To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-30
Lędziny: Utrzymanie czystości na terenie miasta Lędziny w 2014 roku.
Numer ogłoszenia: 282891 - 2013; data zamieszczenia: 30.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 507982 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Lędziny, ul. Lędzińska 55, 43-143 Lędziny, woj. śląskie, tel. , faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości na terenie miasta Lędziny w 2014 roku..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Utrzymanie czystości I. obsługa akcji - Dzień ziemi i Sprzątanie świata - usunięcie zebranych odpadów z wyznaczonych punktów miasta i utylizacja na wysypisku śmieci; wraz z wcześniejszym dostarczeniem worków i jednorazowych rękawic. II. obsługa imprez -plenerowych: utrzymania czystości w trakcie ich trwania jak i po ich zakończeniu: zamiatanie ręczne lub mechaniczne, oczyszczenie z nanosu i trawy zleconego terenu, jednokrotnie przed (na polecenie Inspektora Wydziału Infrastruktury i Gospodarki Miejskiej) i po imprezie oraz na bieżąco w trakcie imprezy wraz z rozstawieniem i późniejszym opróżnieniem i utylizacją workowych koszy 100 l, kontenerów 1100 l i kontenerów 7m3. III. usuwanie napisów: z urządzeń placu zabaw, wiat przystankowych, murów i podobnych powierzchni poprzez zmywanie rozpuszczalnikiem lub zamalowanie do stanu pierwotnego, chemiczne usuwanie plam olejowych z chodników lub parkingów. IV. usuwanie śmieci z przydrożnych koszy wraz z utylizacją ( ok. 150szt). Opróżnianie raz w tygodniu ( piątek ) w godz. 700 do 1600 wraz z uprzątnięciem terenu wokół nich. Dopuszcza się zlecenia opróżniania koszy w wybranych miejscach dwa razy w tygodniu. V. postawienie kosza ulicznego na wskazanym przez Inspektora Wydziału Infrastruktury i Gospodarki Miejskiej miejscu ( bez kosztów zakupu ). VI. wywóz śmieci i odpadów z kontenerów - nie częściej niż jeden raz w miesiącu VII. Sprzątanie wiat przystankowych w tym: - zamiatanie przystanku wraz z przyległym terenem raz w tygodniu - w piątek (w okresie zimowym odśnieżanie terenu wokół) - mycie siedzisk ( raz w tygodniu - w piątek ) - mycie wiaty - ( bez siedzisk ) na polecenie Inspektora Wydziału Infrastruktury i Gospodarki Miejskiej (nie częściej niż raz w miesiącu). VIII. wyjazd interwencyjny - drobna praca porządkowa powodująca usunięcie wszelkich zanieczyszczeń na zgłoszenie Straży Miejskiej lub Inspektora Wydziału Infrastruktury i Gospodarki Miejskiej; realizacja do 2 godzin od zgłoszenia. IX. Sprzątanie nawierzchni placu zabaw z wszelkich zanieczyszczeń i śmieci oraz urządzeń zabawowych z żwirku, piasku i innych zanieczyszczeń a także oględziny stanu technicznego urządzeń pod względem dewastacji, zniszczeń, uszkodzeń mechanicznych i braków w wyposażeniu raz w tygodniu - w piątek. Raport z wykrytych zniszczeń, uszkodzeń oraz aktualny stan urządzeń i nawierzchni należy odnotować w karcie oględzin danego placu zabaw a następnie zgłosić w każdy poniedziałek do godz.10:00 w Wydziale Infrastruktury i Gospodarki Miejskiej.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ROMAR, ul. Mieszka I 16, 43-155 Bieruń, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 77013,72
Oferta z najniższą ceną: 77013,72 / Oferta z najwyższą ceną: 273931,20
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LĘDZIN
więcej: przetargi w Lędzinach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUGI SPRZĄTANIA W CENTRUM REKREACYJNO-SPORTOWYM UKIEL W OLSZTYNIE W ROKU 2024
- Usługi związane z koszeniem poboczy, rowów dróg gminnych oraz terenów zielonych na terenie Gminy Sanok w roku 2024
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z obiektów i terenów publicznych Gminy Tarnów w 2024 r.
- Organizacja i przeprowadzenie pikniku dla pracowników i emerytów Uniwersytetu w Siedlcach.
- "Bieżące utrzymanie infrastruktury przystankowej w Czechowicach-Dziedzicach"
- Utrzymanie miejsc pamięci narodowej, administrowanych przez Urząd Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy w okresie 1093 dni od dnia 23.12.2024 r.
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.