eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Okresowe przeglądy silników Volvo Penta, Johnson i Evinrude, Suzuki, Yamaha, Scania na jednostkach pływających Urzędu Morskiego w Gdyni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-02

Gdynia: Okresowe przeglądy silników Volvo Penta, Johnson i Evinrude, Suzuki, Yamaha, Scania na jednostkach pływających Urzędu Morskiego w Gdyni
Numer ogłoszenia: 28165 - 2015; data zamieszczenia: 02.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni , ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (58) 355 33 33, faks (58) 620 67 43.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Okresowe przeglądy silników Volvo Penta, Johnson i Evinrude, Suzuki, Yamaha, Scania na jednostkach pływających Urzędu Morskiego w Gdyni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonywaniu okresowych przeglądów silników na jednostkach pływających Urzędu Morskiego w Gdyni: część I. Okresowe przeglądy silników Volvo Penta część II. Okresowe przeglądy silników Johnson i Evinrude część III. Okresowe przeglądy silników Suzuki część IV. Okresowe przeglądy silników Yamaha część V. Okresowe przeglądy silników Scania Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia dostarczy wszystkie niezbędne materiały i części oraz gotowe produkty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje także utylizację odpadów szkodliwych dla środowiska naturalnego. Wykonawca udzieli 12-miesięcznej gwarancji na zamontowane części (z wyjątkiem materiałów eksploatacyjnych podlegających zużyciu w czasie normalnej eksploatacji) oraz 3-miesięcznej gwarancji na wykonane przeglądy (od dnia wykonania usługi). Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zasadach określonych w § 6 wzoru umowy, stanowiącego część II SIWZ. Zamawiający wskazał w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia maksymalny zakres prac możliwy do wykonania. Zakres ten może być mniejszy i zależeć będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.24.10.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania niniejszego zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o złożone w ofercie oświadczenie, o którym mowa w art. 22 ust. 1 u.p.z.p., wg formuły: spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o złożone w ofercie oświadczenie, o którym mowa w art. 22 ust. 1 u.p.z.p., wg formuły: spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o złożone w ofercie oświadczenie, o którym mowa w art. 22 ust. 1 u.p.z.p., wg formuły: spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o złożone w ofercie oświadczenie, o którym mowa w art. 22 ust. 1 u.p.z.p., wg formuły: spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o złożone w ofercie oświadczenie, o którym mowa w art. 22 ust. 1 u.p.z.p., wg formuły: spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    A. formularz cenowy, odpowiednio dla wybranej/ych części zamówienia, tj.: 1) dla I części zamówienia - załącznik nr 5A 2) dla II części zamówienia - załącznik nr 5B 3) dla III części zamówienia - załącznik nr 5C 4) dla IV części zamówienia - załącznik nr 5D 5) dla V części zamówienia - załącznik nr 5E B. dotyczy części V zamówienia - aktualny dokument potwierdzający posiadanie przez Wykonawcę świadectwa uznania lub autoryzacji firmy Scania tj. świadectwo (certyfikat) autoryzacji serwisu lub uznania producenta firmy Scania lub świadectwo (certyfikat) przeszkolenia pracowników w zakresie serwisu silników Scania

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w sekcji III.4.3.1) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert), a jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, 2) wypełniony formularz Oferty, 3) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 4) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin wykonania przeglądu - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), możliwość zmiany umowy istnieje w razie: a) nadzwyczajnej zmiany stosunków, określonej w art. 3571 Kodeksu cywilnego, b) opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, c) zaistnienia nieprzewidywalnych warunków fizycznych, d) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, e) zmiany przepisów prawnych, o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany terminu, f) zmiany obowiązującej stawki VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę. 2. Nieprzewidywalne warunki fizyczne oznaczają jakiekolwiek działanie sił natury, które jest nieprzewidywalne lub takie, że od doświadczonego wykonawcy nie można było w sposób rozsądny oczekiwać zastosowania przeciw nim wystarczających środków ostrożności. 3. Nieprzewidywalne oznacza racjonalnie niemożliwe do przewidzenia przez doświadczonego Wykonawcę do dnia złożenia oferty

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umgdy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Morski w Gdyni, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, pok. 50, po uprzed uzgodn (dot. wersji papierowej), adres e-mail: zam_pub@umgdy.gov.pl, fax 586206743.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2015 godzina 10:50, miejsce: Urząd Morski w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, Kancelaria ogólna, pok. 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wykluczy Wykonawców z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia stosownie do treści art. 24 ust. 1 i 2 u.p.z.p., art. 24 ust. 2a u.p.z.p. oraz art. 24b ust. 3 u.p.z.p.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Okresowe przeglądy silników Volvo Penta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są okresowe przeglądy silników: A) Okresowy przegląd silnika VOLVO - PENTA D6-370A-D na jednostce KONTROLER - 9 po 100 MTG, który obejmuje: dostawę i wymianę: kompletu filtrów(olejowe, paliwowe, powietrza,), dostawę i wymianę oleju silnikowego, dostawę i wymianę oleju w spodzinie pędnika, sprawdzenie i konserwacja wszelkich mechanizmów silnika zgodnie z instrukcją producenta silnika, wykonanie komputerowej diagnostyki silnika wraz z raportem serwisowym parametrów - 7 przeglądów w ciągu roku A1) podniesienie i wodowanie jednostki - 7 w ciągu roku A2) dostawa i wymiana uszczelnienia spodziny pędnika - 3 wymiany w ciągu roku A3) dostawa i wymiana wirnika pompy wody chłodzenia (woda zaburtowa) - 2 razy w roku A4) pomiar ciśnienia na cylindrach - 1 raz w roku A5) dostawa i wymiana kompletu cynków - 1 raz w roku B) Okresowy przegląd silnika VOLVO - PENTA TAMD 42 WJ na jednostce KONTROLER - 12 po 100 MTG który obejmuje: dostawę i wymianę: kompletu filtrów(olejowe, paliwowe, powietrza,), dostawę i wymianę oleju silnikowego, - 6 przeglądów w ciągu roku B1) podniesienie i wodowanie jednostki - 6 razy w ciągu roku B2) dostawa i wymiana wirnika pompy wody chłodzenia (woda zaburtowa) - 2 razy w roku B3) dostawa i wymiana kompletu cynków - 1 raz w roku B4) pomiar ciśnienia na cylindrach, sprawdzenie i ustawienie luzów zaworowych - 1 raz w roku B5) wymiana końcówek wtryskiwaczy (do wyceny założyć wymianę 6 końcówek wtryskiwaczy) - 1 raz w roku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi część III.A SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.24.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania przeglądu - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Okresowe przeglądy silników Johnson i Evinrude.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: A) Okresowy przegląd silnika JOHNSON 135 na jednostce KONTROLER - 1 po 100 MTG, który obejmuje: dostawę i wymianę kompletu świec zapłonowych, dostawę i wymianę kompletu filtrów, dostawę i wymianę oleju w spodzinie wraz z korkiem spustowym, sprawdzenie i konserwacja wszelkich mechanizmów silnika zgodnie z instrukcja producenta silnika. - 2 przeglądy w ciągu roku: A1) podniesienie i wodowanie jednostki - 2 w ciągu roku A2) dostawa i wymiana uszczelnienia spodziny pędnika - raz w roku A3) Wykonanie regulacji parametrów silnika która obejmuję: regulację telefleksów sterowania silnikiem (regulacja manetki sterowania obrotami i przekładnią oraz regulacja sterowaniem łodzi), regulacje obrotów silnika, gaźników oraz ustawienia odpowiedniej dawki paliwa i oleju - raz w roku A4) Dostawa i wymiana wirnika pompy wody morskiej - raz w roku A5) Dostawa i wymiana kompletu cynków - raz w roku B) Okresowy przegląd silnika JOHNSON 115 na jednostce KONTROLER - 11 po 100 MTG, który obejmuje: dostawę i wymianę kompletu świec zapłonowych, dostawę i wymianę kompletu filtrów, dostawę i wymianę oleju w spodzinie wraz z korkiem spustowym, sprawdzenie i konserwacja wszelkich mechanizmów silnika zgodnie z instrukcja producenta silnika. - 2 przeglądy w ciągu roku: B1) podniesienie i wodowanie jednostki - 2 w ciągu roku B2) dostawa i wymiana uszczelnienia spodziny pędnika - raz w roku B3) Wykonanie regulacji parametrów silnika która obejmuję: regulację telefleksów sterowania silnikiem (regulacja manetki sterowania obrotami i przekładnią oraz regulacja sterowaniem łodzi), regulacje obrotów silnika, gaźników oraz ustawienia odpowiedniej dawki paliwa i oleju - raz w roku B4) Dostawa i wymiana wirnika pompy wody morskiej - raz w roku B5) Dostawa i wymiana kompletu cynków - raz w roku C) Okresowy przegląd silnika EVINRUDE 115 na jednostce SONAR -3 po 100 MTG który obejmuje: dostawę i wymianę kompletu świec zapłonowych, dostawę i wymianę kompletu filtrów, dostawę i wymianę oleju w spodzinie wraz z korkiem spustowym, sprawdzenie i konserwacja wszelkich mechanizmów silnika zgodnie z instrukcja producenta silnika. - 2 przeglądy w ciągu roku C1) podniesienie i wodowanie jednostki - 2 w ciągu roku C2) dostawa i wymiana uszczelnienia spodziny pędnika - raz w roku C3) Wykonanie regulacji parametrów silnika która obejmuję: regulację telefleksów sterowania silnikiem (regulacja manetki sterowania obrotami i przekładnią oraz regulacja sterowaniem łodzi), regulacje obrotów silnika, gaźników oraz ustawienia odpowiedniej dawki paliwa i oleju - raz w roku C4) Dostawa i wymiana wirnika pompy wody morskiej - raz w roku C5) Dostawa i wymiana kompletu cynków - raz w roku D) Okresowy przegląd silnika JOHNSON 115 na jednostce SONAR -2 po 100 MTG, który obejmuje: dostawę i wymianę kompletu świec zapłonowych, dostawę i wymianę kompletu filtrów, dostawę i wymianę oleju w spodzinie wraz z korkiem spustowym, sprawdzenie i konserwacja wszelkich mechanizmów silnika zgodnie z instrukcja producenta silnika. - 2 przeglądy w ciągu roku D1) podniesienie i wodowanie jednostki - 2 w ciągu roku D2) dostawa i wymiana uszczelnienia spodziny pędnika - raz w roku D3) Wykonanie regulacji parametrów silnika która obejmuję: regulację telefleksów sterowania silnikiem (regulacja manetki sterowania obrotami i przekładnią oraz regulacja sterowaniem łodzi), regulacje obrotów silnika, gaźników oraz ustawienia odpowiedniej dawki paliwa i oleju - raz w roku D4) Dostawa i wymiana wirnika pompy wody morskiej - raz w roku D5) Dostawa i wymiana kompletu cynków - raz w roku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi część III.B SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.24.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania przeglądu - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Okresowe przeglądy silników Suzuki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są okresowe przeglądy silników: A) Okresowy przegląd silnika SUZUKI DF 150 TL na jednostce KONTROLER - 4 po 100 MTG który obejmuje: dostawę i wymianę kompletu świec zapłonowych, dostawę i wymianę kompletu filtrów, dostawę i wymianę oleju w silniku, dostawę i wymianę oleju w spodzinie wraz z korkiem spustowym, sprawdzenie i konserwacja wszelkich mechanizmów silnika zgodnie z instrukcja producenta silnika, wykonanie komputerowej diagnostyki silnika wraz z raportem serwisowym parametrów - 3 przeglądy w ciągu roku A1) podniesienie i wodowanie jednostki - 3 w ciągu roku A2) dostawa i wymiana uszczelnienia spodziny pędnika - 2 wymiany w ciągu roku A3) Dostawa i wymiana wirnika pompy wody morskiej - raz w roku A4) Dostawa i wymiana kompletu cynków - raz w roku B) Okresowy przegląd silnika SUZUKI DF 150 TL na jednostce KONTROLER - 14 po 100 MTG który obejmuje: dostawę i wymianę kompletu świec zapłonowych, dostawę i wymianę kompletu filtrów, dostawę i wymianę oleju w silniku, dostawę i wymianę oleju w spodzinie wraz z korkiem spustowym, sprawdzenie i konserwacja wszelkich mechanizmów silnika zgodnie z instrukcja producenta silnika, wykonanie komputerowej diagnostyki silnika wraz z raportem serwisowym parametrów - 2 przeglądy w ciągu roku B1) podniesienie i wodowanie jednostki - 2 w ciągu roku B2) dostawa i wymiana uszczelnienia spodziny pędnika - 1 wymiany w ciągu roku B3) Dostawa i wymiana wirnika pompy wody morskiej - raz w roku B4) Dostawa i wymiana kompletu cynków - raz w roku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi część III.C SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.24.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania przeglądu - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Okresowe przeglądy silników Yamaha.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są okresowe przeglądy silników: A) Okresowy przegląd silników YAMAHA F 150 AET ( 2 szt.) na jednostce SONAR -4 po 100 MTG który obejmuje: dostawę i wymianę kompletu świec zapłonowych, dostawę i wymianę kompletu filtrów, dostawę i wymianę oleju w silniku, dostawę i wymianę oleju w spodzinie wraz z korkami spustowymi, sprawdzenie i konserwacja wszelkich mechanizmów silników zgodnie z instrukcja producenta silników, wykonanie komputerowej diagnostyki silników wraz z raportem serwisowym parametrów - 7 przeglądów w ciągu roku x 2 silniki. A1) Podniesienie i wodowanie jednostki -7 w ciągu roku A2) Dostawa i wymiana uszczelnienia spodziny pędnika - 6 razy w roku x 1 silnik A3) Dostawa i wymiana wirnika pompy wody morskiej - 6 razy w roku x 1 silnik A4) Dostawa i wymiana kompletu cynków na dwóch silnikach - raz w roku A5) Dostawa i wymiana kompletnych śrub napędowych Rubex NS3 14 x 19 - raz w roku szt. 2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi część III.D SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.24.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania przeglądu - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Okresowe przeglądy silników Scania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są okresowe przeglądy silników SCANIA DI 16 072 M - szt. 2 na jednostce KONTROLER - 20, po 1000 MTG, który obejmuje: dostawę i wymianę oleju, dostawę i wymianę filtra oleju, czyszczenie odśrodkowego filtrów oleju, wymianę płynu chłodzącego, czyszczenie układu chłodzenia, wymianę kompletu anod protektorowych układu chłodzenia, dostawę i wymianę wirnika pompy wody morskiej, dostawę i wymianę filtra powietrza, dostawę i wymianę wkładu bezpieczeństwa, odczytanie wskaźnika podciśnienia, dostawę i wymianę filtrów paliwa, sprawdzenie paska napędowego, sprawdzenie i regulacja luzów zaworowych - 2 przeglądy w ciągu roku na dwóch silnikach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi część III.E SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.24.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania przeglądu - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.