eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Konserwacja i serwisowanie linii sortowniczej przy ul. Beethovena w Wałbrzychu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-02-20

Ogłoszenie nr 28191 - 2017 z dnia 2017-02-20 r.

Wałbrzych: Konserwacja i serwisowanie linii sortowniczej przy ul. Beethovena w Wałbrzychu
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 321425 - 2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak
Numer ogłoszenia: 325089-2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 370434-2016

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 89132253500000, ul. ul. Kolejowa  4, 58300   Wałbrzych, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 074 6650061, 8425008 (09), faks 746 650 062, e-mail biuro@mzuk.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mzuk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka prawa handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Konserwacja i serwisowanie linii sortowniczej przy ul. Beethovena w Wałbrzychu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

20/I/PN/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja istniejącej linii do segregacji komunalnych odpadów zmieszanych i odpadów ze zbiórki selektywnej przy ul. Beethovena w Wałbrzychu. Linia została dostarczona w 2011 roku. Linia jest dostarczona i zamontowana przez firmę KATRA Sp. z o.o. ul. Inżynierska 3/9, 55-221 Jelcz-Laskowice. Producentem urządzeń jest firma VIBRO-ECO-TECH Sp. z o.o. ul. Dworcowa 5, 43-198 Mikołów-Bujaków. 2.Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: kod CPV: 45.35.10.00 - Mechaniczne instalacje inżynieryjne Mechaniczne instalacje inżynieryjne 3.Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 4.Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przy realizacji zamówienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób na podstawie umowy o pracę - jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.), w zakresie montażu nowych elementów linii, konserwacji istniejących elementów linii (przegląd, naprawa). Na potwierdzenie powyższego wymaga się, aby wykonawca lub podwykonawca w terminie pięciu dni od dnia podpisania umowy przedłożył Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, wraz ze wskazaniem czynności, jakie będą one wykonywać. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zgodności przedstawionego powyżej wykazu osób z osobami wykonującymi czynności przy zamówieniu. W przypadku nie przedstawienia wykazu osób Zamawiający wyznaczy dodatkowy termin 5 dni, a w przypadku niewywiązania się z tego wymagania Zamawiający nałoży na Wykonawcę karę umowną w wysokości 1 000 zł (jeden tysiąc brutto) za każdego pracownika zatrudnionego bez umowy. 5. W załączniku nr 5 do siwz określono szczegółowy opis przedmiotu zamówienia


II.4) Główny kod CPV:45351000-2
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
40 dni

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 12/12/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

P.W. Agromech Sp. z o.o.,  ,  ul. Fabryczna 7, ,  64-610 ,  Rogoźno ,  kraj/woj. wielkopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 118080 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/01/2017


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp: Zmieniono wartość umowy oraz termin realizacji
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp: Zmieniono wartość umowy oraz termin realizacji


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Dnia 18.01.2017 r. doszło do uszkodzenia konstrukcji hali namiotowej, z uwagi na fakt, że w tym czasie trwały prace remontowe linii sortowniczej przez wykonawcę AGROMECH- ze względów bezpieczeństwa prace remontowe zostały wstrzymane. Podczas remontu linii sortowniczej do chwili zdarzenia uszkodzenia hali namiotowej stwierdzono drgania i głośną pracę przekładani wraz z silnikiem przenośnika zasypowego i przenośnika podsitowego, co wiąże się z wykonaniem dodatkowych prac niezbędnych do zakończenia remontu linii sortowniczej, oraz z koniecznością usunięcia zaistniałej awarii przez wykonawcę specjalizującego się w tej dziedzinie. W związku z tym, do czasu naprawy silników oraz naprawy hali namiotowej firma AGROMECH nie może kontynuować przerwanych prac. W porozumieniu z przedstawicielem ELRAF - firmy remontowej instalacji elektrycznej linii sortowniczej postanowiono dokonać demontażu silników elektrycznych w celu wykonania przeglądu i naprawy silników poza obiektem sortowni, określając czas naprawy 14 dni licząc od dnia 31.01.2017 r. W międzyczasie po wykonaniu prac demontażowych osłon i innych elementów przenośników taśmowych, stwierdzono konieczność wykonania dodatkowych prac uzupełniających mających na celu ograniczenie przedostawania się przetwarzanych odpadów poza linie sortowniczą poprzez wykonanie dodatkowych osłon, fartuchów i zsypów ograniczających ww niepożądane emisje. Ponadto stwierdzono konieczność wymiany rodzaju napędu głównego podajnika w celu usprawnienia procesu dystrybucji odpadów na linię sortowniczą. Prace produkcyjne z tym związane wykonawca AGROMECH zobowiązał się zrealizować w okresie remontu instalacji elektrycznej sortowni, a prace montażowe w trakcie realizacji podstawowego zakresu prac remontowych. Wobec zaistniałych dodatkowych prac niezbędnych do zakończenia remontu linii sortowniczej nie z winy wykonawców czas zakończenia remontu przewiduję się na dzień 28.02.2017 r. sporządzając aneks do umowy.


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.