eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Katowicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-22

Katowice: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Katowicach
Numer ogłoszenia: 281942 - 2015; data zamieszczenia: 22.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Katowicach , ul. Żeliwna 38, 40-599 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 42 88 150, faks 32 42 88 151.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://www.katowice.witd.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Katowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Katowicach oraz poszczególnych jednostek organizacyjnych zamawiającego w lokalizacjach zamawiającego tj.: 1.Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Katowicach, 40-599 Katowice, ul. Żeliwna 38, 2.Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Katowicach, Oddział Wydziału Inspekcji w Częstochowie,42-200 Częstochowa,ul. Sabinowska 62, 3.Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Katowicach, Oddział Wydziału Inspekcji w Cieszynie,43-400 Cieszyn, ul. Dojazdowa 17, 4.Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Katowicach,Oddział Wydziału Inspekcji w Wodzisławiu Śląskim,44-300 Wodzisław Śląski, ul. Bogumińska 8. W zakres świadczenia usług pocztowych wchodzi: 1)przyjmowanie, grupowanie, segregowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla zamawiającego, dla każdego wskazanego przez zamawiającego adresu w kraju i za granicą, przy czym przez grupowanie i segregowanie rozumie się uporządkowanie przez wykonawcę przesyłek pocztowych według ich adresu w celu przemieszczenia z miejsca ich nadania do placówki pocztowej właściwej dla ich doręczenia, 2)dokonywanie przez wykonawcę zwrotów zamawiającemu przesyłek pocztowych niedoręczonych po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania nadawcy wyłącznie do lokalizacji zamawiajacego wymienionej w pkt.1 3)usług dodatkowych wykonawcy dotyczących obrotu krajowego i zagranicznego w zakresie zwrotnego stwierdzenia odbioru przesyłek pocztowych zamawiającego, 4)usług dodatkowych wykonawcy w postaci odbioru przez wykonawcę przesyłek pocztowych zamawiającego przygotowanych do nadania i dostarczanie ich do placówek pocztowych wykonawcy z wszystkich lokalizacji zamawiającego 5)przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych w sposób zabezpieczający je przed utratą, ubytkiem wartości oraz uszkodzeniem z lokalizacji zamawiającego. Pod pojęciem przesyłki pocztowej należy rozumieć przesyłki listowe, o wadze do 2.000 g (Gabaryt A i B) wymienione szczegółowo w załączniku nr 1 do druku specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wyszczególnienie rodzajów przesyłek pocztowych oraz ich szacunkowe ilości do nadania w okresie realizacji umowy, przewidywane przez zamawiającego zostały zawarte w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 4 do druku specyfikacji istotnych warunkow zamówienia. Wykonawców obowiązuje świadczenie usług pocztowych na podstawie przepisów prawa powszechnie obowiązującego, w tym w szczególności na podstawie: 1)ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r., poz. 1529 ze zm.) oraz aktami wykonawczym wydanymi na jej podstawie, 2)rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej (Dz. U. z 2013 r., poz. 1468), 3)ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267) - w zakresie doręczeń przesyłek, 4)ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (Dz. U. z 2014 r. poz. 1619) - w zakresie doręczeń przesyłek, 5)międzynarodowych przepisów pocztowych, 6)regulaminu świadczenia usług, które stanowią przedmiot zamówienia, wydanymi przez wybranego wykonawcę w zakresie nie sprzecznym z postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zawartej umowy z wybranym wykonawcą. 1) Zamawiający wymaga, aby usługa dostarczania przesyłek pocztowych świadczona była do każdego wskazanego przez zamawiającego adresu w Polsce i za granicą kraju objętego Porozumieniem ze Światowym Związkiem Pocztowym. 2)Usługi będą świadczone na obszarze całej Polski i za granicą kraju, z zachowaniem poniższych terminów: a)krajowe przesyłki listowe rejestrowane priorytetowe nadawane przez zamawiającego, w danym miesiącu kalendarzowym zostaną doręczone w taki sposób, że minimum 85% wolumenu przesyłek z danego miesiąca kalendarzowego nadanych przez zamawiającego, zostanie doręczone lub awizowane w terminie do 2 dni od dnia nadania, przy czym przesyłki przekazane po godzinie 15:00 uznaje się za nadane w następnym dniu roboczym, b) krajowe przesyłki listowe rejestrowane niepriorytetowe (nie będące przesyłkami najszybszej kategorii) nadawane przez zamawiającego, w danym miesiącu kalendarzowym zostaną doręczone w taki sposób, że minimum 97% wolumenu przesyłek z danego miesiąca kalendarzowego nadanych przez zamawiającego, zostanie doręczone lub awizowane w terminie do 4 dni od dnia nadania, przy czym przesyłki przekazane po godzinie 15:00 uznaje się za nadane w następnym dniu roboczym, c) krajowe przesyłki listowe rejestrowane, zostaną doręczone lub w przypadku braku możliwości doręczenia, awizowane w terminie do 14 dni od dnia nadania, przy czym przesyłki przekazane po godzinie 15:00 uznaje się za nadane w następnym dniu roboczym. Zasady awizowania przesyłek wykonywane będą zgodne z postanowieniami zawartymi w pkt. 18. 3)Odbiór przez wykonawcę przesyłek pocztowych przygotowanych przez zamawiającego do nadania odbywać się będzie codziennie, w dni robocze tj. przez 5 dni w tygodniu: od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach pracy zamawiającego tj. od godz. 7.00 do godz.15.00. Przyjmowanie przez wykonawcę przesyłek do nadania odbywać się będzie z wszystkich lokalizacji zamawiającego przez upoważnionego pracownika wykonawcy, po okazaniu stosownego pełnomocnictwa. Konkretna godzina przyjmowania do nadania przesyłek zamawiającego zostanie uzgodniona w trybie wzajemnych uzgodnień z wybranym wykonawcą, przy czym zamawiający wymaga, aby godzina odbioru przygotowanych do nadania przesyłek została ustalona w przedziale czasowym w godzinach od 11.00 do 15.00. 4)Odbiór przesyłek pocztowych przygotowanych przez zamawiającego do nadania będzie każdorazowo dokumentowany przez wykonawcę pieczęcią, podpisem i datą (dla przesyłek rejestrowanych) oraz na zestawieniu ilościowym przesyłek (dla przesyłek zwykłych) w Pocztowej Książce Nadawczej wygenerowanej przy pomocy oprogramowań komputerowych wspomagających pracę zamawiającego (zawierającego dane zgodne z zawartymi w Pocztowej Książce Nadawczej) dla przesyłek rejestrowanych i dla przesyłek zwykłych. 5)Wykonawca obowiązany jest stosować Pocztową Książkę Nadawczą zamawiającego, jego własnego nakładu w postaci wydruku komputerowego wygenerowanego przy pomocy oprogramowań komputerowych wspomagających pracę zamawiającego. 6)Dostarczanie przesyłek pocztowych adresowanych do zamawiającego będzie odbywać się przez wykonawcę codziennie w dni robocze tj. przez 5 dni w tygodniu: od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach pracy zamawiającego tj. od godz. 7.00 do godz.15.00 wyłącznie do lokalizacji zamawiającego wymienionej w pkt. 1. Konkretna godzina dostarczania przesyłek zamawiającemu zostanie uzgodniona z wybranym wykonawcą w trybie wzajemnych uzgodnień przy czym zamawiający wymaga, aby godzina dostarczenia przesyłek została ustalona w przedziale czasowym w godzinach od 10.00 do 12.00. 7)Wykonawca przedstawi zamawiającemu, w formie pisemnej lub elektronicznej, wykaz placówek pocztowych, które będą realizowały usługi wynikające z zawartej umowy. 8)Wykonawca musi posiadać na terenie kraju odpowiednią liczbę placówek pocztowych w celu umożliwienia odbioru awizowanej przesyłki pocztowej, czynnych we wszystkie dni robocze (poniedziałek - piątek) w dogodnych godzinach, z uwzględnieniem godzin popołudniowych. 9)Standard wszystkich placówek pocztowych, o których mowa w pkt. 7, musi zapewniać bezpieczeństwo przechowywania korespondencji oraz gwarantować dochowanie tajemnicy pocztowej, o której mowa w art. 41 ustawy Prawo pocztowe. 10)Wykonawca jest zobowiązany do zachowania tajemnicy pocztowej, o której mowa w art. 41 ustawy Prawo pocztowe oraz ochrony zawartości przesyłek przed nieuprawnionym ujawnieniem ich zawartości. 11)Zamawiający zastrzega sobie możliwość dostarczenia przesyłek pocztowych własnym transportem, do wyznaczonej przez wykonawcę placówki mieszczącej się w Katowicach, Cieszynie, Częstochowie i Wodzisławiu Śląskim, w przypadku wystąpienia ze strony zamawiającego konieczności dostarczenia do tej placówki pocztowej przesyłki pocztowej, od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godz. 15:00 - 20:00, przy czym w takim przypadku przyjmuje się, iż przesyłka przekazana w tych godzinach została nadana w następnym dniu. 12)Zamawiający będzie korzystał ze swojego opakowania przesyłek pocztowych które stanowić będzie koperta odpowiednio zabezpieczona zgodnie z regulaminem świadczonych przez wykonawcę usług pocztowych. Wykonawca nie może nanosić na tych opakowaniach jakichkolwiek treści (znaków), które nie są niezbędne do prawidłowego nadania przesyłki (np. treści reklamowych). 13)Jeśli przesyłki listowe wymagać będą specjalnego, odrębnego oznakowania lub opakowania właściwego dla wykonawcy - wykonawca dostarczy we własnym zakresie wszelkie materiały niezbędne do tego celu. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu dodatkowe wynagrodzenie od zamawiającego. 14)Zamawiający wymaga, aby wykonawca określił wzory oznakowania przesyłek pocztowych rejestrowanych i (lub priorytetowych), które będą stosowane przy oznakowywaniu przesyłek pocztowych (dopuszcza się przekazanie zamawiającemu wzoru pieczęci zastępującego ww. oznaczenia). 15)Nadanie przesyłek pocztowych objętych przedmiotem zamówienia następować będzie w dniu ich przyjęcia przez wykonawcę od zamawiającego. 16)W przypadku zastrzeżeń dotyczących przekazanych do nadania i odebranych przesyłek pocztowych, osoba upoważniona przez zamawiającego wyjaśniać będzie powstałe zastrzeżenia telefonicznie z osobą upoważnioną przez wykonawcę do kontaktów roboczych. Osobami upoważnionymi do reprezentowania zamawiającego i wykonawcy do kontaktów roboczych będą osoby, których dane teleadresowe zostaną zawarte w umowie z wybranym wykonawcą. 17)Przy braku możliwości wyjaśnienia zastrzeżeń dotyczących przekazanych do nadania przesyłek pocztowych z zamawiającym lub braku możliwości ich usunięcia w dniu ich odbioru, nadanie przekazanych do nadania przesyłek pocztowych nastąpi w następnym dniu roboczym, w którym możliwe będzie wyjaśnienie i usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości. 18)Przy dostarczaniu przesyłek pocztowych rejestrowanych, w przypadku nieobecności adresata przesyłki, przedstawiciel wykonawcy pozostawi zawiadomienie (pierwsze awizo) o próbie dostarczenia przesyłki, ze wskazaniem w jakim miejscu (gdzie) i kiedy adresat może odebrać przesyłkę. Termin odbioru przesyłki pocztowej przez adresata wynosi 14 dni liczonych od dnia następnego po dniu pozostawienia pierwszego awizo; w tym terminie przesyłka jest awizowana dwukrotnie. Po upływie terminu odbioru przesyłka zwracana będzie na adres nadawcy przesyłki pocztowej wraz z podaniem przyczyny nieodebrania. 19)Przesyłki pocztowe nadawane przez zamawiającego na specjalnych zasadach - w ramach prowadzonych przez zamawiającego postępowaniach administracyjnych i egzekucyjnych w administracji, wykonawca zobowiązany jest doręczać adresatom zgodnie z trybem doręczeń określonym w Kodeksie postępowania administracyjnego i ustawie o Postępowaniu egzekucyjnym w administracji. 20)W przypadkach przesyłek nadawanych przez zamawiającego na specjalnych zasadach - w ramach prowadzonych przez zamawiającego postępowań administracyjnych i egzekucyjnych w administracji, wykonawca będzie zobowiązany do używania druków za potwierdzeniem odbioru (ZPO) odpowiednich do wykorzystania w prowadzonych postępowaniach na podstawie stosownych przepisów. W takich przypadkach wymagane formularze potwierdzeń odbioru zapewni zamawiający. 21)Wykonawca będzie doręczał wyłącznie do lokalizacji zamawiającego wymienionej w pkt. 1 formularze potwierdzeń odbioru przesyłek pocztowych stosowanych w obrocie przez wykonawcę oraz formularze za potwierdzeniem odbioru (ZPO) dostarczone przez zamawiającego - pokwitowane przez adresata, niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki, jednak nie później niż 7 dni od dnia doręczenia. Wykonawca określi dodatkowo powód niepodjęcia przez adresata przesyłki pocztowej w przypadku formularzy za potwierdzeniem odbioru (ZPO). 22)Potwierdzenie nadania przesyłki rejestrowanej wydane przez wykonawcę winno mieć moc dokumentu urzędowego, jednoznacznie określać datę oraz miejsce przyjęcia przesyłki. 20) Przesyłki pocztowe polecone, których adresatem jest sąd powszechny oraz w sytuacji, gdy zamawiającemu niezbędne jest uzyskanie potwierdzenia nadania, które ma moc dokumentu urzędowego, wykonawca zobowiązany jest nadać w tym samym dniu, w którym zamawiający zgłosi mu taką konieczność oraz nadać w tym samym dniu w polskiej placówce pocztowej operatora wyznaczonego. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania potwierdzenia nadania przesyłki, a otrzymane potwierdzenie niezwłocznie dostarczyć zamawiającemu. 21) Usługę pocztową w zakresie przesyłki pocztowej rejestrowanej uważa się za niewykonaną, jeżeli doręczenie przesyłki rejestrowanej lub powiadomienie o próbie jej doręczenia nie nastąpi w terminie 14 dni od dnia jej nadania. 22)Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatne formularze potwierdzeń odbioru stosowane przez wykonawcę w obrocie krajowym jak i zagranicznym oraz druki reklamacyjne. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu dodatkowe wynagrodzenie od zamawiającego. 23)Wykonawca będzie doręczał wyłącznie do lokalizacji zamawiającego wymienionej w pkt. 1 zwroty przesyłek niedostarczonych wraz z wykazem zwrotów, niezwłocznie po upływie terminu do ich doręczenia nie później niż 7 dni od daty wpływu zwrotu do placówki pocztowej wykonawcy. 24)W przypadku konieczności zwrotu nadanych przez zamawiającego przesyłek krajowych i zagranicznych, zarówno priorytetowych, jak i ekonomicznych do zamawiającego, dopuszcza się by były one przesyłane jako przesyłki ekonomiczne. 25)Znaczek opłaty pocztowej winien zostać zastąpiony pieczęcią wykonaną wg wzoru dostarczonego przez wykonawcę lub innym uzgodnionym oznaczeniem. 26)Rozliczenia za wykonane usługi pocztowe następować będą w okresach miesięcznych, w formie opłaty z dołu, w terminie 21 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Należność zostanie obliczona jako iloczyn ceny jednostkowej zaoferowanej przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu za dany rodzaj przesyłki oraz faktycznej ilości przesyłek danego rodzaju. 27)W przypadku usług pocztowych obejmujących nadanie przez zamawiającego przesyłki pocztowej nieokreślonej w formularzu cenowym i załączniku do zawartej umowy, rozliczenie takiej usługi nastąpi zgodnie z obowiązującymi cennikami usług wykonawcy w dniu nadania przesyłki. W przypadku aktualizacji cennika wykonawca przekaże zamawiającemu uaktualniony dokument, najpóźniej w terminie 7 dni od dnia dokonania aktualizacji. 28)W przypadku uszkodzenia przesyłki w czasie jej transportu wykonawca ma obowiązek ją dodatkowo zabezpieczyć przed dalszym jej uszkodzeniem na swój koszt oraz sporządzić protokół zawierający opis okoliczności powstania uszkodzenia, jego rodzaj i zakres oraz zawierający informację o osobie dokonującej stosownego zabezpieczenia. W tym przypadku wykonawca obowiązany jest niezwłocznie dostarczyć protokół zamawiającemu. 29)W przypadku, gdy wykonawca dysponuje systemem informatycznym służącym do ułatwienia realizacji usług pocztowych, które mogą usprawnić wykonywanie przedmiotowej umowy w zakresie elektronicznego potwierdzenia odbioru przesyłki pocztowej oraz elektronicznego składania reklamacji przy udziale systemu wykonawcy, wykonawca obowiązany jest udostępnić zamawiającemu dostęp do ww. systemu. Zamawiający uprawniony jest do współpracy w tym względzie z wykonawcą, jednak bez ponoszenia żadnych dodatkowych kosztów z tego tytułu, po dokonaniu niezbędnych ustaleń w zakresie przedmiotowej współpracy, w trybie wzajemnych uzgodnień.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży: a) oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do druku specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) potwierdzony za zgodność z oryginałem dokument potwierdzający wpis do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na podstawie art. 6 ust. 1 i 8 ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. (Dz. U. z 2012 r., poz. 1529). Z wpisu powinno wynikać uprawnienie wykonawcy do wykonywania działalności pocztowej na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej oraz za granicą na dzień składania ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek jeśli: a) złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do druku specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał/wykonywali należycie minimum 3 umowy polegające na świadczeniu usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym o wartości łącznej nie mniejszej niż 180.000,00 zł brutto odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem jej (ich) wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu (np. referencje, protokoły odbioru potwierdzającego, że usługa (usługi) została (ły) wykonane lub są wykonywane należycie).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca spełni ten warunek składając oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do druku specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca spełni ten warunek składając oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do druku specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca spełni ten warunek składając oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do druku specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia ze oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiajacego, wykonawca winien złożyć wykaz wykonanych usług na druku zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do druku specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy dla kryterium cenowe (formularz cenowy) na druku zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do druku specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2) Oświadczenie wykonawcy o braku lub udziale w wykonaniu zamówienia podwykonawcy wraz z wskazaniem części zamówienia, której wykonanie zostanie powierzone podwykonawcy na druku formularzu oferty zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do druku specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Parafowany przez wykonawcę wzór umowy (ogólne warunki umowy) zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do druku specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 12) Pełnomocnictwo w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik zawierające określenie zakresu umocowania (tj. reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego), podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub złożonych z ofertą dokumentów. W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy zaznaczyć, które podmioty występują wspólnie oraz przedstawić pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej te podmioty. Z treści pełnomocnictwa musi wynikać sposób reprezentacji w niniejszym postępowaniu. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Liczba pracowników wykonawcy zatrudnionych na podstawie umowy o pracę - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga sporządzenia pod rygorem nieważności pisemnego aneksu. Zmiany te nie mogą naruszać postanowień art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a potrzeba ich wprowadzenia może wynikać jedynie w sytuacji zmiany: 1) danych adresowych Stron umowy, w tym nazwy, adresu, formy prawej, 2) wartości maksymalnego wynagrodzenia brutto umowy, w przypadku zmiany wysokości stawki podatku VAT (poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT na usługę objętą umową), 3) cen jednostkowych brutto i opłat brutto w przypadku zmiany wysokości stawki podatku VAT (poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT na usługę objętą umową), 4)podwykonawcy, przy pomocy którego wykonawca realizuje przedmiot umowy, czym, w przypadku, gdy podwykonawcą jest podmiot, na zasoby którego powoływał się wykonawca przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, podwykonawca ten musi spełniać wymagania w określone przez zamawiającego na etapie postępowania, 5) powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie sposobu świadczenia usług pocztowych objętych przedmiotem umowy, 6) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 7) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczeniu na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 8) danych, osób odpowiedzialnych za realizację umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.katowice.witd.gov.pl; http://witdkatowice.sisco.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Katowicach, ul.Żeliwna 38, 40-599 Katowice, pokój nr 32.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2015 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Katowicach, ul.Żeliwna 38, 40-599 Katowice, pokój nr 20.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.