eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kleszczów › Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw w Publicznym Przedszkolu Samorządowym w Łękińsku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-27

Kleszczów: Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw w Publicznym Przedszkolu Samorządowym w Łękińsku
Numer ogłoszenia: 282819 - 2011; data zamieszczenia: 27.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczne Przedszkole Samorządowe w Łękińsku , ul. Szkolna 18, 97-410 Kleszczów, woj. łódzkie, tel. 44 731 46 00, faks 44 731 46 00.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppslekinsko.bip.kleszczow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Publiczne Przedszkole Samorządowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw w Publicznym Przedszkolu Samorządowym w Łękińsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż fabrycznie nowego wyposażenia placu zabaw w Publicznym Przedszkolu Samorządowym w Łękińsku, w tym : 1/ zestaw wielofunkcyjny składający się z czterech wież, poziomych podestów, czterech zjeżdżalni, schodów wejściowych z poręczami,ławeczki z oparciem, elementu wejściowego wspinaczkowego, elementu sprawnościowego typu grzybek, paneli dekoracyjnych, edukacyjnych; 2/ zestaw z piaskownicą składający się z dwóch domków z daszkami z desek, cztery ławeczki, w domku po dwie ściany z panelami zabawowo-edukacyjnymi. Szczegółowy opis zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w niniejszym postępowaniu działalności; Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku wg metody spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają wiedzę i doświadczenie tj. wykonali zgodnie z umową i prawidłowo ukończyli (w tym okresie zakończyli) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - co najmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartości przedmiotowi zamówienia tj. dostawę i montaż zestawów urządzeń zabawowych o wartości 50 000 brutto lub zbliżonej- każde, potwierdzone dokumentami o ich należytym wykonaniu Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku wg metody spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku wg metody spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku wg metody spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku wg metody spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

w celu potwierdzenia, że oferowane zestawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego do oferty należy dołączyć: 1/ charakterystykę zestawu wielofunkcyjnego wraz z kartami katalogowymi i obrazem proponowanego zestawu 2/ charakterystykę zestawu z piaskownicą wraz z kartami katalogowymi i obrazem proponowanego zestawu 3/ zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli, jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom - PN-EN-1176 oraz PN-EN-1177 lub europejskim normom zharmonizowanym.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 przewiduje zmianę umowy w następujących przypadkach: 1. z powodu uzasadnionych zmian w zakresie przedmiotu zamówienia proponowanych przez Wykonawcę lub Zamawiającego, jeżeli zmiany są korzystne dla Zamawiającego i nie spowodują podwyższenia wynagrodzenia, 2. z powodu okoliczności siły wyższej, wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynnik zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć i zapobiec jego następstwom, 3. z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ppslekinsko.bip.kleszczow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Publiczne Przedszkole Samorządowe w Łękińsku, ul. Szkolna 18, Łękińsko, 97-410 Kleszczów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2011 godzina 13:00, miejsce: PPS w Łękińsku, ul. Szkolna 18, pokój Dyrektora Przedszkola.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.