eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wymiana dwóch zwrotnic tramwajowych najazdowych wraz z montażem elektrycznych mechanizmów nastawczych zwrotnicy z wyświetlaczem położenia iglic w węźle rozjazdowym na ul. Słowiańskiej we Wrocławiu - wjazdy na zajezdnię tramwajową



Ogłoszenie z dnia 2014-08-26

Wrocław: Wymiana dwóch zwrotnic tramwajowych najazdowych wraz z montażem elektrycznych mechanizmów nastawczych zwrotnicy z wyświetlaczem położenia iglic w węźle rozjazdowym na ul. Słowiańskiej we Wrocławiu - wjazdy na zajezdnię tramwajową
Numer ogłoszenia: 282576 - 2014; data zamieszczenia: 26.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław, w imieniu której działa Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta , ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 355 90 76, faks 71 373 49 06, 355 08 66.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: wzp.zdium.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana dwóch zwrotnic tramwajowych najazdowych wraz z montażem elektrycznych mechanizmów nastawczych zwrotnicy z wyświetlaczem położenia iglic w węźle rozjazdowym na ul. Słowiańskiej we Wrocławiu - wjazdy na zajezdnię tramwajową.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wymiana dwóch zwrotnic tramwajowych najazdowych wraz z montażem elektrycznych mechanizmów nastawczych zwrotnicy z wyświetlaczem położenia iglic w węźle rozjazdowym na ul. Słowiańskiej we Wrocławiu - wjazdy na zajezdnię tramwajową 2.Zakres zamówienia obejmuje: 2.1 wymianę dwóch zwrotnic najazdowych w rozjazdach tramwajowych dwutorowych pojedynczych z sześciu krzyżownic na ul. Słowiańskiej - wjazdy na zajezdnię tramwajową zwrotnica BN 213/1 (od str. pl. Powstańców Wlkp.), zwrotnica BN 213/2 (od str. ul. Jedności Narodowej), oraz 10 mtp. przed każdą zwrotnicą niezbędnego do wbudowania blokady torowej, wraz z montażem elektrycznego mechanizmu nastawczego zwrotnicy tramwajowej, 2.2 organizację ruchu zastępczego (wyniesienie, utrzymanie i demontaż) z uwzględnieniem odzysku materiałów, konserwacji oznakowania wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej, uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i pełnieniem nadzoru autorskiego; 2.3 organizację, utrzymanie i likwidację zaplecza budowy oraz terenu na składowanie materiałów wraz z zasilaniem w energię elektryczną i wodę (według własnych potrzeb) na podstawie opracowanej we własnym zakresie dokumentacji projektowej i uzyskaniem koniecznych uzgodnień i zatwierdzeń. 2.4 opracowanie harmonogramu rzeczowego robót w oparciu o zatwierdzony projekt organizacji ruchu zastępczego uwzględniający ograniczenie ruchu kołowego dla wymiany jednej zwrotnicy na maksimum trzy tygodnie. Zwrotnica tramwajowa BN 213/1 (ul. Słowiańska, od str. pl. Powstańców Wlkp.) - wymiana zwrotnicy tramwajowej oraz 10 mtp toru (bez wymiany podbudowy betonowej), - ułożenie zwrotnicy oraz odcinka toru na podlewie ciągłym z żywic poliuretanowych, - mocowanie do podbudowy betonowej za pomocą kotew torowych, - zabudowę zwrotnicy i odcinka torowego wykonać z betonu C 30/37, nawierzchnia z asfaltu twardolanego gr. 4 cm, - całość z wypełnieniem spoin między nawierzchnią drogową a szyną elastyczną masą zalewową /masa uszczelniająca między szyną a nawierzchnią drogową - masa wylewana na zimno lub masa wylewana na gorąco o temperaturze mięknięcia powyżej 80 stopni /, - montaż automatu do przekładania zwrotnicy, zwrotnica najazdowa i zjazdowa BZ 213/1, ogrzewane, - odwodnienie zwrotnicy podłączyć do wykonanej studni osadnikowej o przekroju O 1000, w miejsce istniejącej studni O 500, - sterownik zwrotnicy wbudować na chodniku przy jezdni w kierunku ul. Jedności Narodowej, 1,5 m od krawężnika z ogrodzeniem słupkami, - słupek HY zamontować przy szafce sterowniczej, - do montażu przewodów elektrycznych wykorzystać istniejące poprzeczki trakcji tramwajowej. Zwrotnica BN 213/2 (ul. Słowiańska, od strony ul. Jedności Narodowej) - wymiana zwrotnicy tramwajowej oraz 10 mtp toru (bez wymiany podbudowy betonowej), - ułożenie zwrotnicy oraz odcinka toru na podlewie ciągłym z żywic poliuretanowych, - mocowanie do podbudowy betonowej za pomocą kotew torowych, - zabudowę zwrotnicy i odcinka torowego wykonać z betonu C 30/37, nawierzchnia z asfaltu twardolanego gr. 4 cm, - całość z wypełnieniem spoin między nawierzchnią drogową a szyną elastyczną masą zalewową /masa uszczelniająca między szyną a nawierzchnią drogową - masa wylewana na zimno lub masa wylewana na gorąco o temperaturze mięknięcia powyżej 80 stopni /, - montaż automatu do przekładania zwrotnic, zwrotnica najazdowa i zjazdowa BZ 213/2, ogrzewane, - zwrotnice podłączyć do istniejącego odwodnienia wraz z jego ewentualnym udrożnieniem, - sterownik zwrotnicy należy wbudować w pasie drogowym przy ogrodzeniu zajezdni tramwajowej nr II na ul. Słowiańskiej.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.41.26 - Roboty związane z liniami tramwajowymi 45.23.41.21 - Roboty w zakresie kolei tramwajowej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 11000

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie obejmujące wymianę co najmniej jednej zwrotnicy tramwajowej w rozjeździe tramwajowym zabudowanym w ulicy wraz z montażem elektrycznego napędu zwrotnicy posiadającym m.in. wyświetlacz położenia iglic. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. W przypadku, gdy Wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek 1 - musi spełnić dowolny Wykonawca. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej albo podmioty te występujące wspólnie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Dysponują personelem: a) kierownikiem robót, który w okresie ostatnich 5 lat, pełnił funkcję kierownika robót torowych przy remoncie lub wymianie co najmniej jednej zwrotnicy tramwajowej w rozjeździe zabudowanym w ulicy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi lub kolejowymi i przynależy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. b) osobą, która posiada uprawnienia SEP (względnie innej komisji powołanej zgodnie z obowiązującymi przepisami) do wykonywania prac na stanowisku dozoru w zakresie eksploatacji urządzeń instalacji sieci elektrycznej do 1 kV. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. W przypadku, gdy Wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek 1 - musi spełniać dowolny Wykonawca lub Wykonawcy łącznie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej albo podmioty te występujące wspólnie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W wykazie robót o którym mowa powyżej należy wskazać jedno zadanie obejmujące wymianę co najmniej jednej zwrotnicy tramwajowej w rozjeździe tramwajowym zabudowanym w ulicy wraz z montażem elektrycznego napędu zwrotnicy posiadającym m.in. wyświetlacz położenia iglic wraz z dowodami dotyczącymi najważniejszych robót, określającymi, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany lub z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności zmiany postanowień umowy mogą dotyczyć: a) terminu realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy, tj. np.: konieczność przesunięcia terminu przekazania terenu budowy, okoliczności zaistniałe w trakcie realizacji przedmiotu umowy, tj. warunki atmosferyczne, archeologiczne, geologiczne, hydrologiczne, kolizje z sieciami infrastruktury, utrudniające lub uniemożliwiające terminowe wykonania przedmiotu umowy, itp.; b)sposobu wykonywania przedmiotu umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym w/w zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, tj. zmiana dokumentacji projektowej dla organizacji ruchu zastępczego, zaistnienie warunków faktycznych na terenie budowy, wpływających na zakres lub sposób wykonywania przedmiotu umowy, tj. warunki atmosferyczne, archeologiczne, geologiczne, hydrologiczne, kolizje z sieciami infrastruktury, itp.; c)formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy; d)sposobu rozliczenia niniejszej umowy; e)oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy; f)zmiany zakresu części zamówienia powierzonej Podwykonawcom, zmiany Podwykonawcy lub wprowadzenia Podwykonawcy. 2.Zmiany postanowień umownych zakwalifikowane przez strony jako nieistotne, mogą być wprowadzone do umowy w każdym czasie. 3.Wprowadzenie zmian, o których mowa w ust. 1 i ust. 2 wymaga aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Podstawą do zawarcia aneksu są dokumenty (decyzje, protokoły, notatki itp.), z których wynika uzasadnienie dokonanych zmian

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wzp.zdium.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, bud. B, pok. nr 2, osoba uprawniona do kontaktów: Anna Nowak-Kiezik, tel. 71 37 60 710.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2014 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, bud. B, pok. nr 1 (Biuro Obsługi Interesanta).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.