek od wewnętrznej powierzchni budynku do reaktora oczyszczalni) wykonane zgodnie z normą PN EN 752:2008. Zamawiający zakłada posadowienie przyłączy poniżej strefy przemarzania. b) Reaktor oczyszczalni - omówiony osobno. c) Odprowadzenie ścieków oczyszczonych od reaktora oczyszczalni, poprzez studzienkę pomiarowo kontrolno - rozdzielczą (umożliwiającą pobranie próbek ścieków oczyszczonych) aż do układu rozsączania ścieków oczyszczonych. d) System rozsączający ścieki oczyszczone. Zamawiający z uwagi na determinanty techniczne preferuje tunele rozsączające lub skrzynki (pakiety) magazynująco - rozsączające wg założenia 1 m2/1 OLM (RLM) powierzchni rozsączania (licząc wyłącznie pow. dna). Systemy rozsączające muszą legitymować się Aprobatami Technicznymi.W przypadkach, kiedy to będzie konieczne w ramach zamówienia Wykonawca zaprojektuje, zakupi, dostarczy, zamontuje i uruchomi pompownię ścieków surowych oraz ścieków oczyszczonych. Reaktor oczyszczalni musi spełniać wymogi normy PN-EN 12566-3. Wymaga się, aby częstotliwość wywozu osadów nadmiernych z oczyszczalni ścieków objętych zamówieniem była nie większa niż jeden raz na sześć miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.27 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.25.56.00 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 40.000,00 zł (słownie : czterdzieści tysięcy 00/100 zł)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zadania, w formule zaprojektuj i wybuduj polegające na budowie przydomowych oczyszczalni ścieków w ilości co najmniej 70 sztuk każde zadanie lub jedno zadanie w ilości co najmniej 140 szt. w technologii odpowiadającej przedmiotowi zamówienia i spełniających wymagania normy PN-EN 12566-3:2005 + A1:2009. Ocena spełniania tego warunku będzie odbywała się na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy muszą wykazać, że: a) dysponują kierownikiem budowy, który posiada : - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie, - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w wykonawstwie lub nadzorze robót w ramach posiadanych uprawień., b) dysponują projektantem (-tantami), który(-rzy) posiada(ją) :- uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji elektrycznych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie, - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w projektowani w ramach posiadanych uprawień. - zaprojektował(-li) co najmniej dwa zadania, polegające na budowie przydomowych oczyszczalni ścieków w ilości co najmniej 70 sztuk każde zadanie lub jedno zadanie w ilości co najmniej 140 szt. identycznych z oferowanymi PBOŚ.Zamawiający dopuszcza połączenie funkcji poszczególnych osób pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą funkcje wszystkich warunków wymaganych dla tych funkcji. c) Dysponują przeszkolonym i przygotowanym serwisem własnym lub producenta do wykonania pełnego zakresu przewidzianych prac. Ocena spełniania tego warunku będzie odbywała się na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy muszą wykazać, że: a) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 1.000.000,00 zł., b) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową , nie niższą niż 1.000.000,00 zł. Ocena spełniania tego warunku będzie odbywała się na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie o zastosowaniu przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków legitymujących się kompletnym protokołem badań z wszelkimi załącznikami (ze skuteczności oczyszczania ścieków, wytrzymałości, wodoszczelności i trwałości) wystawionym przez jednostkę notyfikowaną przez Komisję Europejską - wzór stanowi załącznik Nr 8 do oferty. Deklarację Właściwości Użytkowych i Dokumentację Techniczno Rozruchową dot. PBOŚ. Aprobatę Techniczną do zastosowanych systemów rozsączania ścieków oczyszczonych. Dokumentację Techniczną producenta (DTR): instrukcja montażu, instrukcja obsługi, instrukcja eksploatacji, w tym schemat technologiczny zaproponowanej oczyszczalni z wyszczególnieniem wszystkich elementów składowych. Zestawienie pojedynczych systemów oczyszczania ścieków (przydomowych oczyszczalni ścieków) zgodnych z normą PN-EN12566-3+A1:2009 - wzór stanowi załącznik Nr 9 do niniejszej oferty. Warunki i opis gwarancji, serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego dot. całego pojedynczego systemu oczyszczania ścieków wraz z podaniem pełnego spisu, czasokresu i aktualnych cen brutto części wymiennych i materiałów zużywanych w trakcie serwisów. Opis gospodarowania osadami, wraz ze wskazaniem miejsca (komorę) ich gromadzenia wraz z podaniem jej objętości w przeliczeniu na 1 mieszkańca w okresie gromadzenia osadu i uzasadnieniem doboru podanej wielkości komory. Opis całego pojedynczego systemu (przyłącza, reaktora oczyszczalni, studzienki pomiarowej i systemu rozsączającego) wraz z danymi techniczno- technologicznymi oraz rysunkami technicznymi rzutu poziomego i pionowego odnoszących się do poszczególnych zamówionych wielkości pojedynczych systemów. Spis serwisowanych instalacji z podaniem ich ilości, nazwy (typów oczyszczalni) oraz adresów kontaktowych. Wykaz powinien zawierać również adresy serwisów oraz dane kontaktowe. W przypadku producenta PBOŚ będącego wyłącznie dostawcą reaktorów, wymagane jest oryginalne oświadczenie - zobowiązanie producenta do dostarczenia wymaganej ilości PBOŚ w niniejszym przetargu.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dowód wniesienia wadium. Formularz rozliczeniowy - wzór stanowi załącznik Nr 1 do oferty. Pełnomocnictwo (o ile występuje). Parafowany projekt umowy z ewentualnymi wskazaniami bądź uwagami.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Koszty eksploatacyjne - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie : - zmiany terminu wykonania zamówienia, jeżeli konieczność zmiany terminu nie wynika z przyczyn zależnych od Wykonawcy takich jak : następstwa działań administracyjnych (konieczności uzyskania wyroku sądowego, innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidziano na etapie zawarcia umowy, zmian umowy z NFOŚiGW); odmienne warunki gruntowo-wodne od przedstawionych w PFU, istnienie podziemnych budowli lub infrastruktury; wydłużenie okresu gwarancji lub rękojmi o dowolny okres, - zmiany ustawowej stawki podatku VAT - jej obniżenie lub podwyższenie jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie podatku, - zaniechania wykonania części robót - zmiana taka spowoduje zmniejszenie zakresu rzeczowego poprzez ograniczenie liczby instalowanych oczyszczalni ścieków w stosunku do przewidzianych w umowie i związanych z tym robot towarzyszących w przypadku : a) nie wyrażenia zgody właściciela nieruchomości na przeprowadzenie robót budowlanych lub jeżeli wykonanie tych robót budowlanych stoi w sprzeczności z interesem osób prywatnych, dla których oczyszczalnia miała być wykonana, b) konieczności zaniechania robot budowlanych z uwagi na wystąpienie obiektywnych przyczyn technicznych uniemożliwiających wybudowanie przydomowej oczyszczalni ścieków, c) wystąpienia innych prawnych lub technicznych okoliczności uniemożliwiających w sposób obiektywny wykonanie robót budowlanych będących przedmiotem umowy.2. Zmiany wartości wynagrodzenia ryczałtowego w przypadkach, o których mowa w pkt 1 ppkt a), b),c) tj. niezrealizowania pełnego zakresu robót określonych w PFU i SIWZ. W przypadku zmniejszenia zakresu rzeczowego zmiana wartości wynagrodzenia będzie następowała proporcjonalnie do zmiany zakresu. Wartość realizacji jednej PBOŚ z uwzględnieniem rozdziału w zależności od ilości RLM zostanie wskazana w Formularz rozliczeniowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do oferty.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczytniki.ug.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Szczytnikach Szczytniki 139, 62-865 Szczytniki pokój nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Szczytnikach Szczytniki 139, 62-865 Szczytniki pokój nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach Programu Dofinansowanie przydomowych oczyszczalni ścieków oraz podłączeń budynków do zbiorczego systemu kanalizacyjnego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.