eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i tablic interaktywnych dla szkół podstawowych w ramach realizacji projektu pn. Indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III z Miasta Zielona Góra

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-30

Zielona Góra: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i tablic interaktywnych dla szkół podstawowych w ramach realizacji projektu pn. Indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III z Miasta Zielona Góra
Numer ogłoszenia: 282079 - 2013; data zamieszczenia: 30.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 230143 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, faks 068 4564155, 4564455.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i tablic interaktywnych dla szkół podstawowych w ramach realizacji projektu pn. Indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III z Miasta Zielona Góra.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych i tablic interaktywnych w ramach realizacji zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie Miasta Zielona Góra w ramach realizacji projektu pn. Indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III z Miasta Zielona Góra współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 6.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący poszczególnych części zawiera Formularz cen jednostkowych stanowiący załączniki nr od 8A do 8L do SIWZ. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 12 części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z wyborem Wykonawcy na jedną lub dwie, lub więcej części. 6.2. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych oraz tablic interaktywnych do prowadzenia następujących zajęć dla dzieci: 1) Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów - komputerowe, 2) Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów - gry i zabawy ruchowe, 3) Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją, 4) Specjalistyczne zajęcia rozwijające sprawność ruchową dzieci z wykorzystaniem różnorodnych form rekreacji. 5) Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów - język angielski, 6) Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych, 7) Zajęcia rozwijające zainteresowania Młody odkrywca, 8) Zajęcia rozwijające różnego rodzaju zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych, 9) Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych językowo - koło języka angielskiego, 10) Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ortograficzne - Kolorowa ortografia, 11) Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych językowo - koło języka niemieckiego. 6.3. Rodzaj, ilość pomocy i urządzeń wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami oraz numery szkół, do których Wykonawca powinien dostarczyć przedmiot zamówienia zawarte są w Załączniku nr od 8A do 8L do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pogrupowane pomoce dydaktyczne i urządzenia wg części zamówienia z podziałem na poszczególne szkoły, których adresy zawarte są w Załączniku nr 6 do SIWZ. 6.4. W celu wykazania, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w załącznikach od 8A do 8L SIWZ w ostatniej rubryce załączników, na część, na którą Wykonawca składa ofertę, należy wskazać nazwę, model oraz opis proponowanego towaru. 6.5. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres zgodny z gwarancją producenta od dnia odbioru dostawy. 6.6. Wszystkie pomoce dydaktyczne muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Zamawiający informuje, iż wskazanie nazw zwyczajowych czy producentów w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych oraz wynika z konieczności wykorzystania danego środka dydaktycznego dla osiągnięcia zamierzonych celów Projektu oraz osiągnięcia efektów dydaktyczno-wychowawczych przez uczniów klas I-III szkól podstawowych. Ilekroć w treści SIWZ, użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, a także normy, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne, pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, merytorycznych, cechach użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych. 6.7. Opisy przedmiotu zamówienia zawierające nazwy producenta, podyktowane są specyfiką przedmiotu oraz względami organizacyjnymi. Wymagany jest zakup wskazanego przedmiotu, ponieważ jest on częścią realizowanego przez nauczycieli programu zajęć. Zamawiane pomoce dydaktyczne są nierozerwalnie związane z prowadzonymi już wcześniej zajęciami, stanowią kontynuację i uzupełnienie programu nauczania realizowanego w danej szkole przez poszczególnych nauczycieli. 6.8. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 12 części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z wyborem Wykonawcy - na jedną, kilka lub wszystkie części. 6.9. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących części: 6.9.1. Część I: ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 6.9.2. Część II: ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5 W ZESPOLE EDUKACYJNYM NR 1 6.9.3. Część III: ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 6 6.9.4. Część IV: ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 10 W ZESPOLE SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH I SPORTOWYCH 6.9.5. Część V: ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 11 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI 6.9.6. Część VI: ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 14 6.9.7. Część VII: ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 15 6.9.8. Część VIII: ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 18 6.9.9. Część IX: ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 21 W ZESPOLE EDUKACYJNYM NR 3 6.9.10. Część X: ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 22 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI W ZESPOLE SZKÓŁ EKOLOGICZNYCH 6.9.11. Część XI: ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 16 W ZESPOLE SZKÓŁ SPECJALNYCH NR 1 6.9.12. Część XII: ZAKUP I DOSTAWA TABLIC INTERAKTYWNYCH DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH: SP NR 5 W ZE NR 1, SP NR 11 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI, SP NR 18.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 22.11.00.00 - Drukowane książki 37.52.41.00 - Gry edukacyjne 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - projekt pn. Indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III z Miasta Zielona Góra.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do szkoły podstawowej SP nr 5 w Zespole Edukacyjnym nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma BADACZ, Zaopatrzenie Szkól, Przedszkoli, Biur, Orla 7, 65-511 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7369,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8051,96

  • Oferta z najniższą ceną: 6414,44 / Oferta z najwyższą ceną: 8051,96

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do szkoły podstawowej SP nr 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma BADACZ, Zaopatrzenie Szkól, Przedszkoli, Biur, Orla 7, 65-511 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11544,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10257,73

  • Oferta z najniższą ceną: 10257,73 / Oferta z najwyższą ceną: 11582,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do szkoły podstawowej SP nr 10 w Zespole Szkół Ogólnokształcących

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma BADACZ, Zaopatrzenie Szkól, Przedszkoli, Biur, Orla 7, 65-511 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11869,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15592,72

  • Oferta z najniższą ceną: 15441,70 / Oferta z najwyższą ceną: 15592,72

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do szkoły podstawowej SP nr 14

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma BADACZ, Zaopatrzenie Szkól, Przedszkoli, Biur, Orla 7, 65-511 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10621,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13287,80

  • Oferta z najniższą ceną: 9969,15 / Oferta z najwyższą ceną: 13287,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do szkoły podstawowej SP nr 18

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma BADACZ, Zaopatrzenie Szkól, Przedszkoli, Biur, Orla 7, 65-511 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8047,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8862,76

  • Oferta z najniższą ceną: 8635,40 / Oferta z najwyższą ceną: 8862,76

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do szkoły podstawowej SP nr 16 w Zespole Szkół Specjalnych nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma BADACZ, Zaopatrzenie Szkól, Przedszkoli, Biur, Orla 7, 65-511 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11513,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15306,96

  • Oferta z najniższą ceną: 13120,90 / Oferta z najwyższą ceną: 15306,96

  • Waluta: PLN.

Część NR: 12   

Nazwa: Zakup i dostawa tablic interaktywnych do szkół podstawowych SP nr 5 w ZE nr 1, SP nr 11 z OI, SP nr 18

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ergotop sp. z o. o, Wałowa 45, 57-220 Ziębice, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12195,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10988,82

  • Oferta z najniższą ceną: 10988,82 / Oferta z najwyższą ceną: 14997,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.