eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żelechów › Wykonanie remontu drogi gminnej w Kotłówce

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-17

Żelechów: Wykonanie remontu drogi gminnej w Kotłówce
Numer ogłoszenia: 280862 - 2009; data zamieszczenia: 17.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Żelechów , ul. Piłsudskiego 47, 08-430 Żelechów, woj. mazowieckie, tel. 025 7541189, faks 025 7541144.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zelechow.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu drogi gminnej w Kotłówce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest Wykonanie remontu drogi gminnej w Kotłówce. Zakres robót określony przez zamawiającego obejmuje wykonanie nawierzchni asfaltowej na długości 1487,00 m oraz plantowanie poboczy. 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dodatku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej w skrócie siwz..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.30 - Roboty budowlane zakresie dróg krajowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca pod rygorem ważności oferty wnosi wadium w wysokości określonej w ogłoszeniu (4.000 zł PLN) na konto przedstawione na stronie tytułowej s.i.w.z. do upływu terminu składania ofert i dołącza do oferty oryginał lub poświadczoną kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium. 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, (art.45 ust.6 ustawy). 3. Wadium zostanie zwrócone wszystkim oferentom niezwłocznie po podpisaniu umowy lub w innych przypadkach unormowanych w art.46ust.1 i 2 ustawy. 4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art.46 ust.5 ustawy. 5. Wykonawcy którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania z ofertą zostaną wykluczeni z postępowania (art.24 ust.2 pkt.4 ustawy).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają wymagania opisane w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: - przy dokonaniu oceny spełnienia warunków zamawiający będzie kierował się regułą: spełnia albo nie spełnia. - niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzucona..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wyznaczył następujące wymagania, które oferent spełni przedstawiając właściwie sporządzoną ofertę, oraz załączy do oferty niżej wymienione dokumenty warunkujące udział w przetargu w żądanej kolejności: (dotyczy generalnego wykonawcy i członków konsorcjum): a)wykonawca złoży ofertę według wzoru który jest dodatkiem nr 1 do s.i.w.z. b)Uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi (wyciąg z rejestru właściwego dla rodzaju firmy stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności z datą nie wcześniejsze niż 6 miesięcy przed datą składania ofert oraz uprawnienia właściwe dla wykonawstwa prac będących przedmiotem przetargu). c)Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy d)Oświadczenie że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. e)Oświadczenie, że w stosunku do wykonawcy nie wszczęto postępowania upadłościowego lub nie ogłoszono upadłości. f)Oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami w terenie, którego dotyczy przedmiot zamówienia. g) Wykaz zrealizowanych w latach 2006, 2007, 2008 zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia potwierdzonych referencjami lub innymi dokumentami wg. dodatku nr 2 do s.i.w.z. h) Wykaz personelu kierowniczego i osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia wg.dodatku nr 3 do s.i.w.z. - załączyć kopie uprawnień osób przewidzianych do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych jak również zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego w myśl art.12 prawa budowlanego). i) Wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji przedmiotu zamówienia wg. dodatku nr 4 do s.i.w.z.; j) Wykaz osób uprawnionych do podpisywania ofert i podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy lub wykonawców działających wspólnie. dodatek nr 7 do siwz. k)Umowa zawarta pomiędzy podmiotami występującymi wspólnie lub umowa konsorcjum. l) Zaświadczenia: z Urzędu Skarbowego, oraz ZUS-u lub KRUS-u o nie zaleganiu z opłatami podatków i składek, datowane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. ł) Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy generalnego wykonawcy). m)Kopia bilansu za ostatni rok i informacja określająca obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem jeżeli oferent jest zobowiązany sporządzać bilans albo tylko informację określającą obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem jeżeli oferent nie jest zobowiązany sporządzać bilansu. n)Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych, wydane nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku, gdy oferent jest osobą prawną zaświadczenie winno dotyczyć wszystkich członków władz firmy. o)Dowód wniesienia wadium p)Szczegółowy kosztorys ofertowy, który jest podstawą do określenia ceny oferty. q)Tabela elementów robót z określonymi cenami jednostkowymi tych elementów. r)Harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót. s)Podpisany wzór umowy (dodatek nr 6 do s.i.w.z) 2. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie oryginałów muszą być parafowane. Zamawiający dopuszcza parafowanie przez jedna z osób podpisujących ofertę. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający dopuszcza poświadczenia zgodności z oryginałem przez jedną z osób podpisujących Formularz Oferty. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zelechow.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W Urzędzie Miasta i Gminy w Żelechowie ul. Piłsudskiego 47 pok. nr 9. w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godz. 830 - 1530.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w Urzędzie Miasta i Gminy w Żelechowie kod 08-430 ulica Piłsudskiego nr domu 47, numer pokoju - sekretariat 13..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.