eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieluń › " Zakup z dostawą systemu aspiracyjno-próżniowego umożliwiającego wybór techniki pobierania krwi metodą aspiracji i próżni wraz z dzierżawą wirówki ,oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego dla SPZOZ w Wieluniu."

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-20

Ogłoszenie nr 28023 - 2017 z dnia 2017-02-20 r.

Wieluń: " Zakup z dostawą systemu aspiracyjno-próżniowego umożliwiającego wybór techniki pobierania krwi metodą aspiracji i próżni wraz z dzierżawą wirówki ,oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego dla SPZOZ w Wieluniu."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 9187-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 10555-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu, krajowy numer identyfikacyjny 31014300000, ul. ul. Szpitalna  16, 98300   Wieluń, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 438 406 800, faks 438 406 801, e-mail zp@szpital-wielun.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.szpital.powiat.wielun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

" Zakup z dostawą systemu aspiracyjno-próżniowego umożliwiającego wybór techniki pobierania krwi metodą aspiracji i próżni wraz z dzierżawą wirówki ,oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego dla SPZOZ w Wieluniu."

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SPZOZ - OiZP/3/38/380-382 / 03 /2017.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wybrane przez Wykonawców ZAMÓWIENIA, z których każde realizowane będzie poprzez dostawy częściowe przez cały okres obowiązywania umowy do wyczerpania kwoty umowy lub zamówionego przedmiotu zamówienia . - Zakup z dostawą systemu aspiracyjno-próżniowego umożliwiającego wybór techniki pobierania krwi metodą aspiracji i próżni wraz z dzierżawą wirówki dla SPZOZ w Wieluniu. ZAŁĄCZNIK 1 / ZAMÓWIENIE 1 PARAMETRY GRANICZNE 1. System aspiracyjno-próżniowy umożliwiający wybór techniki pobierania krwi metodą aspiracji i próżni. 2. Wszystkie probówko-strzykawki muszą być wykonane z bezpiecznego tworzywa sztucznego. 3. Wszystkie elementy systemu zawarte w pozycji od 3 do 15 i od 17 do 24 muszą pochodzić od jednego producenta w celu zapewnienia bezpieczeństwa i kompatybilności pobierania krwi. W celu prawidłowej oceny Zamawiający wymaga dostarczenia do procedury przetargowej po 10 szt probówko-strzykawek i igieł z asortymentu umieszczonego w formularzu cenowym. UWAGI do ZAMÓWIENIA Nr 1 -Probówki wykonane tylko z tworzywa sztucznego, odpornego na wirowanie i transport. Zamawiający nie dopuszcza probówek szklanych. -Probówko-strzykawki(probówki) pasujące do posiadanej aparatury Zamawiającego bez żadnych adaptacji. - Probówki systemowe muszą umożliwiać pobieranie krwi metodą aspiracyjno-próżniową -Zastosowany aktywator wykrzepiania musi zapewnić wykrzepnięcie surowicy w czasie do 30 min. W tym celu Wykonawca musi dołączyć do oferty certyfikat producenta probówek o spełnieniu w/w kryterium. - Dzierżawa wirówki na 24 miejsca z wirnikiem horyzontalnym, o prędkości wirowania 500 - 3 500 rpm, regulacja ze skokiem o 50/100/500 rpm . Wirówka musi być kompatybilna z w/w probówko-strzykawkami. - Zamawiający wymaga bezpłatnego szkolenia na koszt Wykonawcy zamówienia. - Niespełnienie w/w kryteriów powoduje odrzucenie oferty.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 33141000-0
Dodatkowe kody CPV: 33141300-3, 33192500-7, 33793000-5, 38437000-7, 38437110-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: ZAMÓWIENIE Nr 1- Zakup z dostawą systemu aspiracyjno-próżniowego umożliwiającego wybór techniki pobierania krwi metodą aspiracji i próżni wraz z dzierżawą wirówki dla SPZOZ w Wieluniu.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT230108.21
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
SARSTEDT Spółka z o. o. ,  info.pl@sarstedt.com,  ul. Warszawska 25,  05-082,  Blizne Łaszczyńskiego, Stare Babice,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 221807.88
Oferta z najniższą ceną/kosztem 221807.88
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 221807.88
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: ZAMÓWIENIE Nr 2- Zakup z dostawą drobnego sprzętu laboratoryjnego .
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 3 pkt. 2), art. 92 ust. 1 pkt. 7) oraz art. 93 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający, zawiadamia Wykonawców o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego po upływie terminu składania ofert w części dotyczącej ZAMÓWIENIE Nr 2 . UZASADNIENIE FAKTYCZNE: Cena najkorzystniejszej oferty / oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. UZASADNIENIE PRAWNE: Art. 93 ust. 1 pkt. 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.),
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT50918.14
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.