eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie przewozu osób uczestniczących w rehabilitacji. Zamówienie realizowane jest w związku z realizacją projektu naukowo - badawczego "SPRINTT - Sarkopenia oraz zespół fizycznej słabości u osób starszychwieloskładnikowe strategie leczenia".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-20

Ogłoszenie nr 28284 - 2017 z dnia 2017-02-20 r.

Kraków: Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie przewozu osób uczestniczących w rehabilitacji. Zamówienie realizowane jest w związku z realizacją projektu naukowo - badawczego "SPRINTT - Sarkopenia oraz zespół fizycznej słabości u osób starszych: wieloskładnikowe strategie leczenia".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
SPRINTT - Sarkopenia oraz zespół fizycznej słabości u osób starszych: wieloskładnikowe strategie leczenia (grant nr 115621)

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 738-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum, krajowy numer identyfikacyjny 127000040, ul. ul. Św. Anny  12, 31008   Kraków, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 12 433 27 29, faks 12 398 37 01, e-mail dzp@cm-uj.krakow.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia Publiczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie przewozu osób uczestniczących w rehabilitacji. Zamówienie realizowane jest w związku z realizacją projektu naukowo - badawczego "SPRINTT - Sarkopenia oraz zespół fizycznej słabości u osób starszych: wieloskładnikowe strategie leczenia".

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

141.2711.131.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie przewozu osób uczestniczących w rehabilitacji. Zamówienie realizowane jest w związku z realizacją projektu naukowo - badawczego "SPRINTT - Sarkopenia oraz zespół fizycznej słabości u osób starszych: wieloskładnikowe strategie leczenia". 1.1Przewóz dotyczy Grupy uczestników projektu SPRINTT, maksymalnie 14 osobowej oznaczonej jako Grupa. 1.2Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.2.1Zapewnienie transportu / przewozu Grupy uczestników projektu na trasie obejmującej dowóz z punktu wskazanego przez Zamawiającego na zajęcia rehabilitacyjne i przywóz z zajęć rehabilitacyjnych do punktów wskazanych przez Zamawiającego zgodnie z podanym wzorem wykazu kursów dla Grupy uczestników stanowiącym załącznik do Umowy, 2 razy w tygodniu. Grupa będzie liczyła maksymalnie 14 osób (osoby w wieku powyżej 70 lat). 1.2.2Przewóz Grupy realizowany będzie na terenie Krakowa. 1.2.3Zamawiający rozumie przez jeden przewóz (kurs) uczestników projektu dowóz uczestników z punktu wskazanego przez Zamawiającego na zajęcia rehabilitacyjne i przywóz z zajęć rehabilitacyjnych do punktów wskazanych przez Zamawiającego. 1.3Zamawiający wymaga środka transportu pojazdu samochodowego przeznaczonego konstrukcyjnie do jednoczesnego przewozu 14 osób i kierowcy, zwane dalej pojazdami. 1.4Wykonawca opracuje, na podstawie uzyskanych od Zamawiającego miejsc zbiórki dla Grupy, trasę umożliwiającą dowóz uczestników projektu w jak najkrótszym czasie do miejsca przeznaczenia z zapewnieniem punktualnego dowozu uczestników na zajęcia rehabilitacyjne. W przypadku konieczności zmiany trasy ze względu na utrudnienia w ruchu, Wykonawca bezpośrednio lub za pośrednictwem kierowcy zawiadomi Zamawiającego o zmianie trasy przejazdu w danym dniu. 1.5Wykonawca jest zobowiązany do podstawienia każdorazowo pojazdu transportującego (pojazd samochodowy przeznaczony konstrukcyjnie do jednoczesnego przewozu 14 osób i kierowcy, zwane dalej pojazdem) do wyznaczonego punktu zbiórki (punktu A - określonego w pkt 1.12.3) 15 minut przed wyznaczoną godziną odjazdu, a następnie po sprawdzeniu listy obecności przez kierowcę, przewóz uczestników do punktu docelowego (punktu B- punktu wykonania zajęć rehabilitacyjnych zlokalizowanego przy ul. Komuny Paryskiej 24). 1.6Po okresie oczekiwania 1 godz. 30 min (+/- 10 minut) lub ponownym podstawieniu pojazdu transportującego na ul. Komuny Paryskiej 24 po tym samym czasie (1 godz. 30 min (+/- 10 minut)) i ponownym sprawdzeniu listy obecności przez kierowcę, Wykonawca odwiezie uczestników projektu SPRINTT do punktu A (pierwotnego punktu zbiórki). 1.7Ze względu na fakt, że uczestnikami projektu są osoby starsze tj. po 70 roku życia, wykonujący transport kierowcy zobowiązani są, w miarę potrzeby, do pomocy podczas wsiadania i wysiadania z pojazdu oraz ewentualnego doprowadzenia danej osoby do miejsca siedzącego oraz upewnienia się, czy wszystkie osoby siedzą bezpiecznie (z uwzględnieniem zapięcia pasów bezpieczeństwa) przed rozpoczęciem podróży. 1.8Kierowca pojazdu otrzymuje od Zamawiającego listę obecności uczestników projektu stanowiących Grupę - najpóźniej w pierwszym dniu wypadających zajęć dla Grupy, przed zbiórką. Lista będzie zawierała imiona i nazwiska uczestników projektu korzystających z usług transportu na zajęcia rehabilitacyjne. 1.9Lista uczestników, dostarczona kierowcy i na bieżąco aktualizowana, w miarę włączania do Grupy nowych uczestników, ma być za każdym razem odczytana przez kierowcę przed rozpoczęciem kursu i stanowi zarazem listę obecności uczestników w danym dniu. Przedstawiciel Zamawiającego dostarczy Wykonawcy drogą elektroniczną zaktualizowaną listę obecności uczestników dla Grupy za każdym razem, kiedy zmieni się skład uczestników Grupy w dniu poprzedzającym, w którym będzie odbywał się kurs. 1.10Kierowca jest zobowiązany do zaznaczenia na liście osób nieobecnych. Osoby wyczytywane potwierdzają ustnie swoją obecność. 1.11Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontaktu telefonicznego z kierowcami pojazdów (przekazanie Zamawiającemu kontaktu telefonicznego nastąpi wraz z podpisaniem umowy). 1.12Przedmiot zamówienia w zakresie przewozu Grupy obejmuje w szczególności: 1.12.1Przewóz Grupy (maksymalnie 14 osób) odbywać się będzie w poniedziałki i czwartki z wyznaczonych punktów zbiórki (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy lub dni, w których z innych przyczyn rehabilitacja nie odbędzie się. Zamawiający poinformuje Wykonawcę telefonicznie i mailowo z jednodniowym wyprzedzeniem o odwołanych zajęciach) z wyznaczonych punktów zbiórki. 1.12.2Zajęcia rehabilitacyjne Grupy odbywać się będą w poniedziałki i czwartki w godzinach: 10:00 - 11:30. 1.12.3Punkty zbiórki Grupy: a)1 punkt zbiórki: Nowy Kleparz (zatoczka naprzeciwko przystanku autobusu linii 130) (punkt A). Zbiórka o godzinie 8: 20. Po sprawdzeniu listy obecności przez kierowcę odjazd o godzinie 8:35. Kierowca zobowiązany jest do podstawienia pojazdu na miejsce zbiórki godz. 8:15. b)2 punkt zbiórki: przy ul. Kałuży, za hotelem Cracovia godzina 9:00-9:05 c)3 punkt zbiórki: Pętla autobusowa Borek Fałęcki godzina 9:30 1.12.4 Dojazd do ośrodka Nowa Rehabilitacja znajdującego się przy ul. Komuny Paryskiej 24 w Krakowie na godzinę 9.45. (punkt B) 1.12.5 Okres oczekiwania pojazdu na uczestników projektu 1 godz. 30 min. (+/- 10 minut) lub kolejne podstawienie pojazdu na godzinę 11.30 i po sprawdzeniu listy obecności przez kierowcę, odjazd spod ośrodka Nowa Rehabilitacja i odwiezienie uczestników projektu na punkty zbiórki, z których uprzednio zostali zabrani. 1.12.6 Maksymalna ilość kursów dla Grupy to 33 kursy. 2.Zamawiający zastrzega, że punkty zbiórki dla Grupy mogą ulec zmianie. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o zmianie punktu zbiórki drogą mailową lub telefonicznie na tydzień przed planowaną zmianą miejsca zbiórki. 3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5.Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, czyli sukcesywnie od daty zawarcia umowy do 30.04.2017 r. 6.Zamawiający po zawarciu umowy, powiadomi Wykonawcę o rozpoczęciu pierwszego kursu na dwa dni kalendarzowe przed rozpoczęciem pierwszego kursu. 7.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty kalkulację cenową, odpowiednio do wzoru stanowiącego Załącznik A do Formularza oferty. 8.W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. 9.Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści. 10.Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ. 11.Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób, 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego, 60112000-6- Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego. 12.Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ. 13.Oryginał SIWZ podpisany w imieniu Zamawiającego przez osoby uprawnione, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej www.dzp.cm-uj.krakow.pl. 14.Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a p.z.p. dotyczące wymogu zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań. 14.1.Zamawiający wymaga, aby nie później niż w dniu podpisania umowy Wykonawca zatrudnił na czas trwania realizacji przedmiotu umowy jednego kierowcę na podstawie umowy o pracę. 14.2.Opis zadań zatrudnionego kierowcy: 1)sprawdzanie listy obecności uczestników rehabilitacji, 2)pomoc przy wsiadaniu / wysiadaniu uczestników rehabilitacji, 3)zapewnienie sprawnej komunikacji oraz wysokiej jakości i staranności przy realizacji zamówienia, 4)dowożenie uczestników Grupy z miejsc zbiórki do ośrodka rehabilitacyjnego oraz z ośrodka rehabilitacyjnego do miejsc zbiórki z zachowaniem opracowanej trasy oraz godzin, 5)bieżąca i ścisła współpraca z Zamawiającym, informowanie o wszelkich sytuacjach mogących mieć istotny wpływ na realizację zamówienia. 14.3.Wykonawca w dniu podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób wskazanych w pkt. 14.1 na podstawie umowy o pracę, czyli dotyczące pracowników zaangażowanych przy realizacji niniejszej umowy we wskazanym w SIWZ zakresie (np. oświadczenia, zanonimizowane umowy lub inne dokumenty). 14.4.Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest przedstawić bieżące dokumenty potwierdzające, że przedmiot umowy jest wykonywany przez osoby będące pracownikami, o których mowa w pkt. 14.1. 14.5.W przypadku niezatrudnieniu w trakcie realizacji przedmiotu umowy osób, o których mowa w pkt. 14.1 lub nieprzedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie dokumentów poświadczających zatrudnienie osób wskazanych w pkt. 14.1 na umowę o prace w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną określoną w projekcie umowy. 15.Pracownik Wykonawcy (kierowca) powinien być odpowiednio ubrany (czysto i schludnie) oraz nosić identyfikator, na którym znajdować się będzie imię i nazwisko oraz nazwa firmy zatrudniającej pracownika. 16.Pracownik Wykonawcy (kierowca) powinien znać topografię miasta Krakowa, ze szczególnym uwzględnieniem tras przejazdu dla Grupy. 17.Wykonawca zapewni uczestnikom odpowiadające rodzajowi transportu warunki bezpieczeństwa i higieny oraz takie warunki, jakie ze względu na rodzaj transportu uważa się za niezbędne, z uwzględnieniem potrzeb osób starszych (miejsca siedzące, pasy bezpieczeństwa, pomoc kierowcy przy wsiadaniu, wysiadaniu). 18.Wykonawca zobowiązany jest do niezawodnej realizacji przewozu osób i punktualności, co warunkuje uczestnictwo transportowanych w zajęciach rehabilitacyjnych. 19.Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usług transportowych odpowiednimi do rodzaju przewozu osób pojazdami mieszczącymi co najmniej 14 pasażerów, spełniającymi cechy techniczne i jakościowe. 20.Pojazdy przeznaczone do transportu uczestników będą oznakowane logo projektu SPRINTT, umieszczonym na tekturowej tablicy za przednią szybą pojazdu o wielkości zapewniającej czytelność napisu osobom znajdującym się w miejscu zbiórki. Zamawiający dostarczy kierowcy logo projektu najpóźniej w pierwszym dniu wypadających zajęć dla Grupy, przed zbiórką. 21.Przewozy realizowane będą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne (aktualne badanie techniczne dopuszczające je do ruchu) określone w przepisach ustawy - Prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997 r. i innych przepisach związanych z przewozem osób, w tym ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym. Ponadto pojazdy Wykonawcy zaoferowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać ważną polisę OC. 22.Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania pojazdów w czystości. 23.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą za szkody majątkowe i osobowe powstałe w związku z wykonywaniem przez niego usług transportowych objętych przedmiotem zamówienia, w tym za skutki spowodowane u przewożonych osób ewentualnymi wypadkami drogowymi. 24.Zamawiający nie będzie ponosić żadnych dodatkowych (związanych z awarią, naprawą, remontem) kosztów związanych z eksploatacją pojazdów przez Wykonawcę. 25.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości przewozów w czasie trwania umowy objętych jej przedmiotem. Niezrealizowanie pozostałej części wartości przedmiotu umowy nie będzie stanowiło podstaw do zgłaszania przez Wykonawcę roszczeń z tego tytułu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 60112000-6
Dodatkowe kody CPV: 60140000-1, 60100000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT15017.24
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
MAL-BUS Malik Ewa, Malik Konrad Spółka Jawna,  malbus@poczta.onet.pl,  Czułów 16, Liszki,  32-060,  Czułów 16, Liszki,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8161.56
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6600.17
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12438.36
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.