eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa i montaż wyposażenia pokoi hotelowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-08-26

Warszawa: Dostawa i montaż wyposażenia pokoi hotelowych
Numer ogłoszenia: 282626 - 2014; data zamieszczenia: 26.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Domy Wczasowe WAM Sp. z o.o. , ul. Syrokomli 6, 03-335 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 188 51 62, faks 22 188 51 63.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rewita.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia pokoi hotelowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia pokoi hotelowych. Poniżej wymienione elementy wyposażenia zawartego w opisie wyposażenie są szczegółowo opisane w opisie ogólnym technicznym do projektu architektury wnętrz Pawilonów nr 2 Sieja, nr 3 Sandacz, nr 4 Szczupak. Opis szczegółowy znajduje się również w zawartości rysunkowej projektu architektury wnętrz. Rozpatrując opis wyposażenie, rozliczenie materiałowe ogólne, należy traktować opis ogólny techniczny projektu architektury wnętrz jak i część rysunkową jako integralny element opisu wyposażenia . Załącznik Nr 5 do SIWZ - Projekt aranżacji wnętrz, Załącznik Nr 5A do SIWZ - Opis robót wykończeniowych do projektu aranżacji wnętrz, Załącznik Nr 5B do SIWZ - Opis ogólny techniczny do projektu aranżacji wnętrz Postępowanie podzielone jest na cztery zadania: Zadanie nr 1 . Dostawa pościeli, ręczników , firan, zasłon (firany, zasłony, kołdry, poduszki, poszewki na poduszki, poszwy na kołdry, prześcieradła, ręczniki,) szczegółowo opisanych w załączniku Nr 3, 5, 5A, 5B do SIWZ. Po podpisaniu umowy w terminie do 3 dni Wykonawca dostarczy próbki materiałów oraz kolorystykę (prześcieradeł, poszew, ręczników, kołder, firan, itp.), z jakich będzie wykonany przedmiot zamówienia. Zadanie nr 2: Dostawa telewizorów (telewizory LED, uchwyty ścienne do telewizorów) szczegółowo opisanych w załączniku Nr 3A, 5, 5A, 5B do SIWZ. Zadanie nr 3: Dostawa sprzętu AGD (minibary, zestawy powitalne, lampy wolnostojące) szczegółowo opisanych w załączniku Nr 3B, 5, 5A, 5B do SIWZ. Zadanie nr 4: Dostawa i montaż mebli (szafki, stoły, krzesła, lóżka) szczegółowo opisanych w załączniku Nr 3C, 5, 5A, 5B do SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, do 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.24.40.00-8, 30.19.58.00-0, 31.51.90.00-7, 31.52.11.00-5, 32.32.00.00-2, 34.92.84.80-6, 39.50.00.00-7, 39.51.21.00-5, 39.51.25.00-9, 39.52.50.00-8, 39.53.30.00-7, 39.14.30.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w następujących wysokościach: Zadanie 1 Dostawa pościeli, ręczników , firan, zasłon 2500,00 zł., Zadanie 2 Dostawa telewizorów 900,00 zł., Zadanie 3 Dostawa sprzętu AGD 900,00 zł, Zadanie 4 Dostawa i montaż mebli 5000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275, z późn. zm.).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ZADANIE NR 1: Zamawiający uzna spełnienie warunku określonego w pkt. III.3.2) jeżeli Wykonawca: w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonał co najmniej dwie dostawy obejmujące swym zakresem dostawy adekwatne do przedmiotu zamówienia tj. pościeli, firan, zasłon, chodników, o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto KAŻDA oraz załączy dokument potwierdzający, że dostawa ta została wykonana należycie. ZADANIE NR 2: Zamawiający uzna spełnienie warunku określonego w pkt. III.3.2)jeżeli Wykonawca: w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonał co najmniej dwie dostawy obejmujące swym zakresem dostawy adekwatne do przedmiotu zamówienia tj. dostawy telewizorów, o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 zł brutto KAŻDA oraz załączy dokument potwierdzający, że dostawa ta została wykonana należycie. W zadaniu nr 3 nie jest wymagane. Zadanie 4: Zamawiający uzna spełnienie warunku określonego w pkt. III.3.2)jeżeli Wykonawca: w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonał co najmniej dwie dostawy obejmujące swym zakresem dostawy adekwatne do przedmiotu zamówienia tj. mebli hotelowych , o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto KAŻDA oraz załączy dokument potwierdzający, że dostawa ta została wykonana należycie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta składana przez Wykonawcę winna zawierać: 1) Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3, 3A, 3B, 3C do SIWZ, 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z załączonych dokumentów wymaganych postanowieniami pkt 5 SIWZ. 4) oświadczenia i dokumenty, w formie oryginału lub kserokopii wymienione w pkt 5 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które zostały przedstawione poniżej: 1) Dopuszcza się możliwość zmiany przedmiotu zamówienia po podpisaniu umowy, pod warunkiem wycofania z produkcji objętego umową (modelu lub typu) i zastąpienie ich nowocześniejszymi modelami o lepszych parametrach technicznych korzystniejszych dla Zamawiającego z zachowaniem formy pisemnej poprzez wprowadzenie aneksu do umowy - Zadanie nr 2,3.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rewita.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Domy Wczasowe WAM Sp. z o.o. Oddział WDW w Ryni, ul. Wczasowa 59, 0 5 - 127 Białobrzegi.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Domy Wczasowe WAM Sp. z o.o. Oddział WDW w Ryni, ul. Wczasowa 59, 05 - 127 Białobrzegi, pokój AR -7 - kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa pościeli, ręczników , firan, zasłon.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pościeli, ręczników , firan, zasłon (firany, zasłony, kołdry, poduszki, poszewki na poduszki, poszwy na kołdry, prześcieradła, ręczniki,) szczegółowo opisanych w załączniku Nr 3, 5, 5A, 5B do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.24.40.00-8, 39.51.25.00-9, 39.51.41.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa telewizorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa telewizorów (telewizory LED, uchwyty ścienne do telewizorów) szczegółowo opisanych w załączniku Nr 3A, 5, 5A, 5B do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu AGD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu AGD (minibary, zestawy powitalne, lampy wolnostojące) szczegółowo opisanych w załączniku Nr 3B, 5, 5A, 5B do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.11.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa i montaż mebli.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż mebli (szafki, stoły, krzesła, lóżka) szczegółowo opisanych w załączniku Nr 3C, 5, 5A, 5B do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.30.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.