eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Wykonanie usługi operatora zarządzającego Pijalnią wód mineralnych w Parku Solankowym w Inowrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-25

Inowrocław: Wykonanie usługi operatora zarządzającego Pijalnią wód mineralnych w Parku Solankowym w Inowrocławiu
Numer ogłoszenia: 282044 - 2014; data zamieszczenia: 25.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Inowrocław , ul. F. D. Roosevelta 36, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3555250, faks 52 3555233.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inowroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi operatora zarządzającego Pijalnią wód mineralnych w Parku Solankowym w Inowrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie, utrzymanie, ekploatacja, przez okres 10 lat, Pijalnią wód mineralnych w Parku Solankowym w Inowrocławiu. Pijalnia jest składnikiem infrastruktury powstałej w ramach projektu Uzdrowisko Inowrocław (rozwój funkcji uzdrowiskowej) - II etap. Powierzchnia użytkowa Pijalni wód mineralnych wynosi 1076,60 m2. W skład nieruchomości wchodzi: - pomieszczenie pijalni wód mineralnych przeznaczone do dystrybuowania wody mineralnej oraz pełniące funkcję gastronomiczno - usługową - z wyodrębnionym, wyposażonym zapleczem kuchennym i magazynem spożywczym; - chata kujawska - na parterze ekspozycja prezentująca życie codzienne wsi kujawskiej z okresu XIX/XX wieku, nieodpłatne zwiedzanie. na piętrze - pomieszczenia biurowe, serwerownia; - palmiarnia - udostępnienie zwiedzającym; - taras - miejsce nieodpłatnego wypoczynku, udostępnienie leżaków; - zaplecza socjalne - w tym: pomieszczenie socjalne kuchenne, dwie szatnie z natryskiem i toaletą, toalety dla pracowników z natryskiem, - budynek gospodarczo magazynowy; - zagospodarowanie terenu - ścieżki, plac manewrowy, zieleń. Obiekt jest przystosowany do obsługi osób niepełnosprawnych i wyposażony w monitoring. Pijalnia wód mineralnych jest obiektem ogólnodostępnym, z którego mogą korzystać kuracjusze, turyści, mieszkańcy Miasta, regionu. Wybrany wykonawcy (dalej operator) nie może w jakikolwiek sposób wpływać na ograniczanie ogólnodostępności obiektu, poza sytuacjami, kiedy organizowane będą imprezy zamknięte, po uzgodnieniu z Zamawiającym. Operator będzie zobowiązany do przestrzegania zasady, że wstęp do Pijalni wód mineralnych będzie nieodpłatny. W okresie letnim (od maja do września) obiekt winien być otwarty przynajmniej do godz. 22.00. W przypadku nałożenia się terminów imprez - pierwszeństwo mają imprezy organizowane przez Miasto Inowrocław. W sezonie tj. od Świąt Wielkanocnych do 1 września nie zezwala się na organizację zamkniętych imprez w weekendy i święta. Dokumentacja techniczna nieruchomości wraz z pozwoleniem na jej użytkowanie jest dostępna w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Miasta Inowrocławia, ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 33, pok. nr 47. Głównym zadaniem operatora będzie aktywizacja ludowych środowisk twórczych, zwiększenie działań animujących i koordynujących kulturę w regionie ze szczególnym naciskiem na kulturę kujawską, promowanie Inowrocławia jako miasta uzdrowiskowego powodujące zwiększenie liczby osób odwiedzających Uzdrowisko Inowrocław; ponadto w szczególności: - nieodpłatne udostępnianie zwiedzającym Chaty kujawskiej, pomieszczeń pijalni wód i palmiarni, - organizowanie: imprez o zasięgu lokalnym, regionalnym, ogólnopolskim i zagranicznym, konferencji, koncertów, wystaw, warsztatów rzemiosła i rękodzieła sztuki kujawskiej, konkursów i festynów przynajmniej (1 raz w tygodniu w godzinach popołudniowych), spotkań edukacji kulturowej dla dzieci i młodzieży; - współorganizowanie imprez kulturalnych organizowanych przez Miasto Inowrocław; - współpraca z lokalnymi środowiskami twórczymi; - organizacja przynamniej raz w miesiącu imprezy związanej z kulturą kujawską, na bazie pomieszczeń chaty kujawskiej. Obowiązki operatora zarządzającego Pijalnią wód mineralnych: - ponosi pełną odpowiedzialność za zarządzanie obiektem ze szczególną starannością, zgodnie z zasadami wynikającymi z przepisów prawa i zgodnie ze standardami zawodowymi za szczególną starannością właściwą dla ich zawodowego charakteru. - obowiązuje go tajemnica zawodowa obejmująca wszelkie informacje uzyskane w związku z zarządzaniem obiektami, które mogłyby w jakikolwiek sposób naruszyć interesy zamawiającego; dbanie o zachowanie tajemnicy zawodowej przez jego pracowników, na zasadach obowiązujących jego samego; - zobowiązuje się do zapewnienia prawidłowej eksploatacji obiektów zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz do wykonywania czynności będących przedmiotem niniejszej umowy z należytą starannością; - ponosi wszelkie koszty związane z eksploatacją i utrzymaniem obiektów, (w tym podatek od nieruchomości, ubezpieczenie) oraz pobiera i obejmuje wszelkie określone umową przychody związane z jego funkcjonowaniem, również koszty służebności przejazdu drogą dojazdową do obiektu; - zrefunduje koszty wyposażenia i wystroju wnętrz obiektu poniesione do momentu przejęcia obiektu przez dotychczasowego użytkownika, udokumentowane fakturami, rachunkami lub równoważnymi dokumentami, w wysokości nie przekraczającej: 350.000,00 zł; - eksploatacja urządzeń zgodnie z instrukcją i dokumentem gwarancji; - zapewnienie: właściwej gospodarki ekonomiczno - finansowej nieruchomości; bezpieczeństwa użytkowania i właściwej eksploatacji nieruchomości; właściwej gospodarki energetycznej w rozumieniu przepisów prawa energetycznego; - bieżące administrowanie nieruchomością; - utrzymywanie nieruchomości w stanie niepogorszonym zgodnie z jej przeznaczeniem; - utrzymanie należytego stanu technicznego obiektów budowlanych oraz instalacji i urządzeń z zachowaniem wymogów prawa budowlanego i warunków technicznych użytkowania budynków; - organizowanie i prowadzenie konserwacji i remontów bieżących obiektów; - informowanie wykonawcy obiektu o awariach w ramach gwarancji; - przygotowywanie planu oraz dokumentacji dotyczącej zasadności remontów należących do właściciela nieruchomości zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego; - utrzymanie porządku i czystości w obiektach, na placu manewrowym oraz w otoczeniu obiektów (utrzymanie letnie i zimowe) oraz zapewnienie dozoru; - pielęgnacja terenów przylegających do budynku pijalni wód, a w szczególności terenów leżących na działkach 2/2, 3/6 i 5/11. - ubezpieczenie od ognia i innych żywiołów, od kradzieży. Operator będzie zobowiązany utworzyć na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia minimum 7 pełnych etatów, z zachowaniem zasady równego traktowania w zatrudnieniu i utrzymywać takie zatrudnienie przez cały okres wykonywania zamówienia. Wśród zatrudnionych osób operator ma obowiązek zatrudnić specjalistę w zakresie pielęgnacji roślin egzotycznych. Operator może zatrudnić większą liczbę osób, jeśli stwierdzi, że zachodzi taka potrzeba. Operator może uzyskiwać dochody z: - działalności obsługi gastronomicznej w pomieszczeniu pijalni wód; - sprzedaży wód mineralnych i leczniczych; - sprzedaży pamiątek i materiałów informacyjnych,; - wynajmowania pomieszczenia pijalni wód na imprezy zamknięte, spotkania, konferencje, szkolenia itp. Pożytki uzyskane przez operatora z działalności obiektu muszą pokryć koszty eksploatacji pijalni wód mineralnych i koszty zatrudnienia pracowników. Rozliczenia za wykonanie usługi zarządzania obiektem pijalni wód mineralnych będą realizowane na podstawie faktur wystawionych przez operatora jeden raz w miesiącu. Faktura VAT powinna być wystawiona do piątego dnia następnego miesiąca. Zapłata należności nastąpi w terminie do 30 dni, licząc od złożenia faktury, przelewem na rachunek bankowy wykonawcy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali lub wykonują przez co najmniej 1 rok: - usługę zarządzania obiektem użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej co najmniej 1 000 m2, - usługę prowadzenia ogrodu zimowego/palmiarni, w jednym lub oddzielnych zadaniach. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie określa się minimalnych standardów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują minimum 7 osobami, w tym 1 osoby posiadającej doświadczenie w pielęgnacji roślin egzotycznych. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, stażu pracy, doświadczenia i wykształcenia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają środki finansowe (lub zdolność kredytową) w wysokości co najmniej 500 000,00 zł (pięćset tysięcy zł). Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonej informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy; - mają ubezpieczoną odpowiedzialność cywilną w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000,00 zł; Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonej informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy oraz opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W zakresie potwierdzenia, ze oferowane usługi spełniają wymagania Zamawiającego należy przedłożyć projekt wydarzeń/imprez kulturalnych planowanych w ciągu pierwszego roku umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50.00
  • 2 - ocena planu wydarzeń kulturalnych - 50.00

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: a) gdy Wykonawca złożył pisemny uzasadniony wniosek, że termin wykonania zamówienia (rozpoczęcia lub zakończenia) nie może zostać zachowany z przyczyn, za które nie odpowiada; b) działania siły wyższej; c) ustawowej zmiany stawki podatku VAT; d) zmiany ceny (miesięcznej stawki) - wynagrodzenie miesięczne za wykonanie usługi może być waloryzowane, na wniosek operatora, nie częściej niż jeden raz w roku (lecz nie wcześniej niż po upływie 12 m-cy od dnia zawarcia umowy) w oparciu o średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem; e) zmiany warunków finansowania zamówienia oraz zmian organizacyjnych wprowadzonych przez Zamawiającego. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie pisemne uzasadnienie zatwierdzone przez kierownika zamawiającego. Zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany umowy, o których mowa w pkt. 3, muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego, że umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Inowrocławia, 88-100 Inowrocław, ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 36, Zespół Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Inowrocławia, 88-100 Inowrocław, ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 36, punkt informacyjno-podawczy Biura Obsługi Interesantów i Kontroli.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013. Projekt Uzdrowisko Inowrocław (rozwój funkcji uzdrowiskowej) - II etap.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.