eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie rozbiórki pieców i kuchni kaflowych i wykonanie robót budowlanych w miejscu ich rozbiórki w lokalach mieszkalnych w budynku przy ulicy Wielickiej 29 w Warszawie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-25

Warszawa: Wykonanie rozbiórki pieców i kuchni kaflowych i wykonanie robót budowlanych w miejscu ich rozbiórki w lokalach mieszkalnych w budynku przy ulicy Wielickiej 29 w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 281558 - 2014; data zamieszczenia: 25.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 234502 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, ul. Irysowa 19, 02-660 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5493727, 5493737, faks 022 5493737.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie rozbiórki pieców i kuchni kaflowych i wykonanie robót budowlanych w miejscu ich rozbiórki w lokalach mieszkalnych w budynku przy ulicy Wielickiej 29 w Warszawie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbiórki pieców i kuchni kaflowych oraz wykonanie robót budowlanych w miejscu ich rozbiórki w lokalach mieszkalnych w budynku przy ulicy Wielickiej 29 w Warszawie. 1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót: a) rozebranie pieców i kuchni kaflowych i wyniesienie gruzu, b) wykonanie uzupełnienia warstw posadzek z oblistwowaniem, c) zamurowanie otworów i uzupełnienie ścian w miejscach rozebranych pieców i kuchni kaflowych, d) odkucie odparzonych tynków i wykonanie nowych, e) malowanie miejsc naprawianych i nowo wykonanych tynków farbami emulsyjnymi, f) wywiezienie gruzu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiącej Rozdział V siwz, oraz w kosztorysie nakładczym wraz z przedmiarem robót i zestawieniem materiałów - stanowiącym ROZDZIAŁ IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej: siwz). 2. Wszędzie tam gdzie w siwz i jej załącznikach wymieniono z nazwy typ lub producenta materiałów lub urządzeń, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 3. Warunki realizacji zamówienia i gwarancji zawierają: kosztorys nakładczy wraz z przedmiarem robót oraz zestawieniem materiałów, określające rodzaj robót, sposób wykonania i ilość planowanych do wykonania robót - stanowiący Rozdział IV siwz, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca Rozdział V siwz, Istotne postanowienia umowy stanowiące Rozdział III siwz. 4. Czynności o których mowa w pkt. 3.1. siwz będą wykonywane pod nadzorem DOM Wierzbno. 5. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. siwz, mają być wykonywane zgodnie z: 5.1. kosztorysem nakładczym wraz z przedmiarem robót i zestawieniem materiałów określającymi rodzaj robót, sposób wykonania i ilość planowanych do wykonania robót - stanowiącymi Rozdział IV siwz, 5.2. warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i czynnościami wymienionymi w art. 22 Ustawy z dnia 7.07.1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409, z późn. zm.) i jej przepisów wykonawczych, 5.3. Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, stanowiącą Rozdział V siwz, 5.4. wymaganiami wynikającymi z aktualnych Polskich Norm i aprobat technicznych, 5.5. zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, 5.6. warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiącymi Rozdział III siwz. 5.6.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania, o ile warunkiem wprowadzenia takich zmian będą między innymi okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz w przypadku zmiany porządku prawnego, a także w przypadku zmian zawartych w siwz w tym: 5.6.1.1. w przypadku zaistnienia konieczności wykonania robót, które są objęte przedmiotem zamówienia, ale nie zostały przewidziane w zestawieniu i wyliczeniu planowanych prac określonych danym kosztorysem nakładczym wraz z przedmiarem robót oraz zestawieniem materiałów w branży ogólnobudowlanej stanowiącym Rozdział IV siwz, Wykonawca jest zobowiązany je wykonać w ramach wykonywania przedmiotu zamówienia na podstawie protokołu konieczności sporządzonego przy udziale Wykonawcy, 5.6.1.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z wykonania części robót objętych przedmiotem zamówieniem nie więcej jednak niż 30 % wartości brutto wskazanej w § 6 ust.1. 5.6.1.3. w przypadku zaistnienia konieczności wykonania zamówień dodatkowych, które nie zostały objęte przedmiotem zamówienia (zamówieniem podstawowym), jednakże są niezbędne do jego prawidłowego wykonania i których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, Wykonawca jest zobowiązany wykonać je na odrębne zlecenie Zamawiającego. Wartość zamówień dodatkowych nie może przekroczyć 50% wartości realizowanego zamówienia, 5.6.1.4. powierzenia Podwykonawcy wykonania całości bądź części przedmiotu zamówienia lub zmiany Podwykonawcy w sytuacji, gdy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia z nim umowy dotyczącej wykonywania przedmiotu zamówienia, koniecznym będzie dla prawidłowego jego wykonania posłużenie się przez Wykonawcę nowym Podwykonawcą, który będzie realizował część lub cały zakres prac powierzony uprzednio innemu Podwykonawcy, Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; 5.6.1.5. zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy, 5.6.1.6. zmiany zakresu rzeczowego i finansowego, 5.6.1.7. zmiany zakresu części przedmiotu zamówienia powierzonych Podwykonawcom w przypadku wykonywania Przedmiotu zamówienia z udziałem Podwykonawców, Z wyjątkiem zmian w sytuacjach wskazanych w § 3 ust. 15 lit. b) ; § 4 pkt 6 oraz §12 ust. 1 wszelkie inne zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 5.6.1.8.w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z technologią ich wykonania termin realizacji robót, o którym mowa w pkt. 7 siwz może ulec zmianie. Zostanie on wydłużony maksymalnie o okres, na który zostaną wstrzymane roboty. Fakt ten musi być potwierdzony wpisem Zamawiającego do dziennika robót na zasadach przewidzianych dla dziennika budowy. Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia wymaga zawarcia aneksu do umowy, 5.6.1.9. Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia może nastąpić jeżeli, w następstwie wydłużonych/wykraczających poza ustawowe terminy procedur administracyjnych oraz innych terminów spraw urzędowych, mających wpływ na terminy realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca przy wykazaniu należytej staranności nie może dotrzymać terminu wykonania przedmiotu zamówienia, 5.6.1.10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu rzeczowego na skutek wprowadzenia robót zamiennych w oparciu o protokół konieczności, spisany przez strony i zatwierdzony przez Zamawiającego na podstawie kosztorysu zamiennego, przy jednoczesnym zachowaniu tych samych cen i wskaźników, zawartych w kosztorysie ofertowym, 5.6.1.11. w przypadku zmiany osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia. 6. Materiały i produkty, o których mowa w § 3 ust. 6 Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III siwz powinny odpowiadać wymaganiom ujętym w art. 10 ustawy Prawo budowlane i w Ustawie o wyrobach budowlanych i posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa w odniesieniu do wyrobów podlegających tej certyfikacji. Dla pozostałych materiałów - z wyłączeniem wskazanych w obowiązujących w tym zakresie przepisach dotyczących określenia wykazu wyrobów nie mającego istotnego wpływu na spełnienie wymogów podstawowych, posiadać deklarację zgodności z dokumentem odniesienia jakim jest Polska Norma, a w przypadku jej braku krajową aprobatą techniczną (AT) lub europejską aprobatą techniczną (ETA). Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikaty i deklaracje dopuszczające wyrób do obrotu i stosowania w budownictwie. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do: 7.1. prowadzenia dziennika robót na zasadach przewidzianych dla dziennika budowy, dostarczonego przez Zamawiającego w dniu rozpoczęcia robót, 7.2. posiadania opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia na kwotę nie niższą niż 100.000 złotych polskich, potwierdzającej, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia, 7.3. zabezpieczenia obiektu w trakcie wykonywania robót budowlanych przed skutkami niepożądanych zdarzeń przez cały czas realizacji umowy, 7.4. dokonania we własnym zakresie i na własny koszt organizacji placu budowy oraz zorganizowania zaplecza socjalno-technicznego w rozmiarach koniecznych dla przeprowadzenia robót, 7.5. umożliwienia Zamawiającemu w każdym czasie przeprowadzenie kontroli obiektu realizowanych robót budowlanych, stosowanych w ich toku wyrobów oraz innych okoliczności dotyczących bezpośredniej realizacji zamówionego dzieła budowlanego, 7.6. utrzymania w czasie realizacji przedmiotu zamówienia ładu i porządku na terenie w obiekcie i lokalu na którym wykonuje roboty oraz uporządkuje teren, obiekt i lokal - po zakończeniu robót, a także zapewni warunki bezpieczeństwa i p.poż., 7.7. wykonywania robót wyłącznie przez pracowników posiadających kwalifikacje zawodowe odpowiadające rodzajom prac objętych przedmiotem zamówienia, 7.8. poniesienia całkowitej odpowiedzialności prawnej i finansowej wobec Zamawiającego i osób trzecich za wszelkie szkody wynikłe z zaniechania realizacji umowy, niedbalstwa lub działania niezgodnego z umową, ze sztuką budowlaną, przepisami p. poż., a także nieprawidłowego zabezpieczenia lub jego braku narzędzi, materiałów, placu budowy, lokalu oraz terenu pod zaplecze budowy, 7.9. wykonawca wybrany do podpisania umowy zobowiązany będzie załączyć do umowy kserokopie potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem uprawnień budowlanych w zakresie ogólnobudowlanym, kserokopie aktualnych zaświadczeń o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego osoby, która będzie kierownikiem prac, o której mowa w pkt. 8.1.3. siwz, 7.10. prowadzenia robót w godzinach 7:00 - 19:00 w uzgodnieniu z najemcami. 8. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca może korzystać z instalacji wodno - kanalizacyjnej i energii elektrycznej na warunkach określonych w Istotnych postanowieniach umowy, które stanowią Rozdział III siwz. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na wykonane przez siebie roboty będące przedmiotem zamówienia, o których mowa w pkt. 3.1. siwz oraz w § 1 Istotnych postanowień umowy (Rozdział III siwz) oraz na zastosowane materiały, na okres co najmniej 36 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego tych robót z tym, że dla materiałów okres ten nie może być krótszy niż gwarancja udzielona przez producenta nie krócej jednak niż 36 miesięcy. 10. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określony jest w istotnych postanowieniach umowy, które stanowią Rozdział III siwz. 11. Wynagrodzenie za wykonany zakres robót zostanie ustalone na podstawie przedłożonego i zatwierdzonego przez Zamawiającego kosztorysu zamiennego, sporządzonego w oparciu o obmiary robót rzeczywiście wykonane i odebrane, katalogi przyjęte w ofercie, bezusterkowy protokół odbioru końcowego robót oraz stawki i narzuty przyjęte wg kosztorysu ofertowego. 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia zakresu rzeczowego na skutek wykonania w ramach Przedmiotu zamówienia robót, o których mowa w § 12 ust. 4 istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III siwz. W takim przypadku Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie dodatkowe za wykonane roboty dodatkowe, obliczone w sposób opisany w § 12 ust. 5 istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III siwz. 13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia zamówień dodatkowych, o których mowa w § 13 istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III siwz. W takim przypadku Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie za wykonane zamówienie dodatkowe, obliczone w sposób opisany w § 13 istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III siwz. 14. Zaoferowana przez Wykonawcę we - WZORZE FORMULARZA OFERTY -stawka roboczogodziny kosztorysowej brutto nie może przekroczyć średniej warszawskiej określonej w wyd. Sekocenbud Biuletyn cen regionalnych w budownictwie BCR dla II kw. 2014 r. tj. dla robót ogólnobudowlanych Rbrutto= 30,81 PLN,. Stawka roboczogodziny kosztorysowej brutto obejmuje wartość stawki roboczogodziny kosztorysowej netto powiększonej o narzut kosztów pośrednich i zysk kalkulacyjny [Rbrutto = (Rnetto + Kp + Z)]. Wykonawca musi wpisać oferowane stawki roboczogodziny kosztorysowej Rnetto i Rbrutto, Kp i Z w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty. 15. Zaoferowany przez Wykonawcę we - WZORZE FORMULARZA OFERTY - wskaźnik kosztów pośrednich (Kp) od (R, S) nie może być wyższy niż średni w Warszawie określony w wyd. Sekocenbud Biuletyn cen regionalnych w budownictwie BCR dla II kw. 2014 r. i wynoszący dla robót ogólnobudowlanych: Kp = 58,4 %. Wykonawca musi wpisać oferowane Kp w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty. 16. Zaoferowany przez Wykonawcę we - WZORZE FORMULARZA OFERTY - wskaźnik zysku (Wz) od (R + S + Kp) ) nie może być wyższy niż średni w Warszawie określony w wyd. Sekocenbud Biuletyn cen regionalnych w budownictwie BCR dla II kw. 2014 r. i wynoszący dla robót ogólnobudowlanych: (Wz) = 9,6 % . Wykonawca musi wpisać oferowane (Wz) w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty. 17. Zaoferowany przez Wykonawcę we - WZORZE FORMULARZA OFERTY - wskaźnik narzutu kosztów zakupu materiałów (Wkz) nie może być wyższy niż średni w Warszawie określony w wyd. Sekocenbud Biuletyn cen regionalnych w budownictwie BCR dla II kw. 2014r. i wynoszący dla robót ogólnobudowlanych: (Wkz) = 8%. Wykonawca musi wpisać oferowane (Wkz) w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty. 18. Kosztorys ofertowy musi być wykonany ściśle w oparciu o załączony do siwz kosztorys nakładczy wraz z przedmiarem robót oraz zestawieniem materiałów stanowiący Rozdział IV siwz. Ilość roboczogodzin, materiałów i czas pracy sprzętu oblicza się wg norm KNR. Zastosowanie maja zapisy pkt. 16.6. siwz. 18.1. Jeżeli Wykonawca podczas przygotowania oferty uzna jakiekolwiek elementy w kosztorysie nakładczym wraz z przedmiarem robót i zestawieniem materiałów za nieprawidłowe, to wszelkie zmiany w tym kosztorysie nakładczym wraz z przedmiarem i zestawieniem materiałów mogą być wprowadzone przez Zamawiającego przy wykorzystaniu procedury udzielania wyjaśnień. Wprowadzanie zmian, uzupełnień do kosztorysu nakładczego, w inny sposób jak opisano wyżej, jest niedopuszczalne. 18.2. Kosztorys ofertowy musi być sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej w oparciu o załączony do siwz kosztorys nakładczy wraz z przedmiarem robót oraz zestawieniem materiałów - stanowiący Rozdział IV siwz - zachowując kolejność pozycji zgodną z otrzymanym kosztorysem nakładczym. Kalkulacja szczegółowa polega na obliczeniu ceny kosztorysowej z wyszczególnieniem robocizny, cen materiałów, cen najmu lub pracy sprzętu budowlanego oraz doliczonych odpowiednio kosztów materiałów pomocniczych nie objętych nakładami rzeczowymi, kosztów pośrednich, zysku, kosztów zakupu materiałów. Ilość roboczogodzin, materiałów i czas pracy sprzętu oblicza się wg norm KNR. 19. W przypadku zaistnienia konieczności wykonania robót, które są objęte przedmiotem zamówienia, o którym mowa w pkt. 3 siwz i § 1 ust. 1 istotnych postanowień umowy, stanowiących Rozdział III siwz, ale nie zostały przewidziane w zestawieniu i wyliczeniu planowanych prac określonych kosztorysami nakładczymi z przedmiarami robót oraz zestawieniem materiałów stanowiącymi Rozdział IV siwz, koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany je wykonać w ramach wykonywania przedmiotu zamówienia na podstawie protokołu konieczności sporządzonego przy udziale Wykonawcy. 19.1.Wynagrodzenie za wykonanie robót, o których mowa w pkt 3.19. siwz zostanie obliczone na postawie cen jednostkowych zbudowanych w oparciu o czynniki cenotwórcze przyjęte według zasad ustalonych w § 6 i 12 istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III siwz. Ceny materiałów i pracy sprzętu nie mogą być wyższe niż w kosztorysach ofertowych, jednakże w każdym przypadku, także wówczas gdyby cena materiału lub pracy sprzętu była wskazana w danym kosztorysie ofertowym nie może być ona wyższa niż średnie ceny dla danego asortymentu, podawane w publikacjach SEKOCENBUD IMB, IMI, IME, obowiązujących dla kwartału w którym wykonywane będzie zamówienie. 19.2. W stosunku do cen materiałów, których nie ma w wydawnictwach informacyjnych o cenach oraz w zestawieniu cen, strony ustalają, iż zastosowane zostaną ceny zaakceptowane przez inspektora nadzoru Zamawiającego przed przystąpieniem do wykonywania robót dodatkowych. 19.3. Wszelkie roboty , o których mowa w pkt. 3.19. siwz mogą być wykonane - poza koniecznością sporządzenia podpisanego przez obie strony protokołu konieczności potwierdzonego przez inspektora nadzoru - po sporządzeniu aneksu do umowy. 20. W przypadku zaistnienia konieczności wykonania zamówień dodatkowych, które nie zostały objęte zamówieniem podstawowym, niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia Wykonawca jest zobowiązany je wykonać na odrębne zlecenie Zamawiającego. Wartość zamówień dodatkowych nie może przekroczyć 50% wartości realizowanego zamówienia. 20.1. Wynagrodzenie dodatkowe za wykonanie zamówień dodatkowych, o których mowa w pkt. 3.20. siwz zostanie obliczone na postawie cen jednostkowych zbudowanych w oparciu o czynniki cenotwórcze przyjęte według zasad ustalonych w § 6 i § 13 istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III siwz. Ceny materiałów i pracy sprzętu będą nie wyższe niż w kosztorysach ofertowych do zamówienia podstawowego o ile tam występują przy czym będą nie wyższe niż średnie ceny dla danego asortymentu, podawane w publikacjach SEKOCENBUD IMB, IMI, IME, obowiązujących dla kwartału w którym wykonywane będzie zamówienie. 20.2. W stosunku do cen materiałów, których nie ma w wydawnictwach informacyjnych o cenach oraz w zestawieniu cen, strony ustalają, iż zastosowane zostaną ceny zaakceptowane przez inspektora nadzoru Zamawiającego przed przystąpieniem do wykonywania robót dodatkowych. 20.3. Wszelkie zamówienia dodatkowe, o których mowa w pkt 3.20. mogą być wykonane tylko na podstawie podpisanego przez obie strony protokołu konieczności potwierdzonego przez inspektora nadzoru i odrębnej umowy. 21. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 22. Cena z VAT podana w ofercie uwzględniać musi podatek VAT wg stawki obowiązującej w dacie składania ofert. 23. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wielicka 29 rozbiórka pieców i kuchni

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TOM - SANIT Tomasz Wachnik, ul. Husarska 23a, 02-489 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12723,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6949,30

  • Oferta z najniższą ceną: 6949,30 / Oferta z najwyższą ceną: 8323,42

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.