eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bobolice › Budowa składnicy drewna na terenie Leśnictwa Ruda

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-25

Bobolice: Budowa składnicy drewna na terenie Leśnictwa Ruda
Numer ogłoszenia: 281120 - 2014; data zamieszczenia: 25.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Bobolice , ul. Polanowska 12, 76-020 Bobolice, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3187221, faks 094 3187487.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bobolice.szczecinek.lasy.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna Nieposiadająca Osobowości Prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa składnicy drewna na terenie Leśnictwa Ruda.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie składnicy drewna na terenie Leśnictwa Ruda, obręb ewidencyjny Sępolno Małe, gmina Biały Bór, dz. nr 486, 491. Stan istniejący Inwestycja zlokalizowana jest w okolicach wsi Sępolno Małe w gminie Biały Bór. Obecnie na terenie przewidzianym pod inwestycje znajduje się skrzyżowanie dróg leśnych. Istniejąca droga o nawierzchni utwardzonej pospółką i brukiem kamiennym posiada szerokość od 3,5-4,0m. Spadek poprzeczny zapewnia sprawny odpływ wody do istniejących rowów. Droga jest w dobrym stanie technicznym co zapewni dojazd do projektowanej składnicy drewna. Droga, która biegnie prostopadle do istniejącej drogi utwardzonej posiada nawierzchnie gruntową szerokości 2,8-3,0m o zróżnicowanych spadkach podłużnych i poprzecznych co przy większych opadach powoduje zastoiny wody i rozmakanie korpusu drogowego. Teren gdzie przewidziano składnice w większości porośnięty jest drzewostanem, który na podstawie Ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach zostanie usunięty przez Inwestora. Parametry techniczne projektowanej składnicy powierzchnia składnicy - 3250m2 klasa drogi manewrowej - D prędkość projektowa drogi manewrowej - Vp = 30 km/h szerokość nawierzchni drogi manewrowej - 3,5-9,2m długość drogi manewrowej - 46,16m szerokość nawierzchni drogi załadunkowej - 3,50m szerokość placów składowych - 5,0-10,0m szerokość poboczy - 0,75m max obciążenie na oś na drodze manewrowej - 100 kN Składnica w planie Początek składnicy położony jest w hektometrze 0+000,00 i połączony jest z drogą leśną nie utwardzoną, koniec w hektometrze 0+046,16. Składnica końcową krawędzią połączona jest z utwardzoną drogą leśną. Na samej składnicy zaprojektowano także drogi, które umożliwią załadunek drewna. Szerokość składnicy wynosi 32m, dróg załadunkowych 2x3,5m placów składowych 2x10+5m. Długość składnicy jest zmienna. W hektometrze 0+008,60 wynosi 104,99m, natomiast na końcu 98,21m. Skrzyżowania dróg wyokrąglono łukami poziomymi o wartościach promieni od 5-11m. Składnica w profilu podłużnym Usytuowanie wysokościowe składnicy dostosowano do otaczającego terenu. Wysokościowo wszystkie elementy zostały tak zaprojektowane, aby zapewnić sprawne odwodnienie, ale także zminimalizować roboty ziemne. Spadki podłużne zastosowane w projekcie mają wartości od 0,23-7,69%. Konstrukcja nawierzchni Na terenie pod składnice po usunięciu warstwy humusu (gr. próchniczego) zastosowano następujące przekroje konstrukcyjne: Nawierzchnia jezdni drogi manewrowej: warstwa ścieralna (jezdna) z betonowych płyt drogowych typu YOMB podwójnie zbrojonych o wym. 100x75x12,5cm, jako wyłożenie na całej szerokości drogi. Otwory w płytach należy zasypać piaskiem drobnym. Podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5mm o grubości 20cm, warstwa odsączająca z pospółki gr. 10 cm. Nawierzchnia jezdni drogi załadunkowej: warstwa ścieralna (jezdna) z betonowych płyt drogowych typu YOMB podwójnie zbrojonych o wym. 100x75x12,5cm układanych śladowo. Przestrzeń miedzy płytami oraz obsypanie płyt na odcinku 25 cm wykonać mieszanką kruszywa łamanego 0-31,5mm. Otwory w płytach należy zasypać piaskiem drobnym. Podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5mm o grubości 20cm, warstwa odsączająca z pospółki gr. 10 cm. Place składowe warstwa górna wykonana z mieszanki kruszywa łamanego 0-31,5mm gr. 15cm warstwa odsączająca z pospółki gr. 10cm Pobocza Utwardzona nawierzchnia z gruntu rodzimego Roboty ziemne Na podstawie badań makroskopowych stwierdzono w podłożu występowanie gruntów, które można ponownie wbudować pod konstrukcje dróg, placów składowych i w pobocza. Roboty ziemne należy rozpocząć od zdjęcia warstwy ziemi urodzajnej. Zdejmowany humus należy złożyć w miejscu wskazanym przez Inwestora. Wskaźnik zagęszczenia w poziomie dna koryta powinien wynosić Is = 0,98, natomiast wtórny moduł odkształcenia E = 100 MPa (dla dróg i placów). Wszystkie roboty ziemne należy wykonać zgodnie z normą Roboty ziemne - Wymagania i badania PN-S-02205/98 oraz Roboty ziemne - Wymagania ogólne PN-B-06050/99. Prace ziemne oraz inne prace związane z wykorzystaniem sprzętu mechanicznego lub urządzeń technicznych, prowadzone w obrębie bryły korzeniowej drzew lub krzewów na terenach zieleni lub zadrzewieniach powinny być wykonane w sposób najmniej szkodzący drzewom lub krzewom - art. 82 ust 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (Dz. U. Nr 92, poz. 880 z późn. zm.). Wszystkie prace wykonywane w strefie wzrostu korzeni powinny być prowadzone z zachowaniem szczególnej ostrożności i bez użycia ciężkiego sprzętu. Strefę wzrostu korzeni określa powierzchnia wyznaczona przez promień rzutu korony drzewa powiększony o 1 m. Odwodnienie Odprowadzenie wód opadowych będzie zapewnione poprzez odpowiednie ukształtowanie nawierzchni (zapewnienie normatywnych spadków poprzecznych i podłużnych). Wody opadowe odprowadzane są powierzchniowo na przyległe tereny leśne na działki objęte opracowaniem o nr 486, 491 należące do Inwestora. Zgodnie z Dz.U.06.137.984 § 19. ust. 2 wody opadowe lub roztopowe pochodzące z powierzchni innych niż powierzchnie, o których mowa w ust. 1 (drogi zaliczane do kategorii dróg krajowych, wojewódzkich i powiatowych klasy G), mogą być wprowadzane do wód lub do ziemi bez oczyszczania. Obszar inwestycji zlokalizowany jest poza obszarem, z którego odprowadzanie wody powierzchniowej bezpośrednio do ziemi lub do odbiornika wody jest niedopuszczalne. W związku z powyższym nie ma potrzeby stosowania szczelnych urządzeń ściekowych. Urządzenia obce Na przedmiotowym terenie leśnym nie zinwentaryzowano urządzeń obcych typu kable, rurociągi, gazociągi itp. Nie wyklucza się istnienia urządzeń obcych, które nie zostały zgłoszone do zasobu Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. Szczegółowy zakres zamówienia określa: Projekt Budowlany, Przedmiar Robót, STWiOR..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w rozumieniu art. 67 ust.1 pkt 6 Ustawy Pzp. Ewentualne zamówienia uzupełniające przewiduje się dla wszystkich pozycji kosztorysowych ujętych w kosztorysie ofertowym.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 4 000,00 (słownie: cztery tysiące złotych 00/100), Wadium musi być wniesione zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego BGŻ Koszalin 52 2030 0045 1110 0000 0048 8340, z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. Należy dołączyć do oferty kserokopię dowodu przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Wadium wnoszone w formie pieniądza musi się znaleźć na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej do dnia 08.09.2014 r. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy załączyć do oferty w formie oryginału. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny podpis (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszenie przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące zatrzymanie przez Zamawiającego wadium wraz z odsetkami określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia przesłanek do jego zatrzymania wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum, wadium wniesione w innej formie niż pieniądz, musi być wniesione w imieniu konsorcjum. Zamawiający zwróci wadium z postanowieniami art. 46 ustawy Pzp. Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (wg wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał (zakończył) co najmniej trzy (3) roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, remoncie dróg leśnych lub innych o wartości nie mniejszej niż 150 tys. zł brutto każda z m.in. kruszywa budowlanego, kruszywa naturalnego, łamanego lub tzw. płyt JUMBO, JOMB, IOMB wraz z załączeniem dowodów, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje koparką kołową lub gąsienicową, samochodem samowyładowczym, walcem samojezdnym, równiarką samojezdną, spycharką kołową lub gąsienicową.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności drogowej, zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i doświadczenie w nadzorowaniu robót budowlanych o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, informację o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz informację o wpisie do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli przedłoży: - informację z banku lub kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, co najmniej na 200 tys. zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - opłaconą polisę na kwotę minimum 200 tys. zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_bobolice/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Bobolice ul. Polanowska 12 76-020 Bobolice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2014 godzina 07:30, miejsce: Nadleśnictwo Bobolice ul. Polanowska 12 76-020 Bobolice /sekretariat/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.