Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-22
Lubaczów: Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych
administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Lubaczowie
w sezonie 2014/2015
Numer ogłoszenia: 279268 - 2014; data zamieszczenia: 22.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Lubaczowie , ul. kard. St. Wyszyńskiego 31, 37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie, tel. 016 6321604, faks 016 6329999.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdlubaczow.iap.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Lubaczowie w sezonie 2014/2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Lubaczowie w sezonie 2014/2015 Zadanie nr 1 Obsługa miasta Lubaczów, gminy Lubaczów, Wielkie Oczy punkt dyspozycyjny Lubaczów Podstawienie nośnika w ilości 1 szt. wyposażonego w piaskarkę oraz pług jednostronny średni. Minimalne parametry sprzętu: - nośnik /samochód/ o mocy min. 320 KM - pług do odśnieżania /minimalna szerokość odśnieżania 3,0 mb/ - piaskarka o pojemności zasobnika min. 5 m3 Całość sprzętu stanowi własność oferenta. Zadanie nr 2 Obsługa gmin Lubaczów, Wielkie Oczy punkt dyspozycyjny Lubaczów Podstawienie nośnika w ilości 1 szt. wyposażonego w piaskarkę oraz pług jednostronny średni. Minimalne parametry sprzętu: - nośnik /samochód/ o mocy min. 320 KM - pług do odśnieżania /minimalna szerokość odśnieżania 3,0 mb/ - piaskarka o pojemności zasobnika min. 5 m3 Całość stanowi własność oferenta. Zadanie nr 3 Obsługa gmin Stary Dzików, Oleszyce, Cieszanów punkt dyspozycyjny Lubaczów Podstawienie nośnika w ilości 1 szt. wyposażonego w piaskarkę oraz pług jednostronny średni. Minimalne parametry sprzętu: - nośnik /samochód/ o mocy min. 320 KM - pług do odśnieżania /minimalna szerokość odśnieżania 3,0 mb/ - piaskarka o pojemności zasobnika min. 9 m3 Całość stanowi własność oferenta. Zadanie nr 4 Obsługa gminy Narol, Cieszanów punkt dyspozycyjny Lubaczów Podstawienie nośnika w ilości 1 szt. wyposażonego w piaskarkę oraz pług jednostronny średni. Minimalne parametry sprzętu: - nośnik /samochód/ o mocy min. 210 KM - pług do odśnieżania /minimalna szerokość odśnieżania 3,0 mb/ - piaskarka o pojemności zasobnika min. 4 m3 Całość stanowi własność oferenta. Zadanie nr 5 Obsługa miasta i gminy Narol punkt dyspozycyjny Lubaczów Podstawienie nośnika w ilości 1 szt. wyposażonego w piaskarkę oraz pług jednostronny średni. Minimalne parametry sprzętu: - nośnik /samochód/ o mocy min. 210 KM - pług do odśnieżania /minimalna szerokość odśnieżania 3,0 mb/ - piaskarka o pojemności zasobnika min. 4 m3 Całość stanowi własność oferenta. Zadanie nr 6 Obsługa miasta Cieszanów, gmin Cieszanów, Horyniec - Zdrój punkt dyspozycyjny Lubaczów Podstawienie nośnika w ilości 1 szt. Minimalne parametry sprzętu: - nośnik /samochód/ o mocy min. 320 KM Nośnik stanowi własność oferenta. Wyposażenie: piaskarka oraz pług jednostronny średni z dodatkowym alternatywnym zamontowaniem pługa dwustronnego stanowi własność PZD /użyczenie/. Zadanie nr 7 Obsługa gminy Lubaczów, Oleszyce punkt dyspozycyjny Lubaczów Podstawienie nośnika w ilości 1 szt. wyposażonego w piaskarkę. Minimalne parametry sprzętu: - nośnik /samochód/ o mocy min. 210 KM - piaskarka o pojemności zasobnika min. 4 m3 Nośnik i piaskarka stanowi własność oferenta. Wyposażenie: pług jednostronny lekki stanowi własność PZD /użyczenie/. Zadanie nr 8 Obsługa gminy Horyniec-Zdrój punkt dyspozycyjny Lubaczów Podstawienie nośnika w ilości 1 szt. wyposażonego w piaskarkę oraz pług jednostronny średni. Minimalne parametry sprzętu: - nośnik /samochód/ o mocy min. 210 KM - pług do odśnieżania /minimalna szerokość odśnieżania 3,0 mb/ - piaskarka o pojemności zasobnika min. 4 m3 Całość stanowi własność oferenta. Zadanie nr 9 Obsługa gminy Oleszyce punkt dyspozycyjny Lubaczów Podstawienie nośnika w ilości 1 szt. wyposażonego w piaskarkę oraz pług jednostronny średni. Minimalne parametry sprzętu: - nośnik /samochód/ o mocy min. 320 KM - piaskarka o pojemności zasobnika min. 5 m3 Nośnik i piaskarka stanowi własność oferenta. Wyposażenie: pług jednostronny średni stanowi własność PZD /użyczenie/..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdlubaczow.iap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG w LUBACZOWIE
ul. Kard. St. Wyszyńskiego 31
37-600 Lubaczów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2014 godzina 09:00, miejsce: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG w LUBACZOWIE ul. Kard. St. Wyszyńskiego 31 37-600 Lubaczów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBACZOWA
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na zapleczu ulicy Dębickiego w Lubaczowie - I etap
- Rozbudowa i przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej przy ul. Rzemieślniczej w Lubaczowie - I etap
- "Poprawa dostępności komunikacyjnej Powiatu Lubaczowskiego poprzez przebudowę części dróg powiatowych"
- Dostawa odzieży bhp dla pracowników Nadleśnictwa Lubaczów w 2024 roku
- Prace remontowo-konserwatorskie cmentarzy, krzyży przydrożnych i kapliczek na terenie Gminy Lubaczów
więcej: przetargi w Lubaczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) należących do zasobów Kaliskiego TBS Spółka z o.o., w podziale na 3 części.
- "Usługa sprzątania i utrzymania porządku na Stadionie Miejskim "Stal" w Rzeszowie".
- Wykonanie kompleksowych usług sprzątania, w budynkach i na terenie zewnętrznym, odśnieżania przy budynkach mieszkalnych wielorodzinnych TBS w Chrzanowie Sp. z o.o. w okresie: 24 miesięcy.
- Usługi kompleksowego utrzymania czystości w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny Zielona Góra oraz podległych mu Placówkach Terenowych w Nowej Soli i Świebodzinie.
- Sprzątanie budynku biurowego siedziby Nadleśnictwa oraz kompleksowe utrzymanie czystości i pielęgnacja zieleni wokół siedziby Nadleśnictwa w latach 2024-2025
- Utrzymanie czystości i zimowe utrzymanie ulic administrowanych przez Powiat Pyrzycki w okresie od 01.04.2024 do 31.03.2025 na terenie miasta Pyrzyce
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.