eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno Odrzańskie › Świadczenie usług medycznych dla Placówek Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-09

Krosno Odrzańskie: Świadczenie usług medycznych dla Placówek Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim
Numer ogłoszenia: 28016 - 2016; data zamieszczenia: 09.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadodrzański Oddział Straży Granicznej , ul. Poprzeczna 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 68 358 22 01, faks 68 358 27 08.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadodrzanski.strazgraniczna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług medycznych dla Placówek Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usług medycznych na potrzeby Placówek Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej w zakresie wykonania niezbędnych badań i konsultacji w ramach medycyny pracy dla funkcjonariuszy i pracowników oraz zakup usług medycznych na rzecz osób zatrzymanych przez funkcjonariuszy z Placówki Straży Granicznej we Wrocławiu-Strachowicach. UWAGA ! Ilość oraz rodzaj badań objętych zamówieniem została określona jako wartość szacunkowa na potrzeby przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w celu dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej. Ostateczna ilość wykonanych usług medycznych będzie zależała od faktycznych potrzeb Zamawiającego podczas trwania umowy z zastrzeżeniem, że faktyczne wykonanie zamówienia nie może przekroczyć wartości zawartej umowy. Zamawiający nie ponosi konsekwencji finansowych zmniejszenia ilości badań. Dopuszczalna jest zmiana wielkości zamówienia w danej pozycji w obrębie danej części zamówienia, o ile nie powoduje to przekroczenia zaoferowanej wartości zamówienia. Zamawiający zastrzega, że w ramach wykonywania zmówienia ma prawo zlecić Wykonawcy także inne badania aniżeli wskazane w formularzach cenowych (załączniki nr 5a, 5b, 5c do SIWZ). Każdorazowy koszt badań zostanie określony na podstawie cennika obowiązującego w tym zakresie u Wykonawcy w dniu składania zlecenia wykonania badania. Zaoferowane przez Wykonawców ceny jednostkowe w formularzu cenowym będą stałe w okresie obowiązywania umowy. Zmiana cen może nastąpić w przypadku zmiany ceny urzędowej lub wprowadzenia ceny urzędowej danego badania. Wykonawcy należy się wynagrodzenie za faktycznie przeprowadzone badania. Wykonawca dołączy do każdej faktury VAT szczegółowy, imienny wykaz badanych z rodzajem wykonanych badań i ich ceną.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3, 85.12.11.00-4, 85.12.12.00-5, 85.12.12.70-6, 85.14.50.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien wykazać, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) Wykonawcy są zobowiązani dołączyć, poza w/w dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków podmiotowych także następujące dokumenty: formularze cenowe w zakresie części, której oferta dotyczy (załącznik 5a, 5b, 5c do SIWZ), pełnomocnictwo, jeżeli zachodzą okoliczności powodujące konieczność dołączenia do oferty takiego dokumentu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności aneksu w formie pisemnej. Istotna zmiana umowy może nastąpić w przypadku: 1) urzędowej zmiany stawek podatku VAT w okresie trwania umowy - wartość umowy zostanie zmieniona odpowiednio do zmian stawek podatku VAT, 2) zmiany ceny badania w przypadku zmiany ceny urzędowej lub wprowadzenia ceny urzędowej, 3) zmiany terminu (okresu) albo wielkości (zakresu) realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności ze względu na zmiany organizacyjne w strukturze Zamawiającego polegające na zmianie ilości jednostek objętych przedmiotową umową lub koniecznością przeprowadzenia badań uprzednio nieprzewidzianych a wymaganych na podstawie obowiązujących przepisów prawa lub zmiany tych przepisów, 4) zmiany miejsca wykonywania badań.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.nadodrzanski.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej, ul. Poprzeczna 1, 66 - 600 Krosno Odrzańskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2016 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Jawna Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim, ul. Poprzeczna 1, blok nr 13 w pokoju nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: BADANIA LEKARSKIE Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY dla funkcjonariuszy i pracowników PSG w Kłodzku, PSG we Wrocławiu - Strachowicach, PSG w Zgorzelcu, PSG w Jeleniej Górze, PSG w Legnicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: BADANIA LEKARSKIE Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY polegające na wykonaniu: - badań lekarza medycyny pracy w ramach badań wstępnych, okresowych i kontrolnych, w tym: kierowanie na niezbędne badania dodatkowe laboratoryjne (Morfologia, Morfologia z rozmazem + płytki, OB, Badanie ogólne moczu, Glukoza, Cholesterol, Trójglicerydy, WR, HBS Ag, HBC, ALT, ASP, Bilirubina, HIV Ag, HCV, Kreatynina, Retikulocyty, Szybki test na obecność gruźlicy (typu IGRA), badanie na poziom ołowiu we krwi), specjalistyczne (laryngolog + audiogram, podstawowe badanie okulistyczne, okulistyczne wynikające z pracy przy monitorze ekranowym+wystawienie zaświadczenia do pracy przy monitorze ekranowym, neurolog, dermatolog, psychiatra, Rtg klatki piersiowej, inne wynikające z rodzaju wykonywanej pracy osoby kierowanej i zagrożeń związanych z wykonywaną pracą np. spirometria, EKG) oraz wydanie orzeczenia lekarskiego o braku bądź istnieniu przeciwwskazań do pracy na zajmowanym stanowisku, - wydaniu orzeczenia dotyczącego oceny istnienia niezdolności do służby ze stwierdzoną uprzednio chorobą pozostającą w związku ze szczególnymi właściwościami lub warunkami służby, - wpis o braku przeciwwskazań do uczestnictwa w szkoleniu, zawodach sportowych, - badania lekarskiego kierowców i kandydatów na kierowców oraz wydanie orzeczenia lekarskiego, - badania lekarskiego do celów sanitarno-epidemiologicznych z wydaniem orzeczenia lekarskiego, - badań osobom narażonym na promieniowanie jonizujące, - badanie lekarskie osób w przypadku ekspozycji na materiał potencjalne zakaźny, - badanie widzenie w mroku i wrażliwość na olśnienie, - badania psychotechniczne kierowców, - badanie psychologiczne w ramach badań profilaktycznych, - badanie psychologiczne kwalifikujące na turnusy profilaktyczno - rehabilitacyjne i antystresowe, - kwalifikowanie przez lekarza osób na turnusy profilaktyczno-rehabilitacyjne i antystresowe, - wykonywanie szczepień ochronnych w tym: kwalifikacyjne badanie lekarskie, zakup szczepionki wraz z zabiegiem, wydanie zaświadczenia o szczepieniu lub książeczki szczepień oraz informowanie zainteresowanego o terminach kolejnych dawek szczepionki przeciwko zakażeniom WZW typ B, przeciwko błonicy z tężcem (poliwalentna), przeciwko polio, przeciwko meningokokom, - udział lekarza (1 x na kwartał) sprawującego profilaktyczną opiekę zdrowotną w pracach komisji BHP powołanej przez Zamawiającego, zgodnie z zapisem art. 237-12 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy / t.j. Dz.U. 2014 poz. 1502 z późn. zm./ w zakresie: - okresowej oceny stanu bezpieczeństwa i higieny pracy, dokonywania przeglądu warunków pracy w tym określanie szkodliwych czynników środowiskowych (chemicznych, fizycznych, biologicznych i psychicznych) oraz dokonywania oceny zagrożeń zdrowotnych w miejscu pracy, - opiniowaniu podejmowanych przez pracodawcę środków zapobiegających wypadkom przy pracy i chorobom zawodowym, - udziału w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego oraz procedur bezpiecznego postępowania w przypadku kontaktu ze szkodliwym dla zdrowia czynnikiem biologicznym, - konsultacji dotyczące urazów powstałych w czasie zdarzeń wypadkowych. Przedmiot zamówienia może być realizowany wyłącznie przez jednostki służby medycyny pracy określone w art. 27 Ustawy o służbie medycyny pracy z 27 czerwca 1997 r. /Dz.U. 2014.1184 z późn. zm./ 1. badania będą przeprowadzane na wniosek/skierowanie wystawione przez komórki organizacyjne (placówki) Zamawiającego, 2. badania będą wykonywane przez Wykonawcę w miejscu przez niego wskazanym, pod warunkiem że miejsce wykonywanych badań nie może znajdować się w odległości większej niż 45 km od granic administracyjnych Wrocławia, 3. z uwagi na strukturę organizacyjną Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej, Zamawiający dopuszcza aby kompleksowe badania funkcjonariuszy/pracowników były wykonywane w placówkach własnych Wykonawcy, jeżeli takie posiada, pod warunkiem iż placówka znajduje się w miejscu pełnienia służby/pracy lub w odległości nie większej niż 65 km od granic administracyjnych Kłodzka, Zgorzelca, Jeleniej Góry, Legnicy, 4. usługi z zakresu badań wstępnych i okresowych będą wykonane w terminie do 2 dni roboczych, usługi z zakresu badań kontrolnych w terminie do 2 dni roboczych, jednakże Wykonawca może wskazać krótszy termin wykonania przedmiotowych badań zgodnie z Rozdziałem VIII SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5a do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3, 85.12.11.00-4, 85.12.12.00-5, 85.12.12.70-6, 85.14.50.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin realizacji usług - 2

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: BADANIA Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY dla funkcjonariuszy i pracowników z PSG w Poznaniu-Ławicy, PSG w Kaliszu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: BADANIA LEKARSKIE Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY polegające na wykonaniu: - badań lekarza medycyny pracy w ramach badań wstępnych, okresowych i kontrolnych, w tym: kierowanie na niezbędne badania dodatkowe laboratoryjne (Morfologia, Morfologia z rozmazem + płytki, OB, Badanie ogólne moczu, Glukoza, Cholesterol, Trójglicerydy, WR, HBS Ag, HBC, ALT, ASP, Bilirubina, HIV Ag, HCV, Kreatynina, Retikulocyty, Szybki test na obecność gruźlicy (typu IGRA), badanie na poziom ołowiu we krwi), specjalistyczne (laryngolog + audiogram, podstawowe badanie okulistyczne, okulistyczne wynikające z pracy przy monitorze ekranowym+wystawienie zaświadczenia do pracy przy monitorze ekranowym, neurolog, dermatolog, psychiatra, Rtg klatki piersiowej, inne wynikające z rodzaju wykonywanej pracy osoby kierowanej i zagrożeń związanych z wykonywaną pracą np. spirometria, EKG) oraz wydanie orzeczenia lekarskiego o braku bądź istnieniu przeciwwskazań do pracy na zajmowanym stanowisku, - wydaniu orzeczenia dotyczącego oceny istnienia niezdolności do służby ze stwierdzoną uprzednio chorobą pozostającą w związku ze szczególnymi właściwościami lub warunkami służby, - wpis o braku przeciwwskazań do uczestnictwa w szkoleniu, zawodach sportowych, - badania lekarskiego kierowców i kandydatów na kierowców oraz wydanie orzeczenia lekarskiego, - badania lekarskiego do celów sanitarno-epidemiologicznych z wydaniem orzeczenia lekarskiego, - badań osobom narażonym na promieniowanie jonizujące, - badanie lekarskie osób w przypadku ekspozycji na materiał potencjalne zakaźny, - badanie widzenie w mroku i wrażliwość na olśnienie, - badania psychotechniczne kierowców, - badanie psychologiczne w ramach badań profilaktycznych, - badanie psychologiczne kwalifikujące na turnusy profilaktyczno - rehabilitacyjne i antystresowe, - kwalifikowanie przez lekarza osób na turnusy profilaktyczno-rehabilitacyjne i antystresowe, - wykonywanie szczepień ochronnych w tym: kwalifikacyjne badanie lekarskie, zakup szczepionki wraz z zabiegiem, wydanie zaświadczenia o szczepieniu lub książeczki szczepień oraz informowanie zainteresowanego o terminach kolejnych dawek szczepionki przeciwko zakażeniom WZW typ B, przeciwko błonicy z tężcem (poliwalentna), przeciwko polio, przeciwko meningokokom, - udział lekarza (1 x na kwartał) sprawującego profilaktyczną opiekę zdrowotną w pracach komisji BHP powołanej przez Zamawiającego, zgodnie z zapisem art. 237-12 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy /t.j. Dz.U. 2014 poz. 1502 z późn. zm./ w zakresie: - okresowej oceny stanu bezpieczeństwa i higieny pracy, dokonywania przeglądu warunków pracy w tym określanie szkodliwych czynników środowiskowych (chemicznych, fizycznych, biologicznych i psychicznych) oraz dokonywania oceny zagrożeń zdrowotnych w miejscu pracy, - opiniowaniu podejmowanych przez pracodawcę środków zapobiegających wypadkom przy pracy i chorobom zawodowym, - udziału w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego oraz procedur bezpiecznego postępowania w przypadku kontaktu ze szkodliwym dla zdrowia czynnikiem biologicznym, - konsultacji dotyczące urazów powstałych w czasie zdarzeń wypadkowych. Przedmiot zamówienia może być realizowany wyłącznie przez jednostki służby medycyny pracy określone w art. 27 Ustawy o służbie medycyny pracy z 27 czerwca 1997 r. /Dz.U. 2014.1184 z późn. zm./ 1. badania będą przeprowadzane na wniosek/skierowanie wystawione przez komórki organizacyjne (placówki) Zamawiającego, 2. badania będą wykonywane przez Wykonawcę w miejscu przez niego wskazanym, pod warunkiem że miejsce wykonywanych badań nie może znajdować się w odległości większej niż 45 km od granic administracyjnych Wrocławia, 3. z uwagi na strukturę organizacyjną Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej, Zamawiający dopuszcza aby kompleksowe badania funkcjonariuszy/pracowników były wykonywane w placówkach własnych Wykonawcy, jeżeli takie posiada, pod warunkiem iż placówka znajduje się w miejscu pełnienia służby/pracy lub w odległości nie większej niż 65 km od granic administracyjnych Kłodzka, Zgorzelca, Jeleniej Góry, Legnicy, 4. usługi z zakresu badań wstępnych i okresowych będą wykonane w terminie do 2 dni roboczych, usługi z zakresu badań kontrolnych w terminie do 2 dni roboczych, jednakże Wykonawca może wskazać krótszy termin wykonania przedmiotowych badań zgodnie z Rozdziałem VIII SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5b do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3, 85.12.11.00-4, 85.12.12.00-5, 85.12.12.70-6, 85.14.50.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin realizacji usług - 2

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: USŁUGI MEDYCZNE NA RZECZ OSÓB ZATRZYMANYCH PRZEZ FUNKCJONARIUSZY Z PLACÓWKI STRAŻY GRANICZNEJ WE WROCŁAWIU - STRACHOWICACH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: USŁUGI MEDYCZNE NA RZECZ OSÓB ZATRZYMANYCH polegające na wykonaniu: badanie lekarskie + wydanie zaświadczenia o braku przeciwwskazań do konwojowania, zatrzymania i umieszczenia w pomieszczeniach dla zatrzymanych lub placówce detencyjnej, badanie lekarskie w celu określenia wieku osoby zatrzymanej, badanie lekarskie w stanach pogorszenia zdrowia, ogólne badanie lekarskie osoby ubiegającej się o ochronę międzynarodową, inne badania np. Morfologia, Mocz-badanie ogólne, Glukoza, Bilirubina, ASP, ALAT, USG jamy brzusznej, EKG, Rtg nadgarstka -na określenie wieku kostnego, wlew lub wstrzyknięcie substancji leczniczej. 1. badania będą przeprowadzane na wniosek/skierowanie wystawione przez Zamawiającego, 2. badania będą wykonywane przez Wykonawcę w miejscu przez niego wskazanym, pod warunkiem że miejsce wykonywanych badań nie może znajdować się w odległości większej niż 45 km od granic administracyjnych Wrocławia, 3. usługi badań osób zatrzymanych i osadzonych powinny być wykonane w terminie do 24 godzin, jednakże Wykonawca może wskazać krótszy termin wykonania przedmiotowych badań zgodnie z Rozdziałem VIII SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5c do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3, 85.12.11.00-4, 85.12.12.00-5, 85.14.50.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin realizacji usług - 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.