eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Usługi konserwacyjne na wałach i stacjach pomp powiatu dąbrowskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-20

Tarnów: Usługi konserwacyjne na wałach i stacjach pomp powiatu dąbrowskiego
Numer ogłoszenia: 279370 - 2015; data zamieszczenia: 20.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy w Tarnowie , ul. Ostrogskich 5, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6376922, faks 014 6376913.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mzmiuw.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi konserwacyjne na wałach i stacjach pomp powiatu dąbrowskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacji bieżącej dla zadania pn: Wały rzeki Żabnica-Breń w km P: 11+330-11+650, 11+650-13+410, 14+190-14+200, 14+720-14+730, 15+390-15+400, 15+710-15+720, 15+800-15+810, 15+900-17+200, 17+380-18+270, 20+900-21+300, L: 11+240-11+250, 12+200-12+350, 12+400-12+500, 12+580-12+590 - likwidacja kolein i zaniżeń ramp przejazdowych. Zamówienie obejmuje: Wał prawy km 11+330-11+650, 11+650-13+410, 15+900-17+200, 17+380-18+270, 20+900-21+300; Wał lewy km 12+200-12+350, 12+400-12+500 łącznie z rampami 7 szt.: wykoszenie porostów z korony wału porost gęsty twardy - 12275 m2, likwidacja kolein w koronie wału poprzez zasypanie gruntem kategorii III z transportem urobku z 6 km samochodami samowyładowczymi z usunięciem warstwy ziemi urodzajnej z korony do ponownego wbudowania z zagęszczeniem - 2530,83 m3, obsianie koron wałów mieszanką traw - 11613 m2. Rampy wał prawy w km 14+190-14+200, 14+720-14+730, 15+390-15+400, 15+710-15+720, 15+800-15+810; Wał lewy w km 11+240-11+250, 12+580-12+590: uzupełnienie nawierzchni płytami ażurowymi typu krata mała o wymiarach elementów 90x60 (zbrojone) 14 ramp - 186,72 m2, uzupełnienie nawierzchni z klińca kamiennego o grubości po zgęszczeniu 10cm - 630 m2, uzupełnienie nawierzchni z tłucznia kamiennego z warstwą górną o grubości po zgęszczeniu 10cm - 630 m2. Uwaga. Ze względu na częściowo ograniczoną możliwość dojazdu zalecany jest dowóz ziemi po koronie wału odpowiednim sprzętem (niezbędna wizja w terenie przed sporządzeniem oferty). Zamawiający wymaga ustanowienia nadzoru przyrodniczego nad realizowanymi pracami. Wykonawca jest zobowiązany do dokumentowania prowadzonych prac w formie comiesięcznego sprawozdania. Sprawozdanie końcowe z nadzoru należy przekazać do RDOŚ w Krakowie. Wykonawca wszelkie koszty związane z nadzorem przyrodniczym pokrywa we własnym zakresie. Część 2 zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacji bieżącej dla zadań pn: - Stacja pomp Dąbrówki Breńskie 1 - odmulenie basenu - Stacja pomp Dąbrówki Breńskie 2 - odmulenie basenu Zamówienie obejmuje. Stacja pomp Dąbrówki Breńskie 1 - odmulenie basenu: - Oczyszczenie basenu pompowni i komór ujęcia z zalegającego namułu oraz wywiezienie urobku na odległość do 2km - 225 m3. Brak rampy zjazdowej do basenu. Sugeruje się ręczne ładowanie urobku do pojemników, podnoszenie ich żurawiem samochodowym i wyładunek na samochód samowyładowczy. - Wykonanie i montaż oraz demontaż zastawki z desek grubości 40mm uszczelnionej np. folią na przepuście 2xO150 w km 0+965 kanału doprowadzającego - 1 kpl. - Pompowanie uzupełniające podsiąków wody z basenu i komór ujęcia celem ich osuszenia podczas oczyszczania z namułu - 24 m-g. Powierzchnia dna basenu 12mx25m=300 m2 Średnia grubość warstwy zamulenia 0,7m Powierzchnia komór ujęcia wody 2,5mx3,0m - 4szt.= 30 m2 Średnie zamulenie komór - 0,5 m Brak możliwości zjazdu do basenu. Uwaga: Zamawiający dokona wstępnego spompowania wody z basenu za pomocą zamontowanych na przepompowni pomp stałych do najniższego możliwego poziomu. Pompowanie uzupełniające w czasie oczyszczania basenu wykona Wykonawca za pomocą pomp przewoźnych na teren przyległy do pompowni. Woda zanieczyszczona osadami dennymi z pompowania uzupełniającego nie może przedostawać się bezpośrednio do rzeki Żabnica-Breń z uwagi na wymagania stawiane przez RDOŚ. Z uwagi na to, że wywóz namułu będzie odbywał się drogą gminną, aby zachować bezpieczeństwo należy ją odpowiednio oznakować i utrzymywać powierzchnię jezdni w czystości. Stacja pomp Dąbrówki Breńskie 2 - odmulenie basenu: - Oczyszczenie basenu pompowni i komór ujęcia z zalegającego namułu oraz wywiezienie urobku na odległość do 2km - 540 m3. Na dno basenu możliwy jest zjazd rampą wobec tego sugeruje się odmulenie basenu ładowarką kołową z załadunkiem na samochód samowyładowczy. Odmulenie komór ujęcia ręcznie z przerzutem do basenu. - Montaż i demontaż zamknięcia szandorowego na wlocie do basenu na czas pompowania wody - 1 kpl. - Pompowanie uzupełniające podsiąków wody z basenu i komór ujęcia celem ich osuszenia podczas oczyszczania z namułu - 24 m-g. Uwaga: Zamawiający dokona wstępnego spompowania wody z basenu za pomocą zamontowanych na przepompowni pomp stałych do najniższego możliwego poziomu. Pompowanie uzupełniające w czasie oczyszczania basenu wykona Wykonawca za pomocą pomp przewoźnych na teren przyległy do pompowni. Woda zanieczyszczona osadami dennymi z pompowania uzupełniającego nie może przedostawać się bezpośrednio do rzeki Żabnica-Breń z uwagi na wymagania stawiane przez RDOŚ. Z uwagi na to, że wywóz namułu będzie odbywał się drogą powiatową, aby zachować bezpieczeństwo należy ją odpowiednio oznakować i utrzymywać powierzchnię jezdni w czystości. Powierzchnia dna basenu - 750 m2 Średnia grubość warstwy zamulenia - 0,7 m Powierzchnia komór ujęcia wody 2,5mx3,0m - 4szt. - 30 m2 Średnie zamulenie komór - 0,5 m Zjazd do basenu rampą z płyt żelbetowych szerokość 3m, nachylenie 1:6. Część 3 zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacji bieżącej dla zadań pn: - Stacja pomp Zabrnie 1 - naprawa ubezpieczenia odpływu z pompowni - Stacja pomp Zabrnie 2 - odmulenie basenu - Stacja pomp Radwan - odmulenie basenu, naprawa placu manewrowego Zamówienie obejmuje. Stacja pomp Zabrnie 1 - naprawa ubezpieczenia odpływu z pompowni: - Udrożnienie dna odpływu warstwą do 10 cm, uzyskany urobek wyrzucić poza górną krawędź skarp i rozplantować w km 0+000- 0+080, szerokość dna 0,9 m - 80 m. - Profilowanie skarp poprzez ścięcie nawisów grubości do15cm pasem 1,0 m po skarpie, obustronnie w km 0+000-0+100 - 200m2. Uzyskany urobek wyrzucić poza górną krawędź skarp i rozplantować. - Naprawa (przełożenie) uszkodzonego (zdeformowanego) ubezpieczenia skarp i dna z płyt ażurowych o wym. 90x60x10cm z uzupełnieniem podsypki z pospółki grubości do 10cm wzmocnioną geowłókniną w km 0+000-0+080 - 312m2. Ubezpieczenie po skarpie 1,5m szerokość dna 0,9m. - Wykonanie grodzy z worków z piaskiem uszczelnionych folią w km 0+000 odpływu - 6 m3. - Pompowanie wody z kanału odpływowego w miejscu robót przewoźną pompą spalinową - 24 m-g. Stacja pomp Zabrnie 2 - odmulenie basenu: - Oczyszczenie basenu pompowni i komór ujęcia z zalegającego namułu oraz wywiezienie urobku na odległość do 2km - 393m3. Brak rampy zjazdowej do basenu. Sugeruje się ręczne ładowanie urobku do pojemników, podnoszenie ich żurawiem samochodowym i wyładunek na samochód samowyładowczy. - Montaż i demontaż zamknięcia szandorowego na wlocie do basenu na czas pompowania wody - 1 kpl. - Pompowanie uzupełniające podsiąków wody z basenu i komór ujęcia celem ich osuszenia podczas oczyszczania z namułu - 24 m-g. Uwaga: Zamawiający dokona wstępnego spompowania wody z basenu za pomocą zamontowanych na przepompowni pomp stałych do najniższego możliwego poziomu. Pompowanie uzupełniające w czasie oczyszczania basenu wykona Wykonawca za pomocą pomp przewoźnych na teren przyległy do pompowni. Woda zanieczyszczona osadami dennymi z pompowania uzupełniającego nie może przedostawać się bezpośrednio do rzeki Żabnica-Breń z uwagi na wymagania stawiane przez RDOŚ. W związku z tym, że roboty będą wiązały się z przejazdem drogą powiatową należy ustawić odpowiednie znaki i utrzymywać nawierzchnię jezdni w czystości. Powierzchnia dna basenu - 540m2 Średnia grubość warstwy zamulenia - 0,7m. Powierzchnia komór ujęcia wody 2,5mx3,0m - 4szt. - 30 m2. Średnie zamulenie komór - 0,5 m. Brak możliwości zjazdu do basenu. Stacja pomp Radwan - odmulenie basenu, naprawa placu manewrowego: - Oczyszczenie basenu pompowni i komór ujęcia z zalegającego namułu oraz wywiezienie urobku na odległość do 2km -774,5 m3. Na dno basenu możliwy jest zjazd rampą wobec tego sugeruje się odmulenie basenu ładowarką kołową z załadunkiem na samochód samowyładowczy. Odmulenie komór ujęcia ręcznie z przerzutem do basenu. - Montaż i demontaż zamknięcia szandorowego na wlocie do basenu na czas pompowania wody - 1 kpl. - Pompowanie uzupełniające podsiąków wody z basenu i komór ujęcia celem ich osuszenia podczas oczyszczania z namułu - 24 m-g. - Naprawa placu manewrowego przepompowni poprzez uzupełnienie zaniżeń tłuczniem kamiennym i klińcem warstwą o średniej grubości 7cm po uwałowaniu - 400 m2. Uwaga: Zamawiający dokona wstępnego spompowania wody z basenu za pomocą zamontowanych na przepompowni pomp stałych do najniższego możliwego poziomu. Pompowanie uzupełniające w czasie oczyszczania basenu wykona Wykonawca za pomocą pomp przewoźnych na teren przyległy do pompowni. Woda zanieczyszczona osadami dennymi z pompowania uzupełniającego nie może przedostawać się bezpośrednio do rzeki Żabnica-Breń z uwagi na wymagania stawiane przez RDOŚ. Z uwagi na to, że wywóz namułu będzie odbywał się drogą gminną, aby zachować bezpieczeństwo należy ją odpowiednio oznakować i utrzymywać powierzchnię jezdni w czystości. Powierzchnia dna basenu - 1085 m2 Średnia grubość warstwy zamulenia - 0,7 m Powierzchnia komór ujęcia wody 2,5mx3,0m - 4szt. - 30 m2 Średnie zamulenie komór - 0,5 m Zjazd do basenu rampą z płyt żelbetowych szerokość 4m, nachylenie 15%. Uwaga - dotyczy wszystkich części zamówienia: 1) W celu prawidłowej wyceny oferty, należy przed jej sporządzeniem dokonać wizji w terenie. 2) Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie uzyskać stosowne zezwolenie na transport po przyległych drogach na czas wykonywania prac. Transport należy dostosować do nośności i klasy dróg. W przypadku zniszczenia dróg lokalnych w obrębie prac, po zakończeniu prac należy je przywrócić do stanu pierwotnego. Wszelkie koszty związane z transportem materiałów i sprzętu na teren prac ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają również przedmiary robót stanowiące załączniki do SIWZ. Zgodnie z treścią art.36a ust.1 Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Termin zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy przewidziany w umowie o podwykonawstwo nie może być dłuższy nic 30 dni od dnia doręczenia wykonawcy, podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej. Wykonawca zobowiązany jest do wykazania w druku oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji, jaką część (zakres) zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.11.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości dla części 1 zamówienia - 2000 PLN dla części 2 zamówienia - 500 PLN dla części 3 zamówienia - 1000 PLN należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium winno być wniesione w: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( tj. Dz. U. Nr 42, poz. 275 z 2007 r. z późn. zmianami) Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy zamawiającego: Pekao S.A. nr konta 48 1240 6292 1111 0010 5126 1194. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w Tarnowie ul. Ostrogskich 5 sekretariat ( I piętro ). Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 1.2 Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń musi spełniać następujące wymogi: - być wystawione na Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie -zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust 4a i)lub 5 Ustawy. - okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę (potwierdzoną dowodami, że została wykonane należycie): dla części 1 zamówienia - o wartości nie mniejszej niż 90 000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych) w zakresie konserwacji bieżącej wałów przeciwpowodziowych dla części 2 zamówienia - o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych) w zakresie konserwacji bieżącej basenów wodnych stacji pomp melioracyjnych lub konserwacji bieżącej w korytach cieków wodnych dla części 3 zamówienia - o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) w zakresie konserwacji bieżącej basenów wodnych stacji pomp melioracyjnych lub konserwacji bieżącej w korytach cieków wodnych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość: dla części 1 zamówienia - o wartości nie mniejszej niż 90 000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych) dla części 2 zamówienia - o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych) dla części 3 zamówienia - o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.95
  • 2 - Warunki płatności - 0.05

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wzór umowy stanowi załącznik do siwz. 1. Strony dopuszczają możliwość zmiany treści umowy w następujących przypadkach: a. zmiany w KRS, wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub (CEIDG) w trakcie realizacji zamówienia; b. zmiany kont bankowych, c. wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, d. w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy, cena brutto określona w umowie za okresy realizacji umowy przypadające po wprowadzeniu zmienionej stawki podatku od towarów i usług ulegnie odpowiedniej zmianie, w taki sposób, aby wynikająca z umowy cena netto pozostała niezmieniona, e. zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy lub po jej podpisaniu, f. zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - dopuszcza się możliwość wprowadzenia innych, nieistotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy 2. Zmiana terminów wykonania przedmiotu zamówienia będzie możliwa wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i udokumentowanych w formie pisemnej a mających wpływ na terminy realizacji przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzmiuw.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego, w Tarnowie przy ul. Ostrogskich 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2015 godzina 09:30, miejsce: W siedzibie Zamawiającego, w Tarnowie przy ul. Ostrogskich 5 w sekretariacie pok. nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wały rzeki Żabnica-Breń w km P: 11+330-11+650, 11+650-13+410, 14+190-14+200, 14+720-14+730, 15+390-15+400, 15+710-15+720, 15+800-15+810, 15+900-17+200, 17+380-18+270, 20+900-21+300, L: 11+240-11+250, 12+200-12+350, 12+400-12+500, 12+580-12+590 - likwidacja kolein i zaniżeń ramp przejazdowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacji bieżącej dla zadania pn: Wały rzeki Żabnica-Breń w km P: 11+330-11+650, 11+650-13+410, 14+190-14+200, 14+720-14+730, 15+390-15+400, 15+710-15+720, 15+800-15+810, 15+900-17+200, 17+380-18+270, 20+900-21+300, L: 11+240-11+250, 12+200-12+350, 12+400-12+500, 12+580-12+590 - likwidacja kolein i zaniżeń ramp przejazdowych. Zamówienie obejmuje: Wał prawy km 11+330-11+650, 11+650-13+410, 15+900-17+200, 17+380-18+270, 20+900-21+300; Wał lewy km 12+200-12+350, 12+400-12+500 łącznie z rampami 7 szt.: wykoszenie porostów z korony wału porost gęsty twardy - 12275 m2, likwidacja kolein w koronie wału poprzez zasypanie gruntem kategorii III z transportem urobku z 6 km samochodami samowyładowczymi z usunięciem warstwy ziemi urodzajnej z korony do ponownego wbudowania z zagęszczeniem - 2530,83 m3, obsianie koron wałów mieszanką traw - 11613 m2. Rampy wał prawy w km 14+190-14+200, 14+720-14+730, 15+390-15+400, 15+710-15+720, 15+800-15+810; Wał lewy w km 11+240-11+250, 12+580-12+590: uzupełnienie nawierzchni płytami ażurowymi typu krata mała o wymiarach elementów 90x60 (zbrojone) 14 ramp - 186,72 m2, uzupełnienie nawierzchni z klińca kamiennego o grubości po zgęszczeniu 10cm - 630 m2, uzupełnienie nawierzchni z tłucznia kamiennego z warstwą górną o grubości po zgęszczeniu 10cm - 630 m2. Uwaga. Ze względu na częściowo ograniczoną możliwość dojazdu zalecany jest dowóz ziemi po koronie wału odpowiednim sprzętem (niezbędna wizja w terenie przed sporządzeniem oferty). Zamawiający wymaga ustanowienia nadzoru przyrodniczego nad realizowanymi pracami. Wykonawca jest zobowiązany do dokumentowania prowadzonych prac w formie comiesięcznego sprawozdania. Sprawozdanie końcowe z nadzoru należy przekazać do RDOŚ w Krakowie. Wykonawca wszelkie koszty związane z nadzorem przyrodniczym pokrywa we własnym zakresie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.11.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.95
    • 2. Warunki płatności - 0.05

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: - Stacja pomp Dąbrówki Breńskie 1 - odmulenie basenu - Stacja pomp Dąbrówki Breńskie 2 - odmulenie basenu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacji bieżącej dla zadań pn: - Stacja pomp Dąbrówki Breńskie 1 - odmulenie basenu - Stacja pomp Dąbrówki Breńskie 2 - odmulenie basenu Zamówienie obejmuje. Stacja pomp Dąbrówki Breńskie 1 - odmulenie basenu: - Oczyszczenie basenu pompowni i komór ujęcia z zalegającego namułu oraz wywiezienie urobku na odległość do 2km - 225 m3. Brak rampy zjazdowej do basenu. Sugeruje się ręczne ładowanie urobku do pojemników, podnoszenie ich żurawiem samochodowym i wyładunek na samochód samowyładowczy. - Wykonanie i montaż oraz demontaż zastawki z desek grubości 40mm uszczelnionej np. folią na przepuście 2xO150 w km 0+965 kanału doprowadzającego - 1 kpl. - Pompowanie uzupełniające podsiąków wody z basenu i komór ujęcia celem ich osuszenia podczas oczyszczania z namułu - 24 m-g. Powierzchnia dna basenu 12mx25m=300 m2 Średnia grubość warstwy zamulenia 0,7m Powierzchnia komór ujęcia wody 2,5mx3,0m - 4szt.= 30 m2 Średnie zamulenie komór - 0,5 m Brak możliwości zjazdu do basenu. Uwaga: Zamawiający dokona wstępnego spompowania wody z basenu za pomocą zamontowanych na przepompowni pomp stałych do najniższego możliwego poziomu. Pompowanie uzupełniające w czasie oczyszczania basenu wykona Wykonawca za pomocą pomp przewoźnych na teren przyległy do pompowni. Woda zanieczyszczona osadami dennymi z pompowania uzupełniającego nie może przedostawać się bezpośrednio do rzeki Żabnica-Breń z uwagi na wymagania stawiane przez RDOŚ. Z uwagi na to, że wywóz namułu będzie odbywał się drogą gminną, aby zachować bezpieczeństwo należy ją odpowiednio oznakować i utrzymywać powierzchnię jezdni w czystości. Stacja pomp Dąbrówki Breńskie 2 - odmulenie basenu: - Oczyszczenie basenu pompowni i komór ujęcia z zalegającego namułu oraz wywiezienie urobku na odległość do 2km - 540 m3. Na dno basenu możliwy jest zjazd rampą wobec tego sugeruje się odmulenie basenu ładowarką kołową z załadunkiem na samochód samowyładowczy. Odmulenie komór ujęcia ręcznie z przerzutem do basenu. - Montaż i demontaż zamknięcia szandorowego na wlocie do basenu na czas pompowania wody - 1 kpl. - Pompowanie uzupełniające podsiąków wody z basenu i komór ujęcia celem ich osuszenia podczas oczyszczania z namułu - 24 m-g. Uwaga: Zamawiający dokona wstępnego spompowania wody z basenu za pomocą zamontowanych na przepompowni pomp stałych do najniższego możliwego poziomu. Pompowanie uzupełniające w czasie oczyszczania basenu wykona Wykonawca za pomocą pomp przewoźnych na teren przyległy do pompowni. Woda zanieczyszczona osadami dennymi z pompowania uzupełniającego nie może przedostawać się bezpośrednio do rzeki Żabnica-Breń z uwagi na wymagania stawiane przez RDOŚ. Z uwagi na to, że wywóz namułu będzie odbywał się drogą powiatową, aby zachować bezpieczeństwo należy ją odpowiednio oznakować i utrzymywać powierzchnię jezdni w czystości. Powierzchnia dna basenu - 750 m2 Średnia grubość warstwy zamulenia - 0,7 m Powierzchnia komór ujęcia wody 2,5mx3,0m - 4szt. - 30 m2 Średnie zamulenie komór - 0,5 m Zjazd do basenu rampą z płyt żelbetowych szerokość 3m, nachylenie 1:6..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.11.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.95
    • 2. Warunki płatności - 0.05

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: - Stacja pomp Zabrnie 1 - naprawa ubezpieczenia odpływu z pompowni - Stacja pomp Zabrnie 2 - odmulenie basenu - Stacja pomp Radwan - odmulenie basenu, naprawa placu manewrowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacji bieżącej dla zadań pn: - Stacja pomp Zabrnie 1 - naprawa ubezpieczenia odpływu z pompowni - Stacja pomp Zabrnie 2 - odmulenie basenu - Stacja pomp Radwan - odmulenie basenu, naprawa placu manewrowego Zamówienie obejmuje. Stacja pomp Zabrnie 1 - naprawa ubezpieczenia odpływu z pompowni: - Udrożnienie dna odpływu warstwą do 10 cm, uzyskany urobek wyrzucić poza górną krawędź skarp i rozplantować w km 0+000- 0+080, szerokość dna 0,9 m - 80 m. - Profilowanie skarp poprzez ścięcie nawisów grubości do15cm pasem 1,0 m po skarpie, obustronnie w km 0+000-0+100 - 200m2. Uzyskany urobek wyrzucić poza górną krawędź skarp i rozplantować. - Naprawa (przełożenie) uszkodzonego (zdeformowanego) ubezpieczenia skarp i dna z płyt ażurowych o wym. 90x60x10cm z uzupełnieniem podsypki z pospółki grubości do 10cm wzmocnioną geowłókniną w km 0+000-0+080 - 312m2. Ubezpieczenie po skarpie 1,5m szerokość dna 0,9m. - Wykonanie grodzy z worków z piaskiem uszczelnionych folią w km 0+000 odpływu - 6 m3. - Pompowanie wody z kanału odpływowego w miejscu robót przewoźną pompą spalinową - 24 m-g. Stacja pomp Zabrnie 2 - odmulenie basenu: - Oczyszczenie basenu pompowni i komór ujęcia z zalegającego namułu oraz wywiezienie urobku na odległość do 2km - 393m3. Brak rampy zjazdowej do basenu. Sugeruje się ręczne ładowanie urobku do pojemników, podnoszenie ich żurawiem samochodowym i wyładunek na samochód samowyładowczy. - Montaż i demontaż zamknięcia szandorowego na wlocie do basenu na czas pompowania wody - 1 kpl. - Pompowanie uzupełniające podsiąków wody z basenu i komór ujęcia celem ich osuszenia podczas oczyszczania z namułu - 24 m-g. Uwaga: Zamawiający dokona wstępnego spompowania wody z basenu za pomocą zamontowanych na przepompowni pomp stałych do najniższego możliwego poziomu. Pompowanie uzupełniające w czasie oczyszczania basenu wykona Wykonawca za pomocą pomp przewoźnych na teren przyległy do pompowni. Woda zanieczyszczona osadami dennymi z pompowania uzupełniającego nie może przedostawać się bezpośrednio do rzeki Żabnica-Breń z uwagi na wymagania stawiane przez RDOŚ. W związku z tym, że roboty będą wiązały się z przejazdem drogą powiatową należy ustawić odpowiednie znaki i utrzymywać nawierzchnię jezdni w czystości. Powierzchnia dna basenu - 540m2 Średnia grubość warstwy zamulenia - 0,7m. Powierzchnia komór ujęcia wody 2,5mx3,0m - 4szt. - 30 m2. Średnie zamulenie komór - 0,5 m. Brak możliwości zjazdu do basenu. Stacja pomp Radwan - odmulenie basenu, naprawa placu manewrowego: - Oczyszczenie basenu pompowni i komór ujęcia z zalegającego namułu oraz wywiezienie urobku na odległość do 2km -774,5 m3. Na dno basenu możliwy jest zjazd rampą wobec tego sugeruje się odmulenie basenu ładowarką kołową z załadunkiem na samochód samowyładowczy. Odmulenie komór ujęcia ręcznie z przerzutem do basenu. - Montaż i demontaż zamknięcia szandorowego na wlocie do basenu na czas pompowania wody - 1 kpl. - Pompowanie uzupełniające podsiąków wody z basenu i komór ujęcia celem ich osuszenia podczas oczyszczania z namułu - 24 m-g. - Naprawa placu manewrowego przepompowni poprzez uzupełnienie zaniżeń tłuczniem kamiennym i klińcem warstwą o średniej grubości 7cm po uwałowaniu - 400 m2. Uwaga: Zamawiający dokona wstępnego spompowania wody z basenu za pomocą zamontowanych na przepompowni pomp stałych do najniższego możliwego poziomu. Pompowanie uzupełniające w czasie oczyszczania basenu wykona Wykonawca za pomocą pomp przewoźnych na teren przyległy do pompowni. Woda zanieczyszczona osadami dennymi z pompowania uzupełniającego nie może przedostawać się bezpośrednio do rzeki Żabnica-Breń z uwagi na wymagania stawiane przez RDOŚ. Z uwagi na to, że wywóz namułu będzie odbywał się drogą gminną, aby zachować bezpieczeństwo należy ją odpowiednio oznakować i utrzymywać powierzchnię jezdni w czystości. Powierzchnia dna basenu - 1085 m2 Średnia grubość warstwy zamulenia - 0,7 m Powierzchnia komór ujęcia wody 2,5mx3,0m - 4szt. - 30 m2 Średnie zamulenie komór - 0,5 m Zjazd do basenu rampą z płyt żelbetowych szerokość 4m, nachylenie 15%..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.11.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.95
    • 2. Warunki płatności - 0.05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.