Ślesin: Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Ślesin na podstawie biletów miesięcznych w roku szkolnym 2013/2014
Numer ogłoszenia: 278720 - 2013; data zamieszczenia: 16.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ślesin , ul. Kleczewska 15, 62-561 Ślesin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2704011, faks 063 2704198.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.slesin
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Ślesin na podstawie biletów miesięcznych w roku szkolnym 2013/2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów na podstawie biletów miesięcznych zakupionych u Wykonawcy w roku szkolnym 2013/2014 do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie Gminy Ślesin. 2. Usługi objęte przedmiotem zamówienia publicznego odbywać się będą w ramach regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r o transporcie drogowym (Dz.U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 z późn. zm.). 3. Zamawiający finansuje przewóz uczniów od pierwszej do ostatniej miejscowości, zgodnie z trasami przejazdów wskazanych przez Zamawiającego. 4. Miejscowości, ilości uczniów i orientacyjne długości tras dowozów uczniów zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ. 5. Przystanki docelowe znajdują się przy szkołach. 6. Dowożenie nie może rozpoczynać się wcześniej niż o godz. 7:00 oraz co najmniej 5 minut przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych. 7. Przedmiot zamówienia obejmuje dowozy uczniów do następujących placówek oświatowych: Gimnazjum w Ślesinie, ul. Młodzieżowa 1, Szkoły Postawowej w Licheniu Starym, ul. Konińska 48; Szkoły Podstawowej w Piotrkowicach; Szkoły Podstawowej w Wąsoszach; Zespołu-Szkolno Przedszkolnego w Ślesinie, ul. Żwirki i Wigury 55. 8. Dowóz uczniów do placówek szkolnych odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, w oparciu o Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz.U. Nr 46 poz. 432 z późn. zm.). 9. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym z Zamawiającym. 10. Liczba przewożonych osób nie może być większa od dopuszczalnej liczby określonej w dowodzie rejestracyjnym danego pojazdu. 11. Zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował odpowiednią ilością pojazdami, zapewniającymi dowóz wszystkich uczniów każdego dnia zajęć szkolnych, (z wyjątkiem okresów wolnych od zajęć szkolnych), o stanie technicznym zgodnym z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 r nr 125, poz. 874 ze zm.). 12. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia zastępczego środka transportu, w taki sposób aby nie powodował opóźnień czasowych kursu. Wobec powyższego zobowiązany jest posiadać autobus rezerwowy. 13. Dowóz i odwóz uczniów odbywać się będzie według rozkładów jazdy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian. 14. Opiekę nad uczniami w trakcie dowożenia zapewnia Wykonawca. 15. Wykonawca ubezpiecza autobusy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozów i pozostających w związku z przewozem. 16. Zamawiający przed podpisaniem umowy będzie żądał opłaconej aktualnej polisy OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 17. Dla obliczenia ceny zamówienia publicznego Zamawiający przyjął następujące założenia: a) ilość uczniów dziennie - 356 uczniów, b) dni dowozów w roku szkolnym 2013/2014 - 185 dni, c) szacunkowa ilość kilometrów dowozów w dniach nauki szkolnej - 62 000 km, podane ilości nie obejmują dojazdu do miejsca rozpoczęcia kursów oraz zjazdów do miejsca garażowania. 18. Przewidywane w pkt. 17 dane zostały ustalone na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu, Zamawiający zastrzega, że mogą one ulec zmianie w trakcie roku szkolnego. Ilość kupowanych biletów miesięcznych w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie, z zastrzeżeniem, że zmiany w ilości uczniów objętych przewozami w liczbie do /? 20/ nie skutkują zmiany w miesięcznej ceny zobowiązania biletu. 19. Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym na podstawie zestawienia biletów miesięcznych , tj. cena 1 biletu miesięcznego oraz rzeczywista ilość uczniów dla których zostały zakupione bilety..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie powyższy dokument składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań w zakresie powyższego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia-załącznik nr 5.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań w zakresie powyższego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia-załącznik nr 5.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań w zakresie powyższego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia-załącznik nr 5.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań w zakresie powyższego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia-załącznik nr 5.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz Oferty; 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu-art. 22 ustawy;3) Informacja o części zamówienia jaka zostanie powierzona podwykonawcy; 4) Informacja Wykonawcy o przynależności do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r.,o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. Nr 50, poz. 331 ze zm.); 5) Informacja o wykonawcach wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia /jeżeli dotyczy/; 6) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: 1) wystąpienia usług dodatkowych, których wykonanie uzależnia wykonanie zamówienia podstawowego, 2) zmiany wysokości podatku VAT, 3) wystąpienia zdarzeń wymuszających przerwę w realizacji zamówienia niezależnych od Wykonawcy, 4) wprowadzenie lub zmiana zgłoszonych w ofercie części usług wykonywanych przy udziale podwykonawcy, za uprzednią zgodą Zamawiającego, 5) zmiana terminu realizacji zamówienia, 6) przekształcenie którejkolwiek ze stron umowy, 7) warunków płatności z zastrzeżeniem, że zmiana ta będzie korzystna i niezbędna dla Zamawiającego, 8) innych niezbędnych zmian pod warunkiem, że są korzystne dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umig.slesin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Ślesinie, przy ul. Kleczewskiej 15, 62-561 Ślesin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Ślesinie, przy ul. Kleczewskiej 15 /sekretariat/, 62-561 Ślesin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarie umowy ramowej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI ŚLESIN
więcej: przetargi ŚLESIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGI TRANSPORTOWE W ZAKRESIE PRZEWOZU OSÓB W RAMACH PROJEKTU "ZWIĘKSZENIE DOSTĘPU DO USŁUG WSPIERAJĄCYCH FUNKCJONOWANIE DZIECI. MŁODZIEŻY, RODZIN BILOGICZNYCH I PIECZY ZASTĘPCZEJ
- Świadczenie usługi transportu medycznego do realizacji badania klinicznego. TP-20/24/MSZ
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
- Świadczenie usług kierowcy w transporcie sanitarnym
- ZP/16/2024 Usługi w zakresie transportu sanitarnego osób wymagających specjalistycznych warunków transportu dla pacjentów Stołecznego Centrum Opiekuńczo- Leczniczego Sp. z o.o.
- ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE TRANSPORTU SANITARNEGO PACJENTÓW SP ZOZ MIEJSKIEGO SZPITALA ZESPOLONEGO W CZĘSTOCHOWIE ORAZ TRANSPORTU MATERIAŁÓW DO BADAŃ ORAZ KRWI
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.