eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług teletechnicznych związanych z dozorem technicznym i obsługą eksploatacyjną telefonicznej sieci kablowej PW oraz konserwacją sieci abonenckiej i urządzeń końcowych stacji abonenckiej w obiektach. Nr postępowaniaZP/U/MP/49/2015

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-22

Warszawa: Świadczenie usług teletechnicznych związanych z dozorem technicznym i obsługą eksploatacyjną telefonicznej sieci kablowej PW oraz konserwacją sieci abonenckiej i urządzeń końcowych stacji abonenckiej w obiektach. Nr postępowania: ZP/U/MP/49/2015
Numer ogłoszenia: 282594 - 2015; data zamieszczenia: 22.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska , Pl. Politechniki 1, 00-661 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 2346206, 2346630, faks 022 2346217, 6286075.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług teletechnicznych związanych z dozorem technicznym i obsługą eksploatacyjną telefonicznej sieci kablowej PW oraz konserwacją sieci abonenckiej i urządzeń końcowych stacji abonenckiej w obiektach. Nr postępowania: ZP/U/MP/49/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług teletechnicznych związanych z dozorem technicznym i obsługą eksploatacyjną telefonicznej sieci kablowej Politechniki Warszawskiej oraz konserwacją sieci abonenckiej i urządzeń końcowych stacji abonenckich w obiektach Politechniki Warszawskiej. 2. Dozór i obsługa eksploatacyjna telefonicznej sieci kablowej Politechniki Warszawskiej. 3. Dozór i obsługa eksploatacyjna telefonicznej sieci kablowej Politechniki Warszawskiej dotyczy łączy kablowych o całkowitej długości 97 km i pojemności 2917 kmpar, przebiegających w następujących relacjach: 3.1. przełącznica Główna CAA PW (Gmach Główny) głowice kablowe stanowiące zakończenie kabla centralowego w obiektach obsługiwanych przez centralę telefoniczną CAA PW, 3.2. przełącznica Główna CA Narbutta (Gmach Mechatroniki) głowice kablowe stanowiące zakończenie kabla centralowego w obiektach obsługiwanych przez centralę telefoniczną CA Narbutta. 4. Zadaniem dozoru i obsługi eksploatacyjnej sieci kablowej PW jest utrzymanie eksploatacyjnych parametrów technicznych i technologicznych zapewniających niezakłóconą pracę abonenckich urządzeń końcowych na łączach kablowych, o których mowa w pkt 3.1. i 3.2. Zadanie to WYKONAWCA będzie realizował w trybie zwykłym (poprzez pobieranie na bieżąco informacji o niesprawności łączy bądź potrzebie ich przebudowy) lub w trybie pilnym (przez przyjmowanie zgłoszeń awaryjnych), podejmując właściwe działania techniczno-organizacyjne (m.in. przegląd sieci lub pomiary lokalizujące niesprawność, jej usunięcie przez zabiegi konserwacyjno-naprawcze lub wykorzystanie rezerwowych łączy kablowych, zgłoszenie potrzeby i zakresu przeprowadzenia remontu łączy kablowych, współudział w pracach ekip remontowych). Wymienione działania prowadzone będą przy współpracy ze służbami telekomunikacyjnymi ZAMAWIAJĄCEGO. 5. Konserwacja sieci abonenckiej i urządzeń końcowych stacji abonenckich: 5.1. Konserwacja sieci abonenckiej i urządzeń końcowych stacji abonenckich dotyczy określonych obiektów i ustalonej ilości numerów abonenckich wymienionych w załączniku nr 1 do niniejszego opisu i obejmuje istniejącą instalację teletechniczną (od głowicy stanowiącej zakończenie kabla centralowego w obiekcie, poprzez występujące przełącznice pośrednie, do wyposażenia instalacyjnego stacji abonenckiej, np. gniazdo, puszka, łączówka) oraz aparaty telefoniczne wszystkich typów i podstawowe typy telefaksów (bez telefaksów złożonych, np. fax-modem, copy-fax). 5.2. Zadaniem konserwacji sieci abonenckiej jest utrzymanie lub poreklamacyjne przywrócenie eksploatacyjnych parametrów technicznych i technologicznych istniejącej instalacji teletechnicznej, poprzez naprawę bądź wymianę niesprawnego wyposażenia instalacyjnego lub okablowania. Usunięcie niesprawności nie wynikającej z normalnej eksploatacji sieci (powstałej np. z powodu remontu pomieszczeń lub zdarzeń losowych) oraz wykonanie dodatkowej instalacji, potrzebnej dla przeniesienia lub uruchomienia nowych stacji abonenckich, jest odpłatne i rozliczane na podstawie odrębnych uzgodnień. 5.3. Zadaniem konserwacji urządzeń końcowych stacji abonenckich jest przywrócenie reklamowanej sprawności technicznej zainstalowanych urządzeń poprzez naprawę podzespołów, ich wymianę lub inne zabiegi konserwacyjno-naprawcze niewymagające naruszenia ważnych plomb gwarancyjnych w urządzeniach nabytych przez abonenta. Obsługa około gwarancyjna i konserwacja tych urządzeń może być przyjęta przez WYKONAWCĘ warunkowo, na zasadach negocjowanych odrębnie. Urządzenia końcowe stacji abonenckich (posiadające obowiązkowo wydane przez uprawniony organ świadectwo homologacji lub certyfikat zgodności z zasadniczymi wymaganiami) zakupione i zainstalowane przez WYKONAWCĘ na zlecenie ZAMAWIAJĄCEGO będą konserwowane zarówno w czasie trwania gwarancji, jak i po tym okresie. 5.4. Zadania konserwacyjne określone w pkt 5.2. 5.3. realizowane będą przez WYKONAWCĘ trybem zwykłym, poprzez pobieranie na bieżąco od ZAMAWIAJĄCEGO ewidencjonowanych zgłoszeń reklamacji abonenckich (z potwierdzeniem terminu przyjęcia reklamacji do obsługi konserwacyjnej i terminu jej zakończenia), lub trybem pilnym, poprzez przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych dotyczących abonentów specjalnych, niezależnie od lokalizacji stacji tych abonentów. Wykaz abonentów specjalnych znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszego opisu. W ramach zadań konserwacyjnych WYKONAWCA będzie udzielał także pomocy technicznej przy określeniu stanu linii miejskich abonentów specjalnych. 6. Wymagania dodatkowe: 6.1. WYKONAWCA zapewni realizację przedmiotu zamówienia na wysokim poziomie technicznym, z wykorzystaniem współcześnie stosowanych technologii naprawczych i materiałów właściwej jakości, z należytą starannością i przestrzeganiem zaleceń instrukcji obsługi i eksploatacji sprzętu podlegającego konserwacji. 6.2. Po przyjęciu zadania przewidzianego do realizacji w trybie pilnym, WYKONAWCA podejmie działania dla usunięcia niesprawności niezwłocznie (nie później niż w ciągu 6 godzin od zgłoszenia naprawy telefonicznie, fax-em lub za pomocą poczty elektronicznej), a w trybie zwykłym w ciągu ___ godzin, jednak nie później niż w 24 godziny w dni robocze lub - jeżeli wypadałoby to na dzień wolny od pracy - w najbliższym dniu roboczym. Zakończenie działań podjętych w trybie pilnym powinno nastąpić także niezwłocznie (nie później niż w ciągi 12 godzin od zgłoszenia naprawy telefonicznie, fax-em lub za pomocą poczty elektronicznej), a w trybie zwykłym nie później niż w 72 godziny w dni robocze lub - jeśli wypadałoby to na dzień wolny od pracy - w najbliższym dniu roboczym. W przypadku niemożności zakończenia tych działań w podanych terminach z przyczyn niezależnych od WYKONAWCY, ZAMAWIAJĄCY zostanie o tym poinformowany. 6.3. W przypadku konieczności zakupu urządzeń końcowych stacji abonenckich, wyposażenia instalacyjnego, materiałów lub podzespołów wymaganych dla realizacji przedmiotu umowy, niezbędne elementy będzie dostarczał WYKONAWCA po uzyskaniu pisemnej akceptacji ZAMAWIAJĄCEGO, a koszt zakupu pokryje ZAMAWIAJĄCY. 6.4. WYKONAWCA zobowiązany jest do prowadzenia i udostępnienia ZAMAWIAJĄCEMU uaktualnianej na bieżąco dokumentacji: ewidencji obsługi konserwacyjnej reklamacji abonenckich, książki napraw i konserwacji sieci abonenckiej oraz książki napraw i konserwacji sieci kablowej. 6.5. WYKONAWCA i ZAMAWIAJĄCY będą się wzajemnie informowali o wszelkich zmianach dokonanych w sieci kablowej i sieci abonenckiej, które są związane z zakresem usług objętych przedmiotem niniejszej umowy. 6.6. WYKONAWCA będzie służył pomocą przy projektowaniu zmian w sieci kablowej oraz w sieci abonenckiej w obiektach wymienionych w załączniku nr 1 do niniejszego opisu, nawiązując współpracę ze służbami telekomunikacyjnymi ZAMAWIAJĄCEGO. 7. WYKAZ OBIEKTÓW: 7.1. Gmach Główny, 7.2. Gmach Administracji Centralnej oraz część innych obiektów PW przeznaczona na lokalizację jednostek Administracji Centralnej, 7.3. Pałacyk Rektorski. 7.4. Ryczałtowa ilość numerów abonenckich w obiektach: 1100 NN 8. WYKAZ ABONENTÓW SPECJALNYCH: 8.1. Rektorzy, 8.2. Biuro Rektora, 8.3. Kanclerz i Zastępcy Kanclerza, 8.4. Kwestor i Zastępca Kwestora oraz Kwestura, w tym Bank PEKOA S.A. IV Oddział Warszawa, ul. Noakowskiego 18/20, 8.5. Dziekani Wydziałów zlokalizowanych w Gmachu Głównym, 8.6. Portiernie Gmachu Głównego i Gmachu Administracji Centralnej oraz bramy wjazdowe Terenu Głównego, 8.7. Straż Akademicka, 8.8. Inspektorat Ochrony Przeciwpożarowej, 8.9. Dział ds. Ochrony Informacji Niejawnych i Spraw Obronnych, 8.10. Zespół Kontroli Wewnętrznej..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.33.41.10 - Usługi w zakresie konserwacji sieci telefonicznej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów opisanych w rozdziale 6 SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów opisanych w rozdziale 6 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów opisanych w rozdziale 6 SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów opisanych w rozdziale 6 SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument, aktualny oraz ważny, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony: warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 10 tyś. zł. Jeśli polisa ubezpieczeniowa odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, złożona w dokumentach ofertowych, traci ważność przed terminem realizacji zamówienia, Wykonawca przedłuży ubezpieczenie OC, zachowując jego ciągłość przez okres realizacji usługi i przedstawi odpis (kopię) polisy Zamawiającemu. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów opisanych w rozdziale 6 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty: 1. Upoważnienie do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z przepisów prawa lub dokumentów załączonych do oferty, zgodnie z pkt. 8.2., 8.3. Rozdziału 11. 2. Wspólników spółki cywilnej obowiązują przepisy dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 23 ustawy. Wspólnicy spółki cywilnej wraz z ofertą zamiast pełnomocnictwa mogą złożyć umowę spółki cywilnej. 3. Zobowiązanie innych podmiotów na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy (zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia) - jeżeli dotyczy; sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do formularza oferty. 4. Wykonawca, wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do formularza oferty. 5. W przypadku złożenia dokumentu lub oświadczenia, w którym wskazano kwoty w innej walucie niż złoty polski [PLN] - z wyłączeniem ceny, wadium wnoszonego w pieniądzu - Zamawiający dokona ich przeliczenia na PLN wg średniego kursu NBP z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku, gdy w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu NBP nie opublikował średnich kursów walut, zostanie przyjęty pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP. INFORMACJA UZUPEŁNIAJĄCA: Jeżeli miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1. i III.4.3.2. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Postanowienia o terminach wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio, jak w przypadku tych dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Czas reakcji w przypadku awarii sprzętu - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

9. Zmiana zawartej umowy: 9.1. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art.144 ust.1 ustawy i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności będące przyczyną proponowanych zmian. 9.2. Zmiana umowy, o której mowa wyżej, może nastąpić wyłącznie w przypadkach: 9.2.1. ewentualnej zmiany podwykonawców, z zastrzeżeniem posiadania przez tych podwykonawców co najmniej takich samych właściwości, kwalifikacji (dotyczy przypadku w którym Wykonawca posługuje się potencjałem podwykonawców); 9.2.2. zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców, z zastrzeżeniem, iż podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne, do realizacji danej części zamówienia oraz właściwości, w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, a dotyczącym braku podstaw do wykluczenia z postępowania; 9.2.3. zmiana sposobu spełnienia świadczenia - na skutek niedostępności na rynku materiałów wskazanych w ofercie spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub pojawienia się na rynku materiałów nowej generacji albo nowych technologii - zmiana na równoważną lub o lepszych parametrach za cenę nie wyższą niż podana w ofercie; 9.2.4. konieczności przesunięcia terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika z winy Wykonawcy; 9.2.5. konieczności przesunięcia terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego; 9.2.6. zmiana wysokości ceny, jeżeli zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego i nie była możliwa wcześniej do przewidzenia; 9.2.7. Umowa zawarta na okres dłuższy niż 12 miesięcy zawiera postanowienia o zasadach wprowadzenia odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadkach zmiany; a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, zainteresowana strona składa drugiej stronie wniosek o zmianę wskazując jedną z okoliczności wskazanych powyżej wraz z uzasadnieniem prawnym oraz ze wskazaniem zmiany wynagrodzenia; 9.2.8. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy; 9.2.9. wystąpienia siły wyższej. 9.3. Siła wyższa jest to zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec, ani nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań. Siła wyższa obejmuje w szczególności, następujące zdarzenia: 9.3.1. wojna, działania wojenne, działania wrogów zewnętrznych, 9.3.2. terroryzm, rewolucja, przewrót wojskowy lub cywilny, wojna domowa, 9.3.3. skutki zastosowania amunicji wojskowej, materiałów wybuchowych, skażenie radioaktywna, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez Wykonawcę, 9.3.4. klęski żywiołowe, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, 9.3.5. bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy Wykonawcy i jego podwykonawców, 9.3.6. inne wydarzenia losowe. 9.4. Strona dotknięta czynnikami losowymi powinna niezwłocznie poinformować druga Stronę faksem, poczta elektroniczna lub w innej formie pisemnej o zaistnieniu tych okoliczności lub o ich ustąpieniu. Wystąpienie wyżej opisanych okoliczności, jak również czas ich trwania potwierdzane jest przez właściwą Izbę Gospodarcza kraju Wykonawcy. 9.5. Braków surowcowych, niedoborów siły roboczej, zastosowanie części wadliwych i przerw w pracy nie uznaje się jako czynników losowych. 9.6. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony Protokołu konieczności przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienia (odpowiednio) co najmniej jednej okoliczności wymienionej w ust. 2. 9.7. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu Umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmach Biurowy Politechniki Warszawskiej ul. Noakowskiego 18/20, 00-668 Warszawa klatka A, piętro II, pomieszczenie 204.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2015 godzina 12:00, miejsce: Gmach Biurowy Politechniki Warszawskiej ul. Noakowskiego 18/20, 00-668 Warszawa klatka A, piętro II, pomieszczenie 204.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.