eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Opracowanie "Ekspertyzy technicznej dla szybu Kinga w Kopalni Soli Wieliczka S.A."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-02-20

Ogłoszenie nr 28084 - 2017 z dnia 2017-02-20 r.

Wieliczka: Opracowanie "Ekspertyzy technicznej dla szybu Kinga w Kopalni Soli Wieliczka S.A."
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna, krajowy numer identyfikacyjny 000041683, ul. Park Kingi  1, 32-020   Wieliczka, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 2787111, 12 2787132, e-mail marzena.siewruk@kopalnia.pl, faks 122 787 110.
Adres strony internetowej (URL): www.kopalniawieliczka.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna - Górnictwo

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.kopalniawieliczka.eu


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.kopalniawieliczka.eu


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Kopalnia Soli "Wieliczka" S.A., 32-020 Wieliczka, Park Kingi 1


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie "Ekspertyzy technicznej dla szybu Kinga w Kopalni Soli Wieliczka S.A."
Numer referencyjny: KSW/2017/INP/9
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia 1.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest 1)sporządzenie ekspertyzy technicznej dla szybu Kinga w Kopalni Soli "Wieliczka" dla określenia aktualnego stanu technicznego szybu Kinga i jego wyposażenia oraz dla określenia zakresu wykonania koniecznych prac naprawczych obudowy i zbrojenia, oraz prac modernizacyjnych mających na celu poprawę bezpieczeństwa transportu ludzi, funkcjonalności i przepustowości, zwanej dalej "ekspertyzą", 2) wykonanie robót przygotowawczych w szybie Kinga umożliwiających przeprowadzenie obserwacji, badań i pomiarów niezbędnych dla prawidłowego wykonania ekspertyzy, 3) pobranie prób, wykonanie badań w tym laboratoryjnych, wykonanie niezbędnych pomiarów w szybie Kinga i na podszybiach wraz z wykonaniem robót szybowych niezbędnych dla przeprowadzenia tych prób, badań i pomiarów. 1.2. Szyb Kinga jest szybem zabytkowym, objętym zaleceniami Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Krakowie do prowadzenia robót górniczych oraz prac konserwatorskich i restauratorskich w wyrobiskach górniczych zlokalizowanych w obrębie wpisu historycznej Kopalni Soli w Wieliczce do rejestru zabytków. 1.3. Ekspertyza winna być wykonana zgodnie z założeniami wynikającymi z następujących dokumentów: 1) Szczegółowe założenia do opracowania ekspertyzy technicznej dla szybu Kinga - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Szyb Kinga - profil geologiczny oraz rejestrowane zjawiska hydrogeologiczne, data: grudzień 1998r. - załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Przekrój geologiczny pionowy przez szyb Kinga, data: grudzień 1998r., skala 1:500 - załącznik nr 3 do SIWZ, 4) Inwentaryzacja budowlana budynku nadszybia i budynku maszyny wyciągowej szybu Kinga - załącznik nr 4 do SIWZ, 5) Zalecenia Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Krakowie znak: OZKr.J.Ch.562-830/10 z dnia 8 czerwca 2010 r. do prowadzenia robót górniczych oraz prac konserwatorskich i restauratorskich w wyrobiskach górniczych zlokalizowanych w obrębie wpisu historycznej Kopalni Soli Wieliczka do rejestru zabytków - załącznik nr 5 do SIWZ, 6) Operat techniczny - Wykonanie podstawowej dokumentacji kartograficznej geometrii obudowy i elementów zbrojenia szybów zlokalizowanych na terenie Kopalni Soli Wieliczka - szyb Kinga, Tom I - Wyznaczenie współrzędnych środka oraz azymutów głównych osi szybu - data: listopad 2013r., Przedsiębiorstwo Miernictwa Górniczego Sp. z o.o. - załącznik nr 6 do SIWZ; 7) Operat techniczny - Wykonanie podstawowej dokumentacji kartograficznej geometrii obudowy i elementów zbrojenia szybów zlokalizowanych na terenie Kopalni Soli Wieliczka - szyb Kinga, Tom II - Wykonanie podstawowej dokumentacji kartograficznej - data: listopad 2013r., Przedsiębiorstwo Miernictwa Górniczego Sp. z o.o. - załącznik nr 7 do SIWZ; 8) Operat techniczny - Wykonanie podstawowej dokumentacji kartograficznej geometrii obudowy i elementów zbrojenia szybów zlokalizowanych na terenie Kopalni Soli Wieliczka - szyb Kinga, Tom III - Stabilizacja i pomiar punktów osiowych - data: listopad 2013r., Przedsiębiorstwo Miernictwa Górniczego Sp. z o.o. - załącznik nr 8 do SIWZ; 9) Operat techniczny - z prowadzenia robót mierniczych dot. pomiaru geometrii obudowy szybów i elementów zbrojenia na terenie Kopalni Soli "Wieliczka" Szyb Kinga - data: grudzień 2012r., Przedsiębiorstwo Miernictwa Górniczego Sp. z o.o. - załącznik nr 9 do SIWZ; 10) Inwentaryzacja i pomiar obudowy Szybu Kinga - załącznik nr 10 do SIWZ; 11) Szyb Kinga - pomiary pochyleń urządzeń szybowych - załącznik nr 11 do SIWZ. 12) Omówienie wyników pomiaru geometrii zbrojenia i obudowy prostoliniowości torów prowadzenia naczyń oraz wymiarów określonych w § 462 ust 1 pkt. 1 i § 475 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 28 czerwca 2002r. - Szybu Kinga, data: październik 2015r., Przedsiębiorstwo Miernictwa Górniczego Sp. z o.o.; - załącznik nr 12 do SIWZ 13) Przekrój rury szybowej Szybu Kinga, skala 1:500 - załącznik nr 13 do SIWZ 14) Dokumentacja "Projekt techniczny dostosowania podszybia na poz. Kazanów i poz. III oraz nadszybia szybu Kinga do wsiadania i wysiadania dwupoziomowego" - data: październik 2008r., KGHM CUPRUM Sp. z o.o. - załącznik nr 14 do SIWZ; 15) Dokumentacja powykonawcza "Budowy kanału wentylacyjnego dla szybu Kinga wraz z instalacją ogrzewania powietrza" - data: marzec 2012r., Zakład Robót Górniczych i Wysokościowych AMC Andrzej Ciszewski - załącznik nr 15 do SIWZ; 16) Badanie przez rzeczoznawcę stanu obudowy szybu Kinga zlokalizowanego w Kopalni Soli Wieliczka S.A. w Wieliczce - wrzesień 2016, Fundacja Nauka i Tradycje Górnicze - załącznik nr 16 do SIWZ 17) Dokumentacja techniczno-ruchowa maszyny wyciągowej BB-2500/AC-4m/s górniczego wyciągu szybowego szybu "Kinga" Kopalni Soli Wieliczka S.A., tom 1-6; data: listopad-grudzień 2012, MWM ELEKTRO Sp. z o.o - załącznik nr 17 do SIWZ. Mając na celu ochronę poufnego charakteru informacji zawartych w załącznikach do SIWZ wskazanych w pkt 6 - 17 powyżej, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, działając na podstawie art. 37 ust. 6 w zw. z art. 8 ust. 2a ustawy, przedmiotowe załączniki do SIWZ nie zostaną udostępnione na stronie internetowej Zamawiającego, a dostępne będą jedynie do wglądu w siedzibie Zamawiającego, w godz. od 6.30 do 13.30, w dni robocze od poniedziałku do piątku, po uprzednim złożeniu oświadczenia o zachowaniu poufności, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 22 do SIWZ. Dokumenty wskazane powyżej pkt 6 - 17 są w posiadaniu następujących jednostek organizacyjnych Zamawiającego: 1) Dział Mierniczo-Geologiczny - pkt 6-13 - 2) Dział Inwestycji i Przygotowania Robót - pkt 14-15, 3) Dział Robót Górniczych - pkt 16, 4) Dział Energomechaniczny - pkt 17. Wszelkie informacje w powyższym zakresie udzielane będą na zasadach wskazanych w cz. IX SIWZ, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.kopalniawieliczka.eu. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i zasad jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 25 do SIWZ, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.kopalniawieliczka.eu.

II.5) Główny kod CPV: 71.35.00.00 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne
Dodatkowe kody CPV:73200000-4
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w miesiącach: 5


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca posiada siedzibę, określonym w załączniku XI do dyrektywy 2014/24/U lub spełniają inne wymogi określone w tym załączniku lub wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
Informacje dodatkowe W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wybrany Wykonawca zostanie zobowiązany do przedstawienia: dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie łącznie następujących usług, których wartość opiewa łącznie na 200 000,00 zł (brutto): - co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu badań nieniszczących obudów szybowych wraz ze sporządzeniem dokumentacji z tych badań, - co najmniej jednej usługi polegającej na projektowaniu szybów w zakresie obudów szybowych obejmującej wykonanie dokumentacji projektowej budowy lub przebudowy obudowy szybu, - co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu dokumentacji projektowej zbrojenia szybowego, - co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu dokumentacji budowy lub modernizacji elementów górniczego wyciągu szybowego; b) udokumentowanie, iż w skład zespołu wykonującego ekspertyzę w zakresie obudów szybowych, elementów zbrojenia, obiektów budowlanych i wyciągu szybowego wchodzą osoby (fizyczne/prawne) posiadające uprawnienia rzeczoznawcy nadane przez Prezesa Wyższego Urzędu Górniczego, co najmniej w następujących grupach: - grupa V - wieże szybowe, - grupa VII - zbrojenie szybowe, w tym sztywne prowadzenie naczyń wyciągowych, - grupa XIV - obudowy szybów. c) udokumentowanie, iż wykonanie robót szybowych związanych z przeprowadzeniem obserwacji, badań i pomiarów niezbędnych dla prawidłowego wykonania ekspertyzy nastąpi: - pod nadzorem osoby posiadającej kwalifikacje uprawniające do pełnienia w podziemnej części Zakładu Kopalni Soli "Wieliczka" funkcji osoby co najmniej wyższego dozoru ruchu w specjalności mechanicznej górnicze wyciągi szybowe; - pod nadzorem osoby posiadającej kwalifikacje uprawniające do pełnienia w podziemnej części Zakładu Kopalni Soli "Wieliczka" funkcji osoby co najmniej dozoru ruchu w specjalności górniczej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wybrany Wykonawca zostanie zobowiązany do przedstawienia: 1) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 2) wykazu wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, łącznie następujących usług, których wartość opiewa łącznie na 200 000,00 zł (brutto): a) co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu badań nieniszczących obudów szybowych wraz ze sporządzeniem dokumentacji z tych badań, b) co najmniej jednej usługi polegającej na projektowaniu szybów w zakresie obudów szybowych obejmującej wykonanie dokumentacji projektowej budowy lub przebudowy obudowy szybu, c) co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu dokumentacji projektowej zbrojenia szybowego, d) co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu dokumentacji projektowej budowy lub modernizacji elementów górniczego wyciągu szybowego. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 23 do SIWZ. 3) wykazu osób (fizycznych/prawnych) wchodzących w skład zespołu wykonującego ekspertyzę w zakresie obudów szybowych, elementów zbrojenia, obiektów budowlanych i wyciągu szybowego, posiadających uprawnienia rzeczoznawcy nadane przez Prezesa Wyższego Urzędu Górniczego, co najmniej w następujących grupach: - grupa V - wieże szybowe, - grupa VII - zbrojenie szybowe, w tym sztywne prowadzenie naczyń wyciągowych, - grupa XIV - obudowy szybów. 4) wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zawierający informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. W wykazie należy wskazać,iż wykonanie robót szybowych związanych z przeprowadzeniem obserwacji, badań i pomiarów niezbędnych dla prawidłowego wykonania ekspertyzy nastąpi: a) pod nadzorem osoby posiadającej kwalifikacje uprawniające do pełnienia w podziemnej części Zakładu Kopalni Soli "Wieliczka" funkcji osoby co najmniej wyższego dozoru ruchu w specjalności mechanicznej górnicze wyciągi szybowe; b) pod nadzorem osoby posiadające kwalifikacje uprawniające do pełnienia w podziemnej części Zakładu Kopalni Soli "Wieliczka" funkcji osoby co najmniej dozoru ruchu w specjalności górniczej. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 24 do SIWZ.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wybrany Wykonawca zostanie zobowiązany do przedstawienia: 1) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 2) wykazu wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, łącznie następujących usług, których wartość opiewa łącznie na 200 000,00 zł (brutto): a) co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu badań nieniszczących obudów szybowych wraz ze sporządzeniem dokumentacji z tych badań, b) co najmniej jednej usługi polegającej na projektowaniu szybów w zakresie obudów szybowych obejmującej wykonanie dokumentacji projektowej budowy lub przebudowy obudowy szybu, c) co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu dokumentacji projektowej zbrojenia szybowego, d) co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu dokumentacji projektowej budowy lub modernizacji elementów górniczego wyciągu szybowego. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 23 do SIWZ. 3) wykazu osób (fizycznych/prawnych) wchodzących w skład zespołu wykonującego ekspertyzę w zakresie obudów szybowych, elementów zbrojenia, obiektów budowlanych i wyciągu szybowego, posiadających uprawnienia rzeczoznawcy nadane przez Prezesa Wyższego Urzędu Górniczego, co najmniej w następujących grupach: - grupa V - wieże szybowe, - grupa VII - zbrojenie szybowe, w tym sztywne prowadzenie naczyń wyciągowych, - grupa XIV - obudowy szybów. 4) wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zawierający informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. W wykazie należy wskazać, iż wykonanie robót szybowych związanych z przeprowadzeniem obserwacji, badań i pomiarów niezbędnych dla prawidłowego wykonania ekspertyzy nastąpi: a) pod nadzorem osoby posiadającej kwalifikacje uprawniające do pełnienia w podziemnej części Zakładu Kopalni Soli "Wieliczka" funkcji osoby co najmniej wyższego dozoru ruchu w specjalności mechanicznej górnicze wyciągi szybowe; b) pod nadzorem osoby posiadające kwalifikacje uprawniające do pełnienia w podziemnej części Zakładu Kopalni Soli "Wieliczka" funkcji osoby co najmniej dozoru ruchu w specjalności górniczej. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 24 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, zgodnie z wzorem podanym w załączniku nr 21 do SIWZ, należy złożyć w formie oryginału podpisanego przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy. Oświadczenie, o którym mowa powyżej, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
1. Wadium w wysokości: 6 000,00 złotych należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonym w części XIII pkt 2 specyfikacji. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Pekao Spółka Akcyjna, Konto: 75124047481111000048778501, z dopiskiem: wadium w sprawie KSW/2017/INP/9. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie Kopalni Soli "Wieliczka" S.A. 3. Wadium wniesione w innej formie niż forma pieniężna (zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych) winno być złożone w Sekretariacie Kopalni Soli "Wieliczka" S.A. przed upływem terminu składania ofert określonym w części XIII pkt 2 specyfikacji. 4. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Zgodnie z art. 46 ust 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wymaganego wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena100


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zgodnie z brzmieniem art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.), przewiduje się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, wynikłych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, 2) w przypadku wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentach, o których mowa w § 2 ust. 3 umowy, warunków realizacji przedmiotu umowy, które groziłyby niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy przez Wykonawcę przy użyciu dotychczasowych materiałów, urządzeń lub zastosowaniu dotychczasowych rozwiązań technicznych lub technologicznych dopuszcza się zmiany w zakresie przedmiotu umowy, terminu realizacji umowy oraz wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia, 3) działania siły wyższej, 4) zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia lub zawarcia umowy. 5) wniesienia odwołania w toku postępowania, na podstawie którego dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Oprócz okoliczności wskazanych w pkt 1, zmiany umowy mogą nastąpić wyłącznie w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 - 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.). 3. Zaistnienie przyczyn, wymienionych w ust. 1 lub 2 nie powoduje powstania u żadnej ze Stron umowy, roszczenia o zmianę umowy. 4. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w pkt 1 lub 2 każdej ze Stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej strony o zmianę umowy. Wystąpienie o dokonanie zmiany winno zawierać: 1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 2) uzasadnienie dokonania zmiany umowy, 5. Wystąpienie, o którym mowa w pkt 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy. 6. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 7. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Załączniki do SIWZ wskazane w części II.4) w pkt 6 - 17 stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie zostaną udostępnione na stronie internetowej Zamawiającego, a dostępne będą jedynie do wglądu w siedzibie Zamawiającego, w godz. od 6.30 do 13.30, w dni robocze od poniedziałku do piątku, po uprzednim złożeniu oświadczenia o zachowaniu poufności, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 22 do SIWZ. Dokumenty wskazane powyżej pkt 6 - 17 są w posiadaniu następujących jednostek organizacyjnych Zamawiającego: 1) Dział Mierniczo-Geologiczny - pkt 6-13 - 2) Dział Inwestycji i Przygotowania Robót - pkt 14-15, 3) Dział Robót Górniczych - pkt 16, 4) Dział Energomechaniczny - pkt 17. Wszelkie informacje w powyższym zakresie udzielane będą na zasadach wskazanych w cz. IX SIWZ.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Mając na celu ochronę poufnego charakteru informacji zawartych w załącznikach do SIWZ wskazanych w części II.4) w pkt 6 - 17, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, działając na podstawie art. 37 ust. 6 w zw. z art. 8 ust. 2a ustawy, przedmiotowe załączniki do SIWZ nie zostaną udostępnione na stronie internetowej Zamawiającego, a dostępne będą jedynie do wglądu w siedzibie Zamawiającego, w godz. od 6.30 do 13.30, w dni robocze od poniedziałku do piątku, po uprzednim złożeniu oświadczenia o zachowaniu poufności, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 22 do SIWZ.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 07/03/2017, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.