Barwice: Zakup autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na terenie gminy Barwice
Numer ogłoszenia: 27903 - 2014; data zamieszczenia: 12.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Barwice , ul. Zwycięzców 22, 78-460 Barwice, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3736309, faks 94 3736349.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.barwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na terenie gminy Barwice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego autobusu z 19+1 miejscami przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, posiadającego wszelkie niezbędne, wymagane przepisami homologacje i dopuszczenia do ruchu na terenie UE, o konfiguracji i parametrach: 1. rodzaj pojazdu: autobus, 2. pojazd nowy: wymagane, 3. rok produkcji: od 2013r., 4. homologacja drugiego etapu produkcji na pojazd zabudowany przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych (19+1): wymagane, 5. pojazd przystosowany do kotwiczenia wózków inwalidzkich (1): wymagane, 6. pojazd wyposażony w najazdy do wprowadzenia wózka inwalidzkiego: wymagane, 7. tachograf cyfrowy: wymagane, 8. pojemność skokowa silnika: max. 3000cm3, 9. moc silnika: nie mniej niż 150 KM, 10. rodzaj paliwa: ON, 11. średnie spalanie w cyklu mieszanym: max 15 l/100km, 12. długość całkowita: max 8000mm, 13. rozstaw osi: pow. 4200mm, 14. kolor nadwozia: (biały, szary, srebrny), 15. zamek centralny z pilotem: wymagane, 16. radio CD/MP3/DVD+LCD 19/+nawigacja + nagłośnienie i instalacja: wymagane, 17. poduszki powietrzne m.in. dla kierowcy: wymagane, 18. okna w drzwiach tylnych: wymagane, 19. norma emisji spalin co najmniej EURO 5: wymagane, 20. skrzynia biegów - manualna, co najmniej 5-cio biegowa + bieg wsteczny: wymagane, 21. ABS, ASR: wymagane, 22. dodatkowe ogrzewanie postojowe niezależne od pracy silnika: wymagane, 23. klimatyzacja centralna oryginalna, zamontowana przez producenta auta bazowego: wymagane, 24. wspomaganie kierownicy: wymagane, 25. ogranicznik prędkości: wymagane, 26. elektryczne lusterka: wymagane, 27. oświetlenie centralne: wymagane, 28. luk dachowy: wymagane, 29. trzypunkowe pasy bezpieczeństwa dla kierowcy i wszystkich pasażerów oraz pasy bezpieczeństwa 5-cio punktowe (2 szt.): wymagane, 30. siedzenia - tapicerka materiałowa, o wysokiej wytrzymałości na przetarcia i zabrudzenia - do wyboru zamawiającego z dostępnych kolorów u wykonawcy: wymagane, 31. siedzenie kierowcy regulowane z zagłówkiem, pneumatyczne: wymagane, 32. siedzenia pasażerów regulowane z zagłówkami: wymagane, 33. podłoga wykonana z wysokiej jakości wykładziny antypoślizgowej: wymagane, 34. pokrycie ścian oraz słupków tapicerką miękką: wymagane, 35. półki na bagaż podręczny: wymagane, 36. pogłębiony luk bagażowy z tyłu pojazdu: wymagane, 37. atestowane wszystkie pasy dla osób niepełnosprawnych: wymagane, 38. dodatkowy komplet kół zimowych (letnich): wymagane, 39. pełnowymiarowe koło zapasowe: wymagane, 40. uchwyty ułatwiające wsiadanie i wysiadanie: wymagane, 41. gwarancja mechaniczna na silnik i podzespoły (licząc od dnia zakupu samochodu): co najmniej 36 miesięcy, 42. gwarancja na lakier (nadwozie): co najmniej 36 miesięcy, 43. gwarancja na perforację nadwozia: co najmniej 96 miesięcy, 44. serwis gwarancyjny na terenie województwa zachodniopomorskiego: wymagane. Ponadto wykonawca w dniu odbioru musi posiadać i przekazać zamawiającemu następujące dokumenty: 1. kartę pojazdu, 2. aktualne swiadectwo homologacji lub świadectwo zgodności Unii Europejskiej, 3. książkę gwarancyjną, 4. książkę przeglądów serwisowych, 5. instrukcję obsługi w języku polskim, 6. 2 komplety kluczyków, 7. autobus musi być zarejestrowany (tablice rejestracyjne tymczasowe) oraz musi posiadać ubezpieczenie OC na czas przejazdu autobusu do siedziby zamawiającego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00 - Autobusy i autokary .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie powyższego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp.Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego w Rozdziale 6 ust.1 pkt.1) SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp.Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego w Rozdziale 6 ust.1 pkt.1) SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp.Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego w Rozdziale 6 ust.1 pkt.1) SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego w Rozdziale 6 ust.1 pkt.1) SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
FORMULARZ ZGODNOŚCI OFEROWANEGO SAMOCHODU stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: 1) konieczność przedłużenia terminu umownego z powodu działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności oraz z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, 2) zmiana finansowania zadania, 3) zmiana Podwykonawców dostawy, 4) zmiana danych podmiotowych Wykonawcy lub Zamawiającego. 5) ustawowa zmiana stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.barwice.pl/index.php?id=26853
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Barwicach, Referat IOŚ-pokój nr 3, ul. Zwycięzców 22, 78 - 460 Barwice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Barwicach, Referat IOŚ-pokój nr 3, ul. Zwycięzców 22, 78 - 460 Barwice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup autobusu współfinansowany jest ze środków PFRON w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami II - w obszarze D.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup autobusu szkolnego dla Instytutu Głuchoniemych w Warszawie
- Bezpieczny transport II - Zakup pojazdu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Laszczynach i Filii w Zmysłówce
- Dostawa nowego autobusu do NCBJ ZTS w formie leasingu operacyjnego
- Zakup pojazdu dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w Gminie Kijewo Królewskie
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu typu autobus, dla 22+1+1 osób przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
- Zakup używanego autobusu do przewozu dzieci i młodzieży na potrzeby Zespołu Obsługi Szkół i Przedszkoli w Mogilnie
więcej: Autobusy i autokary »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.