To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-08-22
Poznań: Dostawa wielofunkcyjnych monochromatycznych urządzeń drukujących wraz z artykułami eksploatacyjnymi i usługą serwisu gwarancyjnego dla potrzeb Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Numer ogłoszenia: 280500 - 2014; data zamieszczenia: 22.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 236544 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Wielkopolski Oddział Regionalny, ul. Strzeszyńska 36, 60-479 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8455660, faks 061 8400693.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna - agencja wykonawcza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wielofunkcyjnych monochromatycznych urządzeń drukujących wraz z artykułami eksploatacyjnymi i usługą serwisu gwarancyjnego dla potrzeb Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Na przedmiot zamówienia składa się: 1.1. Dostawa dwóch fabrycznie nowych wielofunkcyjnych, monochromatycznych urządzeń drukujących (dalej: urządzenia) przez ich sprzedaż na rzecz zamawiającego wraz z dostarczeniem, rozładunkiem i wniesieniem przez Wykonawcę do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego w siedzibie Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Poznaniu przy ulicy Strzeszyńskiej 29 oraz Strzeszyńskiej 36. Urządzenia powinny spełniać następujące wymogi / parametry / funkcje: a) Metoda drukowania: monochromatyczny druk techniką laserową; b) Szybkość drukowania: minimum 75 str. / min. Przy formacie A4; c) Rozdzielczość drukowania: przynajmniej 1200 x 1200 dpi; d) Tryb druku dwustronnego; e) Skanowanie: mono / kolor; dwustronne; szybkość dwustronnego skanowania mono/kolor dla formatu A4: 75 / 75 obrazów / min.; rozdzielczość skanowania: minimum 300 dpi; miejsce docelowe skanowania: przynajmniej: e-mail, folder sieciowy, USB; f)szybkość kopiowania: 75 stron / min.; g) kopiowanie wielokrotne: pojemność znika przynajmniej 999 kopii; h) pomniejszanie / powiększanie - przynajmniej: co 1% w zakresie 25% - 400%; i) podajnik papieru: pojemność sumaryczna wszystkich zasobników min. 6600 arkuszy o gramaturze 75g / m2; j) formaty obsługiwanych nośników minimum: A3, A4, A5, B4, B5; k) gramatura papieru: minimum w zakresie 75 - 209 g / m2; l) obsługiwane systemy operacyjne - przynajmniej: win serwer 2000 / 2008R2 / 2012R2, win xp, win 7 / 8; m) język opisu stron - przynajmniej: PCL5e, PCL6 i PS level 3; n) czas rozgrzewania: nie więcej niż 40 sekund; o) czas wykonania pierwszej kopii: nie więcej niż 3,5 sekundy; p) interface: ethernet: 1000Base-TX / 100Base-TX / 10Base-TX, USB 2.0 lub lepszy; q) protokoły sieciowe: TCP / IP, obsługa protokołu IPv4 i IPv6; r) pamięć RAM: minimum 1,5 GB; s) dysk twardy: minimum 80 GB, szyfrowanie danych; t) dziurkacz: 2 otworowy; u) finiszer broszurujący: minimalna liczba tac: 3; minimalna pojemność tac dbiorczych: 3 500 szt.; v) minimalna wydajność zasobnika (cartridge a) z tonerem: 42 000 stron; w) dopuszczalne obciążenie miesięcznie urządzenia: nie mniej niż 200 000 stron; x) gwarancja: nie krótsza niż 36 miesięcy liczone od dnia podpisania protokołu odbioru. 1.2. Dostawa nowych materiałów eksploatacyjnych - tonerów do urządzeń przez ich sprzedaż na rzecz zamawiającego wraz z dostarczeniem, rozładunkiem i wniesieniem przez Wykonawcę do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego w siedzibie Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Poznaniu przy ulicy Strzeszyńskiej 29 oraz odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych. Materiały eksploatacyjne - tonery, będące przedmiotem dostawy muszą: a) być dostarczone w ilości zapewniającej wydruk na każdym z urządzeń w ilości minimum 1 000 000 stron A4 przy zaczernieniu 5%, czyli łącznie minimum 2 000 000 stron wydruku; b) być fabrycznie nowe, dostarczone do zamawiającego w oryginalnych opakowaniach producenta, muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo i nazwę producenta, opis zawartości i numer katalogowy, w przypadku zamiennych materiałów eksploatacyjnych wymagane jest podanie na opakowaniu oznaczenia oryginalnego materiału eksploatacyjnego, którego dotyczy zamienny materiał eksploatacyjny i numer katalogowy; c) Posiadać datę ważności nie krótszą niż 18 miesięcy od daty dostarczenia Zamawiającemu; d) Za materiał eksploatacyjny równoważny (toner) rozumie się produkt o parametrach nie gorszych (pojemność tonera, wydajność, jakość wydruku) niż wskazane oraz: Fabrycznie nowy, czyli przy ich produkcji musi być wykorzystane 100% nowych części. Żadna z części, np. kaseta, bęben światłoczuły, obudowa, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, głowica drukująca, toner, tusz oraz pozostałe części, nie były wykorzystywane w formie pierwotnej w całości lub w części w innym produkcie. Materiały nie mogą mieć śladów poprzedniego używania lub uszkodzenia, nie mogą być regenerowane ani refabrykowane; pochodzący z bieżącej produkcji, tworzony seryjnie w cyklu produkcyjnym zgodnym z normą ISO 9001 oraz ISO 14001 lub normami równoważnymi (do oferty wymagane jest dołączenie stosownego zaświadczenia); w przypadku, gdy materiał oryginalny posiada inteligentny układ elektroniczny (chip) przekazujący informacje o stanie zużycia tuszu lub tonera, materiał równoważny musi posiadać układ analogicznie działający; opakowany hermetycznie, nie noszący śladów uszkodzeń zewnętrznych lub używania; którego wydajności, zgodnie z normą ISO / IEC 19752 dla kaset z tonerem do drukarek monochromatycznych, jest co najmniej taka, jak materiału oryginalnego zalecanego przez producenta sprzętu; który zapewnia jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta sprzętu; który nie ogranicza pełnej współpracy z programem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem. Po jego zainstalowaniu w sprzęcie na monitorze oraz panelu kontrolnym nie mogą się pojawiać żadne negatywne komunikaty o nieprawidłowej pracy materiału eksploatacyjnego zainstalowanego w urządzeniu; w którym zastosowano toner dopasowany do pracy z danym urządzeniem; który w żadnym stopniu nie narusza praw patentowych ani innych własności intelektualnej. e) Udowodnienie równoważności artykułów leży po stronie Wykonawcy przez odniesienie się do istotnych parametrów oryginalnych materiałów eksploatacyjnych; f) Nie narusza praw gwarancyjnych producenta sprzętu; g) Jest fabrycznie nowy, nie gorszej jakości niż produkt zalecany przez producenta sprzętu; h) Posiada znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące produkt; i) Pojemność / wydajność (ilość uzyskanych kopii) nie może być mniejsza niż dla produktów oryginalnych, zgodnie z normą ISO / IEC 19752 (do oferty wymagane jest załączenie stosownych oświadczeń lub dokumentów - testów). j) Jeżeli w trakcie trwania umowy Zmawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych równoważnych materiałów eksploatacyjnych odbiega na niekorzyść od parametrów oryginalnego materiału eksploatacyjnego lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, może zażądać od Wykonawcy zmiany oferowanego równoważnego materiału eksploatacyjnego na oryginalny materiał eksploatacyjny. 1.3. Wykonanie serwisu gwarancyjnego urządzeń przez okres 36 miesięcy licząc od dnia dostarczenia, przez co rozumie się wykonywanie przez wykonawcę w tym okresie wymaganych wg producenta urządzeń okresowych przeglądów gwarancyjnych obejmujących wykonywanie w ich ramach czynności serwisowych i wymian elementów eksploatacyjnych urządzeń (z wyłączeniem materiałów dostarczonych w ramach dostawy, o której mowa wyżej w ppkt 1.2. opisu przedmiotu zamówienia), co ma na celu zachowanie parametrów eksploatacyjnych urządzeń i dotrzymanie warunków zachowania gwarancji. Przy planowaniu i tego elementu zamówienia wykonawca weźmie pod uwagę następujące założenia: a) Zakładane średnie miesięczne obciążenie urządzenia: 60 000 stron miesięcznie; b) Wykonywanie serwisu gwarancyjnego do przebiegu 2 200 000 stron dla każdego z urządzeń, ale nie dłużej, niż przez okres 36 miesięcy liczonych od dnia dostarczenia urządzeń; c) Przeglądy okresowe winny być wykonywane w okresach / po przebiegach zalecanych przez producenta; d)Wykonawca w ramach przeglądów okresowych zobowiązany jest wykonać wszystkie czynności oraz dokonać wszelkich zalecanych przez producenta wymian elementów eksploatacyjnych urządzenia. Wycena poszczególnych przeglądów okresowych zawiera wszystkie jej koszty, w szczególności koszty dojazdu, czynności, kosztu elementów z wyłączeniem kosztu dostarczonych w ramach dostawy materiałów eksploatacyjnych, o których mowa w ppkt 1.2. opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawca wyceni usługę serwisu gwarancyjnego urządzeń w załączonym do oferty Harmonogramie i wycenie usługi serwisowej zawierającym wyceny poszczególnych (kolejnych) okresowych przeglądów gwarancyjnych, gdzie uwzględni co najmniej: okres lub przebieg urządzenia, w którym wymagany jest przegląd oraz jego cenę. Ceny przeglądów nie mogą ulec zmianie w okresie rwania umowy; e) Serwis gwarancyjny może być wykonywany wyłącznie przez wykonawcę (osoby) posiadającego autoryzację na serwis dostarczonych urządzeń, chyba że warunki gwarancji przewidują inną możliwość wykonywania napraw objętych gwarancją; f) Przeglądy okresowe będą wykonywane u zamawiającego, w miejscach eksploatacji urządzeń; g) Poza serwisem gwarancyjnym wykonawca zobowiązany jest świadczyć / zapewnić na własny koszt naprawy gwarancyjne urządzeń w okresie gwarancji w miejscu użytkowania urządzeń 2. Wykonawca załączy do oferty opis (kartę katalogową) urządzenia wraz z poświadczeniem autentyczności opisu urządzenia; 3. Wykonawca załączy do oferty wycenę serwisu gwarancyjnego w podziale na poszczególne przeglądy gwarancyjne urządzenia uwzględniająca wszystkie koszty poszczególnych przeglądów, w tym dojazdów, czynności i materiałów, z wyszczególnieniem elementów eksploatacyjnych do wymiany przy poszczególnych przeglądach; 4. Dostawa urządzeń wraz z materiałami eksploatacyjnymi nastąpi w terminie 30 dni kalendarzowych od podpisania umowy, ale nie później niż do 30 listopada 2014 roku; 5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i uruchomić urządzenia w następujących lokalizacjach: Poznań, ulica Strzeszyńska 29 oraz Poznań, ulica Strzeszyńska 36. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany miejsc dostarczenia urządzeń w obrębie województwa wielkopolskiego do dnia podpisania umowy. W związku ze zmianą miejsc dostarczenia wykonawcy nie będzie przysługiwać dodatkowe wynagrodzenie. 7. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone urządzenia / materiały eksploatacyjne: a) Są niezgodne ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia lub są niekompletne; b) Posiadają ślady zewnętrznego uszkodzenia; c) Posiadają ślady wcześniejszego użytkowania (np. elementy zabezpieczające opakowania są naruszone); Zamawiający odmówi odbioru części lub całości dostarczonych urządzeń lub materiałów ksploatacyjnych. Sporządzając protokół Zamawiający wskaże przyczyny odmowy odbioru. W takim przypadku zamawiający wyznaczy termin dostarczenia urządzeń lub materiałów eksploatacyjnych wolnych od wad. Procedura czynności odbioru zostanie powtórzona. 8. Pozostałe istotne wymagania co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 50.31.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Robican S.C. R. Jastrzębski i Wspólnicy, ulica Zakopiańska 190, 60-467 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 163600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 136994,88
Oferta z najniższą ceną: 117101,78 / Oferta z najwyższą ceną: 172591,14
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa odczynników do wykonywania oznaczeń biochemicznych w I i II trymestrze ciąży wraz z dzierżawą aparatu.Dostawa mediów hodowlanych, odczynników i mat. do hodowli komórek z płynu owodniowego(...)
- Przebudowa/rozbudowa drogi powiatowej nr 2401P Dopiewo - Poznań w m. Dąbrówka na odcinku od ul. Kolejowej do ul. Słonecznej
- Budowa oświetlenia terenu rekreacyjno - sportowego przy ul. Winiarskiej w Poznaniu
- AD/ZP/40/2024 ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW UTRZYMANIA CZYSTOŚCI DLA POLITECHNIKI POZNAŃSKIEJ NA OKRES 12 MIESIĘCY OD DNIA PODPISANIA UMOWY.
- Zad. 55288 pn. Budowa przepompowni oraz nowego kolektora ściekowego do oczyszczalni ścieków w m. Ługi" Wykonanie dokumentacji Projektowo - Kosztorysowej.
- Dostawa produktów leczniczych dla pacjentów hospitalizowanych w Wielospecjalistycznym Szpitalu Miejskim przy ul Szwajcarskiej 3 w Poznaniu - powtórzenie unieważnionych pakietów
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do szkół podstawowych z terenu gminy Ułęż
- Zakup wraz dostarczeniem materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do urządzeń drukujących dla potrzeb jednostek Policji w garnizonie mazowieckim
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kserujących dla Sądu Okręgowego w Łomży, Sądu Rejonowego w Grajewie, Sądu Rejonowego w Wys. Mazowieckiem i Sądu Rejonowego w Zambrowie.
- Dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
- Zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Grójcu
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.