eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi G³ogów › "Letnie utrzymanie jezdni i chodników powiatowych i gminnych po³o¿onych w granicach administracyjnych miasta G³ogowa w roku 2017"

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Tre¶æ lub zakres tego przetargu uleg³y zmianie. Zobacz opublikowan± do tego przetargu poprawkê.



Og³oszenie z dnia 2017-02-20

Og³oszenie nr 28294 - 2017 z dnia 2017-02-20 r.

G³ogów: "Letnie utrzymanie jezdni i chodników powiatowych i gminnych po³o¿onych w granicach administracyjnych miasta G³ogowa w roku 2017"
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska G³ogów, krajowy numer identyfikacyjny 39064729700000, ul. ul. Rynek  10, 67200   G³ogów, woj. dolno¶l±skie, pañstwo Polska, tel. 076 7265437, 527, e-mail hania@glogow.um.gov.pl, faks 767 265 437.
Adres strony internetowej (URL): www.glogow.bip.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.glogow.bip.info.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: "Letnie utrzymanie jezdni i chodników powiatowych i gminnych po³o¿onych w granicach administracyjnych miasta G³ogowa w roku 2017"
Numer referencyjny: RZP.271.10.2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest "Letnie utrzymanie jezdni i chodników powiatowych i gminnych po³o¿onych w granicach administracyjnych miasta G³ogowa w roku 2017" Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie : - mechaniczne zamiatanie dróg i chodników - ok 2.300.000 m2 , - rêczne zamiatanie dróg i chodników - ok 52.000 m2 , Szczegó³owy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia 2. Opis przedmiotu zamówienia. 2.1. Letnie utrzymanie jezdni i chodników D³ugo¶æ jezdni jezdnie powiatowe - ok. 15 km jezdnie gminne - ok. 102 km Powierzchnia chodników chodniki powiatowe - ok. 89.500 m2 chodniki gminne - ok. 210.800 m2 Zakres zamówienia obejmuje równie¿ letnie utrzymanie zatok postojowych, parkingów, placów, obiektów mostowych, oraz zatok autobusowych zlokalizowanych w granicach administracyjnych miasta. 2.2.1. Zakres zamówienia obejmuje: a) mechaniczne zamiatanie jezdni na szeroko¶ci 1,5 m od krawê¿nika (przy krawê¿nikach, przy wysepkach dziel±cych ruch na skrzy¿owaniach, przy ³ukach na skrzy¿owaniach do ich koñca), placów, parkingów, zatok postojowych lub autobusowych oraz posprz±tanie b³ota po burzy lub ulewie z jezdni, parkingów, zatok postojowych i autobusowych. b) mechaniczne zamiatanie chodników licz±c powierzchniê zamiatania pomiêdzy obramowaniem chodnika oraz posprz±tanie b³ota po burzy lub ulewie, c) rêczne zamiatanie chodników, parkingów, terenów niedostêpnych dla sprzêtu mechanicznego. 2.2.2. Wymagania wykonawcze : a) Wykonawca zobligowany jest do usuniêcia nagromadzonego materia³u u¿ytego do likwidacji ¶lisko¶ci z jezdni i chodników, pozimowe usuwanie materia³u (piasku) winno odbywaæ siê w taki sposób, aby przygotowany do zebrania i wywiezienia materia³ nie pozostawa³ na dzieñ nastêpny, b) Wykonawca zapewni niezbêdn± ilo¶æ pracowników do rêcznego i mechanicznego sprz±tania, sprawnego sprzêtu mechanicznego do realizacji prac zwi±zanych z letnim utrzymaniem jezdni oraz chodników gminnych i powiatowych, jak równie¿ przesy³ danych z GPS, który bêdzie stanowi³ podstawê do celów rozliczeniowych, c) Wykonawca realizowa³ bêdzie zakres zadania na podstawie zg³oszeñ dokonanych przez upowa¿nionego przedstawiciela Zamawiaj±cego, w zg³oszeniu zostanie okre¶lony zakres zamówienia i termin wykonania, d) w przypadku braku mo¿liwo¶ci dojazdu zamiatark± do krawêdzi jezdni, Zamawiaj±cy dopuszcza czasow± zmianê organizacji ruchu na czas zamiatania celem wykonania us³ugi. Wszelkie koszty zwi±zane z wprowadzeniem zmiany organizacji ruchu na czas wykonania us³ugi, Wykonawca powinien uj±æ w kosztach ogólnych, e) Wykonawca w miejscach parkowania samochodów we w³asnym zakresie zorganizuje sposób sprz±tania, f) Wykonawca zobowi±zuje siê posiadaæ wa¿n± decyzjê w³a¶ciwego organu zezwalaj±c± mu na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie zbierania i transportu odpadów o kodzie 20 03 03, g) formalno¶ci zwi±zane z korzystaniem z wysypiska odpadów Wykonawca zobowi±zany jest uregulowaæ we w³asnym zakresie w tym do przedstawienia przed sk³adowaniem odpadów podstawowej charakterystyki odpadów wraz z ich badaniami zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Gospodarki z dnia 16 lipca 2015 r. w sprawie dopuszczania odpadów do sk³adowania na sk³adowiskach (Dz.U. 2015 poz. 1277, ze zm.), sprawozdania z badañ nale¿y przekazaæ Zamawiaj±cemu niezw³ocznie po ich wykonaniu, h) Zamawiaj±cy pokrywa koszty deponowania odpadów na sk³adowisku odpadów komunalnych powsta³ych z mechanicznego i rêcznego zamiatania jezdni i chodników dróg gminnych i powiatowych, i) odpady powsta³e z mechanicznego zamiatania na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2016 poz. 1987, ze zm.) oraz Rozporz±dzenia Ministra ¦rodowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. 2014 r., poz. 1923, ze zm.) zosta³y zakwalifikowane do odpadów o kodzie 20.03.03 - odpady z czyszczenia ulic i placów; Wykonawca zobowi±zany jest do posiadania zezwolenie Starosty na transport odpadów wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21, ze zm.), j) Wykonawca zobowi±zany jest do prowadzenia dziennika w zakresie letniego utrzymania dróg i chodników oraz gromadzenia danych GPS z ka¿dego pojazdu przeznaczonego do mechanicznego zamiatania w formie papierowej oraz elektronicznej, które bêd± przekazywane Zamawiaj±cemu wraz z faktur±, co umo¿liwi Zamawiaj±cemu weryfikacjê ilo¶ci wykonanej us³ugi przez Wykonawcê, UWAGA: o pojazdy, które wykonywaæ bêd± zamówienie musz± posiadaæ satelitarny system lokalizacji i kontroli pracy GPS w przypadku konieczno¶ci prawid³owego funkcjonowania sytemu z komunikacj± GSM/GPRS (z mo¿liwo¶ci± podgl±du trasy przejazdu pojazdów przeznaczonych do letniego utrzymania dróg i chodników oraz zapewniæ Zamawiaj±cemu dostêp do tego systemu na 3 komputerach mobilnych celem weryfikacji trasy); Wykonawca zapewni archiwizacjê danych przez ca³y okres trwania umowy oraz zobowi±zuje siê do przeszkolenia pracowników Zamawiaj±cego w zakresie korzystania z satelitarnego systemu lokalizacji i kontroli pracy GPS, System GPS powinien obs³ugiwaæ podstawowe czujniki umo¿liwiaj±ce rzetelne rozliczenie siê z wykonanej us³ugi. Ka¿dy pojazd powinien posiadaæ czujnik za³±czenia talerzy zamiataj±cych "szczotek". o Wykonawca wyposa¿y Zamawiaj±cego w licencjonowane oprogramowanie wraz z map± lub zapewni w inny sposób dostêp (wersja webowa) umo¿liwiaj±cy analizowanie danych oraz ich prezentowanie na mapie (lokalizacja, status). Mapa zapewnia dok³adn± lokalizacjê pojazdu umo¿liwiaj±c± identyfikacjê ruchu pojazdu na konkretnej ulicy oraz rodzaju wykonywanej czynno¶ci w danym czasie. Oprogramowanie zapewni prezentacjê bie¿±cych jak i historycznych danych za dowolny, wybrany przez u¿ytkownika okres. Zakres danych ma obejmowaæ miêdzy innymi trasê przejazdu pojazdu oraz rodzaj wykonywanej czynno¶ci przez poszczególne pojazdy uczestnicz±ce w letnim utrzymaniu dróg i chodników. o Po zawarciu umowy na zadanie pn.: " Letnie utrzymanie jezdni i chodników powiatowych i gminnych po³o¿onych w granicach administracyjnych miasta G³ogowa w roku 2017", Zamawiaj±cy dokona przegl±du zadysponowanego sprzêtu, z którego zostanie sporz±dzony protokó³. Wykaz jezdni i chodników powiatowych przewidzianych do mechanicznego i rêcznego zamiatania zawiera za³±cznik Nr 8 do SIWZ Wykaz jezdni i chodników gminnych przewidzianych do mechanicznego i rêcznego zamiatania zawiera za³±cznik Nr 7 Do SIWZ Mapê miasta za³±cznik Nr 9 do SIWZ Wykonawca sk³adaj±c ofertê zobowi±zuje siê wykonaæ zamówienie opisane w SIWZ. Wszystkie dokumenty opisuj±ce przedmiot zamówienia (w tym za³±czniki do SIWZ) nale¿y traktowaæ jako wzajemnie uzupe³niaj±ce siê i wyja¶niaj±ce w tym znaczeniu, ¿e w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczno¶ci lub niejednoznaczno¶ci Wykonawca nie mo¿e ograniczyæ ani zakresu swojego zobowi±zania, ani zakresu nale¿ytej staranno¶ci przy wykonaniu swoich zobowi±zañ wynikaj±cych z umowy w sprawie zamówienia publicznego.

II.5) G³ówny kod CPV: 90.61.00.00 - Us³ugi sprz±tania i zamiatania ulic
Dodatkowe kody CPV:90500000-2
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ o których mowa w art. 67 ust.1 p.6 ustawy Pzp. Wykonanie us³ug polegaj±cych na powtórzeniu zakresu okre¶lonego przedmiotem zamówienia, np. letnie utrzymanie dróg i chodników na nowych nawierzchniach tj., w wiêkszym zakresie ni¿ w zamówieniu podstawowym. Przewidywana warto¶æ - do 50 % warto¶ci zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakoñczenia: 30/11/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Wykonawca zobowi±zany jest do posiadania zezwolenia Starosty na transport odpadów wydany na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r o odpadach (Dz.U. 2016 poz. 1987, ze zm.)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: a) posiadaj± ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci co najmniej 100.000 z³ ( s³ownie: sto tysiêcy z³otych). Wykonawca mo¿e polegaæ na zdolno¶ciach finansowych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowi±zany jest udowodniæ Zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ zasobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Je¿eli z uzasadnionych przyczyn Wykonawca, na wezwanie, nie bêdzie móg³ przedstawiæ wymaganych przez Zamawiaj±cego dokumentów dotycz±cych sytuacji finansowej, to bêdzie móg³ przedstawiæ inny dokument, który w wystarczaj±cy sposób potwierdzi spe³nienie tego warunku. W przypadku z³o¿enia przez Wykonawców dokumentów zawieraj±cych dane w innych walutach ni¿ w PLN, dane finansowe zostan± przeliczone wed³ug ¶redniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) (strona internetowa: http://www.nbp.pl/Kursy/Kursya.html) opublikowanego w dniu ukazania siê og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Ten sam kurs Zamawiaj±cy przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych. b) posiadaj± ubezpieczenie od OC z tytu³u prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej na kwotê co najmniej 500.000,00 z³ , (s³ownie: piêæset tysiêcy z³otych 00/100) Wykonawca mo¿e polegaæ na zdolno¶ciach finansowych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowi±zany jest udowodniæ Zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ zasobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Je¿eli z uzasadnionych przyczyn Wykonawca, na wezwanie, nie bêdzie móg³ przedstawiæ wymaganych przez Zamawiaj±cego dokumentów dotycz±cych sytuacji finansowej, to bêdzie móg³ przedstawiæ inny dokument, który w wystarczaj±cy sposób potwierdzi spe³nienie tego warunku. W przypadku z³o¿enia przez Wykonawców dokumentów zawieraj±cych dane w innych walutach ni¿ w PLN, dane finansowe zostan± przeliczone wed³ug ¶redniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) (strona internetowa: http://www.nbp.pl/Kursy/Kursya.html) opublikowanego w dniu ukazania siê og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Ten sam kurs Zamawiaj±cy przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ lub wykonuje co najmniej jedn± us³ugê z zakresu letniego utrzymania dróg w tym mechanicznego zamiatania jezdni i chodników za jeden rok na kwotê nie mniejsz± ni¿ 300.000,00 z³ brutto. Zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy Pzp Wykonawca mo¿e polegaæ na wiedzy i do¶wiadczeniu innego lub innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cego go z nimi stosunków prawnych. W takiej sytuacji Wykonawca zobowi±zany bêdzie udowodniæ, i¿ bêdzie dysponowa³ wiedz± i do¶wiadczeniem niezbêdnym do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji tych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowi±zany udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e przekazanie potencja³u przez inny podmiot bêdzie mia³o charakter rzeczywisty, faktyczny, pozwalaj±cy na realne wykorzystanie do¶wiadczenia w toku realizacji zamówienia. Dysponowanie zasobami musi zostaæ udowodnione Zamawiaj±cemu przez Wykonawcê w sposób nie budz±cy w±tpliwo¶ci co do tego, czy podmiot udostêpniaj±cy swoje zasoby z zakresu do¶wiadczenia posiada je i rzeczywi¶cie udostêpnia. Do¶wiadczenie nie stanowi dobra, które mo¿e byæ przedmiotem samodzielnego obrotu. Do¶wiadczenie stanowi sk³adnik przedsiêbiorstwa w znaczeniu przedmiotowym i dzieli byt prawny przedsiêbiorstwa (w rozumieniu. art. 551 i art. 552 Kodeksu cywilnego). Nie jest zatem mo¿liwe udostêpnienie do¶wiadczenia bez jednoczesnego udostêpnienia przedsiêbiorstwa, z którym to do¶wiadczenie jest zwi±zane. Z tych te¿ wzglêdów dla potwierdzenia rzeczywistego udostêpnienia zasobu do¶wiadczenia, konieczny jest osobisty udzia³ tego podmiotu w wykonywaniu zamówienia. Udostêpnienie do¶wiadczenia musi byæ potwierdzone rzeczywistym udzia³em w wykonawstwie us³ug, a nie w formie ¶wiadczenia us³ugi doradztwa. c) Osób zdolnych do wykonania zamówienia : O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy dysponuj± lub bêd± dysponowaæ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: co najmniej 1 osob± (Koordynatorem) z wykszta³ceniem min. ¶rednim wyznaczon± do porozumiewania siê z Zamawiaj±cym, znaj±c± tematykê mechanicznego i rêcznego zamiatania jezdni i chodników, tj. osob±, która co najmniej przez dwa lata zajmowa³a siê sprz±taniem dróg, chodników, placów oraz miejsc parkingowych, do której nale¿a³oby dysponowanie sprzêtem i pojazdami, przyjmowanie interwencji i podejmowanie decyzji w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiaj±cego. Zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy Pzp Wykonawca mo¿e polegaæ na wiedzy i do¶wiadczeniu innego lub innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cego go z nimi stosunków prawnych. W takiej sytuacji Wykonawca zobowi±zany bêdzie udowodniæ, i¿ bêdzie dysponowa³ osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji tych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. d) Dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym . 1. Wymagania dotycz±ce dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym w zakresie mechanicznego zamiatania, Wykonawca zobowi±zuje siê dysponowaæ co najmniej 4 zamiatarkami mechanicznymi do ulic oraz 2 zamiatarkami mechanicznymi do chodników, w tym zamiatarki uliczne powinny spe³niaæ wymogi: - pojemno¶æ zbiornika na zanieczyszczenia - co najmniej 2 m^3; - szeroko¶æ zamiatania- zmienna od 1300 - 2800 mm - optymalna 1500 mm; - zamiatarki powinny byæ wyposa¿one w nowe szczotki; - zamiatarki powinny byæ wyposa¿one w zbiornik wody o pojemno¶ci minimum 0,5 m^3; - zamiatarki powinny byæ wyposa¿one w system zraszaj±cy szczotki (min. 8 zraszaczy) 2. Co najmniej jedna zamiatarka do ulic, oprócz powy¿szych wymagañ, powinna byæ wyposa¿ona w system odkurzaj±cy , hydrauliczny otrz±sacz filtrów, urz±dzenia do czyszczenia kanalizacji, zbiornik wody o pojemno¶ci 3 m^3 i zbiornik na zanieczyszczenia o pojemno¶ci co najmniej 3 m^3 3. Pojazdy powinny spe³niaæ co najmniej Europejski Standard Emisji Spalin - norma Euro 3. 4.Zamiatarki do chodników musz± byæ pojazdami typu lekkiego o dopuszczalnej ca³kowitej masie nieprzekraczalnej 2000 kg, wyposa¿one w zbiornik wody oraz system zraszaj±cy szczotki. UWAGA: Powy¿szy potencja³ techniczny Wykonawca zabezpieczy tylko i wy³±cznie do realizacji przedmiotowego zamówienia.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe: b) K - Kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia - 40% Oferta za to kryterium bêdzie oceniana na podstawie informacji zawartych w za³±czniku Nr 2 O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu wg zasad okre¶lonych poni¿ej : £±czna ilo¶æ pkt Za wykazanie 1 osoby z wykszta³ceniem ¶rednim i 2- letnim do¶wiadczeniem - Wykonawca otrzyma 0 pkt. Oceny bêd± dokonywane w sposób nastêpuj±cy : - wykszta³cenie: wy¿sze - 20 pkt - do¶wiadczenie: 3 lata - 40 pkt, 4 lata - 60 pkt, 5 lat - 80 pkt Ocen± oferty za to kryterium bêdzie ³±czna ilo¶ci pkt pomno¿ona przez wspó³czynnik = 0,40

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 2) za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; UWAGA: W przypadku sk³adania ofert przez spó³ki cywilne, za¶wiadczenia z ZUS i US dotycz± ka¿dego ze wspólników oraz za spó³kê. 3) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 4) o¶wiadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienia publiczne; 5) o¶wiadczenia wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku s±du skazuj±cego za wykroczenie na karê ograniczenia wolno¶ci lub grzywny w zakresie okre¶lonym przez zamawiaj±cego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; 6) o¶wiadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowi±zków wynikaj±cych z przepisów prawa pracy, prawa ochrony ¶rodowiska lub przepisów o zabezpieczeniu spo³ecznym w zakresie okre¶lonym przez zamawiaj±cego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy; 7) o¶wiadczenie wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U z 2016r. poz.716) UWAGA: W przypadku gdy wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ dokumentów wymienionych w Rozdziale VIII ust.1 pkt 1-7 SIWZ równie¿ dla tych podmiotów .

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
zezwolenia Starosty na transport odpadów wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r o odpadach (Dz.U. 2016 poz. 1987, ze zm.) 2) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czenie dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postepowaniu, 3) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz powinien zawieraæ nastêpuj±ce informacje : - imiê i nazwisko osoby wskazanej w za³±czniku Nr 2, - funkcja, jak± pe³niæ bêdzie wskazana osoba, - rodzaj i specjalno¶æ uprawnieñ ( z ograniczeniami lub bez ograniczeñ ), numer, data wydania i organ wydaj±cy uprawnienia, wykszta³cenie; 4) wykazu narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami, 5) informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu; 6) op³acona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

1) Wype³niony za³±cznik nr 1 - Formularz ofertowy. 2) Wype³niony za³±cznik Nr 2 - O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu wraz z dokumentami wskazanymi w tym za³±czniku. 3) Wype³niony za³±cznik Nr 3 - O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania. 4) Wype³niony za³±cznik Nr 3a - O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania (dot. podmiotów trzecich i podwykonawców) 5) Wype³niony za³±cznik Nr 4 - Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego swoje zasoby wykonawcy (je¿eli wystêpuj±). 6) Dowód wniesienia wadium. 7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie - pe³nomocnictwo do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8) Wype³niony za³±cznik nr 1 A, który bêdzie zawiera³: a) liczbê porz±dkow±, b) opis ( obliczenia ) pozycji, c) warto¶æ za pozycjê, d) podsumowanie pozycji.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
1. Wysoko¶æ wadium ustala siê w kwocie 11 600,00 z³, s³ownie : jedena¶cie tysiêcy sze¶æset z³otych Wadium w formie pieniê¿nej nale¿y wnie¶æ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: Gmina Miejska G³ogów Oddzia³ BG¯ w G³ogowie Nr 65 2030 0045 1110 0000 0192 9720 2. Kopiê dowodu przelewu potwierdzon± za zgodno¶æ z orygina³em nale¿y do³±czyæ do oferty. 3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w formie: w pieni±dzu, porêczenia bankowego, porêczenia pieniê¿nego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub porêczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przednotsiêbiorczo¶ci, które nale¿y w formie orygina³u zdeponowaæ u Zamawiaj±cego, a kopiê za³±czyæ do oferty. 4. W zale¿no¶ci od wybranej formy wymienionej w pkt. 3, wniesienie wadium nale¿y potwierdziæ poprze z³o¿enie do oferty : a) orygina³u lub kopii potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê : dowodu dokonania przelewu lub porêczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed-siêbiorczo¶ci, b) orygina³u : gwarancji bankowej, porêczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, porêczenia pieniê¿nego spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo kredytowej. 5. Z tre¶ci gwarancji powinno wynikaæ bezwarunkowe i nieodwo³alne, na pierwsze pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w okresie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Tre¶æ gwarancji wadialnej musi zawieraæ nastêpuj±ce informacje: 1) nazwa i adres Zamawiaj±cego; 2) nazwê przedmiotu zamówienia; 3) nazwê i adres Wykonawcy; 4) termin wa¿no¶ci gwarancji; 7. Wadium musi byæ wniesione nie pó¼niej ni¿ do wyznaczonego terminu sk³adania ofert. 8. Wniesienie wadium w pieni±dzu bêdzie skuteczne, je¿eli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiaj±cego zostanie uznany pe³n± kwot± wymaganego wadium. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowaln± form± wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postêpowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10. Zamawiaj±cy zwróci niezw³ocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrze¿eniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 11. Zamawiaj±cy zwróci niezw³ocznie wadium wszystkim Wykonawcom po uniewa¿nieniu postêpowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 12. Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcê, któremu zwrócono wadium w okoliczno¶ciach, jak w pkt. 10, je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego. 13. W przypadku wniesienia odwo³ania, Zamawiaj±cy nie pó¼niej ni¿ na 7 dni przed up³ywem wa¿no¶ci wadium, wezwie Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postêpowania, do przed³u¿enia wa¿no¶ci wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbêdny do zabezpieczenia postêpowania do zawarcia umowy. Je¿eli odwo³anie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do Wykonawcy, którego ofertê wybrano jako najkorzystniejsz±. 14. Zatrzymanie wadium nast±pi w okoliczno¶ciach, je¿eli: 1) Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy Pzp, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy Pzp, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy Pzp, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê jako najkorzystniejszej, 2) je¿eli Wykonawca odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie, 3) je¿eli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
tak
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
https://zakupy.marketplanet.pl
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej: a) Kryterium oceny ofert w aukcji elektronicznej jest zaproponowana w z³o¿onej ofercie pisemnej cena (w z³otych brutto) wykonania zamówienia - 60% b) Kryterium oceny ofert - kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia - 40% zostan± ocenione przez Zamawiaj±cego na podstawie informacji przedstawionych w za³±cznikach do oferty, a uzyskane ilo¶ci pkt. zostan± podane dla wszystkich Wykonawców w zaproszeniu do wziêcia udzia³u w aukcji elektronicznej.
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia: a) Aukcja odbywaæ siê bêdzie wed³ug regu³y zni¿kowej licytacji dynamicznej, co oznacza, ¿e ka¿da nastêpna oferta zostanie przyjêta tylko wówczas, gdy bêdzie ona ni¿sza od oferty poprzednio z³o¿onej przez danego Wykonawcê. Wykonawca nie bêdzie mia³ mo¿liwo¶ci podwy¿szenia uprzednio zaproponowanej przez siebie oferty cenowej lub obni¿yæ terminu gwarancji. Aukcja zakoñczy siê w momencie, kiedy przez ostatnie 3 minuty czasu trwania aukcji nie zostanie z³o¿ona ¿adna oferta. b) Wzór, który oblicza warto¶æ punktow± oferty: Za kryterium CENA wykonania zamówienia : C = [C min : C bad] x 60 gdzie: C - liczba punktów za cenê C min - najni¿sza cena ofertowa C bad - cena oferty badanej Ocen± oferty ( P ) bêdzie suma pkt. uzyskana za kryteria : C - Cena wykonania zamówienia po zakoñczeniu aukcji elektronicznej, K - Kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia - ocenione przez Zamawiaj±cego przed rozpoczêciem aukcji elektronicznej i podane dla wszystkich Wykonawców w zaproszeniu do wziêcia udzia³u w aukcji elektronicznej. P = C + K c) W przypadku gdy awaria systemu teleinformatycznego spowoduje przerwanie aukcji elektronicznej, Zamawiaj±cy wyznaczy termin kontynuowania aukcji elektronicznej na nastêpny dzieñ roboczy po usuniêciu awarii, z uwzglêdnieniem stanu ofert po ostatnim zatwierdzonym post±pieniu.
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej: a) wykonawcy niezw³ocznie po otrzymaniu zaproszenia od operatora aukcji obowi±zani s± do zarejestrowania konta (poprzez uzupe³nienie wymaganych danych) na platformie https://zakupy.marketplanet.pl . b) o terminie przewidzianym na rejestracjê konta, Wykonawcy zostan± poinformowani w e-mailu z zaproszeniem do aukcji. Niezarejestrowanie konta w terminie bêdzie skutkowa³o brakiem mo¿liwo¶ci wziêcia udzia³u w aukcji, c) login i has³o Wykonawcy s± generowane automatycznie przez system po zaakceptowaniu przez operatora wniosku rejestracyjnego z³o¿onego w systemie na wskazanej stronie, a nastêpnie przekazywane Wykonawcy drog± elektroniczn±, d) termin rozpoczêcia aukcji elektronicznej nie mo¿e nast±piæ wcze¶niej ni¿ dwa dni robocze od dnia przekazania zaproszenia, e) co najmniej na 1 dzieñ przed aukcj± w³a¶ciw±, zarejestrowani w systemie Wykonawcy bêd± mieli mo¿liwo¶æ wziêcia udzia³u w aukcji szkoleniowej, na której mo¿liwe jest zapoznanie siê z jej dzia³aniem i sprawdzenie mo¿liwo¶ci podpisania oferty bezpiecznym podpisem elektronicznym. Roszczenia Wykonawcy, który nie we¼mie udzia³u w aukcji szkoleniowej, a podczas aukcji w³a¶ciwej bêdzie mia³ problem z podpisaniem oferty, nie bêd± uwzglêdniane.
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ): a) Post±pienia sk³adane w toku aukcji elektronicznej bêd± podlega³y automatycznej ocenie i klasyfikacji. Zamawiaj±cy ustala post±pienie w wysoko¶ci 2.000,00 z³ - w zakresie ceny . b) W toku aukcji elektronicznej Wykonawcy za pomoc± formularza umieszczonego na stronie internetowej, umo¿liwiaj±cego wprowadzenie niezbêdnych danych w trybie bezpo¶redniego po³±czenia z t± stron±, sk³adaj± kolejne korzystniejsze post±pienia, podlegaj±ce automatycznej ocenie i klasyfikacji. Post±pienia pod rygorem niewa¿no¶ci, sk³ada siê opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ: a) komputer klasy PC, b) system operacyjny: Windows 7, Vista, XP, Linux. Zalecany: Windows 7, c) przepustowo¶æ ³±cza minimum: 64kbit/s d) przegl±darka internetowa: Internet Explorer od wersji 8.0 w wersjach wspieranych przez producenta oprogramowania Microsoft, Firefox od wersji 10.0 w wersjach wspieranych przez producenta oprogramowania Mozilla e) zalecana rozdzielczo¶æ: 1024 x 768 f) komunikacja szyfrowana certyfikatem SSL g) uprawnienia administratora do instalacji wtyczek ActiveX (IE) oraz Jar (Firefox)
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: a) Wykonawca musi posiadaæ kwalifikowany podpis elektroniczny oraz czytnik do w/w karty. b) Wykonawcy, którzy dysponuj± kwalifikowanym podpisem elektronicznym wystawionym przez zagraniczny podmiot certyfikuj±cy, zobowi±zani s± do³±czyæ do oferty wzór takiego podpisu. Zamawiaj±cy przeka¿e nastêpnie taki wzór podpisu do administratora systemu. c) W formularzu ofertowym nale¿y wpisaæ osobê uprawnion± do sk³adania ofert w imieniu Wykonawcy w trakcie aukcji elektronicznej. W przypadku, gdy bêdzie to inna osoba ni¿ podpisuj±ca ofertê nale¿y za³±czyæ do oferty pe³nomocnictwo dla tej osoby, podpisane przez osobê uprawnion± do reprezentowania Wykonawcy, z którego wynikaæ bêdzie prawo do reprezentowania Wykonawcy w aukcji elektronicznej. d) Zamawiaj±cy przeprowadzi aukcjê elektroniczn±, je¿eli zostan± z³o¿one co najmniej 2 oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu. Zaproszenie do udzia³u w aukcji elektronicznej zostanie wys³ane do Wykonawców za po¶rednictwem poczty elektronicznej.
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja jednoetapowa
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
a) Podstawowy czas trwania aukcji elektronicznej to 15 minut. b) Dogrywka bêdzie mia³a miejsce, je¶li w ci±gu ostatnich 3 minut czasu trwania aukcji zostanie z³o¿ona nowa oferta (nowe post±pienie). W takim przypadku aukcja zostanie przed³u¿ona od momentu z³o¿enia nowej oferty o 3 minuty plus liczba sekund dope³niaj±ca rozpoczêt± minutê, o ile nie padnie kolejna, przed³u¿aj±ca j± oferta. c) W przypadku nie przeprowadzenia aukcji lub gdy po jej przeprowadzeniu nie ulegnie zmianie najkorzystniejsza oferta wybrana na podstawie ofert z³o¿onych na pi¶mie - wi±¿±ca jest ocena ofert z³o¿onych na pi¶mie. d) Zamawiaj±cy nie uniewa¿ni aukcji elektronicznej po jej przeprowadzeniu, ani te¿ nie uniewa¿ni postêpowania aukcyjnego w przypadku wyst±pienia problemów zwi±zanych z czytnikiem kart lub PIN-em po stronie Wykonawcy lub po stronie wystawcy certyfikatu. e) Je¿eli w wyniku przeprowadzenia aukcji elektronicznej zostanie wybrana oferta najkorzystniejsza z ni¿sz± cen± ni¿ zaoferowana przez Wykonawcê na pi¶mie zwyciêzca przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiaj±cemu zestawienie ceny brutto wykonania przedmiotu zamówienia w nowym formularzu ofertowym uwzglêdniaj±cym wynik aukcji oraz Za³±cznik 1 A uwzglêdniaj±cy wynik aukcji. Ka¿da pozycja Za³±cznika 1 A musi byæ skorygowana proporcjonalnie o procent obni¿ki uzyskanej w wyniku aukcji elektronicznej w stosunku do ceny z³o¿onej w wersji papierowej.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena60
kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie 40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Dopuszczalne jest dokonywanie zmian Umowy o charakterze nieistotnym, przez co nale¿y rozumieæ zmiany nieodnosz±ce siê do kwestii, które podlega³y ocenie podczas wyboru Wykonawcy i takich, które gdyby by³y znane w momencie wszczêcia procedury, maj±cej na celu zawarcie Umowy, nie mia³yby wp³ywu na ilo¶æ podmiotów zainteresowanych t± procedur±. W powy¿szym kontek¶cie nie stanowi zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych przyk³adowo: zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± Umowy, numeru rachunku. 2. Okre¶laj±c warunki dokonania zmiany Umowy, sporz±dza siê protokó³ konieczno¶ci, bior±c pod uwagê w szczególno¶ci: 1) opis zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) koszt zmiany i sposób jego wyliczenia, 4) wp³yw zmiany na wysoko¶æ wynagrodzenia, 5) czas wykonania zmiany, 6) wp³yw zmiany na termin zakoñczenia Umowy. 3. Przewiduje siê mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej, z uwzglêdnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: 1) Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany osób, o których mowa w § 9 ust. 2 , w przypadku gdy dotychczasowe osoby nie mog± wykonywaæ powierzonych zadañ, przy czym nowa osoba musi spe³niaæ wymogi okre¶lone w SIWZ oraz spe³niaæ warunki, jakie by³y podstaw± do oceny oferty na poziomie nie ni¿szym, jak osoba zmieniana. Nie dopuszcza siê zmiany ww. osób przed rozpoczêciem wykonywania us³ug. Zmiana osoby musi byæ uzasadniona. 2) Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê terminu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku: a) powstania konieczno¶ci wykonania zamówieñ dodatkowych, których wykonanie jest niezbêdne dla wykonania przedmiotu Umowy, b) si³y wy¿szej lub klêski ¿ywio³owej, c) przed³u¿enia procedury wyboru oferty najkorzystniejszej , e) gdy zaistnieje inna, niemo¿liwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczno¶æ prawna, ekonomiczna, finansowa lub techniczna, skutkuj±ca brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacj± istotnych warunków zamówienia. 3) W przypadku wykonywania us³ug zamiennych lub ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, o czym mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia rozdz. IV pkt. 9, zmiana mo¿e dotyczyæ wynagrodzenia, terminu wykonania i innych okoliczno¶ci powsta³ych w zwi±zku z us³ugami zamiennymi lub ograniczeniem zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia. 4) W przypadku zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu Umowy. 4. W przypadku zmniejszenia lub ograniczenia zakresu przedmiotu Umowy, wynagrodzenie przys³uguj±ce Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiaj±cy zap³aci za wszystkie udokumentowane poniesione ju¿ koszty tego zakresu rzeczowego. 5. Je¿eli w toku realizacji przedmiotu Umowy Strony ustal± wykonanie us³ug zamiennych, to us³ugi pierwotnie planowane zostan± wy³±czone z zakresu zamówienia podstawowego na podstawie zakresu zmian okre¶lonych w protoko³ach konieczno¶ci oraz na podstawie cen jednostkowych i czynników kalkulacyjnych okre¶lonych w formularzu ofertowym Wykonawcy. Zakres us³ug zamiennych zostanie okre¶lony w protokole konieczno¶ci oraz w wycenie sporz±dzonym przez Zamawiaj±cego. Natomiast wynagrodzenie z tytu³u wykonania us³ug zamiennych zostanie ustalone na podstawie wyceny ofertowej Wykonawcy. Warunkiem wprowadzenia zmian do Umowy bêdzie potwierdzenie powsta³ych okoliczno¶ci w formie opisowej i ich uzasadnienie w protokole konieczno¶ci oraz zgoda Zamawiaj±cego na wprowadzenie tych us³ug zamiennych. 6. Przewiduje siê mo¿liwo¶æ dokonania zmiany Umowy zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 7. Zmiany uznaje siê za istotne, je¿eli : 1) zmienia siê ogólny charakter Umowy, w stosunku do charakteru Umowy w pierwotnym brzmieniu, 2) nie zmienia ogólnego charakteru Umowy, ale zachodzi co najmniej jedna z nastêpuj±cych okoliczno¶ci: a) zmiana wprowadza warunki, które, gdyby by³y postawione w prowadzonym postêpowaniu o udzielenie zamówienia, to wziêliby lub mogliby wzi±æ udzia³ inni Wykonawcy lub przyjêto by oferty innej tre¶ci, b) zmiana narusza równowagê ekonomiczn± Umowy na korzy¶æ Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w Umowie, c) zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres ¶wiadczeñ i zobowi±zañ wynikaj±cy z Umowy, 8. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy po okresie 12 m-cy realizacji umowy w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i us³ug, 2) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podst. art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 28/02/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.