eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wędrzyn › Wykonanie usługi- naprawy 37 szt piecyków grzewczych na paliwo płynne KL-15; - przeglądu i konserwacji 39 szt piecyków grzewczych na paliwo płynne KL-15.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-21

Wędrzyn: Wykonanie usługi: - naprawy 37 szt piecyków grzewczych na paliwo płynne KL-15; - przeglądu i konserwacji 39 szt piecyków grzewczych na paliwo płynne KL-15.
Numer ogłoszenia: 278762 - 2014; data zamieszczenia: 21.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn , 69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie, tel. 95 7556236, faks 95 7556222.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi: - naprawy 37 szt piecyków grzewczych na paliwo płynne KL-15; - przeglądu i konserwacji 39 szt piecyków grzewczych na paliwo płynne KL-15..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: 1) naprawie 37 szt piecyków grzewczych na paliwo płynne KL-15; Wykaz czynności naprawczych w poszczególnych piecach grzewczych (tabela w SWZ). We wszystkich piecykach należy: - dodatkowo uzupełnić brakujące opaski zaciskowe układu paliwowego oraz wkręty mocujące piecyk w ramie, - po dokonaniu naprawy dokonać rozruchu urządzenia, - odnotować czas pracy, ocenę stanu technicznego, gotowość do dalszej eksploatacji w dowodzie urządzenia, .Sporządzone wpisy w dowodach urządzeń musza być potwierdzone podpisem oraz pieczęcią osoby posiadającej autoryzację firmy produkującej piecyki grzewcze, - spakować urządzenie. 2) przeglądzie i konserwacji 39 szt piecyków grzewczych na paliwo płynne KL-15. Rok produkcji pieców to: 8 szt.- 1999r; 2 szt. -2000r; 1 szt.- 2001r; 3 szt.- 2002r; 11szt.- 2003r; 14 szt.- 2007r. Producentem pieców jest firma NOLTING. Miejsce wykonania przeglądu: JW 5701 Wędrzyn. Wykaz czynności przeglądu i konserwacji : - rozpakowanie i przygotowanie urządzenia do przeglądu; - sprawdzenie układu paliwowego; - uruchomienie urządzenia; - praca każdego urządzenia minimum 30 min. ; - kontrola pracy urządzenia; - sprawdzeniem szczelności układu zasilającego; - sprawdzenie pompy; - sprawdzenie układu elektrycznego; - sprawdzenie termostatu bezpieczeństwa; - sprawdzenie wentylatora; - sprawdzenie czujnika płomienia; - sprawdzenie przewodów zapłonowych i elektrody zapłonowej; - sprawdzenie licznika czasu pracy ( w przypadku gdy licznik jest zamontowany na urządzeniu); - sprawdzenie urządzenia rozdzielczego; - kontrola spalin; - sprawdzenie powłoki ochronnej; - oczyszczenie układu zasilania; - oczyszczenie układu spalania; - sprawdzenie stanu elementów gumowych ( węże , koła); - wymiana filtrów paliwowych ( filtry do ON); - wyczyszczenie przewodów ssących, przelewowych i odpowietrznika; - odnotowanie czasu pracy urządzenia, ocena stanu technicznego i gotowości do dalszej eksploatacji potwierdzenie wpisem i pieczęcią w dowodzie urządzenia; - konserwacja i pakowanie urządzenia 3) Po dokonaniu naprawy lub przeglądu i konserwacji każdego egzemplarza piecyka należy sporządzić protokół techniczny z wykonanej usługi zgodnie z przedstawionym wzorem- zał. nr 2 do umowy. Potwierdzeniem wykonanej usługi (jej zakresu i prawidłowości wykonania) będzie protokół końcowy podpisany przez obie strony- bez zastrzeżeń (zał. nr 3 do umowy). Będzie on stanowił integralną część faktury. Protokół ten określał będzie w szczególności zakres wykonanych usług, wartość odebranych usług oraz ocenę jakościową wykonania usługi. Paliwo do rozruchu piecyków zabezpiecza Wykonawca. Minimalny czas rozruchu piecyków 30 minut..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (zał. nr 3 do SWZ) oraz dokumenty wymienione w rozdziale VII niniejszej SWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (zał. nr 3 do SWZ) oraz dokumenty wymienione w rozdziale VII niniejszej SWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada niezbędny potencjał techniczny do wykonywania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (zał. nr 3 do SWZ) oraz dokumenty wymienione w rozdziale VII niniejszej SWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada osoby zdolne do wykonywania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (zał. nr 3 do SWZ) oraz dokumenty wymienione w rozdziale VII niniejszej SWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (zał. nr 3 do SWZ) oraz dokumenty wymienione w rozdziale VII niniejszej SWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy i cenowy z wykorzystaniem wzorów zamieszczonych w niniejszej SWZ - Załącznik nr 1 i nr 2; 2. oświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu składek ZUS i podatków (wg wzoru zawartego w załącznik nr 5 do SWZ); 3. oświadczenie o spełnianiu warunków określone w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o braku podstaw do wykluczenia - art. 24 ust.1 Pzp (wg wzoru zawartego w załącznik nr 4 do SWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.45wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 5701; 69-211 Wędrzyn; bud. nr 33; pok. nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2014 godzina 08:45, miejsce: Jednostka Wojskowa 5701; 69-211 Wędrzyn; bud. nr 33; pok. nr 211- Kancelaria Jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.