eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świekatowo › Organizacja placu zabaw, dostosowanie pomieszczeń toalet dla dzieci i personelu oraz wyposażenie w ramach projektu pn. Uśmiech przedszkolaka - dla 3 oddziałów przedszkolnych przy SP w Świekatowie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-26

Świekatowo: Organizacja placu zabaw, dostosowanie pomieszczeń toalet dla dzieci i personelu oraz wyposażenie w ramach projektu pn. Uśmiech przedszkolaka - dla 3 oddziałów przedszkolnych przy SP w Świekatowie.
Numer ogłoszenia: 282776 - 2014; data zamieszczenia: 26.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świekatowo, Referat Budownictwa , ul. Dworcowa 20A, 86-182 Świekatowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3322012, faks 052 3322012.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiekatowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja placu zabaw, dostosowanie pomieszczeń toalet dla dzieci i personelu oraz wyposażenie w ramach projektu pn. Uśmiech przedszkolaka - dla 3 oddziałów przedszkolnych przy SP w Świekatowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje sprzedaż produktów oraz dostawę wraz z montażem, instalacją i innymi niezbędnymi pracami , do siedziby wskazanej przez Zamawiającego dla następujących zadań: 1. Wyposażenie placu zabaw dla 3 oddziałów przedszkolnych przy SP w Świekatowie. 2. Dostosowanie pomieszczeń sanitarnych ( toalet dla dzieci i personelu), 3. Zakup i dostawa wyposażenia dla 3 oddziałów przedszkolnych przy SP w Świekatowie. Opis szczegółowy zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia są dostawy/zakupy wraz z montażem polegające na wyposażeniu placu zabaw przy SP w Świekatowie, dostosowaniu pomieszczeń toalet dla dzieci i personelu oraz pozostałe wyposażenie 3 oddziałów przedszkolnych w sprzęt AGD do utrzymania czystości w pomieszczeniach przedszkolnych, wyposażenie kuchni w elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego, zakup i montaż mebli przedszkolnych , mebli do szatni i innych pomieszczeń gospodarczych, zakup wyposażenia wypoczynkowego, zakup gier, zabawek i pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego, audiowizualnego, tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem, zakup kserokopiarek , oprogramowania do zarządzania w przedszkolu itp. w ramach projektu pn. Uśmiech przedszkolaka. Dostarczone produkty muszą być wniesione do pomieszczenia Zamawiającego. W przypadku elementów wymagających montażu, zamówienie obejmuje również ich montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego ( na placu zabaw i w pomieszczeniach przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Świekatowie). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6, 7, 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia stanowiącym trzy (3) części zamówienia. Dodatkowo wyposażenie placu zabaw przy SP w Świekatowie oraz dostosowanie pomieszczeń sanitarnych opisano w uproszczonym projekcie i przedmiarze prac/robót . Zamawiający dopuszcza składanie ofert dla każdej części oddzielnie. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybrane części Zamówienia lub na całość przedmiotu zamówienia opisanego w załącznikach nr 6,7,8 do SIWZ. a) CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA . - Organizacja placu zabaw (Wyposażenie placu zabaw) . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia , w opisie projektu i w przedmiarze robót. b) CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA. Wyposażenie pomieszczeń - dostosowanie toalet dla dzieci i personelu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w załączonym przedmiarze robót montażowych. C) CZĘŚĆ 3 ZAMÓWIENIA. WYPOSAŻENIE 3 ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH PRZY SP ŚWIEKATOWO. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć asortyment zgodnie ze złożoną ofertą i opisem przedmiotu zamówienia będącym załącznikiem Nr 6, 7, 8 do SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia o wysokim standardzie, zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej, obowiązującymi normami i należytą starannością. Koszt transportu, rozładunku, montażu i instalacji (sprzęt) ponosi wykonawca. Ponosi on również odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w czasie transportu. Asortyment musi być wolny od wad i dopuszczony do stosowania w placówkach oświatowych. Zakres realizacji zamówienia obejmuje sprzedaż produktów oraz dostawę z montażem (do SP w Świekatowie), instalację i inne niezbędne prace np.: {przeszkolenie z obsługi sprzętu elekt,, tablicy interaktywnej). W przypadku elementów wymagających montażu (np. meble) zamówienie obejmuje również ich montaż w miejscu wskazanym przez dyrektora szkoły. Wszystkie produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być wyrobami fabrycznie nowymi. Wymaga się aby sprzęt byt zbudowany z nowych części nieużywanych, nieregenerowanych. Wolny od wad spełniający wszelkie wymagania dotyczące bezpieczeństwa, wysokiej jakości zgodny lub przewyższający wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Asortyment musi posiadać wszelkie niezbędne certyfikaty, aprobaty itp. oraz spełniać wymagane normy. W przypadku sprzętu elektronicznego spełniać wymagania zużycia energii obowiązujące w polskim prawie. Dla sprzętu elektronicznego podane parametry techniczne należy traktować jako minimalne. Instrukcje obsługi muszą być w języku polskim. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w odpowiedzi do jednej, kilku lub wszystkich części przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne. Podane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne materiałów ( producent, pochodzenie, itp.) - jeżeli występują, mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych do wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem, by parametry jakościowe i cechy użytkowe rozwiązań równoważnych nie były gorsze od opisanych przez Zamawiającego. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w w/w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w zestawieniu i opisie przedmiotu zamówienia oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. 1) Użyte w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia - jeżeli występują, nazwy materiałów i urządzeń lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów służą jedynie i wyłącznie określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno - użytkowych założonych w dokumentacji technicznej dla danego typu rozwiązań, nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Nie są one w żaden sposób wiążące przyszłego wykonawcę do ich stosowania. 2) Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno - użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w opisie przedmiotu zamówienia. 3) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do materiałów i urządzeń równoważnych dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/ wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości) oraz dokumentację techniczno - ruchową. 4) Dopuszcza się zamienne rozwiązania (w oparciu o produkty innych producentów) pod warunkiem: - spełnienia co najmniej takich samych lub lepszych właściwości technicznych, - przedstawienia zamiennych rozwiązań na piśmie (dane techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania),.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca 37.50.00.00 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw 37.52.00.00 - Zabawki 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 39.71.00.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego 39.72.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego inny niż elektryczny 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 44.41.00.00 - Artykuły łazienkowe i kuchenne 44.41.10.00 - Wyroby sanitarne 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Składając ofertę Wykonawca nie jest zobowiązany wnieść wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące : 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Na potwierdzenie warunków udziału dotyczących posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania w niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia , nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące : 1) posiadania wiedzy i doświadczenia, Na potwierdzenie warunków udziału dotyczących posiadania wiedzy i doświadczenia w niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia , nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące : 1) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Na potwierdzenie warunków udziału dotyczących dysponowania potencjałem technicznym do wykonania zamówienia w niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia , nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące : 1) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie warunków udziału dotyczących dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamówienia w niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia , nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące : 1) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Na potwierdzenie warunków udziału dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej do wykonania zamówienia w niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia , nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ). 2.Wypełnione formularze cenowe na całość zamówienia lub na część zamówienia stanowiące załączniki Nr 1,2,3 do oferty wykonawcy dla części 1, 2, 3 . 3.Pełnomocnictwo w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się jakiegokolwiek udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunki zmiany umowy zostały opisane we wzorze umowy - załącznik Nr 5 do SIWZ. Wszystkie zmiany muszą być zawarte na podstawie aneksu do umowy wprowadzającego te zmiany podpisanego przez obie strony umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swiekatowo.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Świekatowo,86-182 Świekatowo,ul. Dworcowa 20a, pok. nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać do dnia 10.09.2014 r. do godz.10:00 w siedzibie zamawiającego, Urząd Gminy Świekatowo, ul. Dworcowa 20a, pokój Nr 8 lub przesłać na adres Zamawiającego podany w SIWZ..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Uśmiech przedszkolaka - realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.