eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lędziny › Utrzymanie czystości na terenie miasta Lędziny w 2014 roku.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-30

Lędziny: Utrzymanie czystości na terenie miasta Lędziny w 2014 roku.
Numer ogłoszenia: 282891 - 2013; data zamieszczenia: 30.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 507982 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Lędziny, ul. Lędzińska 55, 43-143 Lędziny, woj. śląskie, tel. , faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości na terenie miasta Lędziny w 2014 roku..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Utrzymanie czystości I. obsługa akcji - Dzień ziemi i Sprzątanie świata - usunięcie zebranych odpadów z wyznaczonych punktów miasta i utylizacja na wysypisku śmieci; wraz z wcześniejszym dostarczeniem worków i jednorazowych rękawic. II. obsługa imprez -plenerowych: utrzymania czystości w trakcie ich trwania jak i po ich zakończeniu: zamiatanie ręczne lub mechaniczne, oczyszczenie z nanosu i trawy zleconego terenu, jednokrotnie przed (na polecenie Inspektora Wydziału Infrastruktury i Gospodarki Miejskiej) i po imprezie oraz na bieżąco w trakcie imprezy wraz z rozstawieniem i późniejszym opróżnieniem i utylizacją workowych koszy 100 l, kontenerów 1100 l i kontenerów 7m3. III. usuwanie napisów: z urządzeń placu zabaw, wiat przystankowych, murów i podobnych powierzchni poprzez zmywanie rozpuszczalnikiem lub zamalowanie do stanu pierwotnego, chemiczne usuwanie plam olejowych z chodników lub parkingów. IV. usuwanie śmieci z przydrożnych koszy wraz z utylizacją ( ok. 150szt). Opróżnianie raz w tygodniu ( piątek ) w godz. 700 do 1600 wraz z uprzątnięciem terenu wokół nich. Dopuszcza się zlecenia opróżniania koszy w wybranych miejscach dwa razy w tygodniu. V. postawienie kosza ulicznego na wskazanym przez Inspektora Wydziału Infrastruktury i Gospodarki Miejskiej miejscu ( bez kosztów zakupu ). VI. wywóz śmieci i odpadów z kontenerów - nie częściej niż jeden raz w miesiącu VII. Sprzątanie wiat przystankowych w tym: - zamiatanie przystanku wraz z przyległym terenem raz w tygodniu - w piątek (w okresie zimowym odśnieżanie terenu wokół) - mycie siedzisk ( raz w tygodniu - w piątek ) - mycie wiaty - ( bez siedzisk ) na polecenie Inspektora Wydziału Infrastruktury i Gospodarki Miejskiej (nie częściej niż raz w miesiącu). VIII. wyjazd interwencyjny - drobna praca porządkowa powodująca usunięcie wszelkich zanieczyszczeń na zgłoszenie Straży Miejskiej lub Inspektora Wydziału Infrastruktury i Gospodarki Miejskiej; realizacja do 2 godzin od zgłoszenia. IX. Sprzątanie nawierzchni placu zabaw z wszelkich zanieczyszczeń i śmieci oraz urządzeń zabawowych z żwirku, piasku i innych zanieczyszczeń a także oględziny stanu technicznego urządzeń pod względem dewastacji, zniszczeń, uszkodzeń mechanicznych i braków w wyposażeniu raz w tygodniu - w piątek. Raport z wykrytych zniszczeń, uszkodzeń oraz aktualny stan urządzeń i nawierzchni należy odnotować w karcie oględzin danego placu zabaw a następnie zgłosić w każdy poniedziałek do godz.10:00 w Wydziale Infrastruktury i Gospodarki Miejskiej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ROMAR, ul. Mieszka I 16, 43-155 Bieruń, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 77013,72

  • Oferta z najniższą ceną: 77013,72 / Oferta z najwyższą ceną: 273931,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.