eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › PCFE.272.60.2014 Organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn.e-Powiat Nowosądecki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-22

Nowy Sącz: PCFE.272.60.2014 Organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn.: e-Powiat Nowosądecki
Numer ogłoszenia: 280452 - 2014; data zamieszczenia: 22.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich , ul. Kościuszki 3, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 262 18 92, faks 18 262 18 92.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcfe.powiat-ns.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PCFE.272.60.2014 Organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn.: e-Powiat Nowosądecki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu szkoleń dla pracowników Urzędów Gmin/Miast z terenu powiatu nowosądeckiego w ramach projektu pn.: e-Powiat Nowosądecki, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V. Dobre rządzenie, Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 2 części (Pakiety): 1) Pakiet 1: Szkolenie Elektroniczna dokumentacja w urzędzie - szkolenie dla osób pracujących w systemie EOD a) Maksymalna liczba uczestników szkolenia: 254 osoby. b) Zamawiający przewiduje utworzenie maksymalnie 51 grup liczących od 5 do 7 osób. c) Szkolenie obejmuje 4 godziny zajęć dla jednej grupy, przy czym jedna godzina zajęć = 45 minut. d) Maksymalna przewidywana liczba godzin szkolenia przy założeniu, że utworzone zostanie 51 grup wynosi 204. e) Termin realizacji: od 15.09.2014 r. do 06.11.2014 r. 2) Pakiet 2: Szkolenie Elektroniczny obieg dokumentów - szkolenie dla osób pracujących w systemie EOD a) Maksymalna liczba uczestników szkolenia: 106 osób. b) Zamawiający przewiduje utworzenie maksymalnie 21 grup liczących od 5 do 7 osób. c) Szkolenie obejmuje 32 godziny zajęć dla jednej grupy, przy czym jedna godzina zajęć = 45 minut. d) Maksymalna przewidywana liczba godzin szkolenia przy założeniu, że utworzone zostanie 21 grup wynosi 672. e) Termin realizacji: od 15.09.2014 r. do 16.12.2014 r. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w ramach Pakietu 1 polegających na przeprowadzeniu 28 godzin szkolenia Elektroniczna dokumentacja w urzędzie.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.31.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: a) w przypadku składania oferty na Pakiet 1: 800,00 zł (słownie: osiemset złotych), b) w przypadku składania oferty na Pakiet 2: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych). 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /tekst jedn. Dz. U. z 2007, Nr 42, poz. 275 z późn. zm./. 4) Wykonawca, który nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą zostanie wykluczony. 5) Wadium w pieniądzu: a) wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. Oddział w Nowym Sączu, nr 75 1050 1722 1000 0023 5629 8246 z zaznaczeniem, że dotyczy przetargu PCFE.272.60.2014 Organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn.: e-Powiat Nowosądecki - Pakiet ... b) za datę wniesienia wadium uznaje się datę uznania rachunku zamawiającego; c) zamawiający dokona sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto. 6) Wadium w pozostałych formach dopuszczonych specyfikacją: a) oryginał dokumentu poręczenia lub gwarancji, o których mowa w ppkt. 3) lit. b) - e) należy załączyć do oferty przetargowej. Zamawiający zaleca, aby dokument poręczenia lub gwarancji nie był trwale połączony z ofertą z uwagi na konieczność jego zwrotu. b) wadium składane w tych formach musi mieć datę początkową ważności równą co najmniej ostatecznemu terminowi składania ofert, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą, c) w razie zawieszenia biegu terminu związania ofertą lub przedłużenia terminu składania ofert, końcowy termin ważności wadium, o którym mowa w ppkt 3) lit. b), c), d), e) albo zostanie przedłużony przez wykonawcę, albo wniesie on nowe wadium na przedłużony okres. 7) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, jednakże Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 9) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3 do specyfikacji).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3 do specyfikacji).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3 do specyfikacji).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby: Wykonawca składający ofertę na Pakiet 1 i/albo na Pakiet 2 dysponował minimum dwiema osobami posiadającymi odpowiednie wykształcenie, doświadczenie i kwalifikacje do prowadzenia przedmiotowego szkolenia, z których każda spełnia łącznie następujące wymagania: 1) w zakresie wykształcenia: ukończone studia wyższe, 2) w zakresie doświadczenia: minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe, zgodne z posiadanym wykształceniem, w tym doświadczenie z wdrażania - przeprowadzenia wykładów oraz zajęć praktycznych (warsztatowych) z systemu elektronicznego obiegu dokumentów pracującego w systemie EZD w rozumieniu Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. 2011 Nr 14 poz. 67). Składając ofertę na dwa Pakiety Wykonawca może wykazać te same dwie osoby. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie: a) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do specyfikacji), b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg formularza stanowiącego Załącznik nr 5 do specyfikacji).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3 do specyfikacji).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty powinien być dołączony dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Pakiet 1: Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu realizacji umowy z przyczyn leżących po stronie uczestników szkolenia lub Zamawiającego i niezawinionych przez Wykonawcę, w wyniku których niemożliwe będzie przeprowadzenie szkoleń w terminie do dnia 06.11.2014 r. W takim przypadku maksymalny termin realizacji zamówienia upłynie 08.12.2014r. 2) Pakiet 2: Zamawiający zastrzega sobie prawo wydłużenia terminu realizacji umowy z przyczyn leżących po stronie uczestników szkolenia lub Zamawiającego i niezawinionych przez Wykonawcę, w wyniku których niemożliwe będzie przeprowadzenie szkoleń w terminie do dnia 16.12.2014 r. W takim przypadku maksymalny termin realizacji zamówienia upłynie 16.01.2015 r.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.malopolska.pl/pcfens
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich, 33-300 Nowy Sącz, ul. Kościuszki 3, pokój nr 8 (Grzegorz Poręba).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2014 godzina 12:00, miejsce: Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich, 33-300 Nowy Sącz, ul. Kościuszki 3, Informacja - Dziennik Podawczy (pokój nr 7).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane ramach projektu pn.: e-Powiat Nowosądecki, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1: Szkolenie Elektroniczna dokumentacja w urzędzie - szkolenie dla osób pracujących w systemie EOD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Maksymalna liczba uczestników szkolenia: 254 osoby. b) Zamawiający przewiduje utworzenie maksymalnie 51 grup liczących od 5 do 7 osób. c) Szkolenie obejmuje 4 godziny zajęć dla jednej grupy, przy czym jedna godzina zajęć = 45 minut. d) Maksymalna przewidywana liczba godzin szkolenia przy założeniu, że utworzone zostanie 51 grup wynosi 204. e) Termin realizacji: od 15.09.2014r. do 06.11.2014r. f) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2: Szkolenie Elektroniczny obieg dokumentów - szkolenie dla osób pracujących w systemie EOD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Maksymalna liczba uczestników szkolenia: 106 osób. b) Zamawiający przewiduje utworzenie maksymalnie 21 grup liczących od 5 do 7 osób. c) Szkolenie obejmuje 32 godziny zajęć dla jednej grupy, przy czym jedna godzina zajęć = 45 minut. d) Maksymalna przewidywana liczba godzin szkolenia przy założeniu, że utworzone zostanie 21 grup wynosi 672. e) Termin realizacji: od 15.09.2014r. do 16.12.2014r. f) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.