eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Wykonanie usługi w zakresieprzeglądów, konserwacji oraz napraw stacji roboczych, laptopów, tabletów, monitorów, urządzeń drukujących (drukarki, urządzenia wielofunkcyjne itp.), zasilaczy awaryjnych, telefaksów oraz ploterów, przeglądów, konserwacji oraz naprawy niszczarek, przeglądów i konserwacji oraz naprawy urządzeń wielofunkcyjnych i fotokopiarek w 32 WOG Zamość oraz Jednostkach Wojskowych i instytucjach będących na zaopatrzeniu 32 WOG w ich miejscach dyslokacji, w zakresie 3 (trzech) części.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-18

Zamość: Wykonanie usługi w zakresie: przeglądów, konserwacji oraz napraw stacji roboczych, laptopów, tabletów, monitorów, urządzeń drukujących (drukarki, urządzenia wielofunkcyjne itp.), zasilaczy awaryjnych, telefaksów oraz ploterów, przeglądów, konserwacji oraz naprawy niszczarek, przeglądów i konserwacji oraz naprawy urządzeń wielofunkcyjnych i fotokopiarek w 32 WOG Zamość oraz Jednostkach Wojskowych i instytucjach będących na zaopatrzeniu 32 WOG w ich miejscach dyslokacji, w zakresie 3 (trzech) części.
Numer ogłoszenia: 28135 - 2016; data zamieszczenia: 18.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu , Marszałka Józefa Piłsudskiego 36, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 261 181 536, faks 261 181 607.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: infrastruktura, logistyka.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi w zakresie: przeglądów, konserwacji oraz napraw stacji roboczych, laptopów, tabletów, monitorów, urządzeń drukujących (drukarki, urządzenia wielofunkcyjne itp.), zasilaczy awaryjnych, telefaksów oraz ploterów, przeglądów, konserwacji oraz naprawy niszczarek, przeglądów i konserwacji oraz naprawy urządzeń wielofunkcyjnych i fotokopiarek w 32 WOG Zamość oraz Jednostkach Wojskowych i instytucjach będących na zaopatrzeniu 32 WOG w ich miejscach dyslokacji, w zakresie 3 (trzech) części..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi w zakresie: przeglądów, konserwacji oraz napraw stacji roboczych, laptopów, tabletów, monitorów, urządzeń drukujących (drukarki, urządzenia wielofunkcyjne itp.), zasilaczy awaryjnych, telefaksów oraz ploterów, przeglądów, konserwacji oraz naprawy niszczarek, przeglądów i konserwacji oraz naprawy urządzeń wielofunkcyjnych i fotokopiarek w 32 WOG Zamość oraz Jednostkach Wojskowych i instytucjach będących na zaopatrzeniu 32 WOG w ich miejscach dyslokacji, w zakresie 3 (trzech) części..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.00.00-1, 50.31.20.00-5, 50.31.31.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta na każdą część musi być zabezpieczona wadium tj. kwotą: Część nr 1 - 1 100,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto złotych); Część nr 2 - 300,00 zł (słownie: trzysta złotych); Część nr 3 - 550,00 zł (słownie: pięćset pięćdziesiąt złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 36, 22-400 Zamość, konto nr: 93 1010 1339 0057 5713 9120 1000. Wadium musi być wniesione najpóźniej do godz. 11.00 dnia 29.03.2016r. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w wyżej wymienionym terminie znajdzie się na rachunku bankowym 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu. 4. Wadium w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w ustawie o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w pok. nr 5, budynek 27 (Sekcja Zamówień Publicznych) w siedzibie 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 36, 22-400 Zamość, najpóźniej do godz. 11.00 dnia 29.03.2016r. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe - na każde pisemne żądanie zgłoszone przez 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 36, Zamość, w terminie związania ofertą - zobowiązanie Gwaranta do wypłaty 32 Wojskowemu Oddziałowi Gospodarczemu, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 36, Zamość, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający dopuszcza złożenie wadium przez Lidera Konsorcjum w imieniu wszystkich Konsorcjantów. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, w zakresie CZEŚCI nr 1 i nr 3, iż dysponuje osobami które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE lub pisemne upoważnienia wydane na podstawie art. 21 ust. 4 pkt 1) ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r. Nr 182, poz. 1228 z późn. zm.) wraz z zaświadczeniami o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy na wykonanie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia, które winno wskazywać na faktyczną dostępność tych zasobów na użytek Wykonawcy w celu realizacji przedmiotowego zamówienia, określać zakres i formę udostępniania zasobów oraz okres, jakiego to zobowiązanie dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - stawka roboczogodziny - 20
  • 3 - marża na części - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach i warunkach: 1) zmiany stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto określonego w § 4 umowy; 2) zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego; 3) zmniejszenia wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia w przypadku określonym w pkt 2; 4) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnym terminie nie leży w interesie Zamawiającego; b) w przypadku określonym w § 4 ust. 6 umowy; c) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.32wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 36, 22-400 Zamość, budynek nr 27, pokój nr 5. Opłata za SIWZ w formie przesyłki, bez opłat ze strony internetowej..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2016 godzina 11:00, miejsce: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 36, 22-400 Zamość, budynek nr 33, pokój nr 8 (kancelaria Zamawiającego).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ NR 1: Wykonanie usługi w zakresie przeglądów, konserwacji oraz napraw stacji roboczych, laptopów, tabletów, monitorów, urządzeń drukujących (drukarki, urządzenia wielofunkcyjne itp.), zasilaczy awaryjnych, telefaksów oraz ploterów w 32 WOG Zamość oraz Jednostkach Wojskowych i instytucjach będących na zaopatrzeniu 32 WOG w ich miejscach dyslokacji..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 1: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie przeglądów, konserwacji oraz napraw stacji roboczych, laptopów, tabletów, monitorów, urządzeń drukujących (drukarki, urządzenia wielofunkcyjne itp.), zasilaczy awaryjnych, telefaksów oraz ploterów w 32 WOG Zamość oraz Jednostkach Wojskowych i instytucjach będących na zaopatrzeniu 32 WOG w ich miejscach dyslokacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdział I.1 SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.20.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Stawka roboczogodziny - 20
    • 3. Marża na części - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ NR 2: wykonanie usługi w zakresie przeglądów, konserwacji oraz naprawy niszczarek w 32 WOG Zamość oraz Jednostkach Wojskowych i instytucjach będących na zaopatrzeniu 32 WOG w ich miejscach dyslokacji..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 2: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie przeglądów, konserwacji oraz naprawy niszczarek w 32 WOG Zamość oraz Jednostkach Wojskowych i instytucjach będących na zaopatrzeniu 32 WOG w ich miejscach dyslokacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdział I.2 SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Stawka roboczogodziny - 20
    • 3. Marża na części - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ NR 3: wykonanie usług w zakresie przeglądów, konserwacji oraz napraw urządzeń wielofunkcyjnych i fotokopiarek w 32 WOG w Zamościu oraz jednostkach i instytucjach wojskowych będących na zaopatrzeniu 32 WOG w Zamościu w miejscach ich zamontowania..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 3: wykonanie usług w zakresie przeglądów, konserwacji oraz napraw urządzeń wielofunkcyjnych i fotokopiarek w 32 WOG w Zamościu oraz jednostkach i instytucjach wojskowych będących na zaopatrzeniu 32 WOG w Zamościu w miejscach ich zamontowania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Stawka roboczogodziny - 20
    • 3. Marża na części - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.